Halla-aho servasi Sipilän

18

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etvieläkissi

      ei.ja jussin lempieläin on vielä"kissi"et nyt lähtee ääni vielä paremmin!

    • Näistä Halla-ahon haastatteluista tulee aina hyvälle tuulelle kun on kaikessa samaa mieltä ja
      hän on hyvin aito ja hillitty persoona kuka sanoo miten asiat ovat rehellisesti olematta ärsyttävä.
      Mielestäni oli hyvä veto Halla-aholta maikkarin tentissä tuoda selkeästi esille, että persut eivät aja eroa Eu:sta......Suurinosa kansalaisista ei halua eroa. Se on ollut varmasti yksi jarru persujen kannatukselle aiemmin.

    • Joo, kyllä kannattaisi kaikkien ennakkoluuloistenkin katsoa tuo pätkä.

      "Halla-ahon mukaan Sipilä ei ole kuitenkaan kyennyt ymmärtämään edes oman vaalipiirinsä todellisia tuntoja.

      – Sipilä näyttää olevan paitsi täysin häpeämätön, myös täydellisen kyvytön ymmärtämään niitä syitä, joiden vuoksi keskustan kannatus on kärsinyt niin paljon Pohjois-Suomessa, Halla-aho sanoi.

      HALLA-AHO viittaa etenkin Oulun julkisuudessa käsiteltyihin seksuaalirikoksiin, joita Sipilä ei ole hänen mukaansa hoitanut asiaan kuuluvalla tavalla.

      – Hän ilmeisen vilpittömästi ei ymmärrä, mistä ihmiset ovat tuohtuneita, miksi he ovat närkästyneitä ja tyytymättömiä tapaan, jolla pääministeri on niin sanotusti hoitanut kriisiä, joka siellä on nyt käynnissä, Halla-aho sanoi.

      Halla-ahon mukaan Sipilän ja muiden poliitikkojen suurin synti on se, ettei Oulun seksuaalirikosten kaltaisia tosiasioita osata edes tunnustaa"

      Kuten toisaalla misspönttikselle totesin niin psykopaattinarsisti ei koskaan myönnä virheitään. Uskon kyllä että joa pipilä ihan hyvin tajuaa mitä on tehnyt/tekemässä, se vaan ei välitä.

      "– Tietenkin pitää muistaa myös Sipilän henkilökohtainen vastuu siitä, että hän esitti vuona 2015 televisiossa avoimen kutsun lupaamalla talonsa Kempeleestä turvapaikanhakijoiden majoittamiseen. Hän on myös esittänyt jälkikäteen tarinoita kutsuun liittyen, jotka eivät oikein synkkaa alkuperäisten lausuntojen kanssa."


      No niinpä saatana, ihan hyvä kun Jussi tuosta muistuttaa aina tilaisuuden tullen. Se vaan tosiaan täysin käsittämätöntä että vielä kaikwn tapahtuneen jälkeen löytyy pipilää ihailevia henkilöitä.

    • Vaali

      Turvallinen suomi.
      Vaalit 2019 Perussuomalaiset

    • Minä olen samanlainen etten tykkää näistä sanoista kuin ”jytky” ihana nähdä että on samankaltainen kuin itseni.

      • Tykkään niin paljon mitä enemmän tutustun siihen on niin samat arvot ja tahtoo olla rehellinen mikä parasta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tykkään niin paljon mitä enemmän tutustun siihen on niin samat arvot ja tahtoo olla rehellinen mikä parasta.

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        Miten sellainen likaiselle polulle on voimut erehtyä menemään? Missä se oikein lukee?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        Löysin sen.
        Hui. Mutta on kuitenkin asian olleen näin ja vaimonsakin tiennyt kun vauva kuukauden mutta onko oikeasti ollut salasuhde 8vuotta?
        Onko se vielä nykyisen kanssa?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        onko sitten suhde rakoillut?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        Noh tykkään kuitenkin vaikka tuo on pilannut suhteessa toivotaan että nyt pitää asiat kunnossa jospa oppi jotain.



      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        En minä silti hyväksy tuota tekoa.
        Mietin nyt jos mies olisi toiminut noin. olisin kyllä hajonnut.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Halla-aho on sika. Sillä oli kahdeksan vuoden ajan rakastaja, jonka kanssa teki lapsenkin. Vaimo sitten vielä onnitteli rakastajaa, kun ei tiennyt oman miehensä olevan lapsen isä.

        Enkä taas ole eläin rakas vaikka en tahdo kiduttaa niitä vaikka halla-aho on eläiten puolella.



      • persuteivätoleetu
        Vihertäjä kirjoitti:

        En ole hirveästi perehtynyt hänen yksityiselämäänså. Tuo likainen yksityiskohta vain osui silmiin. Päädyin kuitenkin äänestämään häntä, sillä uskon sen olevan Suomen edun mukaista.

        Suomen edun mukaista on luoda päättäviin elimiin ristiriitaa koska kuten ollaan nähty niin saadaan asioita aikaiseksi? Siinähän sitten taas asioita vatvotaan vuositolkulla.


    • Jussi-punakuono

      Tuo on tuttua Halla.ahoa. Ei se oikein pysty uudistumaan. Vanhalla agendalla Halla.aho näkyy uppiniskaisesti mouhuavan.

      Eipä tuosta Oululais rasistien tunteiden ymmärtämisestä taida isompaa hyötyä Suomelle koitua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe