Tänään se alkoi. Sekä sisällä että ulkona kuulen ihan läheltä terävä-äänistä kirskuntaa. Muutaman metrin päästä se ääni tulee.
Metallista kitinää kuulunut koko päivän
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ufoalusten kilinää se oli. Selvisi kun toissa yönä lamauttivat munt ja kaappasivat alukseensa. Siellä tutkimuslabrassa oli nähtävästi muitakin maan asukkaita.
En tuntenut heistä ketään. Ne veivät mun muistinsa. Kumma kyllä muistan kaiken 25 iästä pentuikään päin selvästi.
Erikoista että heräsin omassa punkassa. Kalsarit olivat pestyt ja vieraat. Hiukan ontelomainen olo, kai. Ei tätoomuill. Virkakoneistohan se varmaan pyörii.
https://www.youtube.com/watch?v=l_WMHg8c_4I Metallista kitinää sen olla pitääkin mielestäni
- Anonyymi
Vahvaa ja voimauttavaa ALKUWOIMAA linkissäsi Toni Smolander.Kiitos. Osaatko neuvoa mistä ja miten hankin shamaanirummun, jonka soitolla pääsen Nirvanatilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221