Teitä(kin) tullaan tutkimaan

onneksi.olkoon

Joo eli Suomen Akatemia tekee miljoonalahjoituksen parille yliopistolle, että nämä tutkivat näitä keskusteluja, viestejä joita Suomi-foorumille tulee.

Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat.

Ja se kuva tulee olemaan aika karu kun tutkijat huomaavat, että suuri osa foorumin vakituisista käyttäjistä, siis niistä jotka viettää kaiket päivät näillä palstoilla ovat yksinäisiä, syrjäytyneitä, psyykkisesti sairaita tai muuten vaan häiriintyneitä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgbgbgbgbgbg
    • "Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo."

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/89319

Siitä vain tutkimaan. UEF on University of Eastern Finland eli Itä-Suomen yliopisto. Olen sen opiskelija. Hyvinvointi on ihan hyvä. Osin terveys on huono jalan suhteen, sillä se on turvonnut. Sen takia en ole sovitussa tapaamisessa, sillä on vaikea kävellä kipeällä jalalla. En tunne niin epäoikeudenmukaisuutta, mutta köyhä olen opiskelijana.

• amputaatio

Sinulla on jalassa norsutauti.

• amputaatio kirjoitti:

Sinulla on jalassa norsutauti.

Lääkäri ei käyttänyt siitä norsutauti nimeä. Iskusta tullut verenpurkauma jalassa. Ei se sentään norsutasolle ole paisunut. Ei olisi pitänyt liukastua liukkaalla alustalla. Uskon, että rukoilu auttaa parantumiseen. Minun puolesta yliopistot saavat tutkija täällä kirjoittajia, vaikka uskon, että he saattavat seurata jotain muuta kuin tätä palstaa? Itse olen luterilainen opiskelija, joka äänestää KD:tä eduskuntavaaleissa.

• Sinulla ei taida edes olla ”kolmatta jalkaa ” 😂😂😂

• ”Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat. Kyselyillä kartoitetaan esimerkiksi koettua hyvinvointia, terveyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja köyhyyttä sekä sosiaalista mediaa vertaistukena, UEF kertoo.”

Eikös tämän palstan vakkarit ja heidän taustansa tiedetä ilman tutkimuksiakin 🤔

• peppinauraa

Ei minua kukaan tunne vai tunteeko.

• Kannattanee muistaa, että olet itse yksi niistä palstan vakkareista. Ehkä nyt on Sinunkin aika siis pohtia, mitkä avauksessa mainituista asioista kenties osuvat kohdalleen?

• "Itä-Suomen yliopiston tehtävänä on muodostaa kuva siitä, keitä Suomi24:n käyttäjät ovat."

Ilmaistaanko tutkimuksen tulos piirroksena (kuvana) keskimääräisestä käyttäjästä?

• Kukahan sen pilakuvan piirtää?

Mutta luulisi yliopistoille kannattavan osoittaa tärkeämpääkin tutkittavaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2822
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      357
      2603
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2355
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2204
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1743
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1526
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1405
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1329
    Aihe