maan korvessa kulkevi pervokin tie. Kun mulla on tietääkseni vielä yksi viisaudenhammas jäljellä, oliskohan se järkevää poistattaa hammaskeijun avulla? Saiskohan sovittua hyvät rahat jos laittas vaikka toivelapun yöpöydälle? Kuinka usein ne käyvät? Harvemmin meikäläisen ikäisillä varmaan. Sais katsos vähäsen taas ranchirahaa että vois lähitulevaisuudessa todellakin kulkea maan korvessa. Tai maaseudun korvessa.
maan korvessa
4
<50
Vastaukset
- a-no
"And did those teeth in ancient time,
Walk upon Englands mountains green:
And was the holy Lamb of God,
On Englands pleasant pastures seen!"
Keskustan keiju lupaa satasen kertamaksun viisaudenhampaasta, Demari kollega kaksi. Kokoomusikeiju lupaa huomattavan verohelpotuksen neljästä ekasta viisaudenhampaasta. Vasemmistoliiton keiju antaisi kaikille tonnin kuussa, riippumatta siitä, että onko hampaita. Persukeiju kohdistaisi viisaudenhammasrahat vain kantasuomalaisille.
Jos aiot ylittää todella Rio Granden ja lähteä maalle, niin yksi varoituksen sana. Tiedän, että olet kekkosfani; valtakunnallinen kakkosfani, Juhani Suomen jälkeen. Kun käyt Urho Kekkosen Kansallispuistossa, niin varo, kun pari kilometriä ennen risteystä on sellainen pahvinen lappu, jossa lukee: "Urho Kepposen Kansallispuisto". Se tie johtaa valtavaan suonsilmäkkeeseen ja on niin kapea, että ei voi kääntyä takaisin. Pakko on lopulta ohjata se auto sinne silmäkkeeseen. - P_D
Tiedä häntä kannattaako poistattaa. Minua kusetettiin oikein olan takaa (hammaslääkärin olan) kun piti leikkauttaa kokonaista kolme (3) viisaudenhammasta pois.
Makso parisen tonnia, eikä hammaskeijusta vilaustakaan, ei ollu Keijo hammaslääkärin nimikään että olis menny edes sinnepäin.
Tunsin kyllä hetimiten tyhmentyneeni huomattavasti kun laskun sain, yhtään viisautta ei ole enää edes hampaissa jäljellä. Mut näillä on mentävä.
Ei sulla sattuis ylimäärästä saarta merellä olemaan? Voitais vaihtaa, saisit mun "ranchin", muutama tuhat hehtaaria (lue "neliötä"), melkeen omassa rauhassa. Korpeenkin vaan jokunen kilometri.
Mie voisin sitte saareen muuttaa kissoineni osa-aikaerakoksi, pääsis eroon ihan kaikesta hälinästä ja turhuudesta kerralla.
Vois myrskyjäkin ihailla sillon kun kohdalle osuu ja naattia olosta.
https://www.youtube.com/watch?v=NvscymerdUwNiin hammaskeijut tuovat rahaa eivät veloita. En oo kyllä koskaan nähny. Hammaslääkäri vei viisaudenhampaita ja vähän muitakin. Kerralla kolme.
Ei ollu keiju mutta kerran oli niin kaunis nuori naishampilääkäri et ois tehny mieli pyytää kahville.
Ei oo saarta. Ilmastonmuutoksen vuoksi en uskaltais hankkii. Arvo alenee saari pienenee. Ai niin..onhan järvilläkin saari.
Mielessä käynyt käydä kekkoskan kansallispuistossa ja myöskin lepikon torppassa. haluan järvi-suomesta ranchin kaukana melusta ja tuulivoimamyllyistä. Pitää olla varovainen sillä se SUO on upottava ja pelottava. ja uhkana sisä-suomessakin. Ekaksi pitää kuitenkin ylittää vantaan joki, käydä susirajoilla josta preeria alkaa..korso. Mutta vielä kauemmaksi vaikka niin kauas mistä löytyy musta aukko tai eukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221