Tosi huonoa peliä, vai miten se olikaan Atm32?
Olipa tosi noloa kun SUOMI VOITTI RUOTSIN!
13
56
Vastaukset
Mehän ollaan parhaita.
Nyt sutkutellaan Bratislavaan.- Anonyymi
Ihan paska joukkue toi Suomi, eihän Suomen pitänyt voittaa!
t. kilttimies89 - Anonyymi
Mutta missä kaikki mustat pelaajat olivat? Tälläinen valkoisten miesten kansallismielinen toksinen uhoaminen on kamalaa natsirrrasssstifasissmiaa.
- Anonyymi
Liikaa matuja ruotsin joukkueessa, muuten olisivat voittaneet 6-0
- Anonyymi
3 kronor = 3:n pennin porukka.
- Anonyymi
Siis en ymmärrä miten suomi voitti koska suomi oli huono, maalivahti oli huono, puolustus oli huono. 4 maalia kun päästää niin pitäisi hävitä. Näköjään ruotsillakin oli paska maalivahti
Mitäs minä taas voitin?
Kaksi kisojen huonointa joukkuetta ja huonompi voitti, nyt yrittäminen palkittiin. En ole koskaan nähnyt noin väsynyttä Ruotsia, kuin olivat kolmannessa erässä.
Mahtava peli🤔
- Anonyymi
Sanotaanko niin, että Suomen onneksi Ruotsi pelasi huonosti. Lisäksi ruotsin molaria hehkuteltiin ihan älyttömästi mediassa ennen pelejä ja itekin päätin oikein keskittyä hänen pelaamisen seuraamiseen ja hieman kyllä hämmennyin.
- Anonyymi
Lisään vielä, että Suomen pelitaktiikka oli hyvä voittamisen kannalta. Muytoin sanoisin, että kurinalainen pelityyli, jossa laitetaan pitkä eteen ja sit perään ei oo kovinkaan yleisöystävällisintä katsottavaa ja valitettavasti tuohon oon pettynyt jokseenkin muissakin yhteyksissä.
- Anonyymi
Ja tänään Suomi voittaa Venäjän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222091- 401733
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 291266
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20996Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867