Mikä Harmista vaivaa

Kiukuttelee kuin pahempikin kuukautiskipuilija!

En jaksa.

Alan tympääntyä joutavaan louskuttamiseen ja niskotteluun.

Ole mies! Ja nyt jos vielä kiukuttaa, niin Harmis on hyvä vaan ja täyttää tämän ketjun vaikka kokonaan ulinalla, mutta sitten saa loppua.

Alla on tilaa.

44

<50

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainenseonaina

Ainahan se on ollut tuollainen. Hyvä jos alat nähdä vihdion ja viimein. Tuolla se kiukuttelee miehisistä naisista mutta itse on kuin mikäkin ämmä. Olisi sitten itsekin MIES!

• Minä pidin hänestä hirmuisesti....
        vaikutti fiksulta ja charmantilta.
        Nyt se on pilannut sen.

Luulin herrasmieheksi, joka ymmärtää minunkin jutut, MUTTA ei!

• peddymys
        misspönttöuuni kirjoitti:

Minä pidin hänestä hirmuisesti....
        vaikutti fiksulta ja charmantilta.
        Nyt se on pilannut sen.

Luulin herrasmieheksi, joka ymmärtää minunkin jutut, MUTTA ei!

Joskus sitä pettyy.

• Ei se mitään kiukuttele.

• Syyttää minua olemattomista.

Tai sitten tämä on taas jotain kieroa leikkiä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Syyttää minua olemattomista.

Tuollahan se oli:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15619072/tyhmentaako-toinen-toista

"Harmis sanoi jossain, että puoluekin kyllä vaihtuu portsariotteella ja kunnon p.nolla, niin minä olin jostain lukevinani.

Ja nyt pelottaa.. Se menee vähän siihen tyyliin, että saahan sitä sanoa oman asiansa, mutta hän sanoo viimeisen sanan? Burrr.."'

Aikamoista kuvaa siinä vähän väritettiin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuollahan se oli:

"Harmis sanoi jossain, että puoluekin kyllä vaihtuu portsariotteella ja kunnon p.nolla, niin minä olin jostain lukevinani.

Ja nyt pelottaa.. Se menee vähän siihen tyyliin, että saahan sitä sanoa oman asiansa, mutta hän sanoo viimeisen sanan? Burrr.."'

Minä sanon yhden pikku lauseen ja sinä olet sanonut miljoona pahaa!

Ei oo taas vaakakuppi herralla ihan vaaterissa.

Tuollahan se oli:

Minkäslaista kuvaa sinä olet poliitikoistamme väritussilla suhrannut, kysyn vaan jos hän on hyvä ja muistaa?

Minä sanon yhden pikku lauseen ja sinä olet sanonut miljoona pahaa!

Ei oo taas vaakakuppi herralla ihan vaaterissa.

Sinustako? Pipilästä varmaan olenkin sanonut, sekin on liian vähän mutta että sinustako olen sanonut pahaa? En mielestäni. Tuo mitä tuossa minusta totesit on vain niin kuvottava ajatuksenakin että se väkisin suivaannuttaa,

Sinustako? Pipilästä varmaan olenkin sanonut, sekin on liian vähän mutta että sinustako olen sanonut pahaa? En mielestäni. Tuo mitä tuossa minusta totesit on vain niin kuvottava ajatuksenakin että se väkisin suivaannuttaa,

Jatka...

• csvdjcg

Poppareita ja jäätelöä... ;)

Syyttää minua olemattomista.

Kyllä olemme erittäin radikaalisempia läheistemme mielipideistä itseemme kohdistuessa kuin täällä tuntemattomien ja harmaaritari on hyvin paljon tukenut sinua , joten ymmärrän hyvin miksi jokin merkittävän ihmisen kirjoitelma tuntuu selkään puutotukselta.

Olen itsekin pettynyt jotka tuntuivat läheiseltä ja yrittää mustata asettumalla toisen puolelle.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä olemme erittäin radikaalisempia läheistemme mielipideistä itseemme kohdistuessa kuin täällä tuntemattomien ja harmaaritari on hyvin paljon tukenut sinua , joten ymmärrän hyvin miksi jokin merkittävän ihmisen kirjoitelma tuntuu selkään puutotukselta.

Olen itsekin pettynyt jotka tuntuivat läheiseltä ja yrittää mustata asettumalla toisen puolelle.

Siis puukotukselta

• valtakunta kirjoitti:

Niin, mutta kun minä sanoin leikilläni!

Niin, mutta kun minä sanoin leikilläni!

Ja hänkin sanoi sitä läpäksi, eli ken leikkiin lähtee, pittää leikki kans loppuun asti kestää.

Harmis on mokoma mangusti.

• Pxxxxx

Kyllähän minä mies olen, vaikken tiedä kuka harmis on. Eikä mua mikään vaivaa, kunhan kettuilen ihmisille, olenhan minä "rusty key". Mun geenejä/sairauttahan ei ees aasiassa vielä tunneta. xD Want to talk about world domination next?

• Jahah, tämmönen. Karjalan missille ei passaa asiasta sanoa tai tulee kostoketju.

• Tämä on helpotusketju sinulle.

Anna palaa. Sulla on viime aikoina ollut paljon asiaa.

Ja helvettiläinen sentään, kiukkuat vielä mullekin!

Tämä on helpotusketju sinulle.

Anna palaa. Sulla on viime aikoina ollut paljon asiaa.

Ja helvettiläinen sentään, kiukkuat vielä mullekin!

Niin kun sinä teit alatyylisen hyökkäyksen. En minä kummemmin kiukkua. vähän se toiki kyllä harmittaa että lähdetään luomaan erilaista kuvaa kuin mitä itse tietää olevansa.

Niin kun sinä teit alatyylisen hyökkäyksen. En minä kummemmin kiukkua. vähän se toiki kyllä harmittaa että lähdetään luomaan erilaista kuvaa kuin mitä itse tietää olevansa.

Ole sitten hiljaa!

Ole sitten hiljaa!

Tuolla avaustekstissä kehotat täyttämään ketjun, päätä jo :D

Tuolla avaustekstissä kehotat täyttämään ketjun, päätä jo :D

Älä sotke minua!

• Mikäs nyt hiertää palstaparin välejä?

Aikamatkustusketjussa oli mainittu minutkin (Pertti), mutta jättäkää minut luvuista pois. Mulla on ihan muut kuviot olemassa, ja siihen ei sovi palstaromantiikka.

• Me emme ole mikään .tun pari.

Me emme ole mikään .tun pari.

Voisitte hyvin ollakin. Muistaakseni asuttekin ihan lähellä toisianne...

• Iku-Turso kirjoitti:

Harmis ei pääse tällä menolla lähellekään hiertämään minua!

Otan vaikka Paavo Väyrysen ja posliinimukit.

• Iku-Turso kirjoitti:

No se nyt ei pidä paikkaansa. Harmis asuu maatakiertävällä radalla, eli aina ihan v.tun liian kaukana.

Harmis ei pääse tällä menolla lähellekään hiertämään minua!

Otan vaikka Paavo Väyrysen ja posliinimukit.

Niiiiiii....

Joskus kannattaisi kokeilla tunteistaan avautumista.....tunteet voi olla yhteiset.

Nyt Harmis vain kiukkuaa (näin tulkitsen jutuistasi), vaikka ehkä hänellä onkin vain sydän pakahtumassa tunteeseen.

• Iku-Turso kirjoitti:

Niiiiiii....

Joskus kannattaisi kokeilla tunteistaan avautumista.....tunteet voi olla yhteiset.

Nyt Harmis vain kiukkuaa (näin tulkitsen jutuistasi), vaikka ehkä hänellä onkin vain sydän pakahtumassa tunteeseen.

Mitä helvetsonia sinä selität?

Harmis sekoilee ekan kerran näin huolella ja ei siinä taida kyllä nyt olla sellaisista tunteista kysymys.

Mitä helvetsonia sinä selität?

Harmis sekoilee ekan kerran näin huolella ja ei siinä taida kyllä nyt olla sellaisista tunteista kysymys.

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta nyt näyttäisi vahvasti siltä että Harmis on vain mies ja menettänyt sydämensä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta nyt näyttäisi vahvasti siltä että Harmis on vain mies ja menettänyt sydämensä.

???????

En sano enää mitään.

???????

En sano enää mitään.

Mitäpä siihen sanoisi?

Kevät on hyvä aika rakastaa.

• wanhaämmä

Raiskauksia lailliseksi ajavat persut tuli kakkoseen.. kakkoseksi.

• Ätmelsson

Täh? Mistäs tommonen väite? Harmittaa vieläkin kun eivät voittaneet

• wanhaämmä
        Ätmelsson kirjoitti:

Täh? Mistäs tommonen väite? Harmittaa vieläkin kun eivät voittaneet

Niin sä hävisit uhkapelissä. Eiks se oo syntiä?

• wanhaämmä

Palstapersuja vaivaa vaalikrapula. Kyllä se siitä taas, täytyy etsiä syyllisiä ja pahiksia ja uusia vihan kohteita. Ja jännittääkin niitä varmaan ihan kamalasti, hallitusneuvottelut edessä. Että pakittaako Halla-aho oppositioon, jossa voi paremmin leikkiä marttyyria ja laistaa ikävistä velvollisuuksista.

• Kunhan nyt vaan rauhoittuisi...

• Ei kun tässä odotellaan millaista kommunismia vasemmisto vaalivoittonsa jälkeen ryhtyy rakentamaan. Pallo on Antti Rinteellä.

Meidän persujen ääniosuushan jopa hieman pieneni edellisiin vaaleihin nähden. Tappio jä harmittavan pieneksi, mutta SDP on silti suurempi.

• scrg kirjoitti:

Ei kun tässä odotellaan millaista kommunismia vasemmisto vaalivoittonsa jälkeen ryhtyy rakentamaan. Pallo on Antti Rinteellä.

Meidän persujen ääniosuushan jopa hieman pieneni edellisiin vaaleihin nähden. Tappio jä harmittavan pieneksi, mutta SDP on silti suurempi.

Näitä ilmastolupausten lunastamisen keinoja odottelen.

Sivistin itseäni kuuntelemalla vihreän kansanedustajan ajatuksia ilmastomuutoksen torjunnasta. Selväksi tuli, että keinovalikoimassa on paitsi markkinaehtoiset ratkaisut, niin myös hallintoalamaisten pakottaminen. Käytännössä uskon että kaunis idea tavoitteena päädytään keinoihin, joista on paljon harmia ja haittaa mutta hyvin vähän hyötyä.

Jos keinopaletissa on suunnitelma, miten Suomeen toteutetaan ydinvoimalat 6, 7 ja 8 sekä ollaan valmiina päivittämään numerot 1-4, kuuntelen mielelläni. Jos kehityksen pitäisi kehittyä, on anteeksiantamatonta, että Loviisa ja Olkiluoto 1-2 onnistuttiin tekemään 1970-luvulla, mutta Olkiluoto 3:a ei saada valmiiksi alkuunkaan suunnitellussa aikataulussa. Poliittisessa keskustelussa hypetetään patteriautoista, vaikka ne eivät sinänsä ratkaise mitään, jos ei ole keinoa tuottaa energiaa ilman orgaanisia polttoaineita ja mielellään ilman kohtuutonta riiippuvuutta Venäjästä.

Jos halutaan keinoja kerätä CO2:sta talteen, niin sitäkään ei edistä tutkimus/koulutuspanosten lisääminen naistutkimukseen ym. vasemmiston lempilapsiin.

• Tämä-selvä

Palstan naiset tylsiä. Aina jotain valittamassa. Eikö teillä ole muita harrastuksia kun palstailu.

• 12121212121212

Jälleen kerran yksi meistä K&K-miehistä raivoamisen kohteena, huomaan.

Luulisi olevan Pönttötädille hyvä päivä kun persut saivat paljon ääniä ja Pönttiksen äänestämä ehdokas (Teuvo Hakkarainen) meni läpi vaaleissa.

• En ole kerennyt palstailemaan. Mitä täällä on oikein tapahtunut?

• Saa kaikkia välillä kiukuttaa. Harmistakin. Mieti itsekin mitä ois olla päivät pääksytysten peltisessä pöntössä. 😁

Ihan tavallista se on, että ihmisiä kiukuttaa ja olempa huomannut, että ap;kin kiukkuilee välillä. Harmiksen kiukkuilu vaan tuntuu ihmeelliselle, kun se on tuollainen vakaan oloinen k&k-mies. 😃👌

• Pönttis herkillä vaalitappion myötä ja sattui sohaisemaan Harmiksen K&K-suoneen.

Onko tämä palstadraamaa parhaimmillaan, vai kenties palstaromanssin alku 😙

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      98
      3074
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2506
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      49
      1308
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1047
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      287
      996
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      899
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      841
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      685
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe