Meinasin vaihtaa viisi vuotta vanhan vitos bemarin uuteen, mutta hyvitys vanhasta oli naurettavan alhainen.
Miksi käytetystä bemarista ei saa paljon mitään hyvitystä?
10
84
Vastaukset
- KateusOnSäälittävää
Persaukisen ja kateellisen ininää nurkasta, noloa.
- Anonyymi
Se on ikävä kuulla että olet persaukinen ja kateellinen bemarikuski.
- Kkkkdkdkkd
Koska rikkaat tai tyhmät haluavat maksaa paljon uudella isolla Bemulla ajamisesta. Viisi vuotta vanhalla ajamisesta ei enää kukaan vastaavasti haluakaan maksaa, vaan hintaero tavisautoihin kutistuu.
Vastaavasti tämä johtaa siihen, että viisi vuotta vanha bemu voi jo olla järkiostos, kun ilmat puhallettu hinnoista. Ainakin järkevämpi kuin upouusi. - JihuuMitäÄlykköjä
Viisivuotiaana hinnasta on kadonnut keskimäärin noin 50% merkistä riippumatta, paitsi Teslasta 60-70%.
- Todettu_on
Ja Audista noin 75%, mutta jo kolmessa vuodessa.
- JihuuMikäÄlykkö
Siinäpä meillä asiantuntija!
- TyhmyysSenKunLisääntyy
Todettu_on kirjoitti:
Ja Audista noin 75%, mutta jo kolmessa vuodessa.
Eli noin viisivuotta vanhan Audin saa siis jo ilmaiseksi noilla sinun "specseilläsi"
Ei tänne oloe pakko tulla paljastamaan tyhmyyttänsä. Se on kuule ihan vapaaehtoista....
BMW kuuluu niihin automalleihin, joiden hinta vanhempien autojen hinta tippuu aina uuden mallisarjan markkinoille tullessa hyvinkin runsaasti.
Nytkin esimerkiksi yhtäpaljon ajettujen (ja suhteellisen samoin varusteltujen) vertailukelpoisten 2017 mallien hinta on vanhalla F10/11 mallilla 10000-15000€ halvempi kuin tuon uuden G30/31 mallisarjan hinta on. Ja tämä hinta ero sitten luonnollisesti heijastuu ketjussa alaspäin vanhempien autojen hintoihin.
Eli jos kyseisten autojen arvon-alenemaa vain miettii, niin vaikkapa nuo 5-sarjan BMW:t kannattaisi ostaa mallisarjan parin ensimmäisen vuoden aikana ja vaihtaa pois vuotta-paria ennen uuden mallin markkinoille tuloa (jolloin vaihdon joutuu luonnollisesti tekemään johonkin toiseen malliin/merkkiin). Perinteisesti BMW:llä on 5-sarjan malli-ikä ollut 7-8vuoden välillä, ennen uuden mallin saapumista markkinoille.- Anonyymi
Koska syttyy todennäköisesti palamaan. Ei kukaan halua sellaista myydä ja ottaa tästä vastuuta.
- Anonyymi
Minä ajan parissavuodessa jo loppuun ja vaihtoon menee 100t jälkeen. Ei kannata viittävuotta pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483