Sitra lopettaa.. Niin älyttömiä on sen ilmastovaateet. Mikä lama ja työttömyys,jos sen vaateet toteututettas.
Sitra lopetettava!
28
161
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, tai asetettava oikea juutalainen herraksi.
- Anonyymi
Sitra on hourupäiden turhamo. Kertoisivat mitä tapahtuu,jo niiden älyttömyydet toteutettas?
- Anonyymi
Ei ollut täyspäisten julkasu Sitralta,iso vitsi!
- Anonyymi
Sitra on poliittinen suojatyöpaikka.
Sieltä saa hyvät hillot kermakakunpäälle.
Jos ei muuta hommaa löydy,niin sitralle pääsee.
Hyväveliveljeskunnan-Kultapossukerhon-Sisäpiirin-Kunniajäsenet suosittelee,
niin homma on varma.- Anonyymi
Kuten oli yliasiamies Esko Aholle ja nyt Venäjällä pankkihommissa, miten vähällä järjellä kaikkea johdetaankaan.
- Anonyymi
Miten on mahdollista että Suomalaisista poliittisista puolueista KAIKKI MUUT PAITSI YKSI asettuivat ennen vaaleja aivan epärealistiselle tasolle tämän asian suhteen?
No perimmäinen syyhän on siinä että petasivat itselleen (hallitukselle) hyväksytyn mallin ja syys mille tahansa veron korotukselle. En nimittäin millään jaksa uskoa että kaikkien puolueiden puheenjohtajat ihan aikuisten oikeasti olisivat niin yksinkertaisia että luulisivat tämän asia olevan Suomalaisten ratkaistavissa.
Tämä mitä Sitra nyt tekee asettaa kyllä sen ihan uuteen valoon (varjoon)! - Anonyymi
Sitran viesti on otettava todesta. Tässä ketjussa huomaan perinteistä tapaa torjua epämieluinen viesti: Kun ei viesti miellytä, niin ammutaan viestintuoja.
- Anonyymi
Miten ääliö otat totisesti. ?Kerro älykäpiö mihin johtaisi,?
Sitra soramontulle & pumpum.
- Anonyymi
Sitra lainaa paljon maailmalta ja tekee rohkeita avauksia toisinkuin broilerit.
Suojatöitä voisi kaiketi olla vähemmän ja rahaa voisi ohjata vapaille toimijoille. - Anonyymi
Sitra pehmustaa kusipäät alistuu ilmastoveroiile!
Onko Katainen taas ostanut Himaselta tutkimuksen, edulliseen asevelihintaan?
Edellisestä onkin jo joku vuosi, joten varmaan Himasen firmaan on tarvittu hieman vetoapua ja Katainen kokeneena konkarina tietää, että veronmaksajilta voi aina ottaa.- Anonyymi
Kataisen suojatyöpaikka on tahra Euroopan kilvessä mutta Himasen horinat on roskaa vrt Sitran moni avaus.
- Anonyymi
Sipiläkin ajaa nykyään kestävän kehityksen verouudistusta?
Mitä nämä hautomot muuten sanoo maakuntahallinnosta tai soten järjestämisestä?
Tutkimuksen ja kehityksen sekä korkeakoulutuksen uudistamisesta?
Mihin Sitran rahaa voisi ohjata? - Anonyymi
Sitran omaisuuden käytöstä päättää mikä porukka?
- Anonyymi
Ilmastovouhotus se vasta populmismia on. Kaikki yrittävät nyt ratsastaa ilmastoteemoilla.
- Anonyymi
Sitran valtavaa omaisuutta pitäisi ohjata vapaille tutkijoille ja tutkivalle journalismille?
- Anonyymi
Sitra vaatii köyhien kuritusta lisää???
- Anonyymi
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seura-tutki-sitran-rahankayttoa-kokoustarjoiluihin-palaa-jopa-yli-500-000-euroa-vuodessa/
Sitralaiset saisivat hävetä, kun syövät tavallisten työtätekevien suomalaisten laskuun- Anonyymi
Siksi ne vaatii köyhille lisää leikkaujsia, mässääjät!
- Anonyymi
Sitran vaatimus on pitemmät leipäjonot ja köyhyys syvemmäksi.. Jatkettava muka Sipiläntollon leikkauksia!
- Anonyymi
Voisiko valtavaa omaisuutta ohjata ulospäin?
- Anonyymi
Sitra vain riistäjien kellokas. Sen ukon naama telkassa tuo yrjön!
- Anonyymi
Koko Sitran toimintamalli uusiksi?
- Anonyymi
Taitaa olla melkoinen hillotolppa kun hakijoita piisaa?
Miten rahaa ulospäin? - Anonyymi
Sitra on tuhlannut sijoituksillaan rahansa . Nyt neuvoo muita ja kusettaa köyhiä..
- Anonyymi
Meinaa leikata köyhiltä lisärahaa tuhlattavaksi?
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudun viherhipsteritä kuitenkin tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926