Teitä(kin) tullaan tutkimaan

onneksi.olkoon

Joo eli Suomen Akatemia tekee miljoonalahjoituksen parille yliopistolle, että nämä tutkivat näitä keskusteluja, viestejä joita Suomi-foorumille tulee.

Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat.

Ja se kuva tulee olemaan aika karu kun tutkijat huomaavat, että suuri osa foorumin vakituisista käyttäjistä, siis niistä jotka viettää kaiket päivät näillä palstoilla ovat yksinäisiä, syrjäytyneitä, psyykkisesti sairaita tai muuten vaan häiriintyneitä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgbgbgbgbgbg
    • "Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo."

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319

Siitä vain tutkimaan. UEF on University of Eastern Finland eli Itä-Suomen yliopisto. Olen sen opiskelija. Hyvinvointi on ihan hyvä. Osin terveys on huono jalan suhteen, sillä se on turvonnut. Sen takia en ole sovitussa tapaamisessa, sillä on vaikea kävellä kipeällä jalalla. En tunne niin epäoikeudenmukaisuutta, mutta köyhä olen opiskelijana.

• amputaatio

Sinulla on jalassa norsutauti.

• amputaatio kirjoitti:

Sinulla on jalassa norsutauti.

Lääkäri ei käyttänyt siitä norsutauti nimeä. Iskusta tullut verenpurkauma jalassa. Ei se sentään norsutasolle ole paisunut. Ei olisi pitänyt liukastua liukkaalla alustalla. Uskon, että rukoilu auttaa parantumiseen. Minun puolesta yliopistot saavat tutkija täällä kirjoittajia, vaikka uskon, että he saattavat seurata jotain muuta kuin tätä palstaa? Itse olen luterilainen opiskelija, joka äänestää KD:tä eduskuntavaaleissa.

• Sinulla ei taida edes olla ”kolmatta jalkaa ” 😂😂😂