Munakello ja keittiöajastin taitaa olla sama asia.
Tykkään käyttää noita, ja minulla on käytössäni peräti kolme asumusta, joissa pitää olla välineet kokkaamiseen.
Tulikin mieleen, miten ammattikokit valvovat keitto- ja paistoaikojaan töissä?
Itsellä on perintönä saatu vanha painava nelikulmainen ajastin. Se on erittäin laadukas, kestänyt jo ainakin kahden vuoden ajan. Nykyään kun aikaa on paljon (ikä yms, ei ansiotyötä enää) joudun päivittäin laittamaan ruokaa. Olen käyttänyt myös halpoja, noin 4€ ajastimia, ja ne kaikki ovat hajonneet muutaman kk:n käytön jälkeen.
En osta paristoa vaativia ajastimia. Yksi sellainen lakkasi toimimasta, kun en saanut oikeanlaista pientä paristoa siihen, ja se oli juotetavaa mallia. Oma juotokseni ei onnistunut, koska tavallinen patteri on aina ilman juotoskorvakkeita ja se olisi pitänyt olla pöydällä laitteen ulkopuolella ison koon vuoksi. Roskiin meni tämäkin DX.COM:n laite.
Näistä keittiöajastimista ei löydy ainakaan suomeksi vertailuja, testejä. Englanniksi en ole vielä hakenut testejä.
Ostin Prismasta kalleimman, eli Heirolin 12,95€ maksavan ajastimen, jossa on magneettikiinnitys esim. jääkaapin oveen. Tuntuu laadukkaalta, mutta olen käyttänyt sitä vasta kaksi kertaa. Saa nähdä kuinka kauan tämä kestää.
Tässä on linkki, josta löytyy kalliimpia laitteita:
https://www.vertaa.fi/ajastimet/
Veikkaisin, että hinnoissa on ilmaa (design-tuotteita osa) myös sen vuoksi, että näitä myydään jossain erikoiskaupoissa.
... Tarkistin, että tässä oli noin kaksi eri verkkokauppaa kyseessä, kaikki ruotsalaisia.
Tuntuu siltä, että keittiöajastimet eivät tartu hakukoneeseen kovin helposti. Ruotsissa ajastimia ehkä myydään enemmän kuin Suomessa.
Terv. ukko63v
Keittiöajastimet
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752346Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011470
- 611333
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721172