Elämässä on muutakin kuin sinkut palsta

Anonyymi

Tuolla ulkona on elämää yökerhoissa jossa voi tavata naisia ja tutustua heihin. Oletteko koskaan kokeilleet palstan ulkopuolista elämää ja ihmisten kanssa juttelua kasvokkain. Alkoholia juomalla suomalaiset tutustuu ja pariutuu.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvokkain? On kokeiltu ja tässä palstassa on just nyt hyvä se ettei tarvii kokeilla yhtään mitään!

      Ainakaan hetkeen.

    • Ei tarvii kokeilla kunnainen juoksee heti karkuun rumaa miestä.

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      On elämässä harrastuksia työ, matkustelu, suomen kesä, terasseilla tapaa ihania naisia ja sieltä oman vaimon löysin. Sanoisin että elämä olisi aika kurjaa jos yksin eläisi. Toki sitä alkoholiakin juodaan mutta maltillisesti. Monilla on suuria ongelmia alkoholin kanssa ja silloin ne suhteet menee pieleen.

    • Aina keväisin tulee halu lähteä ulos, kun kaikki muutkin siellä on. Tai no..olenhan minä talvellakin ulkona aika paljon.

      Mietin tässä, että pitäiskö pitkästä aikaa ostaa vaatteita ja samalla vaihtaa huppari-tennari tyyli vähän prameampaan. Mutta kun katoin niin se maksaa. Nahkakengät(vähän siistimmät) 300e, farkut tai muut housut 150, kauluspaita 100e ja sitten kultakaupasta uskottavan näkönen kihlasormus varmaan 100e. Nuo sillä ajatuksella, että markkina-arvo nousis. Voisko olla mahdollista?

      Olen kyllä ajatellut aina, että komea on komea myös jätesäkissä ja rumilus ei miksikään muutu vaikka mittatilauksena hankkisi vaatteensa.

    • Anonyymi

      Tänään ollut todella lämmin päivä, arska paistaa, olin veneilemässä ja kalassa ja oli todella mukava päivä merellä veneillä pitkästä aikaa.

    • Ei palstalaisiet tiedä muusta elämästä kuin palstasta. Eivät tapaile ihmisiä, eivät juhli eivätkä juo viinaa. Sinkut palsta on heidän koti josta saavat kaiken energiansa.

    • Anonyymi

      Elämässä on paljon muutakin kuin sinkut-palsta, ja paljon muutakin kuin yökerhot ! Kävelylenkit ja ulkoilma ovat hienoja asioita. Yökerhossa on tylsää. Yökerhossa ei näy iloisia naamoja. Kävelylenkeillä joskus kohtaan iloisia ihmisiä, jotka juttelevat luontevasti.

      • Anonyymi

        Ihmisiä voi yleensäkin kohdata missä tahansa nyt ihmisiä onkaan, ja on ihan sattumaa sitten missä ja milloinkin tapaa jonkun mukavan ihmisen.

        Eikä ainakaan kannata lähteä johonkin yökerhoon oikein tahallisesti etsimään ja ahdistelemaan naisia, muulla motivaatiolla kun menee viettämään aikaa niin silloin voi löytääkin.

        Silmät kiiluu villisti ja kännissä kähmii naisia yökerhossa hah hah.


    • Anonyymi

      Ei sitä viitsi ulkona kävellä rumana ätminä. Naiset vaan pelästyy ja syyttävät ahdistelusta jos katsoo päin.

      • Anonyymi

        Ihan sama. Nuoret naiset on tehty ahdisteltaviksi. Eikä ne kuitenkaan ole kunnollisia naisia eli ansaitsevat sen.


      • Anonyymi

        Olen reipas N, ja olen käynyt monilla kävelylenkeillä. Vastaan on tullut monia ihmisiä, ja jotkut ovat jopa katsoneet minua. Vaan en ole koskaan pelästynyt ketään vastaantulijaa. En koskaan. Joten toivon todellisuudentajua. Terv. Havaintokykyinen N


      • Anonyymi

        Mutta nainen ei tiedä mitä miehet kokee, rumaa miestä naiset inhoo ja välttelee joten ulos ei kannata mennä kun vasta pimeellä voi käydä kaupassa.

        Kaisanoasaa


    • Anonyymi

      Järkevä ajatus mutta 20 vuotta myöhässä. Ne ajat olivat ja menivät. Nykyään linnoittaudutaan omiin poteroihin ja kupliin eikä ulkopuolisia haluta nähdä.

    • Anonyymi

      Kävin eilen baarissa eikä siellä ollut minulle mitään.

      • Anonyymi

        Käyn baareissa vain noin 8-12 kertaa vuodessa, ja joka kerta siellä on kireitä hapannaamaisia ihmisiä. Mutta kun kuljen ulkona, niin näen kouluaikaisia tuttuja, jotka ovat hyväntuulisia iloisesti juttelevia. Sekä naiset että miehet.


    • Anonyymi

      Lenkkeilin tänään 8 kilometriä pienen tyttäreni kanssa. Hän ajoi polkupyörällä ja opetin miten liikenteessä tulee toimia. Aikaa tuohon suoritteeseen meni yhteensä 6 tuntia. Matkalle sattui kolme leikkipuistoa ja kaksi ruokaravintolaa jossa toisessa oli leikkipaikka. Olin aika helvetin nuutunut kunnes otin redbullia, se herättää kuolleetkin horroksesta:) Viimeinen puolituntinen oli jo zombikävelyä tyttären iloista pulinaa horrosmaisesti kuunnellessa.

      Muuten, moni nainen tuli juttelemaan hyvinkin tuttavallisesti hymyillen. Se ei johtunut varmaan minusta, taisi johtua tyttärestäni. Sinkkujen tulisikin huomata miten miehen arvo naisten silmissä nousee heti kun huomaavat kuinka hyvä mies olisi isänä. Vaistomaisesti alkavat lähentyä ystävälliseen hyväksyvään sävyyn. Otan toki kaiken vastaan ihan iloisella mielellä.

      Elämässä tosiaan on muutakin mitä yökerhot, naiset ja sinkut palsta. Elämään kuuluu onnellista väsymystä melkein ihan jokainen päivä.

      AsianVierestä
      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Joo ulkoilu on todella hyvää, ei yökerhotkaan, ne ovat vain luusereille, yökerhot, kuluu rahaakin sitten juomiin aivan turhaan noissa, voi tietysti joskus vierailla jos haluaa.

        Ulkoilu ja jos kaupungillakin pyöräilee ulkoillen, on hauskaa :)


      • Sinä olet hyvä isä.🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinä olet hyvä isä.🥰

        Tuskin olen, mutta yritän tehdä jotain pienen ihmisen kehittymisen suhteen. Positiivinen elämänasenne, hyvät harrastukset, huumorintajuinen suhtautuminen ongelmatilanteissa(ainakin nyt kun usein on en tee, en halua, miksi pitäisi). Uhmis on lapsen parasta aikaa(kuka haluaa ostaa herttaisen tyttären halpaan hintaan:) ). Mutta tottahan se on mitä enemmän toiselle annat ja panostat alat pitämään ihmisestä enemmän vaikka tämä olisi joskus hankala. Ehkä me ihmiset luomme omia kuvia itsellemme. Toisaalta en kyllä ole tavannut vielä yhtä ihanaa pientä neitoa mitä tämä oma tytär nyt on, yhtä "luova hulluus" mitä isällänsä, se riittää. Kasvatushan on mukavaa ja haasteellista, narsistit ei tässä lajissa pärjää. Äidille pieni huilibreikki, mutta samalla huono hetki koska tyttärethän lähes aina pitävät isäänsä parhaana ihmisenä maailmassa ja äidillä voi olla eri näkemys asiasta:)


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen, mutta yritän tehdä jotain pienen ihmisen kehittymisen suhteen. Positiivinen elämänasenne, hyvät harrastukset, huumorintajuinen suhtautuminen ongelmatilanteissa(ainakin nyt kun usein on en tee, en halua, miksi pitäisi). Uhmis on lapsen parasta aikaa(kuka haluaa ostaa herttaisen tyttären halpaan hintaan:) ). Mutta tottahan se on mitä enemmän toiselle annat ja panostat alat pitämään ihmisestä enemmän vaikka tämä olisi joskus hankala. Ehkä me ihmiset luomme omia kuvia itsellemme. Toisaalta en kyllä ole tavannut vielä yhtä ihanaa pientä neitoa mitä tämä oma tytär nyt on, yhtä "luova hulluus" mitä isällänsä, se riittää. Kasvatushan on mukavaa ja haasteellista, narsistit ei tässä lajissa pärjää. Äidille pieni huilibreikki, mutta samalla huono hetki koska tyttärethän lähes aina pitävät isäänsä parhaana ihmisenä maailmassa ja äidillä voi olla eri näkemys asiasta:)


        AsianVierestä

        Se on ihan normaalia että tyttäret uhmaavat äitiä ja kuuluu kehitykseen, minulla varmaa uhmaa lopun elämän hyvin lapsen luonteesta kiinni.

        Lapsia en luovu uhman vaan enemmänkin sen vuoksi jos koen etten pysty auttaa, lapsen pitää tulla vastaan. Koska henkiset voimavarat loppuu kesken jos 7tuntia pakottaa tekemään läksyjä. Sitä itkee siinä vaiheessa väkisin koska se pakotus ei ole koskaan kivaa mutta lapsen edun mukaista, en itse hyödy sellaisesta lapsi harjoittelee mutta lapsi hyötyy. Kasvatus on henkisesti raskas prosessi.
        Mutta on tehtävä lasten hyvinvoinnin takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen, mutta yritän tehdä jotain pienen ihmisen kehittymisen suhteen. Positiivinen elämänasenne, hyvät harrastukset, huumorintajuinen suhtautuminen ongelmatilanteissa(ainakin nyt kun usein on en tee, en halua, miksi pitäisi). Uhmis on lapsen parasta aikaa(kuka haluaa ostaa herttaisen tyttären halpaan hintaan:) ). Mutta tottahan se on mitä enemmän toiselle annat ja panostat alat pitämään ihmisestä enemmän vaikka tämä olisi joskus hankala. Ehkä me ihmiset luomme omia kuvia itsellemme. Toisaalta en kyllä ole tavannut vielä yhtä ihanaa pientä neitoa mitä tämä oma tytär nyt on, yhtä "luova hulluus" mitä isällänsä, se riittää. Kasvatushan on mukavaa ja haasteellista, narsistit ei tässä lajissa pärjää. Äidille pieni huilibreikki, mutta samalla huono hetki koska tyttärethän lähes aina pitävät isäänsä parhaana ihmisenä maailmassa ja äidillä voi olla eri näkemys asiasta:)


        AsianVierestä

        Koen enemmänkin olevani liian lepsu asioissa koska läpset käytyä pitkään marttyyri olemusta kuin ”nyt minä jäädyn” eikä laita peittoa päälleen.

        Tai esim ”nyt minä kuolen nälkää”
        Koska suutun ettei syöty kun aika oli tai liian niukasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen, mutta yritän tehdä jotain pienen ihmisen kehittymisen suhteen. Positiivinen elämänasenne, hyvät harrastukset, huumorintajuinen suhtautuminen ongelmatilanteissa(ainakin nyt kun usein on en tee, en halua, miksi pitäisi). Uhmis on lapsen parasta aikaa(kuka haluaa ostaa herttaisen tyttären halpaan hintaan:) ). Mutta tottahan se on mitä enemmän toiselle annat ja panostat alat pitämään ihmisestä enemmän vaikka tämä olisi joskus hankala. Ehkä me ihmiset luomme omia kuvia itsellemme. Toisaalta en kyllä ole tavannut vielä yhtä ihanaa pientä neitoa mitä tämä oma tytär nyt on, yhtä "luova hulluus" mitä isällänsä, se riittää. Kasvatushan on mukavaa ja haasteellista, narsistit ei tässä lajissa pärjää. Äidille pieni huilibreikki, mutta samalla huono hetki koska tyttärethän lähes aina pitävät isäänsä parhaana ihmisenä maailmassa ja äidillä voi olla eri näkemys asiasta:)


        AsianVierestä

        Sinänsä minä olen se joka komennon ja miehen taas komennukset katoaa savuna ilmaan josta kuulen sit kovasti.🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen, mutta yritän tehdä jotain pienen ihmisen kehittymisen suhteen. Positiivinen elämänasenne, hyvät harrastukset, huumorintajuinen suhtautuminen ongelmatilanteissa(ainakin nyt kun usein on en tee, en halua, miksi pitäisi). Uhmis on lapsen parasta aikaa(kuka haluaa ostaa herttaisen tyttären halpaan hintaan:) ). Mutta tottahan se on mitä enemmän toiselle annat ja panostat alat pitämään ihmisestä enemmän vaikka tämä olisi joskus hankala. Ehkä me ihmiset luomme omia kuvia itsellemme. Toisaalta en kyllä ole tavannut vielä yhtä ihanaa pientä neitoa mitä tämä oma tytär nyt on, yhtä "luova hulluus" mitä isällänsä, se riittää. Kasvatushan on mukavaa ja haasteellista, narsistit ei tässä lajissa pärjää. Äidille pieni huilibreikki, mutta samalla huono hetki koska tyttärethän lähes aina pitävät isäänsä parhaana ihmisenä maailmassa ja äidillä voi olla eri näkemys asiasta:)


        AsianVierestä

        Aina oon saanut kehuja kasvatuksesta mutta pitkäpinnaisuus ei ole kivasta kuulemma hellin lapsiani kun ovat tuhmia koska kasvatusopukset käskevät torua tekoa, ei lasta.

        Koen enemmänkin koska olen heidän kanssaan ymmärrän heitä liian hyvin. Joten käyttäytyvät huonosti koska eivät häpeä tai koe pelkoa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinänsä minä olen se joka komennon ja miehen taas komennukset katoaa savuna ilmaan josta kuulen sit kovasti.🙄

        Lapset hakevat rajoja joita vanhempien tulee heille asettaa. Tärkeintä kasvatuksessa on se päätöksen loppuun vieminen, ei saa jättää asiaa kesken. Itse olen huumorintajuinen ja nauramme paljon mutta jos sanon jotain mitä tulisi tehdä, se tehdään. Voi olla että käytän siihen psykologisia keinoja koska olen vahva psykologiassa. Voin siis saada tahtoni läpi jopa siten että laitan lapsen miettimään huumorin kautta asiaa ja sen jälkeen kaikki taas nollautuu avoimeksi uudeksi harkinnaksi joka johtaa yleisesti siihen että tehdään kuten oli tarkoitus ilman narinoita. Pienen lapsen suhteen ongelmaksi muodostuu yleensä tilanne jossa molemmat vanhemmat ovat läsnä. Lapset kun aistivat herkästi ja kokeilevat juoksuhiekkaa vaikka ymmärtävät kyllä ettei se kanna. Lapset kasvattavat vanhempiaan ihan samalla tavalla mitä me vanhemmat kasvatamme lapsia. Oletko muuten koskaan yllättynyt miten kypsiä ajatuksia voi 3 vuotiaan suusta tulla:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset hakevat rajoja joita vanhempien tulee heille asettaa. Tärkeintä kasvatuksessa on se päätöksen loppuun vieminen, ei saa jättää asiaa kesken. Itse olen huumorintajuinen ja nauramme paljon mutta jos sanon jotain mitä tulisi tehdä, se tehdään. Voi olla että käytän siihen psykologisia keinoja koska olen vahva psykologiassa. Voin siis saada tahtoni läpi jopa siten että laitan lapsen miettimään huumorin kautta asiaa ja sen jälkeen kaikki taas nollautuu avoimeksi uudeksi harkinnaksi joka johtaa yleisesti siihen että tehdään kuten oli tarkoitus ilman narinoita. Pienen lapsen suhteen ongelmaksi muodostuu yleensä tilanne jossa molemmat vanhemmat ovat läsnä. Lapset kun aistivat herkästi ja kokeilevat juoksuhiekkaa vaikka ymmärtävät kyllä ettei se kanna. Lapset kasvattavat vanhempiaan ihan samalla tavalla mitä me vanhemmat kasvatamme lapsia. Oletko muuten koskaan yllättynyt miten kypsiä ajatuksia voi 3 vuotiaan suusta tulla:)

        AsianVierestä

        Lapset on hyvin erilaisia joten 3vuotiaan lapsen suusta ei aina tule järkevää kun pojat ovat vasta jälkeen kolme oppinut puhumaan.

        Ja tytöillä on asia ollut toisin jo yksivuotiaana lähtenyt puhumaan.

        Minusta tuntuu että kun lapset menevät harjoittelemassa ohitse niin kyseenalaistetaan kun minä en osaa. Joudun vain kertomaan minua ei oltu tukemassa lapsena ja muistutttamassa lapsena.
        On lapsien myös ymmärrettävä etten vaadi kuin heidän parhaaksi ja sen ne ymmärtävät mutta unohtavat joten uhmakkuus nousee sitä rataa.


        Mutta todellisuudessa lapseni ovat tehneet elämänsä aikana enemmän työtä kuin minä olen tehnyt opiskeluja joten heidän taso näkyy myös jospa hekin auttavat minua.

        Sekin jos en tee heille harjoituksia tai hae niitä jäävät harjoittelematta kyllä minä olen kehittynyt ymmärtämään isoja kokemuksia ja kuin myös lapsien empatia vasta tulee myöhemmällä iällä kasvatusopuksien mukaan mutta koen senkin olevan lapsi kohtainen juttu .
        Koska meidän 4vuotias pelkää muiden lapsien puolesta kuin ettei lähde kotio kun käsken ja lähtee omille teille kun jäi harmittamaan koska en anna periksi olla pidempään kun pienempien pitää syödä ja nukkua varsinkin päikkäri .

        Harjoittelemme erittäin paljon toisten tunteiden huomioimista väkisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset hakevat rajoja joita vanhempien tulee heille asettaa. Tärkeintä kasvatuksessa on se päätöksen loppuun vieminen, ei saa jättää asiaa kesken. Itse olen huumorintajuinen ja nauramme paljon mutta jos sanon jotain mitä tulisi tehdä, se tehdään. Voi olla että käytän siihen psykologisia keinoja koska olen vahva psykologiassa. Voin siis saada tahtoni läpi jopa siten että laitan lapsen miettimään huumorin kautta asiaa ja sen jälkeen kaikki taas nollautuu avoimeksi uudeksi harkinnaksi joka johtaa yleisesti siihen että tehdään kuten oli tarkoitus ilman narinoita. Pienen lapsen suhteen ongelmaksi muodostuu yleensä tilanne jossa molemmat vanhemmat ovat läsnä. Lapset kun aistivat herkästi ja kokeilevat juoksuhiekkaa vaikka ymmärtävät kyllä ettei se kanna. Lapset kasvattavat vanhempiaan ihan samalla tavalla mitä me vanhemmat kasvatamme lapsia. Oletko muuten koskaan yllättynyt miten kypsiä ajatuksia voi 3 vuotiaan suusta tulla:)

        AsianVierestä

        Miehellä on ikäv tapa antaa periksi koska pääsee helpommalla ja ei kestä sitä vinkunaautta minä taas vedän pitkä kortensa joten se on suurin syy varmaan, miksi minua tottelevat paremmin.

        Mutta on hyvin vaikea kuulla lapsen kärsimystä monta tuntia.


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset hakevat rajoja joita vanhempien tulee heille asettaa. Tärkeintä kasvatuksessa on se päätöksen loppuun vieminen, ei saa jättää asiaa kesken. Itse olen huumorintajuinen ja nauramme paljon mutta jos sanon jotain mitä tulisi tehdä, se tehdään. Voi olla että käytän siihen psykologisia keinoja koska olen vahva psykologiassa. Voin siis saada tahtoni läpi jopa siten että laitan lapsen miettimään huumorin kautta asiaa ja sen jälkeen kaikki taas nollautuu avoimeksi uudeksi harkinnaksi joka johtaa yleisesti siihen että tehdään kuten oli tarkoitus ilman narinoita. Pienen lapsen suhteen ongelmaksi muodostuu yleensä tilanne jossa molemmat vanhemmat ovat läsnä. Lapset kun aistivat herkästi ja kokeilevat juoksuhiekkaa vaikka ymmärtävät kyllä ettei se kanna. Lapset kasvattavat vanhempiaan ihan samalla tavalla mitä me vanhemmat kasvatamme lapsia. Oletko muuten koskaan yllättynyt miten kypsiä ajatuksia voi 3 vuotiaan suusta tulla:)

        AsianVierestä

        Siinä menettää hermot myös sisarukset äää äää mä halun. Äää äää 15minuuttia vielä. Ääääää.

        Oon monesti sanonut että menetät elämästäsi paljon enemmän suruun kun tuo ajan olisit voinut leikkiä kivoja asioita kun hyväksyt asian nopeammin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lapset on hyvin erilaisia joten 3vuotiaan lapsen suusta ei aina tule järkevää kun pojat ovat vasta jälkeen kolme oppinut puhumaan.

        Ja tytöillä on asia ollut toisin jo yksivuotiaana lähtenyt puhumaan.

        Minusta tuntuu että kun lapset menevät harjoittelemassa ohitse niin kyseenalaistetaan kun minä en osaa. Joudun vain kertomaan minua ei oltu tukemassa lapsena ja muistutttamassa lapsena.
        On lapsien myös ymmärrettävä etten vaadi kuin heidän parhaaksi ja sen ne ymmärtävät mutta unohtavat joten uhmakkuus nousee sitä rataa.


        Mutta todellisuudessa lapseni ovat tehneet elämänsä aikana enemmän työtä kuin minä olen tehnyt opiskeluja joten heidän taso näkyy myös jospa hekin auttavat minua.

        Sekin jos en tee heille harjoituksia tai hae niitä jäävät harjoittelematta kyllä minä olen kehittynyt ymmärtämään isoja kokemuksia ja kuin myös lapsien empatia vasta tulee myöhemmällä iällä kasvatusopuksien mukaan mutta koen senkin olevan lapsi kohtainen juttu .
        Koska meidän 4vuotias pelkää muiden lapsien puolesta kuin ettei lähde kotio kun käsken ja lähtee omille teille kun jäi harmittamaan koska en anna periksi olla pidempään kun pienempien pitää syödä ja nukkua varsinkin päikkäri .

        Harjoittelemme erittäin paljon toisten tunteiden huomioimista väkisin.

        Sellaistahan se on ja sinulle lapsien kasvatus on kyllä potentiaalisesti kovempi työ mitä minulle. Yhtä lasta kohtaan voi suunnitella, luoda ja toteuttaa vaikka mitä hyvällä kontrollilla.
        Itse en pystyisi kuvittelemaan itseäni kahden lapsen kanssa, yksi on jo riittävän haasteellinen sen lopputuloksen kannalta joka on pääni sisällä tavoitteena kasvatustyöstä.
        Toki vaadin paljon mutta jos tyttö ei hyppäisi pituutta 80 cm jo tänä kesänä, pystyisi hyppäämään alas turvallisesti 80 cm korkealta tasolta ovat fyysiset harjoitteet olleet vähän turhia:) Nuo kaikki taitavat tulla jo leikinomaisesti ja joku pitää asioita outoina ja vaarallisina. Eivät ne ole, fysiikka tottuu leikkien myötä kuten myös älykkyys. Ihmiset eivät yleisesti käytä kuin 10 % aivokapasiteetistaan. Jos nyt opastaisi pientä hyödyntämään vaikka 15 % omastaan, se olisi jo jotain. Älykkyys voi tulla kokonaisuutena, musikaalisten, matemaattisten, kielellisten, tunne-elämän ja fyysisten ominaisuuksien kirjona. Suomessa ei yleisesti näin ajatella, mutta en ole saanutkaan pelkkää suomalaista kasvatusta itsekään.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset hakevat rajoja joita vanhempien tulee heille asettaa. Tärkeintä kasvatuksessa on se päätöksen loppuun vieminen, ei saa jättää asiaa kesken. Itse olen huumorintajuinen ja nauramme paljon mutta jos sanon jotain mitä tulisi tehdä, se tehdään. Voi olla että käytän siihen psykologisia keinoja koska olen vahva psykologiassa. Voin siis saada tahtoni läpi jopa siten että laitan lapsen miettimään huumorin kautta asiaa ja sen jälkeen kaikki taas nollautuu avoimeksi uudeksi harkinnaksi joka johtaa yleisesti siihen että tehdään kuten oli tarkoitus ilman narinoita. Pienen lapsen suhteen ongelmaksi muodostuu yleensä tilanne jossa molemmat vanhemmat ovat läsnä. Lapset kun aistivat herkästi ja kokeilevat juoksuhiekkaa vaikka ymmärtävät kyllä ettei se kanna. Lapset kasvattavat vanhempiaan ihan samalla tavalla mitä me vanhemmat kasvatamme lapsia. Oletko muuten koskaan yllättynyt miten kypsiä ajatuksia voi 3 vuotiaan suusta tulla:)

        AsianVierestä

        Ihmiset käyttävät aikansa enemmän omiin juttuihinsa kuin lapsiinsa ja minusta sinä käytit enemmän nyt lapsellesi enemmän aikaa oppiakseen joka kertoo hyvästä isästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaistahan se on ja sinulle lapsien kasvatus on kyllä potentiaalisesti kovempi työ mitä minulle. Yhtä lasta kohtaan voi suunnitella, luoda ja toteuttaa vaikka mitä hyvällä kontrollilla.
        Itse en pystyisi kuvittelemaan itseäni kahden lapsen kanssa, yksi on jo riittävän haasteellinen sen lopputuloksen kannalta joka on pääni sisällä tavoitteena kasvatustyöstä.
        Toki vaadin paljon mutta jos tyttö ei hyppäisi pituutta 80 cm jo tänä kesänä, pystyisi hyppäämään alas turvallisesti 80 cm korkealta tasolta ovat fyysiset harjoitteet olleet vähän turhia:) Nuo kaikki taitavat tulla jo leikinomaisesti ja joku pitää asioita outoina ja vaarallisina. Eivät ne ole, fysiikka tottuu leikkien myötä kuten myös älykkyys. Ihmiset eivät yleisesti käytä kuin 10 % aivokapasiteetistaan. Jos nyt opastaisi pientä hyödyntämään vaikka 15 % omastaan, se olisi jo jotain. Älykkyys voi tulla kokonaisuutena, musikaalisten, matemaattisten, kielellisten, tunne-elämän ja fyysisten ominaisuuksien kirjona. Suomessa ei yleisesti näin ajatella, mutta en ole saanutkaan pelkkää suomalaista kasvatusta itsekään.

        AsianVierestä

        En tiedä pystyykö ihminen käyttämään enempään aivokapasiteetistaan kuin keralla 10% mutta onneksi asioita voidaan pilkkoa ja opettaa toisinkin ja toivon että kehittävät itseää aikuisena kun minäkin pyrin siihen etten aiheuta omilla toimilla vahinkoa kun ei oikein sovi myöhästely kun siinä saa aikaan vaikka mitä liian lyhyitä palavereita, joka ei taas edistä enää lapsen hyvin vointia kun jotain voi jäädä sanomatta kuin liian lyhyet vaalikeskustelutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaistahan se on ja sinulle lapsien kasvatus on kyllä potentiaalisesti kovempi työ mitä minulle. Yhtä lasta kohtaan voi suunnitella, luoda ja toteuttaa vaikka mitä hyvällä kontrollilla.
        Itse en pystyisi kuvittelemaan itseäni kahden lapsen kanssa, yksi on jo riittävän haasteellinen sen lopputuloksen kannalta joka on pääni sisällä tavoitteena kasvatustyöstä.
        Toki vaadin paljon mutta jos tyttö ei hyppäisi pituutta 80 cm jo tänä kesänä, pystyisi hyppäämään alas turvallisesti 80 cm korkealta tasolta ovat fyysiset harjoitteet olleet vähän turhia:) Nuo kaikki taitavat tulla jo leikinomaisesti ja joku pitää asioita outoina ja vaarallisina. Eivät ne ole, fysiikka tottuu leikkien myötä kuten myös älykkyys. Ihmiset eivät yleisesti käytä kuin 10 % aivokapasiteetistaan. Jos nyt opastaisi pientä hyödyntämään vaikka 15 % omastaan, se olisi jo jotain. Älykkyys voi tulla kokonaisuutena, musikaalisten, matemaattisten, kielellisten, tunne-elämän ja fyysisten ominaisuuksien kirjona. Suomessa ei yleisesti näin ajatella, mutta en ole saanutkaan pelkkää suomalaista kasvatusta itsekään.

        AsianVierestä

        Lapset tukevat kasvatuksessa toisiaankin.😁

        Jokainen tanssii yhtä biisiä niin täällä on iso näytelmä päällä kuin olisi katsomassa teatteria.

        Ja 1vuotiaskin jo yrittää ja keinuu toiselta puolelta toiselle heilutellen kroppaa ja vähän kädet heiluu vaikka ei ihan samassa tahdissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lapset tukevat kasvatuksessa toisiaankin.😁

        Jokainen tanssii yhtä biisiä niin täällä on iso näytelmä päällä kuin olisi katsomassa teatteria.

        Ja 1vuotiaskin jo yrittää ja keinuu toiselta puolelta toiselle heilutellen kroppaa ja vähän kädet heiluu vaikka ei ihan samassa tahdissa.

        Olen varma vain yhdestä asiasta, sinulla on syytä elää vielä 20 vuoden kuluttuakin mitä moni ei enää omassa elämässään katso enää tarpeelliseksi. Toivon sinulle voimia jaksaa olla sitä mieltä jota olet:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma vain yhdestä asiasta, sinulla on syytä elää vielä 20 vuoden kuluttuakin mitä moni ei enää omassa elämässään katso enää tarpeelliseksi. Toivon sinulle voimia jaksaa olla sitä mieltä jota olet:)

        AsianVierestä

        Mieskin on tukemassa minua harjoitteluilla jotenkin kiva asia on kuin oma persona trainer opiskelussa.

        on ihan kiva kun koen olevan täysin riippuvainen miehestä ymmärsin tämän suhteen menneen siihen että olen täysin riippuvainen miehen tuesta koska en tiedä ovatko lapset tehneet asioita väärin opiskelussa muta kun mies tukee minua eli harjoittaa suoriudun asioista tottakai nopeammin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma vain yhdestä asiasta, sinulla on syytä elää vielä 20 vuoden kuluttuakin mitä moni ei enää omassa elämässään katso enää tarpeelliseksi. Toivon sinulle voimia jaksaa olla sitä mieltä jota olet:)

        AsianVierestä

        Toivon minulla on syytä elää tulevaisuudessa on hyvin kortilla miten jaksan kun väliin kun ei ymmärrystä tipu.

        Lapset ovat olleet mun läpielämän motivaattoreita ensin ne oli sisaruksen lapset, nyt ne on omat.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Toivon minulla on syytä elää tulevaisuudessa on hyvin kortilla miten jaksan kun väliin kun ei ymmärrystä tipu.

        Lapset ovat olleet mun läpielämän motivaattoreita ensin ne oli sisaruksen lapset, nyt ne on omat.

        Hyvin sinulla on asiat kun vain jaksat olla se ihminen jota olet.
        Unohda ympäristön paineet, ole se äiti lapsillesi jota tunnet heidän tarvitsevan. Jos tarvitset apua niin sitä kannattaa pyytää(jos väsy iskee).
        Haluatko et joku hieroo välillä sinun hartioita:) No, uskon sinun miehesi tekevän niin vaikka onhan silläkin ukolla tekemistä katraan kanssa. Parasta on ettei kukaan syytä ketään yhtään mistään vaan katsoo vain miten se huominen olisi hieman parempi mitä eilinen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma vain yhdestä asiasta, sinulla on syytä elää vielä 20 vuoden kuluttuakin mitä moni ei enää omassa elämässään katso enää tarpeelliseksi. Toivon sinulle voimia jaksaa olla sitä mieltä jota olet:)

        AsianVierestä

        20 kymmenen vuoden päästä olen kokemuksen osaamisella professori herttinen sentään.
        olen lapsen yli 20 vuoden kokemuksella oppinut erittäin paljon koska tämä yhteiskunta pakko rako selviytymiseen on loppuelämän kehittäminen elämässä.

        Opin täysin lapsien joka kehon voimaattumisen ja sitä myötä oikean kumahduksen saada helppommin tieto perille.

        Oikeat niksit löytyy napsauttamalla sormia.
        Laajat näkemykset vaan laajenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sinulla on asiat kun vain jaksat olla se ihminen jota olet.
        Unohda ympäristön paineet, ole se äiti lapsillesi jota tunnet heidän tarvitsevan. Jos tarvitset apua niin sitä kannattaa pyytää(jos väsy iskee).
        Haluatko et joku hieroo välillä sinun hartioita:) No, uskon sinun miehesi tekevän niin vaikka onhan silläkin ukolla tekemistä katraan kanssa. Parasta on ettei kukaan syytä ketään yhtään mistään vaan katsoo vain miten se huominen olisi hieman parempi mitä eilinen.

        AsianVierestä

        Ympäristö paineet ovat kaikkein pahin mitä muut ihmiset luo perheelleni. Se vie voimat kun joka tuutista lapsen erityisvaikeudessa painostetaan kun esim en pistä päiväkotiin lastani tai esim lapsi joutuu takaisin samaa kouluun kun ei ole koulupaikkaa lapselle tueakseen opiskelua.

        Sen vuoksi minulle on erityisen tärkeä Perussuomalaiset vaalilupaukset koska ovat keskittämässä juurikin tähän peruskouluun joka on merkittävä koko yhdeksän vuoden ajan eikä ole lapsen vanhempien taitoihin sijoksissa opiskelu.

        Minusta on erittäin tärkeä asiat saada toimiin hyvin varsikin sen mitä vanhemmat eivät osaa se ei saa olla vanhempien kykyihin sidoksissa.


        Toivon kovin ihmisten tajuavan asian hyvin nopeasti, että se asia on hyvin tärkeä lapsen kannalta oikeanlainen opiskelun tuki.

        Mitä teen selkähieromalla kun elämä tarvitsee aivoja selviytyäkseen.😁 neroja on pakko valmistaa ettei ole lasta syyttämässä tai perhettä tai geenejä.

        https://www.mielenterveystalo.fi/lapset/vanhemmille/perhe_ja_vanhemmuus/vanhempien_merkitys/Pages/lapsen_kehitykseen_vaikuttavat_tekijat.aspx


    • Anonyymi

      Ei tarii baareja enää koska on tinder. Naiset haluaa helppoa seksiä.

    • Anonyymi

      Jos nyt palstalaiset joskus tajuaa lähteä palstalta ulkoelämää katselemaan niin huomaatte että suurin osa ihmisistä on taviksia jolla on tavis kumppani.

    • Olen tavis ja komea pitkä, mutta silti ehkä joskus naisiin pääsee baarissa juttelemaan, mutta siihen se monesti toki jää ja ihmettelen suuresti, en ole rikas alfauros, välil juon viiniä ja käyn baareis, mutta kumppanin löytäminen tuntuu olevan mahdottomuus asia, harmi näin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe