Moikka!
Mulla on henkilökohtainen onedrive käytössä. Nyt tuli töistä uudet tunnarit ja uusi onedrive. Jos haluan selailla näitä molempia onedrivejä niin mun pitää kirjautua aina ekasta ulos ja toiseen sisälle. Pystyykö näitä yhdistämään että vaikka niin että yksityistunnuksillani kirjautuessani näen yksityispuolen lisäksi myös työonedriven mutta että työosoitteellani kirjautuessani en näe kuin pelkän työdriven?
Ja sitten se oleellisempi kysymys. Jos toi yllä oleva onnistuu niin rautalankamallia siitä että miten se oikein menee oikein?
kaksi onedrivea yksi käyttäjä
7
<50
Vastaukset
- et.voi.yhdel.nähdä.2
Selaimella muistat molempien tunnukset.
Avaa kaksi selain ikkunaa. Toinen yksityisessä tilassa. (tai kaksi eri selainta)
Onedrive sovellus. Kai sekin muistaa tunnuksia.
Suosittelen firefox tai chrome selainta. Puhelimeen myös.
Molemmissa voi käyttää eri profiilia. Chromessa on käyttäjä ystävällisempi aluksi. - eivoikäyttää
onedrive on vakoilija!
Eiköhän fiksuinta olisi jakaa tarvittavat tiedostot. Miten tarkalleen käytät niitä? Selaimella, apsilla vaiko synkattuja lokasleja kopioita?
- NtiEtsiva
Käytän yleensä lokaalisti omalla pöytäkoneella ja joskus harvemmin puhelimella reisun päällä.
- jakamisenIlo
Saa tekemällä jaetun kansion toisesta OneDrivesta toiseen.
https://mspoweruser.com/use-content-multiple-onedrive-accounts-one-pc/ - Nojaatota
Kannattaa varmaan myös varmistaa työpaikan tietoturvasäännöistä, mitä niillä työpaikan tunnareilla on luvallista tehdä. Ei välttämättä saa esim. jakaa mitään työpaikan dokkareita yksityistunnuksilla käytettäväksi. Miten lienee sitten yksityisen puolen jakaminen työtunnuksilla luettavaksi.
- tuo.tehokkuutta
Totta kai koti-Windows yhdistetään työpaikan tiliin. Kaikki työpaikat haluavat työntekijöiden tekevän töitä myös vapaa-ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841