Metsä Groupin pääkonttorilla osoitettiin mieltä Kemin biotuotehdasta vastaan
https://yle.fi/uutiset/3-10776928
Metsä Groupin pääkonttorilla osoitettiin mieltä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on vapaa maa. Mielipiteen saa ilmaista puolesta tai vastaan. Kemissä vihreää väkeä oli Veitsiluodolla reilut kymmenen vuotta sitten vauhdittamassa mm. Kemijärven tehtaan sulkemista.
Nyt tuollainen voi vauhdittaa Metsä Grouppia investoimaan nopeasti.- Anonyymi
Greenpeace ja vihreät tekevät kaikkensa jotta Kemin hanke tyssää, siinä ei metsä-groupin massinyörien raottaminenkaan enää auta!
Suomen vihreät on aina olleet ostettavissa mutta saksalainen emojärjestö ei.
- Anonyymi
Vihreät ovat tehneet aina kaikkensa, että luontoa kohtaan kohdistuva teollisuus saisi heidän käsityksen mukaiset raamit.
Kemijoen vesistö on heillä enemmänkin vahdittavana kuin Perämeri.
Metsien suhteen heille jos kenelle on oleellista se paljonko hakataan, ei niinkään se, että kuka.
Nyt he suuntaavat MG.lle, kun se on selkeästi todennäköisin sellutoimija metsien kimpussa.- Anonyymi
No marssittiihan 10 vuotta sitten hesassakin...oikein junalla ja isolla joukolla kempasta hesaan rynnättiin tehasta puolustamaan. Mielenosotus soli sekin. Eipä se mitään auttanu. Ja kunta maksoi.
- Anonyymi
Liian iso tehdas, paljon saasteita, merenranta ja eliöstö kuolee lisäksi valtava rekkaralli josta aiheutuu ennennäkemättömät päästökuomitukset.
Ennemmin muutama pienempi tehdas Suomeen kuin yksi suuri, se on luonnonmukaista. - Anonyymi
Group vedättää, eihän päätöksiä tehdä kuin vasta kahden vuoden kuluttua.
Pelko on kova että puun hinta nousee.
- Anonyymi
Mitä Kempan kihot on ajatellu tehdä tehtaan ympäristöstä ostetuille palstoille?
Puuthan on jo kaadettu.
Oisko aika käsitellä metsälakien ja asetusten mukaisesti?- Anonyymi
Teollisuustontti on teollisuustontti!
Tehdas siihen tulee eikö se ole käynyt selväksi! - Anonyymi
Pontikkatehas. Hetevettä runsaasti alueella jähytykseen.
- Anonyymi
Kemppa pysyy työvoiman, materian ja sähkön raaka aine reservaattina vielä muutamia vuosia.
Sitten henkilöresurssit on Lapista loppu.
Tällaiset on filossofin mietteet - Anonyymi
Patokankaalle voi perustaa krematoorion.
YVA lupakin olis jo kunnossa.
Tuhkat voi viskata Kemijokeen, kalojen siitä kärsimästä.
Päinvastoin. Ravinnetta sanoi ympäristövastaava Koskikara.
Toisi elämää ja toimeentuloa paikallisille toimijoille.
https://www.lapinkansa.fi/uusirovaniemi/jari-polttaa-tyokseen-vainajia-oulussa-aluksi-mietin-tottuuko-tahan-tyohon-ikina-2821532/ - Anonyymi
Avajaisissa voitaisi tuhkata BB suunitelmat biojalostamon rakentamiseksi.
Juhlapuhujana vihervaskes päätorvi.
Juhliin järjestettäisi lättähattukyyti Oulusta Kemin kautta. - Anonyymi
Samalla tuhkauksella menee ne 100 000 keskustan jättäneen jäsenkirjat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161