Kohtele naista kauniisti

Otsikossa ydinasia.

Keväällä voisimme miettiä, miten olla kiltti toiselle. Eikö tniin?

Hyvä synnyttää hyvää. Millä tavoin pidät toista nätisti, olet hellä, kiltti ja ystävällinen?

Mietipä, että ehkä itsekin saat jotain samanlaista takaisin.

Vähän https://www.youtube.com/watch?v=_WcWHZc8s2I musiikkia tiistai-päivään :)

21

104

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtele naista kauniisti!

Kertaus on palstalaisillekin äiti.

• ÄlyHoi

Naiset ovat olleet mulle elämäni aikana aika vittumaisia. En tylytä ketä tahansa hetken mielijohteesta, mutta kaiken maailman paskaa en ala sietämään, naiseltakaan. Mun elämäni ja mun tapani ovat mun asiani, niiden kritisointi ei jollekin random naiselle kuulu pätkääkään.

• Ei kukaan randomi toisen elämään tulekaan puskemaan (mies tai nainen), mutta jos sulla on rinnalla oma ihminen niin sen kanssa pitää osata pujotella mukavasti.

Jos pidät itsestäsi ja siitä, millainen ja miten olet jonkun seurassa, olet oikean ihmisen seurassa.

• ÄlyHoi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei kukaan randomi toisen elämään tulekaan puskemaan (mies tai nainen), mutta jos sulla on rinnalla oma ihminen niin sen kanssa pitää osata pujotella mukavasti.

Jos pidät itsestäsi ja siitä, millainen ja miten olet jonkun seurassa, olet oikean ihmisen seurassa.

Eli mä olen hyvässä seurassa kun olen keskenäni. Tuosta etteikö randomit tule elämää puskemaan, olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Ne rinnalle kärkkyneet eivät ole halunneet pujotella mun kanssani hyvinkin nopeasti, enkä ala suhteeseen joka toimii vain sen toisen ehdoilla.

• ÄlyHoi kirjoitti:

Eli mä olen hyvässä seurassa kun olen keskenäni. Tuosta etteikö randomit tule elämää puskemaan, olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Ne rinnalle kärkkyneet eivät ole halunneet pujotella mun kanssani hyvinkin nopeasti, enkä ala suhteeseen joka toimii vain sen toisen ehdoilla.

Voi pientä puhvelia, olet ollut väärässä seurassa.

Myönnytyksiä kuuluu tehdä tasaisesti molempiin suuntiin.

Kun pitää mielessä, että mikäli joutuu kritisoimaan tai puuttumaan, puuttuu asiaan ei henkilökohtaisuuksiin. Silloin näet, peli on monesti menetetty.

• esimerkillinen

Mie saan jo!

• Aha, ihan tälleen tiedotit :D

Noh, sitten Herra47 on tehnyt jotain oikein.

Hauska :'D

• komeaytm

Nainen jos vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

• Ulos!

• heti.hertoiksi

naiselle olet kiva niin naisesta tulee hengari hertta eli kuunnelkaa laulu roudari roope ja hengari hertta

• sellainenkampanja

Miksei ole sellaista kampanjaa millä yllytettäisiin nättejä naisia olemaan ystävällisiä kaikenlaisille miehille, sillä sitä hyvää fiilistä tulisi monille.

• Ihmisen kuuluu olla ystävällinen kaikille ihmisille.

Minä toteutan sitä vaikka joskus minutkin haukuttaisiin...burr.

• Jotkut keharit tulkitsee sen vihreäksi valoksi ja alkaa stalkkaamaan, ruinaamaan ja sitten kun eivät saa, tappavat naisen. Siksi naisten kannattaa olla tylyjä ätmeille.

• Jännämies-

En varmaan kohtele. Muuten en saa pillua enää.

• Jos aamulla lähtiessään suutelee naisen niskaa ja ohimennen käyttää kättä selän päällä, illalla tapahtuu varmasti jotain.

XX-kromosomissa on norsun muisti (vaikkei sen olomuotoa;)

• Voihan sitä miettiä vaikka eipä tuolla mitään käytännön merkitystä tällä kotona ole.
      Töissä tai julkisissa paikoissa ei oikein uskalla eikä se varmaan olisi edes suotavaa eli nyt mennään sitten ajatusten tasolla.

Oletko sinä miettinyt vastauksia noihin kysymyksiin; käännetään nyt niinpäin että kun nainen haluaa että häntä kohdellaan kauniisti niin mitä se sisältää?

• OooHHhh! Saako oikeasti vastata eikä leikisti?

OoHhh!

Minä jos kuka olen miettinyt! Istupa alas.

Hetki pieni...

• misspönttöuuni kirjoitti:

OooHHhh! Saako oikeasti vastata eikä leikisti?

OoHhh!

Hetki pieni...

Hetkinen, mitäs minä alussa kysyin. Unohdin jo :D

Kertaan tuosta nopeasti.

Hetkinen, mitäs minä alussa kysyin. Unohdin jo :D

Kertaan tuosta nopeasti.

Aijoo.

Noh HUOMIOTA se sisältää.

Hirveästi ihokontaktia ja empatiaa. Semmosta pyyteetöntä nättiä. Että jos siinä tiskikonetta täyttää, niin jos mies vaikka kokeilee silittää. Tai lähtiessä halaa pitkään. Tai kehuu, että on sulla nätit korvat. :D

Aamulla jos lähtee aiemmin, niin käy peittoa korjaamassa ja sanois, että oot rakas

(oho, no niin, miksi tuli itku). Pöh! Siihen ei jäädä eteenpäin! :D

Jos ollaan eri paikkakunnilla, kysyis, ootko päässy hyvin kotiin ajomatkan jälkeen. Niin! Ne pienet kysymykset ja kosketukset.

Minähän mm. elän kosketuksesta. Tulen surulliseksi jos en pääse syliin tai toisen ihmisen lähelle. Yksi tosi kaunis asia on esimerkiksi kun mies silittää ohimosta ja hiuksista. Siinä minusta naisena on jotain tosi liikuttavaa <3

Ja ylipäätään vaikkei toinen mitään pyytäis, niin silti antais; olipa se mitä vaan.

Voivoi, olisi miljoonia pieniä asioita. : )

OooHHhh! Saako oikeasti vastata eikä leikisti?

OoHhh!

Hetki pieni...

Kyllä kyllä ja oikeasti. Itse kun koitin miettiä niin ei oikein heti auennut.

Mutta kyllähän nuo esimerkit kovasti valaisi. En vain osannut ajatella termiä "kauniisti" tuolta kantilta, minusta nuo esimerkit ovat sellaista normaalia arkea.

Ajattelin että nuo ovat jotakin ihan universumijuttuja arjen päälle, mutta ei nuo nyt ihan ylitsepääsemättömiä ole.

• No palstasetille tämä on provoava aloitus. Juuri naista pitää kohdella kauniisti ja hyvin, niin sitten vasta nainen tekee samoin miehelle.... alkaa hitonmoinen vastaväittely.

Tottakai vastavuoroisuus on hyvä asia, mutta ihmiset on erilaisia. Aina samat tavat, eleet ja huomiot eivät pätkähdä toisen päähän, mitä itse toivoo toiselta. Sehän olisi, kuin oma vastakkaissukupuolinen klooni olis rakastunut sinuun.

Tärkeämpi on minusta tutustua toiseen ja oppia mitkä asiat hän haluaa antaa sinulle välittämisen vuoksi. Miten kertoa sen että rakastaa? Haleja, pusuja ja köhöm mitä vaan voi varmasti pyytää, mutta jotain annetaan kun pitää itse sitä tärkeänä....

Puhetta, puhetta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1394
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1217
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1029
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      78
      943
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      841
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      61
      821
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      805
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      210
      764
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      727
    10. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      90
      687
    Aihe