Ajaisitteko pois?
https://yle.fi/uutiset/3-10718613
Mitäs mieltä olette tästä nuoresta naisesta?
69
<50
Vastaukset
On kyllä kaunis nuori nainen ja ainakin tuossa pukeutuu myös todella kivasti; kauniisti, mutta ei paljastavasti. En irl tykkäisi varmaan kuitenkaan noin kovasta meikkaamisesta.
Luulen myös, että uskonnon merkittävä asema elämässä voisi olla sellainen showstopper minulla.Oon tainnut nähdäkin tämän nuoren naisen kaupungilla. Varsin kaunis nainen. Miksi pitäisi pois ajaa, jos panostaa omanelämän hallintaan niin kuin kantiksiltakin vaaditaan eikä ala täälä lietsomaan oman kulttuurinsa propagandaa?
Mä en vastusta maahanmuttoa, vaan hallitsematonta verovaroilla kikkailua ja propaganda kulttuurien sisäänajoa.- Anonyymi
Melko varmasti kulttuurisellisesti typistetty.
Oikeet Muhametit listii ton pimun vielä.
- Anonyymi
Valitettavasti tuo on hyvinkin mahdollista.
- Anonyymi
Todellinen yksittäistapaus.
- Anonyymi
Eihän tuota kukaan halua pois ajaa. On suojelun tarpeessa oikeastikin, jos joutuisi takaisin kotimaahansa niin hänet varmasti tapettaisiin ja tappajina toimisivat samankaltaiset geelipäät joita täälläkin loisii.
- Anonyymi
Voishan tuota panna
- Anonyymi
"Olen niin onnekas, että olen Suomessa. Suomessa naista arvostetaan. Haluan elää täällä."
Palstan kärttyiset ovat aina eri mieltä, joku on kertonut olevansa prinsessa 100 kiloisenakin muslimin sylissä.- Anonyymi
Lutkaa ei arvosteta suomessa vaikka valitettavasti ei kivitetä kuten tuon naisen kotimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lutkaa ei arvosteta suomessa vaikka valitettavasti ei kivitetä kuten tuon naisen kotimaassa.
Teitä talibaneja näyttää piileskelevän kantasuomalaisten nahoissa valitettavan paljon.
- Anonyymi
Kauneus ei ratkaise. Pois vaan.
En ajaisi pois vaan huomauttaisin, että kesäaikaan jotkut muslimit noudattavat Istanbulin auringonlaskuja, sillä Suomessa pimeän tuloon ja yöaikaa on pitkäaika. Minusta hän vaikutti sellaiselta muslimilta, joka on sopetunut Suomeen ja sen yhteiskuntaan.
Seuraavat lainattu aloittajan linkistä.
"Suomessa Ramadan on Yusurille erityisen haastava, sillä syödä saa vasta, kun aurinko laskee. Paastonaika kestää kuukauden ja päättyy 4. kesäkuuta.
– Ramadan täällä, oh my! Viime vuonna emme syöneet 20 tuntiin. Söimme vain muutaman tunnin, sillä aurinko nousee niin aikaisin."Wwuwuw kirjoitti:
Kiva teletappi- aurinko sulla.. 🤗
Yritin laittaa se piristykseksi kevään ja kesän auringosta. Aurinko on positiivinen asia, vaikka tuossa kuvassa se näyttää auringon kukalta. Täytyy kehua, että sinullakin on tyylikäs Batman nickikuva. Oletko Batman-fani vai mistä moinen on tänne ilmaantunut?
kiva.nähdä kirjoitti:
Yritin laittaa se piristykseksi kevään ja kesän auringosta. Aurinko on positiivinen asia, vaikka tuossa kuvassa se näyttää auringon kukalta. Täytyy kehua, että sinullakin on tyylikäs Batman nickikuva. Oletko Batman-fani vai mistä moinen on tänne ilmaantunut?
Olenhan mä toki myös batman- fanikin.. Kai se tuli siitä, kun kuvittelen olevani supersankari itsekin...🤪
Wwuwuw kirjoitti:
Olenhan mä toki myös batman- fanikin.. Kai se tuli siitä, kun kuvittelen olevani supersankari itsekin...🤪
En ehkä kovin kummoinen semmonen, mutta kuitenkin..
Wwuwuw kirjoitti:
Tiedänkin sinusta, että olet syntynyt 1969 ja sinulla on mies sekä koira. Muistanko oikein?
kiva.nähdä kirjoitti:
Tiedänkin sinusta, että olet syntynyt 1969 ja sinulla on mies sekä koira. Muistanko oikein?
Ja nyt on myös kissa..
Wwuwuw kirjoitti:
Ja nyt on myös kissa..
Mitä rotuja kissa ja koira ovat? Onko niistä paljon vaivaa - esimerkiksi lähtee paljon karvoja?
kiva.nähdä kirjoitti:
Mitä rotuja kissa ja koira ovat? Onko niistä paljon vaivaa - esimerkiksi lähtee paljon karvoja?
Kissa on ihan maatiaiskissa ja koira on monirotuinen..Kummatkin olivat uutta kotia vailla..
Koirasta lähtee enemmän karvoja. Enemmän iloa niistä on kuitenkin kuin vaivaa..Wwuwuw kirjoitti:
Kissa on ihan maatiaiskissa ja koira on monirotuinen..Kummatkin olivat uutta kotia vailla..
Koirasta lähtee enemmän karvoja. Enemmän iloa niistä on kuitenkin kuin vaivaa..Onko kissalla ja koiralla kivat nimet? Annoitteko te ne vai oliko eläimet nimetty jo ennen teitä?
kiva.nähdä kirjoitti:
Onko kissalla ja koiralla kivat nimet? Annoitteko te ne vai oliko eläimet nimetty jo ennen teitä?
Pupu ja Von Pompidou.
Wwuwuw kirjoitti:
Pupu ja Von Pompidou.
Pupu on koira ja Von Pompidou hienostokissa? Vai onko se toisin päin? Mitenkä vanhoja Pupu ja Von Pompidou ovat?
kiva.nähdä kirjoitti:
Pupu on koira ja Von Pompidou hienostokissa? Vai onko se toisin päin? Mitenkä vanhoja Pupu ja Von Pompidou ovat?
Hanipupu, eli Hannibal on seitsemän ja kisuli on vasta reilu vuoden..
Hyvin nuo nykyään tulee toimeen..Wwuwuw kirjoitti:
Hanipupu, eli Hannibal on seitsemän ja kisuli on vasta reilu vuoden..
Hyvin nuo nykyään tulee toimeen..Mutta niistä tulee surua, kun ne on niin lyhytikäisiä. Toisella siskolla oli koira nimeltä Viivi ja toisella Viivi kissa. Molemmat syntyivät vuonna 2009 ja sattumalla aivan samaan aikaan nimettiin rekisteriin saman nimisinä. Nyt molemmat ovat sairauksien takia lääkärin piikillä tapettu. Siskon mies ei sure kissan lähtöä, mutta siskon poika suree rakasta kissaansa. Myös siskolle oli kova paikka, kun koira jouduttiin lopettamaan, mutta hänelle jäi toinen koira. :)
kiva.nähdä kirjoitti:
Mutta niistä tulee surua, kun ne on niin lyhytikäisiä. Toisella siskolla oli koira nimeltä Viivi ja toisella Viivi kissa. Molemmat syntyivät vuonna 2009 ja sattumalla aivan samaan aikaan nimettiin rekisteriin saman nimisinä. Nyt molemmat ovat sairauksien takia lääkärin piikillä tapettu. Siskon mies ei sure kissan lähtöä, mutta siskon poika suree rakasta kissaansa. Myös siskolle oli kova paikka, kun koira jouduttiin lopettamaan, mutta hänelle jäi toinen koira. :)
Totta sekin, mutta kuolema on osa elämää..Ehkä sekin on hyvä oppia
Mun toinen koira kuoli tuossa toissatalvena, kotona kuoli ukon syliin... aamuyöllä. Se oli todella surullista.
Jos ihmisellä on sielu, niin sitten on muillakin eläimillä.Wwuwuw kirjoitti:
Totta sekin, mutta kuolema on osa elämää..Ehkä sekin on hyvä oppia
Mun toinen koira kuoli tuossa toissatalvena, kotona kuoli ukon syliin... aamuyöllä. Se oli todella surullista.
Jos ihmisellä on sielu, niin sitten on muillakin eläimillä.Otan osaa, sillä isosisko otti kaikkein rankimmin ensimmäisen koiransa kuolemisen viime vuosikymmenellä. Koiralla oli ikä melkein 20 vuotta.
Minä taidan lopetella tämän illlan osalta. Kiitos keskustelusta ja hyvää illan jatkoa!kiva.nähdä kirjoitti:
Otan osaa, sillä isosisko otti kaikkein rankimmin ensimmäisen koiransa kuolemisen viime vuosikymmenellä. Koiralla oli ikä melkein 20 vuotta.
Minä taidan lopetella tämän illlan osalta. Kiitos keskustelusta ja hyvää illan jatkoa!Illan jatkoja sullekin.. 😊
- Anonyymi
kaunis on ja nuori eli kaunis nuori nainen eli jääköön suomeen mutta miksi kauneista ja sesikkäistä 35-43v naisista ei kuvia niin semmosia kiitos
- Anonyymi
Se on rasismia,jos ulkonäön perusteelle saisi jäädä suomeen.
Kyse onkin sukupuolesta. Suomeen pitäisi ottaa naisia ja lapsia pakolaisiksi. Miten Suomen olisi käynyt jos miehet olisivat sodan tullen lähteneet pakolaisiksi rilluttelemaan ja keppostelemaan muihin maihin?
- Anonyymi
En, vaikka olen perussuomalainen. Opiskelee, haluaa töihin, ei vihaa suomalaista kulttuuria, ei tarvitse pelätä että raiskaa lapsia.
- Anonyymi
Islam on ainoa uskonto, joka on alusta alkaen kehittänyt vääräuskoisille suunnatun valehtelun tai harhauttamisen suorastaan hyveeksi. Siksi taqijja on sitä edelleen.
Olen ollut ramadanin aikaan musulmaanimaassa. Kauhea ralli auringonlaskun aikaan, kun kaikki kaahaavat snagarille.
Kyllä ei kannata uskottoman vääräuskoisen pidätellä nälkäänsä niin kauan. Voisi kyllä suomalaiset akat harraataa enemmän ramadania ja vähemmän kehopositiivisuutta, kun ovat niin pulleita.Utsjoella on kohta kauhea olla ramadaa noudattava muslimi. Viime vuonna Ramada taisi sattua kesäkuulle, jolloin muslimi olisi joutunut olemaan syömättä pohjoisimmassa Suomessa. Toisaalta monet muslimit noudattavat Istanbulin auringonlaskuja, sillä heidän opissaan Suomen pimeä aika on liian lyhyt.
Taidat olla Stadista tai pääkaupunkiseudulta, kun snagarista puhut? Itse olen asunut Helsingissä jonkun aikaan, nyt olen Joensuussa.kiva.nähdä kirjoitti:
Utsjoella on kohta kauhea olla ramadaa noudattava muslimi. Viime vuonna Ramada taisi sattua kesäkuulle, jolloin muslimi olisi joutunut olemaan syömättä pohjoisimmassa Suomessa. Toisaalta monet muslimit noudattavat Istanbulin auringonlaskuja, sillä heidän opissaan Suomen pimeä aika on liian lyhyt.
Taidat olla Stadista tai pääkaupunkiseudulta, kun snagarista puhut? Itse olen asunut Helsingissä jonkun aikaan, nyt olen Joensuussa.Eikös se ole snägäri Hgissä ja siellä myydään safkaa eikä ruokaa. Ympäri Espoota ole joskus ajellut kello kympin jälkeen illalla etsien edes yhtä snägäriä, mutta en löytänyt koska Espoo oli kiinni. Olen asunut eri paikoissa mutta aina Hgin itä- ja Joensuun eteläpuolella ja jostain muualta kuin stadista snagari on tarttunut kieleen.
Ehkä allah itse viettää ramadania Istanbulin auringon mukaan, joten ei se silloin haittaa jos syökin auringon paistaessa, koska ei siitä jää kiinni. Alkoholikin on periaatteessa muslimeilta kielletty, mutta niin vaan sitäkin tehdään ja juodaan maissa, joissa melkein kaikki ovat muslimeja.scrg kirjoitti:
Eikös se ole snägäri Hgissä ja siellä myydään safkaa eikä ruokaa. Ympäri Espoota ole joskus ajellut kello kympin jälkeen illalla etsien edes yhtä snägäriä, mutta en löytänyt koska Espoo oli kiinni. Olen asunut eri paikoissa mutta aina Hgin itä- ja Joensuun eteläpuolella ja jostain muualta kuin stadista snagari on tarttunut kieleen.
Ehkä allah itse viettää ramadania Istanbulin auringon mukaan, joten ei se silloin haittaa jos syökin auringon paistaessa, koska ei siitä jää kiinni. Alkoholikin on periaatteessa muslimeilta kielletty, mutta niin vaan sitäkin tehdään ja juodaan maissa, joissa melkein kaikki ovat muslimeja."Alkoholikin on periaatteessa muslimeilta kielletty, mutta niin vaan sitäkin tehdään ja juodaan maissa, joissa melkein kaikki ovat muslimeja."
Marokossa alkoholi on melko sallittua ja monessa muslimimaassa. Todellisten arabien alueella enemmän kiellettyä. Itselläni oli mielikuva, että juttelin muutaman somalin kanssa ravintolaan menemisestä. Kehuin, että ole vuosiin juonut alkoholia. Siellä ravintolassa näin yhden somalin juovan. Itsekin otin lasillisen viskiä. Koraanin mukaan ei saisi juoda viinin tippakaan tai jotain sellaista kyseinen kirja kertoo. Taivaaseen ei pääse kuulema syyttä mustasukkainen aviomies, juoppo ja isälleen tottelematon kuriton poika. Jotain tuollaista minä olen Koraanin suomenkielisestä komentaarilaitoksesta lukenut.
Siitä snagarista, että minä jätän helposti pois ää:t stadin slangissa. En minä tiedä mitenkä ne kirjoitetaan. Joskus ole kuullut vain dösästä ja vastaavasta. Dösällä himasta Steissille ja Tennariin. Jotain tuollaista oli minun elämäni Stadissa, jossa mikään paljasjalkainen ole.scrg kirjoitti:
Eikös se ole snägäri Hgissä ja siellä myydään safkaa eikä ruokaa. Ympäri Espoota ole joskus ajellut kello kympin jälkeen illalla etsien edes yhtä snägäriä, mutta en löytänyt koska Espoo oli kiinni. Olen asunut eri paikoissa mutta aina Hgin itä- ja Joensuun eteläpuolella ja jostain muualta kuin stadista snagari on tarttunut kieleen.
Ehkä allah itse viettää ramadania Istanbulin auringon mukaan, joten ei se silloin haittaa jos syökin auringon paistaessa, koska ei siitä jää kiinni. Alkoholikin on periaatteessa muslimeilta kielletty, mutta niin vaan sitäkin tehdään ja juodaan maissa, joissa melkein kaikki ovat muslimeja.Allah on toisinpäin Halla...
Ei muuta.Wwuwuw kirjoitti:
Ai mitäh?
Eikös halla liitetä yleensä johonkin epämieluisaan?
Halla myöhän kyntäjälle, huora piian hakijalle.Vihertäjä kirjoitti:
Eikös halla liitetä yleensä johonkin epämieluisaan?
Halla myöhän kyntäjälle, huora piian hakijalle.Jaa..
No kyllä mä ainakin nykyään liitän..Wwuwuw kirjoitti:
Jaa..
No kyllä mä ainakin nykyään liitän..Luitko siis viimein sen kirjan, jossa vanha pervo raiskaa 9-vuotiaan lapsen, ja jonka tekoja nämä apinat sitten joka asiassa apinoivat. Katsoitko myös videon, jossa apina hakkaa tylpällä veitsellä elävän naisturistin pään irti, kun tämä ei antanut seksiä. Katsoitko myös videon jossa naistoimittaja raiskataan kuoliaaksi apinoiden samalla nauraessa räkäistä naurua.
Hienoa. Silmäsi ovat siis viimein auenneet.Vihertäjä kirjoitti:
Luitko siis viimein sen kirjan, jossa vanha pervo raiskaa 9-vuotiaan lapsen, ja jonka tekoja nämä apinat sitten joka asiassa apinoivat. Katsoitko myös videon, jossa apina hakkaa tylpällä veitsellä elävän naisturistin pään irti, kun tämä ei antanut seksiä. Katsoitko myös videon jossa naistoimittaja raiskataan kuoliaaksi apinoiden samalla nauraessa räkäistä naurua.
Hienoa. Silmäsi ovat siis viimein auenneet.Jep, jep.
Puusilmä!Wwuwuw kirjoitti:
Jep, jep.
Puusilmä!Minä otan tämän vakavasti, sinä et. Sinusta pieni keppostelu on maturomantiikkaa, minusta ihmisoikeusrikkomus.
Vihertäjä kirjoitti:
Minä otan tämän vakavasti, sinä et. Sinusta pieni keppostelu on maturomantiikkaa, minusta ihmisoikeusrikkomus.
Oletsä lukenut raamattua?
Kaikki nää äijien keksimät uskonnot sortaa naisia.Wwuwuw kirjoitti:
Oletsä lukenut raamattua?
Kaikki nää äijien keksimät uskonnot sortaa naisia.Olen. Inhoan uskovaisia. Sen takia ajoinkin munasillani ne uskonkauppiaat oveltani.
Olen kristitty. Uskon Jumalaan, mutten kirkkoon. Kirkko on korruptoitunut.Vihertäjä kirjoitti:
Olen. Inhoan uskovaisia. Sen takia ajoinkin munasillani ne uskonkauppiaat oveltani.
Olen kristitty. Uskon Jumalaan, mutten kirkkoon. Kirkko on korruptoitunut.Mä en usko jumalaan, mutta pidän mahdollisena ja toivon, että kuoleman jälkeen olisi jonkinlaista "elämää".
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en usko jumalaan, mutta pidän mahdollisena ja toivon, että kuoleman jälkeen olisi jonkinlaista "elämää".
Nämä ovat vaikeita kymysyksiä. Itse ehkä enemmän haluaisin uskoa, ja diggailen Jeesuksen elämänfilosofiasta, vaikka monesta asiasta olenkin eri mieltä. Olen myös aina haaveillut että jos helvetti on olemassa, haluaisin kokea sen. En nyt ikuisesti, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Tuon typsyn puolesta nousisin ilman muuta seisomaan lentokoneessa.
- Anonyymi
Tuollaiset naiset pitäisi käännyttää rajalta.
Onko sopeutuminen niin harvinaista, että sillä pääsee uutisiin?
Onko se rötöstelly?
Otat yhen musu eukon niin kohta se "yhdistää perheen" ja tuo läjän musu apinoita Suomeen..Mjoo
En ajaisi. Haluaisin kuulla kaiken kuultavissa ja tunnettavissa olevan.
Hänen huuliltaan.
I think I´m crushedMjoo
Yleensäkin ei ole mikään kansalaisuusoikeus se että ajellaan ihmisiä pois. Meillä on aina levitetty parasta pöytään, jos vieraita sattuu tulemaan.
Moukat ovat asia erikseen.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Yleensäkin ei ole mikään kansalaisuusoikeus se että ajellaan ihmisiä pois. Meillä on aina levitetty parasta pöytään, jos vieraita sattuu tulemaan.
Moukat ovat asia erikseen.
(Naurua)Juuri parasta kaikki naiset on aina levittämässä.
scrg kirjoitti:
Juuri parasta kaikki naiset on aina levittämässä.
Mjoo
Itse sanatarkkana ihmisenä vedän ton huumorilla.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Itse sanatarkkana ihmisenä vedän ton huumorilla.
(Naurua)Sikahyvä vanha biisi.
(Peukkua)
https://www.youtube.com/watch?v=i6KL4_fxYT4
- Anonyymi
Kyll maar mää siit akan ottasi.
Mää kyll vaa taira ol liian vanha.
Eikä tuo meirä Alma tykkää jos mää nuorii naisia kattelen. - Anonyymi
Aito turvapaikkaa tarvitseva nainen. Sopeutunut Suomen kulttuuriin. Ei dissaa suomalaisia, vaan päinvastoin pitää suomalaisia ystävällisinä. Arvostaa tasa-arvoa. Ei julista omaa uskontoaan väkivaltaa käyttäen vaan harrastaa sitä omassa kodissaan omassa rauhassa. Opiskelee suomenkieltä ja on suunnitelma/unelma kunnon ammattiin. Minulla ei ole mitään tällaisia maahanmuuttajia vastaan.
Äänestin perussuomalaisia, jotka ovat haittamaahanmuuttamista vastaan. En nousisi muslimien kanssa edes samaan bussiin..
- Anonyymi
Oletkohan nyt aivan Varma, eli nimesi on siis Anneli, eikåä Teuvo kuitenkaan maanteiden kuninkaskaan.
Oletkin melkein puolivarma siitä että nimesi ei olekaan Anneli tai Liisa?
Ja olet varma siitä että et halua miljonääriksi, selvä peli.
https://www.youtube.com/watch?v=jiT7m6EtQjo Lahdessa vaikuttanut Helly Luv, missä lienee nykyään. Mutta hänhän on joutunut käsittääkseni biisiensä kannanottojen myötä vuoksi piilottelemaankin?
Miten sitten oma perhe ja oman kulttuurin edustajat suhtautuu loppujen lopuksi tyttöjen ja naisten mm. avoimeen käytökseen? Luulen, ettei me suomalaiset olla se ongelma, se ongelma voi nousta esiin nk. omista riveistä.- Anonyymi
Menisin naimisiin hänen kanssaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457