Miesten huonot tavat

Anonyymi

Mitä huonoja tapoja miehillä on. Jätin yyhden miehet koska se ei tiskannut ja aina valitti ettei ole puhtaita haarukoita käytössä. Onko miehet niin avuttomia ettei voi yhtä haarukkaa itse tiskata ja sen takia otin eron. Todella luuseri mutta muuten kiva mies mutta todella huono parisuhteessa. Lopulta itse tiskasin ja piilotin ruokailuvälineet ja käskin ostamaan omat jos ei osaa tiskata. Nainen ei ole palvelija parisuhteessa kannattaa se muistaa.

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, itseäni on usein häirinnyt se että asuntoni on likaisempi kotiin tullessani mitä sieltä lähtiessäni. Ilmeisesti meillä ei asu kotitonttua? Naiset ilmeisesti tulisi ulostaa ulos asunnosta ennen töihin lähtöä?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Huonoin tapani on se, etten ikinä tanssi naisten pillin mukaan. Toisaalta se on monen naisen mielestä ollut paras tapanikin. Ota teistä naisista selvää... :D

    • Sehän riippuu ihan miehestä mimmosia huonoja tapoja sillä on. Ja jollain ei juurikaan ole pahoja tapoja ja jollakin onkin sitten sitäkin enemmän..

      Mutta yks ärsyttävä tapa on se, ettei mies voi viedä roskia roskikseen siis pihalla olevaan roskikseen. Roska-astiat on turvoksissa roskaa ja mä saan aina juosta viemässä niitä. Toinen ärsyttävä tapa on säilyttää vaatteita lattialla...siis käyttövaatteita mitkä vaihtaa vapaalla päälle.

      Ne kun voisi olla vaikka tuolilla viikattuna...


      • Dissi kirjoitti:

        Mutta mitä tekee tennissukat kirjahyllyssä? :oD

        https://youtu.be/a_PgZvnHDqY

        Muuten Mambasta en välitä mut tää on hauska.... :oD

        Toivottavasti ne on ees puhtaat sukat...😌


      • Anonyymi

        Hittolainen, saisit minusta hyvän miehen kun vien roskat ihan jokainen arkipäivä heti kello 6 jälkeen pois asunnosta:)
        Naisen ei tarvitse sitä tehdä, kuten ei myös imuroida, lattioiden pesua yms.
        Joo, vittu...mä sekosin et mikähän se olisi sitten sen naisen tehtävä, arghhh...on tää vaikeeta:)

        AsianVierestä


      • Päläpälä kirjoitti:

        Toivottavasti ne on ees puhtaat sukat...😌

        Tässä se on hauska tarina..😝

        https://youtu.be/a6E8RZtKbdo

        Kummitusjuttu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hittolainen, saisit minusta hyvän miehen kun vien roskat ihan jokainen arkipäivä heti kello 6 jälkeen pois asunnosta:)
        Naisen ei tarvitse sitä tehdä, kuten ei myös imuroida, lattioiden pesua yms.
        Joo, vittu...mä sekosin et mikähän se olisi sitten sen naisen tehtävä, arghhh...on tää vaikeeta:)

        AsianVierestä

        Voi harmi, kun olen varattu..😝

        Ehkä seuraavassa elämässä sä oot sitten mun miesh..😳


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Voi harmi, kun olen varattu..😝

        Ehkä seuraavassa elämässä sä oot sitten mun miesh..😳

        No, sovitaan sitten niin:)

        AsianVierestä


      • Eläpä tyrkytä tapojas!😬


      • Anonyymi

        Tapaksia on aivan turha tyrkyttää, tortilloja mieluummin 1kg lihaa /tortilla sitten eli EXTRA liha.

        hmmm... joku niin tuo pikkuprinsessa, sanoin jotain, kun olen erityisen empaattinen tyttöjä kohtaan että.. noh sanoin että toivottavasti autoin sinua ymmärtämänään joitain asioita, mutta.
        - Sanoo magneettisesti että vielä kyllä jotenkin tavataan, en tiedä mitä tuokin on tarkoittavinaan.

        Joku sellainen vetovoima minun ja tuon kanssa syntyi, olkoon seuraavat vuosisadat sen näyttäköön.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Toivottavasti ne on ees puhtaat sukat...😌

        Tuskin...eiköhän ne ole aidot hikisukat..... :oD


      • Dissi kirjoitti:

        Tuskin...eiköhän ne ole aidot hikisukat..... :oD

        Yäh...🤢
        Meillä soi ihan jumalaton jumputus toisen likan huoneessa, likat kuuntelee Boney M cd-soittimella...yhtenään saa käydä sanomassa hiljemmalle!😓

        Viidakkorummun pärinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapaksia on aivan turha tyrkyttää, tortilloja mieluummin 1kg lihaa /tortilla sitten eli EXTRA liha.

        hmmm... joku niin tuo pikkuprinsessa, sanoin jotain, kun olen erityisen empaattinen tyttöjä kohtaan että.. noh sanoin että toivottavasti autoin sinua ymmärtämänään joitain asioita, mutta.
        - Sanoo magneettisesti että vielä kyllä jotenkin tavataan, en tiedä mitä tuokin on tarkoittavinaan.

        Joku sellainen vetovoima minun ja tuon kanssa syntyi, olkoon seuraavat vuosisadat sen näyttäköön.

        Täh?!😝


      • Päläpälä kirjoitti:

        Yäh...🤢
        Meillä soi ihan jumalaton jumputus toisen likan huoneessa, likat kuuntelee Boney M cd-soittimella...yhtenään saa käydä sanomassa hiljemmalle!😓

        Viidakkorummun pärinää.

        Sun likkas on selkeesti paljon yli 50v.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sun likkas on selkeesti paljon yli 50v.

        Noku ei oo ees koulussa viel kumpikaan vuoteen! Löysivät mun vanhan levyn ja se on soinut ahkerasti..hurray hurray holi holi day..😊


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Yäh...🤢
        Meillä soi ihan jumalaton jumputus toisen likan huoneessa, likat kuuntelee Boney M cd-soittimella...yhtenään saa käydä sanomassa hiljemmalle!😓

        Viidakkorummun pärinää.

        Älä edes mainitse kun itselläni on tuollainen 2-ohminen renggassydänmuuntaja ja vahvistin 300W kun soitin tuolla niin johan alkoi tulemaan valituksia että mistä tuo meteli kuuluu D


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Noku ei oo ees koulussa viel kumpikaan vuoteen! Löysivät mun vanhan levyn ja se on soinut ahkerasti..hurray hurray holi holi day..😊

        Päliksen läpätystä ei jaksa. Komppailua ja peesailua, tätimäistä turhaa hölinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päliksen läpätystä ei jaksa. Komppailua ja peesailua, tätimäistä turhaa hölinää.

        Palsta täytyy Päliksen omakehusta ja tyhjänpuhumisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päliksen läpätystä ei jaksa. Komppailua ja peesailua, tätimäistä turhaa hölinää.

        Läpä läp..sinäkö sen irvailu nikkin teit kiukkupäissäsi?


      • Anonyymi

        Sitten jos kaiuttimet ovat 4ohm vielä niin tulee äänitehoa hieman enemmän sitten, virran määrä eli ampeerit kulkevat siellä kovilla kaiutinkaapeleissakin.

        Otin tuollaiset kuulokkeet "made in germany", KOSS-merkkiset kevyet, todella hyvät halvatkin ja laatu on saksalaista... ylä-äänissä näissä on kyllä kohinaa mutta erittäinkin hyvälaatuiset kevyet, yllätyin miten hyvätkin ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta täytyy Päliksen omakehusta ja tyhjänpuhumisesta.

        Rasittava ämmä.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Yäh...🤢
        Meillä soi ihan jumalaton jumputus toisen likan huoneessa, likat kuuntelee Boney M cd-soittimella...yhtenään saa käydä sanomassa hiljemmalle!😓

        Viidakkorummun pärinää.

        Suotta moitit....tarttunut susta toi energisyys likkoihinkin.... ja jääräpäisyys. :oD


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Läpä läp..sinäkö sen irvailu nikkin teit kiukkupäissäsi?

        Take a break.


      • Dissi kirjoitti:

        Suotta moitit....tarttunut susta toi energisyys likkoihinkin.... ja jääräpäisyys. :oD

        Onhan se mahrollista toki sekin..ei sitä vaan jaksas kuunnella sataa kertaan..🙄

        Mä oon näköjään saanut myös oman vithun fanit kerhon, komppaavat oikeen duurissa..😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Take a break.

        Maista ite vaan..☺️


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Onhan se mahrollista toki sekin..ei sitä vaan jaksas kuunnella sataa kertaan..🙄

        Mä oon näköjään saanut myös oman vithun fanit kerhon, komppaavat oikeen duurissa..😋

        Mistähän johtus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän johtus?

        Mietippä sitä itekkin mistähän johtus..jos nuin sieppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän johtus?

        Ei taida Päliksellä olla omaa asiaa vaan komppailee muita.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mietippä sitä itekkin mistähän johtus..jos nuin sieppaa.

        Ei kaikki susta pidä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida Päliksellä olla omaa asiaa vaan komppailee muita.

        Oliko ny vielä jotakin muutakin tunnustettavaa sydämelläs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki susta pidä.

        Minkäs mahtaa, mut ei sustakaan varmaan.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Minkäs mahtaa, mut ei sustakaan varmaan.

        Väsyttävää rutinaa. Häivy jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttävää rutinaa. Häivy jo.

        Mikä sä luulet olevas käskemään yhtään ketään häipymään? Millä valtuuksilla? Häivu ite jos noin vituttaa katella..


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mikä sä luulet olevas käskemään yhtään ketään häipymään? Millä valtuuksilla? Häivu ite jos noin vituttaa katella..

        Kuvan perusteella osaa nimimerkit kiertää.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Onhan se mahrollista toki sekin..ei sitä vaan jaksas kuunnella sataa kertaan..🙄

        Mä oon näköjään saanut myös oman vithun fanit kerhon, komppaavat oikeen duurissa..😋

        Joo, muksut jaksaa toistaa samaa jossain vaiheessa.... muistat varmaan teletapit...voi hitto sitä toiston määrää..... huhhuh..

        No niin oot saanut taas. Jollain oikeasti vippasee oikein olan takaa.... Mutta eipä se täällä niin yllätys ole.

        Mä sain muutens myytyä paatin. Ja välillä tässä treenaillut jo kirjallisia varten. Jospa nää kelit lämpenis, vois alkaa miettiä ajeluhommiakin. :o)
        Kyllä alkaa näyttää motoristikesältä pahasti tää homma. :oD Prämpräm!


      • läpä lä käälä kää läpä pälä kälä! Kälä källläkkää lääpä älä käpätäkälää kää! kälä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvan perusteella osaa nimimerkit kiertää.

        Niinpä, siksi en käsnää miksi on pakko lueskella jonkun semmosen juttuja joka saa suolet kiertämään. Kattoo kuvan ja nikkin ja ohittaa..


      • Dissi kirjoitti:

        läpä lä käälä kää läpä pälä kälä! Kälä källläkkää lääpä älä käpätäkälää kää! kälä!

        kälä! :o)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niinpä, siksi en käsnää miksi on pakko lueskella jonkun semmosen juttuja joka saa suolet kiertämään. Kattoo kuvan ja nikkin ja ohittaa..

        Jotain vaan ahistaa, että muilla on kivaa ja mukavaa... Vanha kunnon suomalainen kateellisuus iskee vyön alle, niin alkaa kiukuttamaan. :oD


      • Dissi kirjoitti:

        Joo, muksut jaksaa toistaa samaa jossain vaiheessa.... muistat varmaan teletapit...voi hitto sitä toiston määrää..... huhhuh..

        No niin oot saanut taas. Jollain oikeasti vippasee oikein olan takaa.... Mutta eipä se täällä niin yllätys ole.

        Mä sain muutens myytyä paatin. Ja välillä tässä treenaillut jo kirjallisia varten. Jospa nää kelit lämpenis, vois alkaa miettiä ajeluhommiakin. :o)
        Kyllä alkaa näyttää motoristikesältä pahasti tää homma. :oD Prämpräm!

        Nuo sano, että on niin hyvää musiikkia se Boney M. Se soi yhä edelleen Daddy Cool. 😊

        Kevät kato saa aikaan kiimaa ja kiukkua, jopa latvalahot piristyy.

        Onneks olkoon kaupoista! Noniin nyt alkaa kuulostaa sille, että kohta on menoo eikä nokitusta. Präm präm..


      • Dissi kirjoitti:

        Jotain vaan ahistaa, että muilla on kivaa ja mukavaa... Vanha kunnon suomalainen kateellisuus iskee vyön alle, niin alkaa kiukuttamaan. :oD

        Voihan se ärsyttää, ettei mun jutut ole semmosia mistä itse ko. tykkäisi, mutta etsiköön niitä muiden juttuja silloin. Antakoon mun hölinän olla omassa arvossaan. Mikään pakko, kun ei ole itseään kiduttaa ja lukemalla lukea. 😊


      • Päläpälä kirjoitti:

        Voihan se ärsyttää, ettei mun jutut ole semmosia mistä itse ko. tykkäisi, mutta etsiköön niitä muiden juttuja silloin. Antakoon mun hölinän olla omassa arvossaan. Mikään pakko, kun ei ole itseään kiduttaa ja lukemalla lukea. 😊

        No pahastuminen on muotia nykyään. Pitää valitttaa muista niin, että voi sulkea silmänsä itsestään. Ne kellä on vaan hyvää sanottavaa muista, on ärsyttävä silloin, kun sellainen sietää itseäänkin hyvin...perhana miten paha paikka! ;oD

        Joo, kyllä nyt alkaa jo suupieli vääntyä hymyn puolelle....on tässä vielä pitkä matka siihen, että tuosta pihalta nappaan oman pyörän ja kaasutan kotiin, mutta se alkaa jo hahmottua, mitä haluan ja miten. Se on kiva juttu se. :o)

        No eikös Bonny m:llä ollut se rasputin-biisikin, että rasittavampaa sen rankutusta ois kuulla.. :oD


      • Dissi kirjoitti:

        No pahastuminen on muotia nykyään. Pitää valitttaa muista niin, että voi sulkea silmänsä itsestään. Ne kellä on vaan hyvää sanottavaa muista, on ärsyttävä silloin, kun sellainen sietää itseäänkin hyvin...perhana miten paha paikka! ;oD

        Joo, kyllä nyt alkaa jo suupieli vääntyä hymyn puolelle....on tässä vielä pitkä matka siihen, että tuosta pihalta nappaan oman pyörän ja kaasutan kotiin, mutta se alkaa jo hahmottua, mitä haluan ja miten. Se on kiva juttu se. :o)

        No eikös Bonny m:llä ollut se rasputin-biisikin, että rasittavampaa sen rankutusta ois kuulla.. :oD

        Tuntuu olevan kauheen tärkeää aina esittää ne negaatiot toisista sen sijaan, että saisi sanotuksi niitä positiivisia vaihteeksi. Trendipellet!

        Joko kääntyy kahva unissakin? Onko jo hahmottunut millainen se mp nyt sitten on? Naku, mutta merkki tai kuutiot?

        Onhan niillä ja se on tolla samalla levyllä, elikkäs on soinut monta kertaa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuntuu olevan kauheen tärkeää aina esittää ne negaatiot toisista sen sijaan, että saisi sanotuksi niitä positiivisia vaihteeksi. Trendipellet!

        Joko kääntyy kahva unissakin? Onko jo hahmottunut millainen se mp nyt sitten on? Naku, mutta merkki tai kuutiot?

        Onhan niillä ja se on tolla samalla levyllä, elikkäs on soinut monta kertaa.

        Se on muotista pitettävä kiinni kattos! :oD

        No ei sentään, mutta mä veikkaan, että Kawa se taitaa olla ja jostain seitenpätkästä siellä vois olla hahmottelua... siinä on se haiku ulkonäöllisesti, mutta pitäis päästä kyytiin kokeilee, että miten se istuu alle...vai kukas siinä nyt sit istuu ja mihin? :oD

        Jaksuja kuunteluun. :o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta täytyy Päliksen omakehusta ja tyhjänpuhumisesta.

        Onhan se hyvä että joku edes puhuu. Mua ei yhtään häiritse päliksen jutut, päinvastoin, nauratti äskenkin kun alle kouluikäiset tytöt huudattavat Boney ämmää.. :)


    • Anonyymi

      Just tuo astoiden tiskaamatta jättäminen on huono tapa ja miehet valittaa ettei voi ruokaa tehdä. Oikein syyttävät naisia siitä etteivä itse saa mitään aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Naisille tiedoksi että jos laittaa ruokaa voi myös tiskata niitä astioita joita on tarvinnut ennen ruokailua ja ateriaa, niiden mehukkaiden ruokien valmistamisessa. Itse aina tiskaan kaiken minkä voin perinteisesti. Minusta on vain kivempaa alkaa syömään kun tietää aterian jälkeen odottavan puhdistustyön olevan minimalisoitu, heh heh.
        Ei siinä mitään mutta kyllä yksinäisen miehen kodin tulee kiiltää, verrattuna siihen mitä tuottaa se yksi ihana nainen ja hänestä syntynyt odotettu esikoinen. Molempia rakastat mutta kai kaatopaikan olosuhteet voit saada, kylkiäisenä:) No, ei sentään, kai ehkä jos vaikka siistin saat.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Joo miehet aina sotkevat juttuja ja roskatkin viemättä jne... mutta jos eivät halua puhdistaa haarukoitakaan kun ovat niin halpoja, voi ostaa vain uudet sitten?

      Mutta jos joku likaantuu, autokin, noh mitäs siitä ei pestä sitä ostetaan vain uusi?

      On totta että laiskottaa kun yksin asuu, välillä unohtuu roskienkin vieminen jne ja sellaiset pikkuasiat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Raittius on huono tapa ja viinan juonti hyvä tapa.

    • Anonyymi

      Oli melkoisen paras tuo että: tennissukka kirjahyllyllä :D
      Itselläni joskus voi olla alushousut sängyn alla :D

    • Anonyymi

      Juu nykynaisethan on sellasia lahnoja, jotka vaan makaa röhnöttää sängyssä.
      Eihän nykynainen osaa edes ruokaa tehdä ja mies on parempi kokki, kuin nainen.
      Nainen onnistuu jopa keittämään vedenkin pohjaan, mikä ei kyllä mieheltä onnistu.
      Nykyajan sinkku mies tekee itse kotitalous työt, kun ei ole sitä naista, eikä sen takia naista edes kannata ottaa, koska ei se mitään kotitalous töitä edes viitsi tehdä.

      t. Nainen ei osaa kokata

      • Yleensä parisuhteessa on riittänyt se, että olen osannut vaihtaa imuriin pussin ja suodattimen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yleensä parisuhteessa on riittänyt se, että olen osannut vaihtaa imuriin pussin ja suodattimen.

        Palovaroittimen patterin mies on suhteessa vaihtanut, koska pelkään sitä ääntä.


      • Anonyymi

        Mutta niin jos olisi sellainen riittävän kaunis nainen jota voisi kunnoittaa niin kyllä varmastikin siivoisin innokkaasti hänen ilokseenkin sotkuja... ei ole kyllä sotkuja no niin joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Oikea mies käyttää vain yhtä haarukkaa, lusikkaa ja puukkoa, ei siis mitään neitimäistä voiveitseä tms..

    • Anonyymi

      Meille pesiytyi viime syyskuussa futari, paskansi uuden patjan, yritti syödä mun teinin ulos kodista ja oli meillä kuukauden vierailun aikana jok ikisellä Deitti palstalla online, loppupelissä kaveri teki feikkiprofiilin 24 seen ja pyys panee, suostui samantein, itse tein silloin tuplavuoroa töissä. Jälkikäteen tuumas jotta mä oon niin mustasukkainen.

    • Anonyymi

      Mies on moninkertainen suomen futari kuuluisuus, nykyään oon kuullut, jauhaa täyttä paskaa musta, myös valehtelee aikuisille lapsilleen, heitä 4.

    • Anonyymi

      Ei varmaan jännämiehet tiskaa koskaan koska pitävät naista nyrkin ja lavuaarin välissä.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt miehiä joilla on likaiset astiat keittiössä monta päivää pesemättä. Todella ällöttävää en ikinä seurustelisi sellaisen kanssa.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt naisen jolla viikon tiskit pesemättä, kerää tiskipöydälle kasan ennenku tiskaa käsin. Sama juttu pyykkivuoren kanssa. Suihkussa en nähnyt käyvän kertaakaan kun luonaan olin.
        Sairaalan apteekissa töissä.


    • "Todella luuseri mutta muuten kiva mies mutta todella huono parisuhteessa. "- tuota lausetta puntaroidessa jäin kyllä miettimään että onko tällaiset huonot tavat oikeasti eron syitä vai kelpo keino pistää likaiset haarukat eri laatikkoihin.

      Itsellä varmaan useitakin pahoja tapoja mutta äkkiseltään tulee mieleen ainakin se että matot saattaa unohtua tamppaustelineelle ja tulee haettua vasta aamulla. Toinen varmaan on se että jos olen vaikka aloittanut siivouksen ja toinen tulee myöhemmin kotiin ja sanoo että odota hetki että hän syö ja tulee sitten avuksi. Yleensä kyllä jatkan siivousta kun olen aloittanut. Voisi kai sen keskeyttääkin ja juoda kahvit sekä odottaa toista mukaan auttamaan jotta hänelle ei tule tunnetta että hän ei pääse osallistumaan.

    • Anonyymi

      Miehet on huonoja kaikilla tavoilla.

      T- Anonyymi kurppa

      • Anonyymi

        Anonyymillä kurpalla on oikein osuva nimimerkki.
        Kurppahan on kahlaaja joka on lajeista suurin, osa syö pieniä selkärangattomia eläimiä.

        AsianVierestä


    • Mä oon imuroinut, pessut lattiat, tiskannut siis tiskasin mieluimmin kuin laitoin koneeseen, ennen eroa, tai teen kyllä vieläkin niin, mutta mun mielestä toisen on mukava tulla töistä kotiin kun, kotityöt tehtynä eikä tarvi niitä sitten enää tehdä.

    • Anonyymi

      Suomalaisten miesten huonoja tapoja ovat ryyppääminen ja keskenkasvuiseksi teinipojaksi heittäytyminen. Arabimieheni ei sorru tällaisiin vaan on hän herrasmies. Suomalainen mies ei tietenkään raaski olla herrasmies koska sitä on heti neiti tai homo. Raaskitte kyllä kiroilla ja tapella kuin merimiehet. Meidän pojille ei opeteta tuollaisia malleja vaan heidät on kasvatettu herrasmiehiksi. Avaavat jopa siskoilleen oven ja kantavat raskaat kauppakassit naisväen puolesta.

    • Minulla ei ole huonoja tapoja. Siivoan kyllä ja tiskaan kämppä siisti.

    • Anonyymi

      Jos asuu yksin, niin tiskaamistakin helpottaa tuollainen jos käytössä on vain: 1 lusikka, 1 haarukka, 1 veitsi ja lautanen, muuta ei tarvitsekaan silloin ruokailuvälineiksi, ja helppo tiskaus sitten, ei pääse tiskiä kertymään.

    • Anonyymi

      Aika pienestä asiasta ap erosi. Likaisista haarukoista.

    • Anonyymi

      Niin suomalainen nainenhan ihan periaatteesta kieltäytyvät "palvelemasta" miestä, juuri tuolla lailla lapsellisesti kiukuttelevat ja piilottelevat aterimia, vaikka kuitenkin tiskaisi omansa eikä se ylimääräinen haarukka aiheuttaisi yhtään sen kummempaa vaivaa. Mutta kun "tasa-arvo" ja "periaate".

      • Anonyymi

        No mutta onhan teistä suomalaisista miehistä herrasmiesmäisyys homojen hommaa. Ryyppäätte kyllä ja oluessa onkin kasviestrogeenejä. Ei ihme jos naisistutte. Omat poikani sentään avaa oven eivätkä ole kiroile ja tappele kuin merimiehet ja ryyppää rellestä tai ole mamman poikia.


    • Anonyymi

      Huonoja tapoja ainakin se että yksikään mies ei tunnu pesevän käsiään kun käy vessassa, ikinä. Alusvaatteiden vaihtaminen enemmän kuin kerran viikossa olisi suotavaa.Ei minusta muuten mitään huonoja tapoja ole koska miehet ei tee mitään kotona. Nalkuttaminen ehkä on ärsyttävintä, koska he ei kuitenkaan osallistu siivoamiseen, pyykinpesuun, ruuanlaittoon, kaupassa käyntiin, tiskaamiseen, laskujen maksuun eikä seksielämään, niin luulisi olevan edes hiljaa, mutta ei silti valitetaan vaikka kahvimuki tuodaan käteen tai olut tölkki, hartioita hierotaan ja jalkoja pyydettäessä. Vaatteet sentään vaihtavat kun olen hoputtanut suihkuun ja laittanut puhdasta valmiiksi. Hampaiden pesukin hoituu vaan jouluna ja juhannuksena. Siinähän se menee ihmiskunnan sivutuote.

      • Anonyymi

        Mikään noista miinuksista ei osu kohdalle ja väität että kaikki miehet..
        Nainenhan on ihmiskunnan sivutuote.


    • Noh minusta on ikävä erota noin pienestä syystä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe