Joo eli Suomen Akatemia tekee miljoonalahjoituksen parille yliopistolle, että nämä tutkivat näitä keskusteluja, viestejä joita Suomi-foorumille tulee.
Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat.
Ja se kuva tulee olemaan aika karu kun tutkijat huomaavat, että suuri osa foorumin vakituisista käyttäjistä, siis niistä jotka viettää kaiket päivät näillä palstoilla ovat yksinäisiä, syrjäytyneitä, psyykkisesti sairaita tai muuten vaan häiriintyneitä.
Teitä(kin) tullaan tutkimaan
10
<50
Vastaukset
- bgbgbgbgbgbg
Lahjoitti ilmeisesti jo.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319 "Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo."
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319
Siitä vain tutkimaan. UEF on University of Eastern Finland eli Itä-Suomen yliopisto. Olen sen opiskelija. Hyvinvointi on ihan hyvä. Osin terveys on huono jalan suhteen, sillä se on turvonnut. Sen takia en ole sovitussa tapaamisessa, sillä on vaikea kävellä kipeällä jalalla. En tunne niin epäoikeudenmukaisuutta, mutta köyhä olen opiskelijana.- amputaatio
Sinulla on jalassa norsutauti.
amputaatio kirjoitti:
Sinulla on jalassa norsutauti.
Lääkäri ei käyttänyt siitä norsutauti nimeä. Iskusta tullut verenpurkauma jalassa. Ei se sentään norsutasolle ole paisunut. Ei olisi pitänyt liukastua liukkaalla alustalla. Uskon, että rukoilu auttaa parantumiseen. Minun puolesta yliopistot saavat tutkija täällä kirjoittajia, vaikka uskon, että he saattavat seurata jotain muuta kuin tätä palstaa? Itse olen luterilainen opiskelija, joka äänestää KD:tä eduskuntavaaleissa.
”Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat. Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo.”
Eikös tämän palstan vakkarit ja heidän taustansa tiedetä ilman tutkimuksiakin 🤔- peppinauraa
Ei minua kukaan tunne vai tunteeko.
Kannattanee muistaa, että olet itse yksi niistä palstan vakkareista. Ehkä nyt on Sinunkin aika siis pohtia, mitkä avauksessa mainituista asioista kenties osuvat kohdalleen?
"Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat."
Ilmaistaanko tutkimuksen tulos piirroksena (kuvana) keskimääräisestä käyttäjästä?Kukahan sen pilakuvan piirtää?
Mutta luulisi yliopistoille kannattavan osoittaa tärkeämpääkin tutkittavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653