kai nyt normaalia on että aktin jälkeen maataan vierekkäin ja lisätään läheisyyttä. meillä kauniimpi puolisko ei ymmärrä tuosta mitään. usein kiire pois ja tuntuu kuin olisin ihan vieraan kanssa. vastauksena voi olla "en muistanut"hänellä on tunne-elämä vajaa. kun toista ei voi muuttaa ja näistä on juteltu miten pääsisin asiassa eteenpäin?
seksin jälkeen viereen jääminen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kun itselle niin normaalia jäädä jälki hehkuihin
-nainen- - Anonyymi
Jokaiselle meistä eri asiat on normaaleja. Joo, on ihan normaalia haluta maata vierekkäin seksin jäkeen mutta ihan yhtä normaalia on haluta lähteä pois. Itse ainakin lähden aika vilkkaasti ihan vaan pesulle seksin jälkeen ja niin lähtee mieskin. Sitten jälkeenpäin saatetaan vielä makoilla yhdessä tai sitten ei.
- Anonyymi
Läheisyys pelottaa jostain syystä
- Anonyymi
Mä en oo koskaan pitänyt läheisyydestä seksin jälkeen, haluaa rauhottua eikä muijakaan ole hinkunut mitään läheisyyttä nainnin jälkeen. Muijalla on suht kova tohina päästä pesemään kastiikeita pois ettei valu joka paikkaan. Lakanan vaihto ei kauheesti aina innosta ja kun välillä valuu reisille niin sekään ei muijaa kauheesti hymyilytä. Tapansa kullakin.
- Anonyymi
Meillä taas halutaan tosi pitkät esileikit, sitten kunnon pano ja kun orkut tulee, se on siinä.
Sen jälkeen ei muuta kuin pesulle ja jos on ilta, hyvän yön pusut, pää tyynyyn ja unta palloon.
Siinä vaiheessa kaipaa jo hiukka etäisyyttä, saa paremmin happee kun on hiukka välimatkaa. Me kun ei olla niitä lusikka-asennossa nukkujiakaan. Kumpikin tarvitsee tilaa ympärilleen, ei ole yhtään kiva jos toinen nukkuu iholla kiinni.
Vinkkinä; esileikkiosuus pidemmäksi niin ei tarttee jälkilöylyissä lämmitellä. Mitään "normaalia" ei ole olemassakaan.. On vain erilaisia ihmisiä.
Monet varmaan kokevat itsensä likaisiksi seksin jälkeen, joten siinä yleensä mennään pesulle...
Toisaalta kun kiima on laskenut niin ihminen saattaa haluta kaivata etäisyyttä kunnes hetken kuluttua voi palata läheisyyteen.. Miehillä tuo etäisyyden tarve aktin jälkeen liittyy mm. Kohonneeseen orgasmin laukaisemaan prolaktiini tasoon.- Anonyymi
Samoilla linjoilla, ei ole mitään "normaalia" tapaa.
Mulla oli tosi pitkään jopa hienoinen kuvotus seksin jälkeen, mikä on vanhemmiten poistunut. En voinut ajatellakaan suutelemista saati sitten seksiä, ennen kuin muutaman minuutin jälkeen. Parasta oli poistua vessaan hetkeksi. Sain myöhemmin sille selityksenkin. Kyseessä on ilmeisesti oksitosiinin niminen hormoni.
Jotkut ihmiset tulevat hirmu energisiksi orgasmin jälkeen ja voivat ruveta vaikka punnertamaan.- Anonyymi
Vaimolla oli nuorempa esim. aamuseksin jälkeen into imuroida, itse ihmettelin koska oli raukea olo, vaimo taas sanoi saaneensa seksistä ja orgasmista energiaa koko päivään.
- Anonyymi
Ei ole pakko olla tuollaisen kanssa. Ota ero. Sinkkuna on mukavaa!
- Anonyymi
Joo ja sitten voi panna toisenkin kerran vielä.
- Anonyymi
Me ei välitetä kumpikaan olla liki seksin ja laukeamisen jälkeen. Ihot on kuumia ja monesti ollaan aika puh-huijaa, voidaan olla hikisiäkin.
Pesulla käydään ja palataan toistemme viereen hetkeksi,
mutta ei kyllä juuri kosketa - kädestä saatetaan enintään pitää kiinni ja ihan tosipikapusut joskus suikataan.
Jos on myöhä tai keskellä yötä herätty panemaan niin ei tuotakaan vähää, ”hyvää yötä kulta” vain sanotaan.
Joten ajattelisin jos tuntuu että yhteys katkeaa seksin jälkeen, se voi olla henkistä. Jos toista ei halua katsoa, puhua hellästi ja hymyillä, olla läsnä, olisin huolissani. Rakkautta voi osoittaa niin monella tapaa seksiä ennen, sen aikanakin ja sen jälkeen.- Anonyymi
Vaimolla oli tapana antaa pusu yhdynnän jälkeen, itse en tykännyt siitäkään saati kun muija saattoi vähän hipelöidä mua laukeamisen jälkeen.
- Anonyymi
Onko emäntä hygieeniamaanikko eli ryntääkö huuhtelulle yms vai minne katoaa?
- Anonyymi
Tapansa tietysti kullakin mutta ymmärrän kyllä aloittajaa. Itselle melkein parasta seksissä on se hetki siinä laukeamisen jälkeen kun maataan vähän hikisinä ja raukeina vierekkäin ja tuntuu että se yhteys toiseen on läheisempi kuin muulloin. Siinä sitten ollaan sylikkäin ja jutellaan mukavia ja vähän kosketellaan vielä toisiamme. Nuorempana saattoi mennä puoli yötä kun jäätiin siinä puhumaan oikein syvälisiä juttuja. Mutta kyllä nykyäänkin harvoin on niin kiire että ei 10-15 minuuttia makoilla siinä. Niin ja olen siis mies...
- Anonyymi
Niin ja pari palaa talouspaperia naisella jalkoväliin niin ei siinä lakanatkaan sotkeudu jos ei heti pesulle pääse...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pari palaa talouspaperia naisella jalkoväliin niin ei siinä lakanatkaan sotkeudu jos ei heti pesulle pääse...
Vaimo haluaa nousevan mun heti pois päältään kun satsi tullut, ettei vaan tahriinnu mikään. Pitäähän sitä olla rulla paprua yöpöydällä odottamas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904