Mielenhallinta prosessi

Anonyymi

Terve, minulla on ollut mielenhallinta prosessi sukulaisten toimesta yli 30 vuotta. Asia sikäli mielenkiintoinen koska huomasin asian viime viikolla yhden kaverin toimesta , joka on toiminut yli 20 vuotta psykologina helsingissä. Yllätyin , kuinka laajaa ja perusteellinen mielenhallinta oli. Heillä oli pyrkimyksenä vaikuttaa minun työhöni ja parisuhteisiin. Niin , että en pääsi vakituiseen asemaan elämässä missään vaiheessa omassa elämässäni. On se vain hullu elämä , kun tälläisen prosessin huomaa elämässään. Heillä oli ovela tapa tehdä asioita minulle niin , että minulta vietiin elämästäni asioita paikkoja, jopa ihmisiä. Korostettiin asioiden tärkeyttä että en saa palata tähän paikkaan ikinä enää vaan sinun pitää seurata vain heidän tahtoaan. Minä en saa opiskella tätä asiaa vaan minun täytyy olla alemalla koulutusasteella koko elämäni korkeakoulua en voi käydä ikinä enää. En voi olla insinööri ikinä enää vaan minun täytyy vain olla tavallinen asentaja koko elämäni ja elää yksin ilman parisuhdetta koko elämäni. En saa olla työelämässä ikinä enää mitään vaan minun täytyy olla työttömyysturvan ulkopuolella koko ikäni. Minä en saa käydä yhden padon alakanavalla kalastamassa ikinä enää vaan minun täytyy lähteä sieltä aina pois koska en yksikertaisesti saa siellä kalastaa ikinä enää. Tämän jälkeen he korostivat sitä , että koska olen lähtenyt pois alakanavalta niin minun täytyy myös lähteä pois työpaikastani.. Perkele kyllä se vain toimi aika hyvin silloin. En saa käydä isäni kanssa kalastamassa ikinä enää. Jos olen koulussa opiskelemassa heidän täytyy korostaa sitä , että minun täytyy lopettaa opiskeluni ja lähteä pois. Minä en saa pärjätä matematiikan kokeissa ikinä enää vaan minun pitää mennä sekaisin aihealueissa ja numeroissa niin , että saan vastaukseksi nolla. He yrittivät rajoittaa koko elämäni mutta nykyään olen päässyt tästä prosessista pois noin 99,99 % mutta minun mielessäni näkyy psykologinen alistaminen joka on tarkoituksellista. Onko kellään muulla tapahtunut vastaavaa ? Kohtalotovereita?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

        "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
        Suomussalmi
        704
        10100
      2. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        415
        4422
      3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

        Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
        Kajaani
        91
        3036
      4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

        ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
        Ikävä
        43
        2865
      5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

        Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
        Kotimaiset julkkisjuorut
        55
        2674
      6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

        Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
        Maailman menoa
        230
        2668
      7. Mitä ajattelet aina

        Kun hän tulee näköpiiriin?
        Ikävä
        153
        1855
      8. Luokatonta toimintaa

        Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
        Suomussalmi
        73
        1722
      9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        14
        1630
      10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

        Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
        Lapua
        6
        1433
      Aihe