Huhtikuukin ollut pakkaskuukausi

Anonyymi

Aina eteläisintä Suomea myöten! Vanhaan aikaan! Siis keskilämpötilaltaankin. Ei tuollaista enää VOI tulla. Niin on ihminen sekoittanut ilmaston.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroppa kuka vaihteli säitä 20000 v sitten kun tuli jääkausi, kuka lämmitti ilmastoa kun jääkausi loppui.Ei ois saanu kivikauden mies löytää tulentekoa. No niin neropatit kuka se silloin jäähytti ja kuumensi. Entäs keskiajan kylmät kaudet. Ja ne lämpimät. Ilmastouskovaisilla on varmaan eritietoa.

    • Anonyymi

      ihmiselläkin on vaikutteet,mut aina on maailman läpi ollut jääkausiakin.60 luvulla ol ihan hirveet pakkastalvet.ja sehän löi taivaan tosihienoihin revontuliin nähtäväksi.!muistan sen lapsuudestani.pönttöuunit hohki ja savu suorana taivaalle nousi ja tuoksu,kirkas tähtitaivas.nyt ydinvoimalat.kuka mitenkin luontoo saastuttaa.ajallaan.

    • Anonyymi

      Kylmä tulloo ihan kohtaa kun aurinkominimit jyllää ihan kohta tulloooo

    • Anonyymi

      Ilmasto on tainnut sekoittaa jonkun pään pahan kerran kun ei se muuta voi kun höpistä siitä. Ihan turhanpäiväistä löpinää. Ilmasto profeetat on vääriä profeettoja. Talvi oli iha normaali pakkastalvi. Ilmasto kakarat pois päättämästi suomen verotusasiota. Ilmastokakarat kuriin. Te nusikat tuette suuren luokan rahastusta ja epäoikeudenmukaisuutta. Ei ennenkään mukulat ole päättäneet suomen asiota, ne kuuluu täysjärkisille aikuisille. Ilmasto hysterialle stoppi! , jäitä hattuun. Ei tule maailman loppua moneen vuoteen. Lopettakaa jo vihdoin viimein verojenkorotus marssit. Aivan turhaa touhua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe