Miesten Venäjän-matkat

Anonyymi

31

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotona nämä miehet tartuttavat vaimonsa...Ja me viattomat veronmaksajat maksamme heidän hoidot. Tuollaiset tapaukset pitäisi kylmästi jättää hoitamatta. Oma moka.

      • Anonyymi

        Moni jääkin hoitamatta. Eivät uskalla käydä testeissä, pää pensaaseen. Vaikka vaimon tartuttaminenkin on liikaa, luultavasti se vaimo on ainoa joka noiden vanhojen paappojen lisäksi sairastuu.

        Me maksetaan myös mm. liikkumattomien, tupakoitsijoiden, alkoholistien ja ylensyöjien sairauksien hoidot. HIV on halpa noihin verrattuna.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni jääkin hoitamatta. Eivät uskalla käydä testeissä, pää pensaaseen. Vaikka vaimon tartuttaminenkin on liikaa, luultavasti se vaimo on ainoa joka noiden vanhojen paappojen lisäksi sairastuu.

        Me maksetaan myös mm. liikkumattomien, tupakoitsijoiden, alkoholistien ja ylensyöjien sairauksien hoidot. HIV on halpa noihin verrattuna.

        xLiner

        "vaimo on ainoa joka noiden vanhojen paappojen lisäksi sairastuu."

        Tai sitten ei sairastu. Tuon itähuorissa käymisen syy on todennäköisesti se, että vaimoa ei enää seksi kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimo on ainoa joka noiden vanhojen paappojen lisäksi sairastuu."

        Tai sitten ei sairastu. Tuon itähuorissa käymisen syy on todennäköisesti se, että vaimoa ei enää seksi kiinnosta.

        Pikemminkin, että se vaimo ei kiinnosta enää miestä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimo on ainoa joka noiden vanhojen paappojen lisäksi sairastuu."

        Tai sitten ei sairastu. Tuon itähuorissa käymisen syy on todennäköisesti se, että vaimoa ei enää seksi kiinnosta.

        Luultavammin vaimoa kiinnostaa seksi, muttei aviomiehensä kanssa... Mutta eipä se ole anteeksi saatava syy kenellekään käydä maksullisissa tai pettää. Yhtälailla seksistä maksavat miehet, jotka saavat parisuhteessakin seksiä, kauniilta ja haluttavaltakin naiselta. Jos asiasta on pariskunnalla yhteisymmärrys, niin hyvä niin.

        xL


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavammin vaimoa kiinnostaa seksi, muttei aviomiehensä kanssa... Mutta eipä se ole anteeksi saatava syy kenellekään käydä maksullisissa tai pettää. Yhtälailla seksistä maksavat miehet, jotka saavat parisuhteessakin seksiä, kauniilta ja haluttavaltakin naiselta. Jos asiasta on pariskunnalla yhteisymmärrys, niin hyvä niin.

        xL

        Kunhan vaimo pääsee etelään alkaa kiinnostaa.
        Etelän kuumat yöt. Samboa rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisivat kyllä, mutta eivät vaimonsa vaan jonkun nuoremman naisen kanssa.

        Nuori isotissinen nainen kiinnostaa kaikkia miehiä.
        Isot heiluvat tissit tanssilattialla herättävät muumionkin haudastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan vaimo pääsee etelään alkaa kiinnostaa.
        Etelän kuumat yöt. Samboa rannalla.

        Vai niin vaimollesi kävi. Nyt tiedät miten sen saa lämpenemään! Hyviä reissuja!

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori isotissinen nainen kiinnostaa kaikkia miehiä.
        Isot heiluvat tissit tanssilattialla herättävät muumionkin haudastaan.

        Jenkan tahdissa, muumio 🧡 muumio.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 65 vuotiaista naisista 40 % ei halua enää seksiä. Yli 65 v miehistä sen sijaan kaikki haluaisivat seksiä.

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/e3082e2a-bae8-41b6-a03d-ad90f008a7de

        Rajan voi aloittaa jo hieman alle 50 vuotiaista naisista. 40% on aika varovainen arvio.


      • Ja vaimot sitten levittävät eteenpäin.


    • Ei ne matkat, vaan se mitä mitkalla tekee.

      Ihan yhtälailla virosta tuodaan tauteja. Itse monesti käynyt Virossa, mutten koskaan ole siellä mitään tautia saanut.

      Eiks oo ihmeellistä.

    • Eikö noille vois ennen reissua niitata kumi mulkkuun kiinni?

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi tehdä naisten toosalle ennen Turkin ja Afrikan matkoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi tehdä naisten toosalle ennen Turkin ja Afrikan matkoja.

        Suomalaiset miehet tuovat hiviä Afrikastakin naisia enemmän.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tuovat hiviä Afrikastakin naisia enemmän.

        Suomalaiset naiset tuovat Afrikasta pysyvästikin Suomeen useamman miehen kuin suomalaisia miehiä käy turisteina Afrikassa. Naisella on taas aivot narikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset naiset tuovat Afrikasta pysyvästikin Suomeen useamman miehen kuin suomalaisia miehiä käy turisteina Afrikassa. Naisella on taas aivot narikassa.

        No jos juuri sinä et ole ikinä ulkomailla matkustellut, niin ei se tarkoita etteikö muut miehet niin tekisi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Suomalaiset miehet tuovat hiviä Afrikastakin naisia enemmän.

        Näytä nyt edes joku tilasto väitteesi tueksi.


      • Kyllä se on ollut täälläkin esillä. Muistan kun kerran Iltalehti uutisoi, että hiv uhkaa suomalaisia naisia eniten Afrikassa. Tai jotenkin noin. No sitä uutistahan innokkaat suomipersukset levittivät ympäri keskustelupalstoja..Mutta sitten kävi ilmi, että suomalaiset miehet saavat Afrikastakin enrmmän hiv- tartuntoja.,Eihän se Iltalehden otsikko tavallaan väärässä ollut, mutta toimittaja ei vain vaivautunut kertomaan suomalaisten miesten ( suurempaa ) osuutta saamistaan tartunnoista.


    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että pankaa suomalaista maksullista, ulkomaalaisilta saat varmasti taudin. Monet panee ulkomaalaista venäläistä vaikka koska siltä saa 40 eurolla mutta saa myös taudin kaupan päälle josta on ikuinen vaiva ja maksut on sitten tuhansia kun joutuu lääkärissä käymään. Mielummin sitä maksaa suomalaiselle 300-400 euroa ja kumia käyttää niin ei saa tauteja vaivoikseen.

      • Anonyymi

        Ei sitä tautia saa siltä venakoltakaan kumia käyttämällä.


      • Anonyymi

        Saa muita tauteja varmasti. Hivi eiole ainoa mitä niiltä saa, ne venakkohuorat eivät käy lääkärissä kun kerran 20 vuodessa jos silloinkaan. Halpahuora on kuolemaksi sanon minä. Olen ostanut maksullista seksiä 10 vuotta itse suomalaisilta nuorilta naisilta ja olen ihan terve ollut aina


      • Anonyymi

        Oletko pannut kumitta niitä suomalaisia nuoria naisia? Jos kumia käytät niin eikö ole sama panna kumilla halvempaa venakkoa?


    • Miehiä ei pitäisi laskea mihinkään.

      En minä ainakaan laskisi.

    • Mihin sitten sen samovaarin panet kun ei mahdu enää mihinkään mitään.

    • Kerran tuttava meni ja sinä kesänä ei hevonen saanut talveksi heiniä.

    • Ei myöskään kiekko- tai formulamatkoille Slovakiaan tai Unkariin.

    • Anonyymi

      Ätmi on taatusti tauditon, kun ei saa seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe