Auta mua saamaan mies kiinni pettämisestä.

Dominokeksi

Niin... Oon melko varma että mies pettää. Mä tarviin hyvännäkösen naisen joka auttaa mua saamaan miehen kiinni pettämisestä..

47

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelitko virittää miehelle ansan? Syötiksi joku hyvännäköinen nainen ja naps, kiinni jäit`?

      • Dominokeksi

        Miks ei..?


      • Dominokeksi kirjoitti:

        Miks ei..?

        Miksikö ei? Yksi tuttava joskus teki tuollaisen ansan ystävättärensä avustuksella ja mieshän jäi kiinni. Suoraan kysyttäessä mies tuskin myöntää rehellisesti, niin kait se on sitten tuokin konsti käytettävä. :)


      • Dominokeksi kirjoitti:

        Miks ei..?

        Kummiskin olet joku raiskaaja-Reino vaanimassa uhreja.


    • Kaisanoasaa

      Panet siis paskaa jännämiestä joka pettää. Kadut on täynnä kauniita tyhmiä naisia jotka pettää.

      • Dominokeksi

        Ei me enää edes panna.. Kusipää tuo om, ei jännä. No mä tarviin semmosen naisen joka saa ukon pettämään..


      • Kaisanoasaa
        Dominokeksi kirjoitti:

        Ei me enää edes panna.. Kusipää tuo om, ei jännä. No mä tarviin semmosen naisen joka saa ukon pettämään..

        Siihen riittää kurppa nainen koska jännämies seon ja jännämies pettää kaikkien kanssa.


      • vtui
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        Siihen riittää kurppa nainen koska jännämies seon ja jännämies pettää kaikkien kanssa.

        Kurppa nainen prismassa vai?


    • Miksi nähdä noin paljon vaivaa? Miksi ei vaan lopettaisi suhdetta tai tapailua tai mikä tuo teidän kuvio sitten onkaan ollut, ja lähteä etsimään kivempaa seuraa? Ihan turhaan kuluttaa aikaa ja vaivaa tuollaiseen - ei kai kukaan nyt muka tosissaan mieti edes moista??

      • näinnaiset

        Niinpä, kun "ei ole enää kemiaa" tai "mies on kylmä" yms. on hyvä syy lähteä kylille etsimään jännenpää seuraa. Mutta yleensä se seura etsitään ensin ja sitten vasta jätetään vanha.


      • wanhaämmä

        Samaa ajattelin.

        Jos fiilikset on tuollaiset, niin miksi jatkaa, saati nähdä tuollaista vaivaa todistaakseen (itselleen?) ettei homma toimi. Muuttaako se muka jotain, jos jää kiinni pettämisestä tai ei jää?


      • wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

        Samaa ajattelin.

        Jos fiilikset on tuollaiset, niin miksi jatkaa, saati nähdä tuollaista vaivaa todistaakseen (itselleen?) ettei homma toimi. Muuttaako se muka jotain, jos jää kiinni pettämisestä tai ei jää?

        Ja toisin päin. Jos mulle tekis joku tuollaisen "ansan", en todellakaan olisi tyytyväisenä odottamassa kehuja luonteeni lujuudesta. Äijä sais lähteä siltä seisomalta, mokoma m*lkku.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Ja toisin päin. Jos mulle tekis joku tuollaisen "ansan", en todellakaan olisi tyytyväisenä odottamassa kehuja luonteeni lujuudesta. Äijä sais lähteä siltä seisomalta, mokoma m*lkku.

        En usko, että tuollaista on käytännössä kovinkaan helppo toteuttaa muutoin kuin omissa mielikuvissaan.
        Hänellä pitäisi olla esim. miehen nettiprofiili tiedossa deittipalstalla -mikäli sellainen on(ja siinä tapauksessahan se pettäminen olisikin varmaa jo itsessään) tai sitten koettaa järkätä jotain esim. hänen baari iltaansa mikäli hän sellaisia harrastaa ja sitten tuo nainen ikäänkuin baarissa menisi iskemään tätä miestä(toisaalta siinäkin tapauksessa pettäminen on käytännössä itsestään selvää jo itsessään,--> koska harrastaa baareilua yksinään), mut sorry alkaa olla jo niin vaikeasti järjestettävä ja vaativa juttu, et tohon tuskin ihan pienellä rahalla ketään löytää kuka olisi valmiustilassa odottamassa näitä mahdollisia komennuksia..


      • pienet.on.piirit.bladell
        blade83 kirjoitti:

        En usko, että tuollaista on käytännössä kovinkaan helppo toteuttaa muutoin kuin omissa mielikuvissaan.
        Hänellä pitäisi olla esim. miehen nettiprofiili tiedossa deittipalstalla -mikäli sellainen on(ja siinä tapauksessahan se pettäminen olisikin varmaa jo itsessään) tai sitten koettaa järkätä jotain esim. hänen baari iltaansa mikäli hän sellaisia harrastaa ja sitten tuo nainen ikäänkuin baarissa menisi iskemään tätä miestä(toisaalta siinäkin tapauksessa pettäminen on käytännössä itsestään selvää jo itsessään,--> koska harrastaa baareilua yksinään), mut sorry alkaa olla jo niin vaikeasti järjestettävä ja vaativa juttu, et tohon tuskin ihan pienellä rahalla ketään löytää kuka olisi valmiustilassa odottamassa näitä mahdollisia komennuksia..

        Muuta elämää ei kai sitten ole sun mukaan, nettideitit ja baarit, siinä jokaisen elämä. Entä jos mies käy kaupassa, tankkaamassa autoa yms. Nainen ei voisi mennä vikittelemään "yllättäen"..ei mitenkään mahdollista?


      • pienet.on.piirit.bladell kirjoitti:

        Muuta elämää ei kai sitten ole sun mukaan, nettideitit ja baarit, siinä jokaisen elämä. Entä jos mies käy kaupassa, tankkaamassa autoa yms. Nainen ei voisi mennä vikittelemään "yllättäen"..ei mitenkään mahdollista?

        Hmm... Tuo on jo niin absursia, et jossain kaupassa kukaan iskee ketään ja sitten päätyy jo samalla reissulla nussimaan auton konepeltiä vasten. Ei kai miehetkään sentään ihan noin spontaaneja ole?

        Isoin osa näistä pettämisistä tapahtuu just ennalta sovittuna juttuna( netti) tai sitten jus baari-illoissa("poikien tai tyttöjen illoissa")
        Monet naiset varmaan pettää paljolti niinkin, et on menevinään töihin kuten normaalisti, mutta päätyykin hotelliin vieraan miehen seuraksi.


      • blade83 kirjoitti:

        En usko, että tuollaista on käytännössä kovinkaan helppo toteuttaa muutoin kuin omissa mielikuvissaan.
        Hänellä pitäisi olla esim. miehen nettiprofiili tiedossa deittipalstalla -mikäli sellainen on(ja siinä tapauksessahan se pettäminen olisikin varmaa jo itsessään) tai sitten koettaa järkätä jotain esim. hänen baari iltaansa mikäli hän sellaisia harrastaa ja sitten tuo nainen ikäänkuin baarissa menisi iskemään tätä miestä(toisaalta siinäkin tapauksessa pettäminen on käytännössä itsestään selvää jo itsessään,--> koska harrastaa baareilua yksinään), mut sorry alkaa olla jo niin vaikeasti järjestettävä ja vaativa juttu, et tohon tuskin ihan pienellä rahalla ketään löytää kuka olisi valmiustilassa odottamassa näitä mahdollisia komennuksia..

        Niinpä ja lisäksi sehän ei todista mitään, jos mies ei just tämän "syötin" mukaan lähtisikään - hänellähän voisi olla jo joku toinen, jota on jo alkanut deittailla, tai sitten se syötti ei jostain syystä herätäkään kiinnostusta, vaikka joku muu voisi herättää. Tai hetki on väärä, tai mitä nyt milloinkin. Täytyisi siis olla todella monta naista, jotka kukin yrittäisivät miestä. Eli todellakin - ideana toimii lähinnä jossain leffan käsiksessä, mutta oikeassa elämässä välttämättä ei.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Niinpä ja lisäksi sehän ei todista mitään, jos mies ei just tämän "syötin" mukaan lähtisikään - hänellähän voisi olla jo joku toinen, jota on jo alkanut deittailla, tai sitten se syötti ei jostain syystä herätäkään kiinnostusta, vaikka joku muu voisi herättää. Tai hetki on väärä, tai mitä nyt milloinkin. Täytyisi siis olla todella monta naista, jotka kukin yrittäisivät miestä. Eli todellakin - ideana toimii lähinnä jossain leffan käsiksessä, mutta oikeassa elämässä välttämättä ei.

        Niin..Harva parisuhde mieskään nyt tuskin sarja panoja harrastaa lukemattomien naisten kanssa, vaan jos hänellä jo on joku jossain, niin tokkopa tuo siihen toista tarvitsee.. Useimille miehille riittää se yksi(oma) ja sitten se ryhmä kenellä on se oma ja yksi vakituisempi sivu suhde.
        Lienee enempi harvinaisuus, et miehellä olisi koko haaremi parisuhteessa ollessaan tai että sellaista tavoittelisi.
        Esim. itsehän en kauheasti jaksa tavoitella naisia edes sinkkuna ollessani, et puhumattakaan mikäli olisin parisuhteessa.


      • pihalla.asioista
        blade83 kirjoitti:

        Hmm... Tuo on jo niin absursia, et jossain kaupassa kukaan iskee ketään ja sitten päätyy jo samalla reissulla nussimaan auton konepeltiä vasten. Ei kai miehetkään sentään ihan noin spontaaneja ole?

        Isoin osa näistä pettämisistä tapahtuu just ennalta sovittuna juttuna( netti) tai sitten jus baari-illoissa("poikien tai tyttöjen illoissa")
        Monet naiset varmaan pettää paljolti niinkin, et on menevinään töihin kuten normaalisti, mutta päätyykin hotelliin vieraan miehen seuraksi.

        pienet on piirit bladella, huomaan


    • superlooni

      Mitäs jos se pettää mihn kanssa tai ruman naisn kanssa? haluaa vaan vaihtelua ja sit toi kaunis nainen ei toimikaan siinä. sitäpaitsi miehillä on muitakin ftissejä kuin joku pelkkä naamafetissi..

      Ja voihan se mihsi pettää vain sen yhden ainoan kanssa ja pysyä siinä, et toi ansa ei toimi todellakaan :D

    • Miksi se pettäisi?

      • Arviolta 30-50% ihmisistä pettää, eli eiköhän se kerron jotain asian yleisyydestä, että myöskin ihmisten perimmäisestä luonteesta.
        Asia on niin yleistä tilastojen valossa, et jos vaan jotain etiäisiä on, niin todennäköisesti epäilyksesi eivät ole turhia.


      • blade83 kirjoitti:

        Arviolta 30-50% ihmisistä pettää, eli eiköhän se kerron jotain asian yleisyydestä, että myöskin ihmisten perimmäisestä luonteesta.
        Asia on niin yleistä tilastojen valossa, et jos vaan jotain etiäisiä on, niin todennäköisesti epäilyksesi eivät ole turhia.

        Etiäisiä minulla on ollut mutta johtui vain miehen halusta tehdä mustasukkaiseksi, epäilykset voi olla vain epäilyksiä kun joku haluaa huomiota.


    • Eyh pöstyöĺöh plöör nnsia!

      Ätmi!

    • Dominokeksi

      Jösses minkälaisen paska myrskyn sai tämmönen viesti aikaan :D

      Siis ukko on pettäny mua jo mun näkövinkkelistä lähettelemällä ja vastaanottamalla nakukuvia.. Juu senkus morkkaatte minut idiootiks :D
      Taidankin vaan tehhä sille samoin ja sitten ollaan sujut..

      • Ne on vaan kamunaisia, kysy vaikka dissiltä niin ne on. Ei sitä edistyksellisessä 2000-luvun suhteessa saa hiilestyä jos toinen nyt vähän kuvia lähettelee ja flirttailee. Ole sinäkin yhtä edistyksellinen, ehdota ukolle avointa suhdetta ja ilmoita samallä lähteväsi pääsiäisenä baariin ilman sitä niin eiköhän se siitä asetu.


      • Ukko on v.tun hunsvotti.

        En minä ainakaan morkkaa.


      • Pettänyt? Jos pettäminen sitten loukkaa sinua, niin eikös asia ole jo sillä selvä? Ei kai siinä enää mitään muita todisteita tarvita.

        Muiden kiskominen juttuun mukaan ja vedättäminen - niin oikeutettua kuin kuvittelet sen olevankin - on kuitenkin halpamaista ja itseriittoista. Miksi menisit itse tuolle tasolle? Kunnioita edes itseäsi, vaikka toista osapuolta et kunnioittaisikaan.


      • "Siis ukko on pettäny mua jo mun näkövinkkelistä lähettelemällä ja vastaanottamalla nakukuvia.. Juu senkus morkkaatte minut idiootiks :D
        Taidankin vaan tehhä sille samoin ja sitten ollaan sujut.."

        Mikset vaan lopettaisi juttua? Äläkä sano syyksi mitään että "mua loukkasi ne sun nakukuvat", vaan sanot, ettei juttu ole sellainen kuin haluaisit ja ettei sulla ole riittävästi tunteita miestä kohtaan.


    • Tämä-selvä

      Pane ätmiä ja kerro siitä sille jännäjonnelle. Sitten se vasta suuttuu. Ja jos ette ole enää yhdessä niin ei se ole pettämistä jos se jännäjonne panee muita naisia.

    • Noni. Nyt se narahtaa.

    • Normaalia

      En ymmärrä aloittajan logiikkaa. Haluaa miehensä panevan kaunista naista, mitä aloittaja siitä saa, mies saa seksiä ja kauniin naisen, saako aloittaja hyvän mielen. Jos mies pettää se haluaa pettää eikä välitä sun tunteista mitään se voi erota sinusta ja alkaa olee kauniin naisen kanssa. Varmaan komea mies joten pettää muitakin naisia joten mies voittaa ja sinä häviät. Näytä itsesi onnellisena sille että et tarvii sellaista paskaa elämääsi ja rakastu sitten johonkin rumaan ätmiin ja näytä että voit olla onnellinen sen kanssa, silloin mies hävii ja tajuu mitä menetti.

      • Anonyymi

        Ja mä en tajua sun rajallista ajattelukykyä.. Oonko mä missään vaiheessa puhunu mitään panemisesta?? En oo. Pettämistä on muutaki kun paneminen..


      • Anonyymi

        Kerro tietämättömälle miten petetään panematta. Kolme esimerkkiä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tietämättömälle miten petetään panematta. Kolme esimerkkiä riittää.

        Toisen kanssa tapailu salaa ilman että siihen liittyy fyysistä kanssakäymistä mutta kuitenkin tunteita yms., alastonkuvien vastaanottaminen toisilta ja niiden lähettely itse, netti- ja puhelinseksi. Lasken jo pettämiseksi. En ole aloittaja.


      • Anonyymi

        "En ymmärrä aloittajan logiikkaa. Haluaa miehensä panevan kaunista naista, mitä aloittaja siitä saa, mies saa seksiä ja kauniin naisen, saako aloittaja hyvän mielen."

        Miten niin nainen haluaa miehensä panevan kaunista naista? Järki hoi. Missä sun logiikka?
        Jos nainen järkkää miehelle ansan, todistukseksi riittää jo se että mies on valmis lähtemään naisen mukaan. Ja mistä se kaunis nainen tuli mukaan peliin? Peliin riittää tavallinenkin nainen.


    • Anonyymi

      Moni nauttii kun toinen mies panee vaimoa sa ...siinä on asennekohdallaan. Hierojan tiedän sen...joskus on ukko ollut salaa katselemassa kun alastonta rouvvaa hieroin

    • Anonyymi

      Muistan vuosien takaa kun olin seurustellut puolisen vuotta ja kävin baarissa ja joku nainen tuli heti iskemään minua. Ihmettelin sitä ja se oli hyvin outoa koska naiset ei minua lähesty joten aloin heti epäilemään että tyttöystäväni oli käskenyt kaveriaan iskemään minua. Menin sitten kotiin ja sanoin tyttöystävälle että tiedän sen laittaneen kaverinsa asialle. Jos ei luota minuun niin erotaan heti koska en koskaan pettäisi.

    • Petä sä miestäs, pääset eroon siitä nysväristä!

    • Anonyymi

      Hellantettas tentään.
      Mahdottoman hyvä itsetunto sulla kun pitää loihtia sulholle ansa kun epäilee tämän pettävän. Ei taida kantti riittää vain sulkemaan ovea takaansa.

    • Anonyymi

      Oma ennätys 8 puhelinnumeroa varatuilta naisilta yhdessä illassa ... siis tietysti SAVONLINNASTA.
      Ja ei mikään vitsi.

      Auttaako??? Miten kävis jos joku prinssi tulis tarjoamaan sulle seuraa?

      • Anonyymi

        Hmmm.... voisihan tuota harkita.

        Riippuu minkä tasoinen pelimies on kyseessä


    • Anonyymi

      Jos mies pettää sinua, niin mene peilin eteen, että olisiko siellä vika, jollei suhteenne toimi ja et ole ehkä haluttava.

    • Itse en kyllä hiffaa näin monimutkaista kaavaa.... Jos epäilet edes miehesi pettävän, puhu hälle. Jos et ole vastaukseen tyytyväinen, tee asialle jotain. Niin yksinkertaista se on.

      Minä pidän tälläistä vastuunvälttelynä. Omista tunteistakin pitää osata ottaa vastuu. On ihan sama pettääkö mies, vai ei, jos sinusta tuntuu sille, että et ole tyytyväinen suhteeseen tälleen, niin lopetat sen. Ei sinun tarvitse siirtää vastuuta siitä suhteen päättämisestä kellekkään muulle. Se on sun homma...

    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä miten pellejä ihmiset on.
      Omakohtasesti tiedän kun erehdyin viemään neitoni kotikyläni baariin ja siellä oli heti "muka kavereitani" piirittämäs kun drinksut hain. Se oli haistattanut pitkät ja kum pöytään tulin ni tulipa pari pellee huutaa et pidä lutkas kun tuollanen lehmä!!
      Piti kysyä että taisivat vongata..
      Ko. Tyypit pani exääni ni arvasin.
      Kysy suoraan mieheltäs et painako joku mieltä kun et halua. Ei aina ole pettämässä jos ei seksiä tee mieli.
      Tunteet on miehelläkin!

      • Anonyymi

        Koita selittää asia niin että siitä tajuaakin jotain, tuosta ei ymmärrä yhtään miten se meni.


    • Anonyymi

      Jos tollaisia ansoja täytyy virittää ei suhde tule koskaan toimimaan joten jatka elämääsi yksin eteenpäin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe