Joo eli Suomen Akatemia tekee miljoonalahjoituksen parille yliopistolle, että nämä tutkivat näitä keskusteluja, viestejä joita Suomi-foorumille tulee.
Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat.
Ja se kuva tulee olemaan aika karu kun tutkijat huomaavat, että suuri osa foorumin vakituisista käyttäjistä, siis niistä jotka viettää kaiket päivät näillä palstoilla ovat yksinäisiä, syrjäytyneitä, psyykkisesti sairaita tai muuten vaan häiriintyneitä.
Teitä(kin) tullaan tutkimaan
10
<50
Vastaukset
- bgbgbgbgbgbg
Lahjoitti ilmeisesti jo.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319 "Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo."
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319
Siitä vain tutkimaan. UEF on University of Eastern Finland eli Itä-Suomen yliopisto. Olen sen opiskelija. Hyvinvointi on ihan hyvä. Osin terveys on huono jalan suhteen, sillä se on turvonnut. Sen takia en ole sovitussa tapaamisessa, sillä on vaikea kävellä kipeällä jalalla. En tunne niin epäoikeudenmukaisuutta, mutta köyhä olen opiskelijana.- amputaatio
Sinulla on jalassa norsutauti.
amputaatio kirjoitti:
Sinulla on jalassa norsutauti.
Lääkäri ei käyttänyt siitä norsutauti nimeä. Iskusta tullut verenpurkauma jalassa. Ei se sentään norsutasolle ole paisunut. Ei olisi pitänyt liukastua liukkaalla alustalla. Uskon, että rukoilu auttaa parantumiseen. Minun puolesta yliopistot saavat tutkija täällä kirjoittajia, vaikka uskon, että he saattavat seurata jotain muuta kuin tätä palstaa? Itse olen luterilainen opiskelija, joka äänestää KD:tä eduskuntavaaleissa.
”Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat. Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo.”
Eikös tämän palstan vakkarit ja heidän taustansa tiedetä ilman tutkimuksiakin 🤔- peppinauraa
Ei minua kukaan tunne vai tunteeko.
Kannattanee muistaa, että olet itse yksi niistä palstan vakkareista. Ehkä nyt on Sinunkin aika siis pohtia, mitkä avauksessa mainituista asioista kenties osuvat kohdalleen?
"Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat."
Ilmaistaanko tutkimuksen tulos piirroksena (kuvana) keskimääräisestä käyttäjästä?Kukahan sen pilakuvan piirtää?
Mutta luulisi yliopistoille kannattavan osoittaa tärkeämpääkin tutkittavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572603Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562355- 352204
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661329