Eritasoiset parit

Anonyymi

Keskenään kutakuinkin samallakin tasolla olevia pareja kyllä näkee. Mutta pääsääntöisesti vaikuttaisi siltä kuin naisen olisi ihan pakko olla aina se parisuhteen vahvasti paremmannäköinen osapuoli. Useampikertaisesti miestään kauniimpi. Ärsyttää jokaikinen kerta kun näkee jonkun jenkkielokuvan tai pätkän tv-sarjaa jossa joku kauniisti sanottuna ulkonäkörajoitteinen gubbe on saanut ihan helvetin hyvännäköisen vaimon, ja se on sitten ihan itsestäänselvää että tämä nainen todella viihtyy sen ukon kanssa. Pitääko kaiken fiktion toteuttaa nimenomaan miesten haaveita?

Vai onko todellakin niin että naisetkin hakeutuvat vartavasten suhteisiin joissa he ovat selvästi miestään paremmannäköisiä, koska näin he voivat hyppyyttää ja pompuuttaa miestään ulkonäkönsä voimalla? Ovatko monet naiset erityisen lääpällään kuvioon jossa he saavat huomiota ja ehkä jopa palvontaa ylenmäärin osakseen, kun mies mielistelee sen minkä ehtii ettei se missivosu vaan lemppaisi miestä?

Vai onko niin että kun naiset kumminkin lakastuvat ja rupsahtavat vanhemmiten nopeammin tai joskus pahemmin kuin miehet, ja raskaanaolemisetkin syövät kroppaa, niin osapuolet hakeutuvat sellaiseen kombinaatioon että lähtötilanteessa nainen on kauniimpi, jotta loppusuoralla kun tilanne tasoittuu ollaan sitten kutakuinkin yhtä koinsyömiä, eikä niin että se nainen on rumempi vanha akka kuin on hänen vanha ukkonsa?

On kuitenkin naisia jotka ovat niin persoja nimenomaan mieskauneudelle, että ei oikein luonnistu sellainen laskelmointi että otanpa jonkun mörrimöykyn niin näytän itse päivänsäteeltä. Harmitseni kuulun itse tähän ryhmään, oli se sitten vaikka hyvinkin piskuinen... Minuun ei millään tavalla vetoa tilanne että mies on minua vanhempi, "iskävatsainen" tms. siltä pohjalta että olisihan se helvetin turvallista minulle että toinen ei niin suurella todennäköisyydellä olisi lemppaamssa minua, kun olisin häneen verrattuna timmi ja hehkeä. Sen jälkeen kun jäin sinkuksi 2010 tajusin että olen aina tuntenut vetoa hyvännäköisiin miehiin, miehiin joilla ei ole ylipainoa (kaikkea muuta) ja jotka todennäköisimmin ovat aina itseäni nuorempia.

Tämähän on tietenkin aivan mahdoton yhtälö, kun minullekin kumminkin olisi hyvin tärkeää tulla rakastetuksi, saada voida luottaa mieheen ja tuntea olevani ns. turvassa sillä tavalla kuin nyt ylipäätään parisuhteessa turvassa on, olettaen ettei ole haksahtanut tyyppiin joka tykkää käyttää naistaan nyrkkeilysäkkinä. Kun on itsetunto-ongelmia ja tietää että oma pärstä on korkeintaan keskinkertainen (realistisestikin ajatellen kaulasta alaspäin olen ikäisekseni kuitenkin hyvinkin hyvässä kondiksessa, mutta eipä se oikein paljon lämmitä kun naamatauluhan se enimmän aikaa esillä on), ns. pantavan näköisen miehen seurassa tulee aivan mahdoton tuskatila ja ällöttävä epävarmuus ja vaikka mitä traumaa ja tragediaa kun haluaisi vaikka mitä, mutta masentuneena on sen valmis itseltään jo etukäteenkin kieltämään, koska sellainen nyt vaan harvemmin on totta että se namupala vierelle jäisi jos nainen on reippaasti vanhempi, eikä mikään stara tms.

Onhan toki kertakiksautuskin ihan ok, mutta sinkkuus ei ole asia josta varsinaisesti nauttisin.

Joskus näkee pareja joissa nainen selvästikin on vähemmän "tasokkaampi" kuin miehensä. Tekisi mieli kysyä että mistä nämä naiset kaivavat sen petomaisen itsevarmuuden jonka avulla puksuttavat eteenpäin, tietoisena siitä että miehellä kyllä olisi menekkiä muuallakin. Asenteellako miestään vähemmän viehättävä nainen sen miehensä onnistuu hurmaamaan niin että parisuhde pysyy vakaasti yllä?

Sellaista luonnetta itseltäni ei löydy että alkaisin olemaan oikein mahdottoman mielinkielin ja passaamaan ja palvelemaan miestä kuin herraa ja hidalgoa vain hänet itselläni pitääkseni. En minä mikään kynnysmatto ole. Jos ei toisella ole ihan normaalia kiintymyksen ja välittämisen myötä kehittynyttä tahtotilaa olla minun kanssani, suksikoon kuuseen.

Yksi ja tärkein syy minkä takia hyvänäköiset/nuoremmat miehet houkuttavat on se että oikein kivannäköinen poitsu on itsessään jo puoli esileikkiä, ja siitä on sitten helppo jatkaa eteenpäin. Olettaen että häntä ei tarvitse jahdata ja jallittaa iät ajat. Perässä juokseminenkaan kun ei minulta oikein luonnistu.

59

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen on helpompaa ja hyväksyttävämpää muokata ulkonäöstään parempi. Miehet taas kulkevat kaikki samanlaisissa arkivaatteissa ilman meikkiä. He eivät korosta parhaimpia puoliaan. Ohikulkija sen vuoksi helposti näkee naisen jotenkin erityisen paremman näköisenä.

• Anonyymi

No milläs se rumempi nainen sitten komean miehen saisi jollei ulkonäkö riitä, että pitäisi vielä kelvata vittumainen luonnekin? Mutta useinhan näkee läskejäkin naisia hoikkien miesten kanssa, ja tuskin ovat luonteeltaankaan mitään helmiä. Että niin naisten markkinat nykyään on.

• Mjaa, en osaa vastata kaikkeen. Mutta mulla on itseäni nuorempi ja minua paremman näköinen mies. Hypegamiasta taas joku kohta ulvoo, mutta ulvokoon. Olen aina pitänyt tietyllä tapaa "kauniista" miehistä. En kauheen karuista, pikemminkin juurikin näteistä ja kauniista, söpöistä ja poikamaisistakin.

Likkakaverit on joskus sanoneet, että mulla olisi epämiehekäs maku?????? En ymmärrä miten niin, ihan miehekkäitähän ne kaikki ovat olleet joihin silmäni olen iskenyt, vaikka hyvin erilaisia kun vaikkapa juuri näillä likkakavreillani. He ei ole koskaan tykänneet mun miesmausta ja minä en heidän, muttei se ole haitannut. :)

• "Tekisi mieli kysyä että mistä nämä naiset kaivavat sen petomaisen itsevarmuuden jonka avulla puksuttavat eteenpäin, tietoisena siitä että miehellä kyllä olisi menekkiä muuallakin. Asenteellako miestään vähemmän viehättävä nainen sen miehensä onnistuu hurmaamaan niin että parisuhde pysyy vakaasti yllä? "

- No multa on jotkut kysyneet suoraan naisista, miten sä tollasen oot saanut napattua? Yleensä kaikki ihmettelee ja vielä ääneen tuota asiaa mulle itselleni, kiva. Joo tajuan että he pitävät mua jotenkin huonompi tasoisena, jo ihan näistä kommenteista...joko iäeron tai ulkonäön vuoksi. Luulen että sekä että..

Näänhän mä itsekin, etten ole yhtä hyvännäköinen mitä mieheni...olen rupsahtaneempi, vanhemman näköinen, en niin peruskauniskaan...

Mutta mistä se itsetunto tulee. Niin se tulee puhtaasti siitä, että mä luotan kumppanin tunteeseen ja vapaaseen tahtoon olla mun kanssani. Ja hän ei selvästikään koe mua itseään huonommaksi, mikä käy julki puheissaan ja teoissaan...

Alkuun pelkäsin, että olen vain hetken huuma joka jätetään..mutta ei niin käynytkään. Hän halusi mun kanssa perheen ja elää yhdessä. Miksi? Koska olen kuulemma hänen puutuva palasensa, ja mun kanssa on olo että on kokonainen. Juu miehetkin puhuu semmosia. :)

Ja ikä on numeroita, ihminen on lihaa ja verta, tunteet on side yms..

Eli mä vaan luotan omiin ja hänen tunteisiin , rakkauteen ja yhdessäolon hyvyyteen. Ei mitään muuta kikka kolmosta. :)

• HortenMarket kirjoitti:

"Tekisi mieli kysyä että mistä nämä naiset kaivavat sen petomaisen itsevarmuuden jonka avulla puksuttavat eteenpäin, tietoisena siitä että miehellä kyllä olisi menekkiä muuallakin. Asenteellako miestään vähemmän viehättävä nainen sen miehensä onnistuu hurmaamaan niin että parisuhde pysyy vakaasti yllä? "

- No multa on jotkut kysyneet suoraan naisista, miten sä tollasen oot saanut napattua? Yleensä kaikki ihmettelee ja vielä ääneen tuota asiaa mulle itselleni, kiva. Joo tajuan että he pitävät mua jotenkin huonompi tasoisena, jo ihan näistä kommenteista...joko iäeron tai ulkonäön vuoksi. Luulen että sekä että..

Näänhän mä itsekin, etten ole yhtä hyvännäköinen mitä mieheni...olen rupsahtaneempi, vanhemman näköinen, en niin peruskauniskaan...

Mutta mistä se itsetunto tulee. Niin se tulee puhtaasti siitä, että mä luotan kumppanin tunteeseen ja vapaaseen tahtoon olla mun kanssani. Ja hän ei selvästikään koe mua itseään huonommaksi, mikä käy julki puheissaan ja teoissaan...

Alkuun pelkäsin, että olen vain hetken huuma joka jätetään..mutta ei niin käynytkään. Hän halusi mun kanssa perheen ja elää yhdessä. Miksi? Koska olen kuulemma hänen puutuva palasensa, ja mun kanssa on olo että on kokonainen. Juu miehetkin puhuu semmosia. :)

Eli mä vaan luotan omiin ja hänen tunteisiin , rakkauteen ja yhdessäolon hyvyyteen. Ei mitään muuta kikka kolmosta. :)

Ja nyt hyvää yötä Sian säestyksellä. :)

Kiva biisi...

https://youtu.be/Q9vZHbcx6cQ

"Tekisi mieli kysyä että mistä nämä naiset kaivavat sen petomaisen itsevarmuuden jonka avulla puksuttavat eteenpäin, tietoisena siitä että miehellä kyllä olisi menekkiä muuallakin. Asenteellako miestään vähemmän viehättävä nainen sen miehensä onnistuu hurmaamaan niin että parisuhde pysyy vakaasti yllä? "

Ja nyt hyvää yötä Sian säestyksellä. :)

Kiva biisi...

https://youtu.be/Q9vZHbcx6cQ

• Juu ei ole incel eikä aisurikaan. On päässyt korkkaamaan. Jo 15- vuotiaana.

On miehiä jotka joutuu olee yksin ja on miehiä, jotka haluu olla yksin jos sopivaa ei löydy. Mä en usko hetkeekään, et tuon tarttis olla yksin vastentahtoaan.

Olihan hän varattu mies palstoillekin tullessaan.

• Anonyymi

"Onko koskaan päässyt korkkaaman kaunista teinineitsyttä?"

Normaalit miehet ei sekaannu lapsiin.

Juu ei ole incel eikä aisurikaan. On päässyt korkkaamaan. Jo 15- vuotiaana.

On miehiä jotka joutuu olee yksin ja on miehiä, jotka haluu olla yksin jos sopivaa ei löydy. Mä en usko hetkeekään, et tuon tarttis olla yksin vastentahtoaan.

Ollessaan teini itsekin, tyttö oli teini mutta vanhempi. Näin on kertonut..

Jostain syystä ikäero ei haittaa. Oiskohan se, et äitinsäkin on isäänsä vanhempi. On siis huomannut ettei naisen vanhempi ikä estä rakastamista. Joillekin se on ylivoimaista, vaikka nainen ois kuinka vetoova. Liian vanha..ikäfetissi niin päin, että on oltava nuorempi.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Ehkä halusi äitihahmon. Sitten kun pääsee pelikkareista eroon ja kasvaa aikuiseksi voi olla eri mieltymykset.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä halusi äitihahmon. Sitten kun pääsee pelikkareista eroon ja kasvaa aikuiseksi voi olla eri mieltymykset.

Mjaaha. Enpä usko, että noin henkisesti pärjäävä ja itsenäinen mies tarvii äitihahmoa. Pärjäisi mainiosti itsekseenkin, mutta rakkaus..sehän se yhteen vetää meitä.

Nytkin on pihalla sahaamassa puita, siistimässä tonttia. Ei mua pleikkapelaaminen haittaa, kunhan muut vastuut ei jää hoitamatta sen vuoksi.

Koen pleikkarin pienemmäksi pahaksi, kun juopottelun tms. uhkapelaamisen, mikä aiheuttaa helposti ongelmia.

Harvoinhan se taas tällä haava pelaa pleikkaa. Välillä auttaa tytärtä etenemisessä, jos tytär ei ymmärrä mitä seuraavaksi pitäis tehdä jotta peli etenee.

Rattipolkimet ja ratti on myyty pois. 👍

Ja ihan itse totes, joutaa pois.

Miksi on niin kova pala, jos kaikki ei elä tiettyjen muottien ja ahtaiden kaavojen mukaan? Uskaltaa tuntea ja kokea rakkautta omilla ehdoillaan?

Eihän kaikkea tarvi itse tehdä ja hyväksyä, mutta kai sitä voi ymmärtää et joillekin toimii toisella tapaa. Ikä ei ole niin iso asia, että se estäs mitenkään rakastamasta.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Mjaaha. Enpä usko, että noin henkisesti pärjäävä ja itsenäinen mies tarvii äitihahmoa. Pärjäisi mainiosti itsekseenkin, mutta rakkaus..sehän se yhteen vetää meitä.

Nytkin on pihalla sahaamassa puita, siistimässä tonttia. Ei mua pleikkapelaaminen haittaa, kunhan muut vastuut ei jää hoitamatta sen vuoksi.

Koen pleikkarin pienemmäksi pahaksi, kun juopottelun tms. uhkapelaamisen, mikä aiheuttaa helposti ongelmia.

Harvoinhan se taas tällä haava pelaa pleikkaa. Välillä auttaa tytärtä etenemisessä, jos tytär ei ymmärrä mitä seuraavaksi pitäis tehdä jotta peli etenee.

Rattipolkimet ja ratti on myyty pois. 👍

Ja ihan itse totes, joutaa pois.

Miksi on niin kova pala, jos kaikki ei elä tiettyjen muottien ja ahtaiden kaavojen mukaan? Uskaltaa tuntea ja kokea rakkautta omilla ehdoillaan?

Eihän kaikkea tarvi itse tehdä ja hyväksyä, mutta kai sitä voi ymmärtää et joillekin toimii toisella tapaa. Ikä ei ole niin iso asia, että se estäs mitenkään rakastamasta.

"Rattipolkimet ja ratti on myyty pois. 👍"

Alkaa aikuistua, pian alkaa tytötkin kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Rattipolkimet ja ratti on myyty pois. 👍"

Alkaa aikuistua, pian alkaa tytötkin kiinnostaa.

Haista sinä paska. :D

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Juu ei ole incel eikä aisurikaan. On päässyt korkkaamaan. Jo 15- vuotiaana.

Iskit varatun miehen?

• Anonyymi kirjoitti:

Iskit varatun miehen?

En, oli eronnut jo ennen kun alkoi mun kanssa kirjotelee. :)

Ehtihän hän olla palstalla jonkin aikaa, ennen kun lähestyin. Kun huomasin, et hän on sinkku tein siirtoni tutustua. Mä nääs osaan lukea.

• Iän myötä muuttuu sekä ulkonäkö että kriteerit. Jos nainen on rupsahtanut ja Mies vielä nuorekas ja hyvässä kunnossa, niin aika usein kannattaa tarjota se " pihvi & blowjob" - hoito. Sillä sinua paremman näköisellä Miehellä on nimittäin ottajia jonossa. Useimmat eivät kehtaa olla kovin suorasukaisia, mutta on ajan kysymys, milloin miehesi vaihtaa sinut parempaan.

• Anonyymi

Vähän eri mieltä, koska naiset säilyvät paremman näköisinä, kun taas monet miehet näyttävät jo 40v saattohoito potilailta.. Nainen voi nykyään tehdä paljon oman ulkonäkönsä eteen.. Itse seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa, koska oman ikäiset jo pappaantuneita.

• On yksilöllistä, itse olen paljon nuoremman näköinen kuin ikävuodet näyttäisi. 50-kymppiset naiset vaan rupsahtaa ja tulee kaikenlaista kremppaa. Miehellä kuuluu olla nuorempi vaimo - niin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän eri mieltä, koska naiset säilyvät paremman näköisinä, kun taas monet miehet näyttävät jo 40v saattohoito potilailta.. Nainen voi nykyään tehdä paljon oman ulkonäkönsä eteen.. Itse seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa, koska oman ikäiset jo pappaantuneita.

Eli miehesi on nyt 60v?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies ei voi tehdää mitään ulkonäkönsä eteen? Mitäs jos vanhempi nainen jättäisi kaikki meikkaukset pois, miltä näyttäisi..
        Oksettaa joskus kun keski-ikäisen naisen haistaa jo viiden metrin päästä ja se pakkelimäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies ei voi tehdää mitään ulkonäkönsä eteen? Mitäs jos vanhempi nainen jättäisi kaikki meikkaukset pois, miltä näyttäisi..
        Oksettaa joskus kun keski-ikäisen naisen haistaa jo viiden metrin päästä ja se pakkelimäärä.

Oletko ihan tyhmä? Ei tarvitse mitään pakkeleita, kun kauneuskirurgia keksitty.. 50v mies näkyy jo kilometrin päähän pallomahansa kanssa. Kiitos ei!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miehesi on nyt 60v?

Ei ole vaan alle 40v ja komea sellainen..

• Anonyymi

Kannattaa löytää sopiva horoskooppi, muuten ei suhteella ole tulevaisuutta. Esim. vain sopiva ei vielä riitä, pitää olla paras yhteensopivuus.

• Anonyymi

Mitkä on sitten yhteensopivia?

• Anonyymi

Onhan tuokin elämäntapa, katsella toisia ihmisiä ulkoiseen olemukseen perustuen jeesustellen miltä kaikki näyttää.
      Ihmiselämään kuuluu kauheasti muita asioita mitä kauneus, nuoruus, raikkaus, ensimmäiselle palkintopallille nouseminen. Joskus sitä joutuu tyytymään siihen totuuteen missä jokainen ihminen vanhetessaan loppujen lopuksi heikkenee, ei enää oikein pärjää yksin jos elää pidemmän elämän. Jospa koko elämän tarkoitus onkin valmistella meitä vanhuuteen ja kuolemaan tässä elämässä. Jotkut ihmiset luulevat ihmisten pysyvän samoina mutta eivät miehet ja naiset kauniina kestä 30 vuotta kauempaa. Jos valitsee puolison arvostaen vain kauneutta ja tuoreutta se suhde ei taida kestää 10 vuotta pidempään. Tuollaisessa suhteessa olisi muutenkin kauhean vähän liikkumatilaa. Ei saisi tulla lapsia koska sehän venyttää naisen mahanahkaa ja tissien muoto muuttuu, ei nainen ole enää aivan yhtä fresh synnytyksen jälkeen mitä ennen synnytystä. Muutenkin synnytys muuttaa naisen ajatusmaailmaa siten ettei nainen enää pidä miestä maailmannapana, lapset menevät ohi miehen arvoasteikossa. Huomaatkin miten nainen joka on muuttunut asteen verran alemmas tavoitekauneudesta ei enää ajattele samalla tavalla mitä aikaisemmin, myös miehen käyttäytyminen muuttuu.

Kannattaa siis pysyä ikisinkkuna jos tuollaisia liikaa ajattelee.
      Ihmiset muuttuvat ajan myötä, et ole saman kanssa yhdessä enää 10 vuoden kulutta johon rakastuit.

AsianVierestä

• Anonyymi

Harvoin nainen on miestä paremman näköinen. Yleensä he vaan meikkaavat itsensä kauniiksi ja meikin alta paljastaa se pikkupojan näköinen metsähiiri.

Mutta kyllä naisen pitää olla 10-30v miestä nuorempi oli ulkonäkö ja meikki mitä hyvänsä.

• Anonyymi

• Anonyymi

No lopeta sitten meikkaaminen ja laita meikitön kuva tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lopeta sitten meikkaaminen ja laita meikitön kuva tänne.

Pervo, yhden kerran olen antanut tyttöystävän meikata mutta se oli silloin armeijassa olo aikaan. Yritän tässä vain kertoa miten tunnevammaisia tapaa miehissä kuin myös naisissa. Nuo ikään ja ulkonäköön liittyvät kriteerit ovat tunnevammaisten keksimiä, vaikka eivät itse ehkä sitä vielä huomaa.
        Kokemuksen myötä ymmärtää ettei asiat olekaan niin yksinkertaisia.
        Niin kauan kun mies tai nainen toitottaa tuollaista, hän ei ole kelvollinen parisuhteeseen ja siksi hän myös tuo aiheen esille sinkut palstalla. Ehkä sama tyyppi kirjoittaa samaa vielä vuonna 2030, pitää olla nuori ja kaunis nääs:)

AsianVierestä

• Niin...Eli sinä puhut nyt elokuvista ja tv-sarjoista et todellisesta elämästä.
      Elokuva-alalle palkataa mieluummin hoikan vartalon omaavia hyvän näköisiä naisia koska ei ihmiset välitä katsoa ylipainoisia ihmisiä valkokankaalla..
      Naiselle ylipaino ei sovi..Kun taas tiedämme moniakin ylipainoisia karismaattisia miespuolisia näyttelijöitä ja heille se ylipaino ei ole ongelma ja saattaa jopa kuulua rooliin.

Irl. en ole tuota havaintoa tehnyt juurikaan...50-60% naisista on ylipainoisia, joten olisi sula mahdottomuus, mikäli tuota ilmiötä esiintyisi juurikaan Suomalaisissa pariskunnissa. Lihava nainen on aina ruma kasvoista riippumatta.... Samoista vanhemmista syntyy keskimäärin samanverran miehiä/naisia, joten olisi outoa jos naiset olisivat mystisesti paremman näköisiä yleisesti ottaen.... Naiset ehostavat itseään meikeillä etc...Kun miehet menevät aina luomuna. Ehkäpä se luo sinulle harhaa? Meikattu nainen ja el naturelle on aina kaksi eri asiaa.

Naisen ulkonäkö muuttuu merkittävästi postmenopaussin kynnyksellä 40v....Tämä on helppo havainnoida vaikkapa treffipalstoja selailemalla. Siinä missä nainen miehistyy ja menettää naiseuttaan tuon merkkipaalun kohdalla, niin miehille se tarkoittaa vain karismaa... Miehille onkin fiksua valita partnerikseen 10-20vuotta nuorempi kumppani jotta seksielämää olisi vielä myöskin eläkepäiviä piristämään..40% 60v naisista kun ei kaipaa seksiä enää lainkaan kun miehillä vastaava luku on 2%....Monetkaan miehet eivät tietenkään laskelmoi noin pitkälle vaan 50% pareista eroaa, jolloin mies yleensä vaihtaakin sitten nuorempaan vanhemmalla iällä.

• Anonyymi

Menipä kommenttisi pahasti metsään.. Ei, se löllömahainen mieskään mikään komistus ole ja vastenmielinen samoin, kuin nainenkin kolmoisleukoineen. Nykyään keksitty botoxit ym nuorekkuutta ylläpitämään, joten naiset näyttävät nuorekkaamille, kuin samanikäiset miehet. Seksuaalisuus sekin on yksilöllistä jokaisella,koska miehilläkin haluttomuutta. Monet ystävistäni seurustelee 10v nuoremman miehen kanssa,jotenkin täällä katkerat miehet yrittävät lannistaa naisia, etteivät nämä kelpaisi nuoremmille, mutta todellisuus on jotain muuta. Vissiin asut jossain navetan takana, kun mielipiteet kivikaudelta.

• Anonyymi kirjoitti:

Menipä kommenttisi pahasti metsään.. Ei, se löllömahainen mieskään mikään komistus ole ja vastenmielinen samoin, kuin nainenkin kolmoisleukoineen. Nykyään keksitty botoxit ym nuorekkuutta ylläpitämään, joten naiset näyttävät nuorekkaamille, kuin samanikäiset miehet. Seksuaalisuus sekin on yksilöllistä jokaisella,koska miehilläkin haluttomuutta. Monet ystävistäni seurustelee 10v nuoremman miehen kanssa,jotenkin täällä katkerat miehet yrittävät lannistaa naisia, etteivät nämä kelpaisi nuoremmille, mutta todellisuus on jotain muuta. Vissiin asut jossain navetan takana, kun mielipiteet kivikaudelta.

Se vain, että minun mielipiteet nojaa myöskin tieteeseen sekä tutkimustuloksiin..
        -Dont shoot the messenger!

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Se vain, että minun mielipiteet nojaa myöskin tieteeseen sekä tutkimustuloksiin..
        -Dont shoot the messenger!

Paitsi siinä mitä tulee naisten keksintöihin. Sen vedit ihan mutulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi siinä mitä tulee naisten keksintöihin. Sen vedit ihan mutulla.

No jos yksi nerokkaimmista naisten keksinnöistä pitäisi mainita, niin sanotaan nyt vaikkapa tämä rahan tekeminen miehillä...Uusimpana nämä nuorten naisten tekaisemat raiskaus/hyväksikäyttö syytökset....
        Kuvitelkaa kuinka nerokasta...Mennä vapaaehtoisesti miehen kämpille..Harrastaa omasta halustaan seksiä ja sitten jättää asiasta ilmoitus viranomaisille ja tienata sillä tuhansia euroja rahaa:D
        Ulkomailla nämä starojen kusetukset antavat jo ihan miljoona tulot...Weinstein jakoi juuri 40miljoonaa naisille hiljan.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No jos yksi nerokkaimmista naisten keksinnöistä pitäisi mainita, niin sanotaan nyt vaikkapa tämä rahan tekeminen miehillä...Uusimpana nämä nuorten naisten tekaisemat raiskaus/hyväksikäyttö syytökset....
        Kuvitelkaa kuinka nerokasta...Mennä vapaaehtoisesti miehen kämpille..Harrastaa omasta halustaan seksiä ja sitten jättää asiasta ilmoitus viranomaisille ja tienata sillä tuhansia euroja rahaa:D
        Ulkomailla nämä starojen kusetukset antavat jo ihan miljoona tulot...Weinstein jakoi juuri 40miljoonaa naisille hiljan.

Luitko muuten niitä linkkejä mitä sinulle laitettiin?

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Eli et lukenut. Jos et kerta lukenut niin älä viitsi edes väittää valheita täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli et lukenut. Jos et kerta lukenut niin älä viitsi edes väittää valheita täällä.

Toki luin sen listan....Olihan siellä jotain hyödyllistä kuitenkin after all.
        Jos täällä puhutaan, että naiset eivät ole keksineet mitään, niin eihän se tietenkään tarkoita mitään mitään...Itsestään selvää, että hekin jotain ovat keksineet. Ei kuitenkaan mitään järisyttävää/ maailmaa mullistavaa ellei vaikkapa b12- vitamiinin eristämistä pidetä sellaisena.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Toki luin sen listan....Olihan siellä jotain hyödyllistä kuitenkin after all.
        Jos täällä puhutaan, että naiset eivät ole keksineet mitään, niin eihän se tietenkään tarkoita mitään mitään...Itsestään selvää, että hekin jotain ovat keksineet. Ei kuitenkaan mitään järisyttävää/ maailmaa mullistavaa ellei vaikkapa b12- vitamiinin eristämistä pidetä sellaisena.

"Toki luin sen listan....Olihan siellä jotain hyödyllistä kuitenkin after all."

Ok, kiitos. Sain mielenrauhan asiassa.

• Mjoo

Itse karismaattisena ja hyvin ruskettuneena asfalttimiehenä olen sitä mieltä että muijani pelittää ihan fine, sillä näen hänet aina samalla tavalla kuin hänet ensimmäisen kerran näin.

Ei tämä muisto miksikään muutu. Kuinka se voisi muuttua?

(Hihitystä)

• Funeau on selvästi palstan järkevin heppu, sillä hän on tavattoman komea ja karismaattinen.

I love Funeau

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Funeau on selvästi palstan järkevin heppu, sillä hän on tavattoman komea ja karismaattinen.

I love Funeau

(Hirn)

Yritin väenvängällä etsiä Funeaun huonoja puolia, mutta niitä ei todellakaan tuntunut olevan. En löytänyt mitään negatiivista mainittavaa, vaikka tongin maata ja kääntelin kiviä, haistelin kainaloita.

Funeau tuntui olevan täydellinen asfalttimies.

Olen hieman hämmentynyt.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Yritin väenvängällä etsiä Funeaun huonoja puolia, mutta niitä ei todellakaan tuntunut olevan. En löytänyt mitään negatiivista mainittavaa, vaikka tongin maata ja kääntelin kiviä, haistelin kainaloita.

Olen hieman hämmentynyt.

(Hihitystä)

Asfalttimiesten levittäessä kuumaa asfalttia ajaradalle, niin naiset suorastaan h i d a s t e l e v a t heidän kohdalla. Erityisesti hidastellaan Funeau kohdalla, sillä hän on kuin jumalten veistos historian piessä tahrattuna, kun hän asettaa naisjoukon eteen STOP-merkin ja näin tulee pysäyttäneeksi heidän ajatuksensa ja siirtämällä fokuksen elämän miellyttävimpiin puoliin.

Sitä silmäparien juhlaa ja geenipoolin kuplintaa.

(Naurua)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Olen hieman hämmentynyt.

(Hihitystä)

Huonoja puolia on vag-konsernin auto, pahin virhe minkä voi tehdä

• Anonyymi kirjoitti:

Huonoja puolia on vag-konsernin auto, pahin virhe minkä voi tehdä

Mjaa

Kuulostat tyypiltä jonka mielestä Isku Kolumbiaan on maailman paras leffa.

(Hirn)

• Anonyymi

Noh. Olen tässä jonkun kerran ehtinut seurustelemaan..

Yleensä kun olen itseäni nuoremman ja/tai kauniimman kanssa, niin nainen on silloin jollain tavalla sosiaalisti rajoittunut. Eli ei saa helposti tasoistaan adonista.

Sitten vastaavasti kun nainen on mukava, sosiaalinen perusnainen, niin silloin hän on about ikäiseni ja vähintään rotevan kokoinen, eikä kedon kaunein kukkanen ;)

• Anonyymi

Niin, mikä on sitten suhteessa tärkeintä? Katsoa ulkokuorta vai henkevät keskustelut? Toki ulkonäönkin pitää miellyttää, mutta jos toisen kanssa kaikesta pysty puhumaan niin sekään toimi pidemmän päälle..

• Eikös täällä yleensä arvostella ettei naisille kelpaa ruma mies?

• Anonyymi

Sitä saat mitä tilaat

• Anonyymi

Mä näen aika paljon noita eritaso pareja eli on paljon niitä, joissa nainen on kauheen lyhyt ja mies hirmu pitkä tai nainen pitkä ja mies lyhyt. Mutta eikös eritasoratkasut yleensäkin helpota elämää esim.eritaso risteykset auttaa monesti arkielämää. Mikä tässä on ongelma. Täääh, eikös tässä tätä tarkotettu eli väktetään kolarit samalla.

• Anonyymi

Joillekin ihmisille muutkin asiat kuin ulkonäkö merkitsevät. Kaikki eivät ole tuollaisia pinnallisia kanoja.

• Anonyymi

Ulkonäkö on kaikille tärkeää. Osa joutuu kuitenkin tinkimään siitä, kun oma taso ei riitä.

• Anonyymi

Palstalutkako teki aloituksen?

• Anonyymi

Naisen kuuluisikin olla pariskunnan paremman näköinen osapuoli, mutta nykyään miehet joutuvat tyytymään vähemmän kauniisiin naisiin koska tarjonta on mitä on.

• Hyvin lyhyt nainen käy ylipitkälle miehelle.

• Anonyymi

Heh, pönttikselle paras olisi alle 170cm. Pitkä nainen käy vielä paremmin pitkälle miehelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, pönttikselle paras olisi alle 170cm. Pitkä nainen käy vielä paremmin pitkälle miehelle.

Jaa, no voishan sitäkin kokkeilla :D

Pitää olla kyllä pidempi kuin 158, 5 cm.

• Anonyymi

Mä en jaksa uskoa, että nykyään on kyse enään mistään ulkonäöstä.

Pikemminkin kyse on siitä, että uskaltaako avata suunsa ja tehdä aloitteen. Ja siitä se sit lähtee. Jos ei lähde, niin seuraava kontakti on varmasti sit helpompi, kun tietää mihin varautua, jos ekalla tuli pakit.

Tärkeintä on miten puhut itsesi ulos, jos saat pakit. Jos pääset pois siten, että kummallekin jäi "positiivinen" kokemus, niin se on ehdoton plussa.

• Anonyymi

Saako isokuplainen aina parhaat naiset?

Isomunainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe