Paino oli noussu 2 kilua

Luulin lihoneeni kun kävin vaakalla, mutta sitten tajusin että olin jättänyt taskuun terassiruuveja kun olin tänään talkoilemassa.

Taskujen tyhjentämisen ja tarkistusmittauksen jälkeen selvisi että paino on entisensä.

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Vaakassa", "kilua" ja "ompa". Taidat olla joku kouluja käymätön amisjuntti jostain Tyrväältä tai Huittisista. Tunne ketään, joka puhuisi noin juntisti.

      • Tunnet sie, ittesi (junttieinarin).


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tunnet sie, ittesi (junttieinarin).

        Just, että vielä siemie-kieltä. Jepjep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just, että vielä siemie-kieltä. Jepjep.

        Häivy nulikka asiaketjusta jos siulla ei ou muuta asiata.


      • Anonyymi

        Puhuispa raiosaki kaikki noin eikä vain Pookin sällit. Ei taho jaxaa kuunellakkaa muita ko pookia ja Patmosta (koska Juha Ahviolla kahviolla on hieno tyyli). Kaikki muut kanavat on sitä kyymust-mummest.ikängku-nigku-tavalaa-itsas-ehsmmeks- önkytystä, älistään ja kiheretään kilpaa....huhhuh. Se on kyllä, kun juontajilla on hauskaa niin kuulijalla jää vaivat vain. Tosin Samin puolitosi-nauru oli varmaan aika kiva yllätys rariosa aikoinaan https://youtu.be/hYZevkfLVVE?t=187


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, että vielä siemie-kieltä. Jepjep.

        Se on murretta, tiedoksi vaan sinulle kouluja käymättömälle nulikalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on murretta, tiedoksi vaan sinulle kouluja käymättömälle nulikalle.

        Voi se olla ihan kielikin, vaikka karjalaa tai inkeroista.


      • Jos viittaat IT:n viestiin https://keskustelu.suomi24.fi/t/15659949/ompa-hyva-perse , niin hänhän puhui tuttavansa puheenparresta. Ja ennenkuin alata nillittämään, että joo se sanotaan ompa, sanotaan ompa, niin se tietenkin sanoi sen niin, että olisi myös kirjoittanut ämmällä.


    • Anonyymi

      Aika isot taskut sulla... :D

      • Luin ensin "tatskat".


      • Jäi taskunpohjalle. Hommat jatkuu huomenna, ruuvataan 150 m2 terassia.


    • Anonyymi

      Mulla jäi kerran setelitukko taskuun kun kävin vaakalla, pari kilua myös tuli ylimääräistä painoa.

      • Pilailetko kenties?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Pilailetko kenties?

        Muistin väärin, ne oli kolikoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistin väärin, ne oli kolikoita.

        Kolikkotukko?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kolikkotukko?

        Villasukkaan keräilen kolikoita ja säilytän sitä housuissa kun käyn treffeillä mutta unohtui laittaa takaisin uuninpankolle.


    • V.ttu näitä aloituksia.

      • Anonyymi

        Omiasi kiroat?

        Menikö Vihertäjän nikin kanssa sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omiasi kiroat?

        Menikö Vihertäjän nikin kanssa sekaisin?

        Naurattaa itseänikin tää aloitus.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Naurattaa itseänikin tää aloitus.

        Juupajuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omiasi kiroat?

        Menikö Vihertäjän nikin kanssa sekaisin?

        Paikalla.


    • Mun on aina pitänyt laittaa päivä päivältä enemmän tavaraa taskuihin kun menen vaa'alle. Uskon sit etten oo juurikaan laihtunut.

      No ei vaa, nuorempana mulla oli oikeesti ton painon kanssa ongelmia, kun en saanut millään itseäni siihen normaalipainonindeksiin.
      Nyt kun on ikää tullut olen jo selkeesti normaalipainoinen, tosin aika alarajalla.

    • Anonyymi

      Alotus on pakko olla naiselta. Ei kait miehet nyt itteensä noin usein punnaa.
      T. Mulla ei edes oo vaakaa

      • Minä "punnaan" itseni silloin tällöin.


      • Mulla ei ees ole vaakaa. Joskus uimahallissa punnaan, silloin tulee ainakin sikäli oikea tulos, ettei ole ku uikkarit jalassa.
        Tosin tukka märkänä, sekin tekee lisää painoa.

        So what?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minä "punnaan" itseni silloin tällöin.

        Sinun ei tarvitse huolehtia sellaisesta puntarilla käymisestä, kun noinkin hyvii pysyy paino kurissa.

        Mutta sit olisi varmaan eri jos pitää tavoitella tiettyä lukua tai sairauden takia punnita.


    • Mjaa-a

      Tässä on hyvä esimerkki siitä millaista mielestäni hyvä huumori on. Hyvä huumori on simppeliä, mutta silti yllättävää, ja ikäänkuin takaperoisesti kerrottu; eli kronologinen käänteisversio tapahtumien kulusta.

      Terassiruuveja

      (Hihitystä)

      • Ja jos tätä huumoripläjäystä purkaa osiin, niin jo sanan vaaka mainitseminen aiheuttaa sen että jokainen nainen tulee lukemaan tekstin (tämä jo itsessään on vitsi).

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Ja jos tätä huumoripläjäystä purkaa osiin, niin jo sanan vaaka mainitseminen aiheuttaa sen että jokainen nainen tulee lukemaan tekstin (tämä jo itsessään on vitsi).

        (Naurua)

        Tarkkaavaisimmat humoristit huomaavat myös sanan "talkoilemassa." Talkoo sanana tarkoittaa ilmastyötä, jolla on jonkinlainen positiivinen sosiaalinen ulottuvuus. Suomessahan suositaan ilmastyötä (paitsi veroviranomaiset).

        Tässä tapauksessa humoristina toimiva kirjoittaja tunnustaa olevansa sekä suomalainen ilmaistyön kannattaja, että sosiaalinen sellainen, työteliäs ja ammattitaitoinen, mutta hieman hajamielinen, sillä ei toisen terassiruuveja saa kotiin kantaa, sillä sellaisesta yleensä jää kiinni.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Tarkkaavaisimmat humoristit huomaavat myös sanan "talkoilemassa." Talkoo sanana tarkoittaa ilmastyötä, jolla on jonkinlainen positiivinen sosiaalinen ulottuvuus. Suomessahan suositaan ilmastyötä (paitsi veroviranomaiset).

        Tässä tapauksessa humoristina toimiva kirjoittaja tunnustaa olevansa sekä suomalainen ilmaistyön kannattaja, että sosiaalinen sellainen, työteliäs ja ammattitaitoinen, mutta hieman hajamielinen, sillä ei toisen terassiruuveja saa kotiin kantaa, sillä sellaisesta yleensä jää kiinni.

        (Hihitystä)

        Tarkastuslaskenta

        Tulin ajatelleeksi että kuinka paljon kaksi kiloa terassiruuveja vie tilaa. Tämän selvittyä vitsi vain parani, sillä siitä tuli absurdi.

        (Persnaurut)


    • En omista puntaria/vaaka, joten en tiedä miten paljon elopaino heittelee tai mun kamppeet painaa...mutta arvioisin että toista kiloa tulee äkkiseltään painoa niistäkin. Työvaatteet päällä enemmänkin, taskut täynnä vaikka mitä.

      Viimeksi kävin puntarissa työpaikalla ja ei järkyttänyt lukemat. Huonomminkin voisi olla., tätä rataa kesän aikana painoni alkaa numerolla 6. Veikkaan, että syksyyn mennessä elopainoa olisi vielä 67-69 kiloa. Jossain kohtaa se yleensä hidastuu painon lasku...

      • Toista kiloa lähtee helposti kun käy jaskalla.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toista kiloa lähtee helposti kun käy jaskalla.

        Heh, onko Jaska takinkääntäjä, kääntää takin taskut talteen?

        Ts. ryöstää kaiken irtopainon.


    • Anonyymi

      Isot mehevät tissit nostaa painoa.
      Kun taas lauta ja perseetön tikku painaa 40kg.

      • Menevä tissinen iso perseinen nainen ei talkoissa viihdy.


      • Anonyymi

        Elämämkoululaiset taas vauhdissa. Opetelkaa edes ne yhdyssanat. "Mehevätissinen", "isoperseinen".


    • Anonyymi

      Voi kun taskussani olisi ollut, vaikka kasa noita ap:n ruuveja, kun viimeksi kävin puntarilla.😓Olen monta vuotta koettanut aloittaa laihdutusta, mutta eräs sairauteni alkaa oirehtia silloin. Nyt harkitsen kasvissyöjäksi ryhtymistä, jos se auttaisi.

    • Jos on kovasti ylipainoa, niin paino kannattaa punnita kahdella vaa'alla. Vasen jalka yhdelle vaa'alle ja oikea jalka toiselle. Katsotaan tulokset molemmista ja lasketaan näistä keskiarvo.

      • (Naurua)

        (Montako merkkiä pitää laittaa, että kommenttini on validi?)


      • Ja jos oikein tukeva tahtoo olla niin kolmas jalka kanssa!


    • Anonyymi

      Heräsin yöllä kolmelta ruuvailemaan omaa terassia koska nyt on jo liian kuuma tehdä töitä. Huome aamulla taas jatkuu hommat ja 3 päivää niin on valmista.

    • Anonyymi

      Tänään palelee perkele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe