Miehen lantio ja vyötärö

mielipiteitää

Kumpi kuuluu olla isompi ympärysmitaltaan mielestäsi?
Mitkä ovat omat mittasi : rinta-vyötärö-lantio, miehet ja naiset saa vastata,
Oma pituus ja paino ?

54

1551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsan kuuluu olla iso kuin tynnyri, perseen leveä kuin ladon ovi ja hartioiden sellainen pullonkaula.

    • naisenmielipidetässä

      Kunhan miehellä on kapeampi lantio kuin naisella. Itsellä lantio on 100 cm eli ei pitäisi olla vaikea saavuttaa. Leveälanteinen mies on naisellinen. Ja vyötärö samaa kokoa kuin lantio tai leveämpi kuin lantio. Ei missään nimessä kapeampi! Ei mies voi olla mikään tiimalasi.

    • Totta helvetissä perse pitää olla vyötäröä leveämpi.
      Perseessähän on pakaratkin mikä tuo siihen ympärysmittaa.
      Miehellä kuuluu olla X mallinen kroppa ja kuten tuostakin näkee, niin vyötärö on se kapein kohta.

      • hihihihi

        Kyllä mies joka edestä tai takaapäin on x-mallinen on naisen mallinen:D Sivulta päin vähän eri juttu.


      • hihihihi kirjoitti:

        Kyllä mies joka edestä tai takaapäin on x-mallinen on naisen mallinen:D Sivulta päin vähän eri juttu.

        Eikä ole. Hyväkuntoinen mies on X-mallinen, jos seisoo jalat leveällä.
        Vyötärö on kapein kohta ja perse vain aavistuksen leveämpi, mutta aloittajahan kysyi ympärysmitasta ja kyllä se perseessä on suurempi ympärysmitta ellei sitten ole ns. perseetön mies.


      • hihihihi
        blade83 kirjoitti:

        Eikä ole. Hyväkuntoinen mies on X-mallinen, jos seisoo jalat leveällä.
        Vyötärö on kapein kohta ja perse vain aavistuksen leveämpi, mutta aloittajahan kysyi ympärysmitasta ja kyllä se perseessä on suurempi ympärysmitta ellei sitten ole ns. perseetön mies.

        Haaveile ihan rauhassa tiimalasimallisista miehistä, ei se meitä naisia haittaa.


    • Lemmenkäinen

      Mulla taitaa olla sellainen pukin perse, mahaakin on tullut kun nää EU:n oluet vapautui :( , ei täss ikämiehenä ennään tee kylille mieli, :)

    • Yleensä lantio on leveämpi vyötäröä ainakin hiukan edes. Mutta vartalonmallejakin on jossa vyötärö ja lantio on yhtä pötköä. Mittanauhan kanssa varmasti muutama centtimetri lantion hyväksi löytyy...vallankin jos mittanauhan alle jää mehukkaat pakaratkin.

      Ompa niitä yläkroppa voittoisiakin, vyötäröstä alkaen ylös leveä ja alas kapea...ja päinvastoinkin..

      Monen näköstä löytyy..

      • Miehen vartalossa itse tykkään eniten mallista, jossa silmämääräisesti ilman mittauksia lantion ja vyötärön suhde kulkee aika samassa linjassa. Eli vyötärö ei ole ihan ruikku välttämättä.

        Mut silmään näyttää ns. pötkö paremmalta, kun selkee x.


        https://images.app.goo.gl/LthQnHbKu3YQfVtJ8

        Ylävartalo levenee hartioihin..pikkis äkkiä paikalle!!!😇


      • öyab
        Päläpälä kirjoitti:

        Miehen vartalossa itse tykkään eniten mallista, jossa silmämääräisesti ilman mittauksia lantion ja vyötärön suhde kulkee aika samassa linjassa. Eli vyötärö ei ole ihan ruikku välttämättä.

        Mut silmään näyttää ns. pötkö paremmalta, kun selkee x.


        https://images.app.goo.gl/LthQnHbKu3YQfVtJ8

        Ylävartalo levenee hartioihin..pikkis äkkiä paikalle!!!😇

        Harketti hullu:-(


      • öyab kirjoitti:

        Harketti hullu:-(

        Minkä mahtaa, kun herralla on niin eroottisesti vetoava vartalo..🤣

        Lutkamaisesti voisin sanoa, että eiköhän sitä kattele semmosta mielellään mikä stimuloi positiivisesti eikä negatiivisesti...

        Olihan edesmenneellä Paul Walkerillakin varsin inspiroiva kroppa..

        ( Slut krähää)


      • erehdyit
        Päläpälä kirjoitti:

        Minkä mahtaa, kun herralla on niin eroottisesti vetoava vartalo..🤣

        Lutkamaisesti voisin sanoa, että eiköhän sitä kattele semmosta mielellään mikä stimuloi positiivisesti eikä negatiivisesti...

        Olihan edesmenneellä Paul Walkerillakin varsin inspiroiva kroppa..

        ( Slut krähää)

        Paul Walker oli luuviulu, ei lihasta missään.




      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta joku riivatun naikkonen roikkuu siinä kiinni :'D

        Joku iilimato... :(

        Mistä lie tuolta jorpakosta tarttunut nilkkaan kiinni, kuin levä konsanaan...yff.. :(

        Onneks me ei olla miehiä, olis muuten meidänkin lahkeissa aina joku akka roikkumassa. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Joku iilimato... :(

        Mistä lie tuolta jorpakosta tarttunut nilkkaan kiinni, kuin levä konsanaan...yff.. :(

        Onneks me ei olla miehiä, olis muuten meidänkin lahkeissa aina joku akka roikkumassa. :D

        Nilkkaan ko käteen, käteen..käteen. :)

        Tietysti käteen...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nilkkaan ko käteen, käteen..käteen. :)

        Tietysti käteen...

        On muutes sen näkönen ote, että sivusta vaan tarttunu ja tempassu...tuuppa kundi tännenäin... :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Joku iilimato... :(

        Mistä lie tuolta jorpakosta tarttunut nilkkaan kiinni, kuin levä konsanaan...yff.. :(

        Onneks me ei olla miehiä, olis muuten meidänkin lahkeissa aina joku akka roikkumassa. :D

        Joo, meillä on sellainen tarttumalevä...

        Mielenkiintoinen mies ja imukuppi ojentuu sitä kohden zzup :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        On muutes sen näkönen ote, että sivusta vaan tarttunu ja tempassu...tuuppa kundi tännenäin... :D

        Minusta muuten mustasukkainen nainen on jopa pahempi kuin mustasukkainen mies. Miehet näyttävät merkit hyvin selvästi, mutta salakavala nainen iskee yllättäen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, meillä on sellainen tarttumalevä...

        Mielenkiintoinen mies ja imukuppi ojentuu sitä kohden zzup :D

        Vai oliko se kuukuppi? :D

        No kumminkin kuppi kun kuppi, se toimii...zzup on alta aikayksikön, kun herran handsome eikun kiva kulkee kohdalle. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta muuten mustasukkainen nainen on jopa pahempi kuin mustasukkainen mies. Miehet näyttävät merkit hyvin selvästi, mutta salakavala nainen iskee yllättäen.

        Niin on, ihan ko miekin nuorena...iskin salakavalasti akan nurin tuoleineen ja rikoin vielä ryntäitten päältä paidankin. Oppiipa olemaan irti muiden miehistä...kele. :D

        Nojuu, oikeasti naiset on usein aika kauheita mustasukkaisina. Kieroja ja kuten sanoit salakavalia...


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niin on, ihan ko miekin nuorena...iskin salakavalasti akan nurin tuoleineen ja rikoin vielä ryntäitten päältä paidankin. Oppiipa olemaan irti muiden miehistä...kele. :D

        Nojuu, oikeasti naiset on usein aika kauheita mustasukkaisina. Kieroja ja kuten sanoit salakavalia...

        Ystävättäreni rikkoi miehen autosta takalasin kivellä ja veti miestään lähennellyttä naista terassilla turbiiniin ja kaatoi juomat päälle myös...

        Kamala välikohtaus, ja miehen päällisiä tappelivat. Oli ensin ihan tyyni ja yks kaks sai vieraan naisen naureskelusta ja ukolle hymyilystä kilarit.

        Eipä siinä. Käräjille menivät.

        Oot ollu siekii aika raisu, mutta omia ei jätetä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ystävättäreni rikkoi miehen autosta takalasin kivellä ja veti miestään lähennellyttä naista terassilla turbiiniin ja kaatoi juomat päälle myös...

        Kamala välikohtaus, ja miehen päällisiä tappelivat. Oli ensin ihan tyyni ja yks kaks sai vieraan naisen naureskelusta ja ukolle hymyilystä kilarit.

        Eipä siinä. Käräjille menivät.

        Oot ollu siekii aika raisu, mutta omia ei jätetä :D

        Huh, se on arka paikka aina kun autoa rikotaan. Pikku turpakäräjäkään ei miestä niin hikoiluta, kun että sen autoa tärvellään..

        No se oli sitten herkillä tuo sun ystävätär...hymyilystä niinkään luulis. Mutta kähmimisestä jo paremminkin.

        Mä suutuin, kun se nainen ei mun kehoitusta kuunnellut, eikä kyllä se mun miesystäväkään.. naureskeli vaan päin naamaa, kun kehoitin että menisitkö ettimään itsellesi jonkun vapaan miehen. Minä oon tämän tyttöystävä jne.

        Sitten mulla vaan kiehahti...tyrkkäsin kumoon ja menin päälle. Löin samalla reisulla sitä poikakaveriakin turpaan ja kunnolla löinkin. Meni jotenkin ihan kuuppa jumiin sillä kertaa. :/

        Mä olen ollut nuorena aika mustasukkainen tapaus. Julisteillekin, saati jollekin exien kuville tai kirjeille tms. mitä toinen säilytteli kuin kalleinta aarrettaan...

        Näin jälkeenpäin aika kahjoa. :)

        Kyllä mä vieläkin lyön, jos tarvii lyödä niin kauan kun tajuissani pysyn. Mutta vain puolustaakseni itteeni tai läheisiäni. Jos väkivalta uhkaa... En jonkun harakan takia kauppilassa. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Huh, se on arka paikka aina kun autoa rikotaan. Pikku turpakäräjäkään ei miestä niin hikoiluta, kun että sen autoa tärvellään..

        No se oli sitten herkillä tuo sun ystävätär...hymyilystä niinkään luulis. Mutta kähmimisestä jo paremminkin.

        Mä suutuin, kun se nainen ei mun kehoitusta kuunnellut, eikä kyllä se mun miesystäväkään.. naureskeli vaan päin naamaa, kun kehoitin että menisitkö ettimään itsellesi jonkun vapaan miehen. Minä oon tämän tyttöystävä jne.

        Sitten mulla vaan kiehahti...tyrkkäsin kumoon ja menin päälle. Löin samalla reisulla sitä poikakaveriakin turpaan ja kunnolla löinkin. Meni jotenkin ihan kuuppa jumiin sillä kertaa. :/

        Mä olen ollut nuorena aika mustasukkainen tapaus. Julisteillekin, saati jollekin exien kuville tai kirjeille tms. mitä toinen säilytteli kuin kalleinta aarrettaan...

        Näin jälkeenpäin aika kahjoa. :)

        Kyllä mä vieläkin lyön, jos tarvii lyödä niin kauan kun tajuissani pysyn. Mutta vain puolustaakseni itteeni tai läheisiäni. Jos väkivalta uhkaa... En jonkun harakan takia kauppilassa. :)

        Niin se on. Ei pidä liikaakaan naisen tunteilla leikkiä. Varsinkin jos oma mies lähtee ulkopuolisen leikkiin mukaan...ja nonseleeraa omansa.

        Paine nousee salakavalasti kattilan perukoilla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin se on. Ei pidä liikaakaan naisen tunteilla leikkiä. Varsinkin jos oma mies lähtee ulkopuolisen leikkiin mukaan...ja nonseleeraa omansa.

        Paine nousee salakavalasti kattilan perukoilla.

        Eipä niin, nykyään kyllä en alkaisi riehumaan vaan poistuisin paikalta ja ehkäpä antaisin olla. :)

        Menköön jos on mennäkseen...mitäpä semmosella miehellä tekee, joka antaa muiden nuoleskella ja hinkata itteään. Ei niin mitään.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eipä niin, nykyään kyllä en alkaisi riehumaan vaan poistuisin paikalta ja ehkäpä antaisin olla. :)

        Menköön jos on mennäkseen...mitäpä semmosella miehellä tekee, joka antaa muiden nuoleskella ja hinkata itteään. Ei niin mitään.

        Ääntä on sallittu käytettävän, voi huutaa vieraalle akalle, että mikäs luulet olevasi!!!!!!!!!!!! Eiköhän pörhelö pakita...

        Ja tosiaan jos mies alkaa pelleilemään, sellaiset ääliöt saa mennäkin. Nauraisin ja paikalta poistuessani laulaisin dirlandaata. Perään voi huutaa: Pidä äläkä palauta! :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ääntä on sallittu käytettävän, voi huutaa vieraalle akalle, että mikäs luulet olevasi!!!!!!!!!!!! Eiköhän pörhelö pakita...

        Ja tosiaan jos mies alkaa pelleilemään, sellaiset ääliöt saa mennäkin. Nauraisin ja paikalta poistuessani laulaisin dirlandaata. Perään voi huutaa: Pidä äläkä palauta! :D

        Hei vaan sun heiluvilles! Ja antaa mokoman irtisanoutua suhteesta. :)

        Eipähän noissa tilanteissa kannata käsiksi käydä, saattaa oikeuteen joutua ja minkä takia? Jonkun kuspäisen ukon tai akan...liian hinnakasta huvia. :)


      • brian-

      • brian- kirjoitti:

        Osa muokattuja kuvia. Luuviulu oli.

        Mutta mun makuun makoisa luuviulu.😃


    • wanhaämmä

      Edestä päin katsottuna hyväkroppaisen miehen hartiat ovat levein kohta, vyötärö ja lantio ovat suunnilleen yhtä leveät - tästä tulee Y-malli. Sivusta katsoen vyötärö on kapein. Hyvät takasarjan lihakset suuntaavat taakse päin, eivätkä levennä lantiota edestä päin katsottuna.

    • Ainaollut

      Kaikki on kohdallaan jos ihannemittoja kysyt.

      Miksi se on niin tärkeää?

    • MyFaforiteGuy

      Miehen lantio- ja vyötärölinjan tulee olla edestä katsottuna lähestulkoon suora. Y mallinen mies on hyvännäköinen. Hyvät hartiat ja pakarat korostuneet ja reidet voimakkaat. Sopivasti lihaksikas. Ei missään nimessä saa luut näkyä missään.

    • kaunisnainenn

      Hartioita mies voi aina muokata ja kasvattaa vaikka takin hartiatoppauksilla tai leikkauksella, vähän samoin kuin nainen rintaliiveillä rintoja. Mutta vatsa-lantio-seutu on hyvä pitää kapoisena, keskenään suunnilleen samankokoisena, siitä lähdetään. Samoin nainen pyrkii pitämään vyötärönsä reippaasti kapeampana kuin lantionsa.

    • Miehellä sekä vyötärö, että lantioympärys on ihannetapauksessa rinnanympärystä pienempi.

      Jos suhteet ovat päinvastoin asiaa voi korjata punttisalilla ja/tai lenkillä.

      Naisella taas lantioympärys on opmissaan kun se on suurempi vyötärönympärys.

      Tämä ei ole pelkästään esteettinen näkemys vaan myös terveysnäkökohdat tukevat minun näkökantaani.

    • Kadonneen vyötärön metsästyskö teillä on menossa? Hahah :D

      Miehen lantio ja vyötärö hahah

      Mister Finland?

      • Hartiat pitää olla leveämmät kuin lantio, ja pylly pyöreämpi kuin lanne (vyötärö?).

        Miehellä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hartiat pitää olla leveämmät kuin lantio, ja pylly pyöreämpi kuin lanne (vyötärö?).

        Miehellä!

        Mutta ylipäätään mieshän yleensä on sellainen pötkö-mallinen? Ei laaksoa ei kukkulaa ei vettä rantaa rakkaampaa-tyyppinen juttu, kai.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta ylipäätään mieshän yleensä on sellainen pötkö-mallinen? Ei laaksoa ei kukkulaa ei vettä rantaa rakkaampaa-tyyppinen juttu, kai.

        Paitsi yksi männynoksa :D

        KRÄÄHsss...tsäh


      • biologiaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hartiat pitää olla leveämmät kuin lantio, ja pylly pyöreämpi kuin lanne (vyötärö?).

        Miehellä!

        Etkö tiedä mikä ero on lantiolla ja vyötäröllä? Sijaitsevat ihan eri paikassa. Naisella kuuluu olla lantiota kapeampi vyötärö, miehellä ne ovat kooltaan melkein samankokoiset edestä tai takaa katsottuna. Vyötärö on siis navan tietämillä ja lantio siinä mistä jalat alkavat.


      • biologiaa kirjoitti:

        Etkö tiedä mikä ero on lantiolla ja vyötäröllä? Sijaitsevat ihan eri paikassa. Naisella kuuluu olla lantiota kapeampi vyötärö, miehellä ne ovat kooltaan melkein samankokoiset edestä tai takaa katsottuna. Vyötärö on siis navan tietämillä ja lantio siinä mistä jalat alkavat.

        Onko miehillä ollut aina noin?


      • biologiaa kirjoitti:

        Etkö tiedä mikä ero on lantiolla ja vyötäröllä? Sijaitsevat ihan eri paikassa. Naisella kuuluu olla lantiota kapeampi vyötärö, miehellä ne ovat kooltaan melkein samankokoiset edestä tai takaa katsottuna. Vyötärö on siis navan tietämillä ja lantio siinä mistä jalat alkavat.

        Eikö se ole väärin, että teillä ne on saman kokoiset?

        Aika tylsää.

        Pakara pitää olla isompi kuin lonkan kohta.


    • Voiko tällaisesta aiheesta edes keskustella?

    • Lantio pitää olla sulava linjainen, miehellä.

      • Oletteko nähneet mustan pantterin, joka venyttelee?


    • En tiä, mut Princellä oli aikanaan oikein näppärä lantio-vyötärö seutu. Ja kaikki muukin siinä sopivasti pikku paketissa 💋

      https://www.youtube.com/watch?v=H9tEvfIsDyo

      • naisenämpee

        Minun makuun vähän liian leveä vyötärön kohta sivusuuntaan, vaikka lihaksikas ja litteä onkin. Jotenkin liian iso mies muutenkin, pidän enemmän hoikista. Toi kroppa varmaan vetoaa just miehiin.


    • eikösesillai

      Eikö se rinnanympärys pitäs olla niin miehillä kuin naisillakin suurin, mutta miehillä v ja naisilla x kroppa.

      • ei-mee-ihan-noin

        Ei misseillä ainakaan yleensä ole. Pakarat kun sattuvat olemaan yleensä isommat kuin rinnat. Ja lantio kaartuu vielä sivusuuntaankin naisilla. Mutta silikoni-babeillä ja lihavilla daameilla saattaa hyvinkin olla, yleensä onkin, ellei sitten vatsa ole vielä isompi, tai rinnat roiku vyötäröllä isontaen vyötärönympärystä.


      • erwfdaasdsd
        ei-mee-ihan-noin kirjoitti:

        Ei misseillä ainakaan yleensä ole. Pakarat kun sattuvat olemaan yleensä isommat kuin rinnat. Ja lantio kaartuu vielä sivusuuntaankin naisilla. Mutta silikoni-babeillä ja lihavilla daameilla saattaa hyvinkin olla, yleensä onkin, ellei sitten vatsa ole vielä isompi, tai rinnat roiku vyötäröllä isontaen vyötärönympärystä.

        Ja niistä misseistäkin varmasti valtaosa haluaisi isommat rinnat. Suomalaisilla läski menee ikävä kyllä mahaan, monilla lihavilla maha tulee ensin ja sitten perse.


      • ei-mee-ihan-noin
        erwfdaasdsd kirjoitti:

        Ja niistä misseistäkin varmasti valtaosa haluaisi isommat rinnat. Suomalaisilla läski menee ikävä kyllä mahaan, monilla lihavilla maha tulee ensin ja sitten perse.

        Tuskin kuitenkaan pakaroita isommat. Sara Sieppi on ottanut silikonit ja lihoessaan rinnat kasvaneet hänellä muutenkin, mutta aika harva missi muuten on suurennuttanut rintojaan, kun kerran kauneuskilpailuissa ovat pärjänneet juuri kroppansa tähden. Lihavamman näköiseksihän siitä tulee.

        Ennen sanottiin että suomalaiset naiset ovat päärynävartaloisia, mutta kun päärynävartalo tuli J.Lopezin myötä muotiin, suomalaiset naiset muuttuivat omenavartaloiseksi. Aina jäljessä muodista. se on totta, että monesta naisesta näkyy ensimmäisenä vatsa, kun kulman takaa tulevat.


      • erwfdaasdsd
        ei-mee-ihan-noin kirjoitti:

        Tuskin kuitenkaan pakaroita isommat. Sara Sieppi on ottanut silikonit ja lihoessaan rinnat kasvaneet hänellä muutenkin, mutta aika harva missi muuten on suurennuttanut rintojaan, kun kerran kauneuskilpailuissa ovat pärjänneet juuri kroppansa tähden. Lihavamman näköiseksihän siitä tulee.

        Ennen sanottiin että suomalaiset naiset ovat päärynävartaloisia, mutta kun päärynävartalo tuli J.Lopezin myötä muotiin, suomalaiset naiset muuttuivat omenavartaloiseksi. Aina jäljessä muodista. se on totta, että monesta naisesta näkyy ensimmäisenä vatsa, kun kulman takaa tulevat.

        Ennen missitkin olivat enemmän tiimalaseja vaikka eivät kuitenkaan lihavampia, että se tiimalasi on ilmeisesti ikävä kyllä katoamassa.

        https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000000751256.html


      • ei-mee-noin
        erwfdaasdsd kirjoitti:

        Ennen missitkin olivat enemmän tiimalaseja vaikka eivät kuitenkaan lihavampia, että se tiimalasi on ilmeisesti ikävä kyllä katoamassa.

        https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000000751256.html

        Tiimalasia rakennetaan nykyään luonnottomin keinoin lantiota leventämällä ja rintoja suurentamalla. Tällöin vyötärö näyttää kapealta. Kuten Kardashianien tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe