Tupla annos juustoista lasagnea kypsyy uunissa. Jälkiruuaksi jäätelöä. Taustalla pauhaa kunnon örinät.
https://youtu.be/v4uaqmUW6fA
Mitä syötäisiin?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teitkö ihan itse lasagnen?
Omin pienin kätösin väkersin. Kaikkea sitä googlesta oppii. Olen joskus jopa tehnyt amerikkalaisen juustokakun. Pitäisikin ottaa uusiksi.
- Anonyymi
Hyvää ruokahalua! Malta jättää huomiseksikin. Sitä tulee syötyä liikaa, kun harvemmin tekee.
- Anonyymi
Aamulla kuppitomskukeittoa ja illalla kuppikanakeittoa niin, että veri lentää nenästä niiståewsä. Eiks se oo normaalia.
Tortilloja.
Tortilla on eräänlainen muheva nyytti sekalaista faunaa että floraa.
Syön ajattelematta mitä teen.
(Naurua)Mjoo
Naudeis syömisestä on tullut eräänlainen ongelma, sillä tällaiseen perustapahtumaan liittyy niin valtava määrä erilaisia haitallisia seikkoja, että ajattelun maku kärsii.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Naudeis syömisestä on tullut eräänlainen ongelma, sillä tällaiseen perustapahtumaan liittyy niin valtava määrä erilaisia haitallisia seikkoja, että ajattelun maku kärsii.
(Hihitystä)Kuvitelkaa nyt itse että joudutte kaiken vaivan jälkeen oman moraalinne tuomitsemaksi.
Ihminen on varsin piittaamaton ja lyhytnäköinen lajityyppi, jos tämän asettaa vaikka merikilpikonnan kanssa samalle rantaviivalle.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Kuvitelkaa nyt itse että joudutte kaiken vaivan jälkeen oman moraalinne tuomitsemaksi.
Ihminen on varsin piittaamaton ja lyhytnäköinen lajityyppi, jos tämän asettaa vaikka merikilpikonnan kanssa samalle rantaviivalle.
(Reps)Reunion
Palaan aina mielelläni tälle kaukaiselle saarelle, sillä ranskalaiset merimiehet mielellään keittelivät kilppareista keittoa itselleen.
Mitäs ryömivät siinä jaloissa.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Reunion
Palaan aina mielelläni tälle kaukaiselle saarelle, sillä ranskalaiset merimiehet mielellään keittelivät kilppareista keittoa itselleen.
Mitäs ryömivät siinä jaloissa.
(Naurua)Idea
Tuossa vähän aikaa sitten ehdotettiin että voisimme muuttaa autiolle saarelle. Mulla ei ole autioita saaria vastaan mitään, mutta näennäisongelma on siinä että kun ihminen on syönyt kaiken, niin mitä sitten hän tekee?
Tilaa pitsan?
(Naurua)
Tein ratatouillea..Laitoin soijarouhetta sekaan, että tulee ruokaisampaa.
Hyvää tuli. Jopa ukko tykkäs..ja se on paljon se,Minusta hyvä ruoka😁 tulisikohan jokin neitokainen pöytääsi? Kun pistät kutsun menemään.
Vihertäjä kirjoitti:
Pitäisi kokeilla. Tinderiin vain kuva ruuasta ja että tervetuloa.
Ukkoseni pisti ruokapöytä katettuna kuvan ja ruokavalmiina pöydässä sekä rakkauden tunnustuksen kun olin lapsien kanssa kylässä. Kyllä se hyvin söpöä.
En pääse äänestämään minun ajokortti on kadoksissa. Jotenkin tuntuu lapsien kätösten työltä.valtakunta kirjoitti:
Ukkoseni pisti ruokapöytä katettuna kuvan ja ruokavalmiina pöydässä sekä rakkauden tunnustuksen kun olin lapsien kanssa kylässä. Kyllä se hyvin söpöä.
En pääse äänestämään minun ajokortti on kadoksissa. Jotenkin tuntuu lapsien kätösten työltä.Vau. Harva mies edes osaisi ajatella tuollaista.
Se kortti voi löytyä ihan mistä vaan, jos löytyy.Vihertäjä kirjoitti:
Vau. Harva mies edes osaisi ajatella tuollaista.
Se kortti voi löytyä ihan mistä vaan, jos löytyy.Tässä kuva on , kysyin luvan lähettämiseen.
https://aijaa.com/Uj7uVW
Minusta se on hyvin söpö.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tässä kuva on , kysyin luvan lähettämiseen.
Minusta se on hyvin söpö.Tuostako sitten 9 hengen perhe syö?
Aika pieni satsi.. Teidän on opeteltava kokkaamaan isompia satseja, kun osa lapsistanne alkaa olla jo kaikkein kovimmassa kasvuiässä. valtakunta kirjoitti:
Tässä kuva on , kysyin luvan lähettämiseen.
Minusta se on hyvin söpö.Oikein nokkamukinkin ja kaikki osannut huomioida. Sulla on ihan huippu mies!
Vihertäjä kirjoitti:
Oikein nokkamukinkin ja kaikki osannut huomioida. Sulla on ihan huippu mies!
On se mahtava. Olisi kyllä eriytynyt pahasti perheestä jos nokkamukin unohtaisi pikkuneidiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostako sitten 9 hengen perhe syö?
Aika pieni satsi.. Teidän on opeteltava kokkaamaan isompia satseja, kun osa lapsistanne alkaa olla jo kaikkein kovimmassa kasvuiässä.Vuokiahan voi olla useampiakin tehtynä, ei kaikkia pöytään laiteta samalla kertaa haloo.
- Anonyymi
Jioo kebabbia 3 annosta ostin 400 metriä kioskille. Tietävät attä tappiota tulee kun ostaa 3 annosta kerralla.
- Anonyymi
Ajattelin kokeilla mahdollisimman ohutpohjaista ja vähätäytteistä pizzaa. Totesin sen ulkomailla käydessäni, et ne maistuu parhaimmalle. Yksinkertainen on paras.
Vain kuivanut rinkeli :(
- Anonyymi
Tänään syötiin Crandiosaa pizzaa todella pitkästä aikaa. Oli muuten todella hyvää. Kyllä nuo norjalaiset osaavat tehdä jotain muutakin kuin hiihtää.
- Anonyymi
Naudanlihapullia (1/2 soijarouhetta), rehuja, spaghettia, chilikastiketta. Harvoin syön punaista lihaa. Parin kk:n aikana olen lepopäivänä syönyt vähän muun proteiinin seassa. Pakastimessa on loput pellillisen pyörykät, siellä säilyy pari kk ihan hyvin ja varmaan tulee siinä ajassa syötyä.
xL - Anonyymi
Eeuuhun vietynä vähemmän.
Huoleton aamukahvi ja ulkomaanmatka ilman eksymisiä – listasimme kuusi arkista asiaa, joita sinulla ei olisi ilman EU:ta - Anonyymi
Pimun kanssa tein tänään hassua ja helppoa pikaruokaa välipalaksi.
Pinaattiletut, kaksi lettua ja väliin letun kokoinen kinkku. Pinaattilettuhampurilainen. Jälkiruoaksi hän valitsi rahkaa ja jäätelöä. Lautanen ja muki pitää aina olla Niiskuneiti tyyliä, ehkä ruoka maistuu paremmalta jos tykkää lautasen ja mukin ulkoasusta.
Ruoan laittaminen ei tarvitse olla vakavaa, se voi olla mukava humoristinen kulinaristinen yhteinen hetki.
AsianVierestä - Anonyymi
Lihakeitto ja tuoretta tomaattia sisään sellaiseen... tuollainen on kyllä todella hengenvaarallisia jotain kokaiiniqa jotta sormet ja varpaaatkin puutuvat tuollaisista aineista :D
- Anonyymi
Hyvä muistutus!
Aamulla söin hapankorppuja ja kahvia.
Olisi ehkä hyvä syödä jotain päivän aikana, mutta unohtui taas koko homma.
Aah, söin jäätelöpuikon iltapäivällä.
Noh, huomenna sitten syön jotain ruokaa.
Eki-täti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740