Mitä syötäisiin?

30

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teitkö ihan itse lasagnen?

• Omin pienin kätösin väkersin. Kaikkea sitä googlesta oppii. Olen joskus jopa tehnyt amerikkalaisen juustokakun. Pitäisikin ottaa uusiksi.

• Anonyymi

Hyvää ruokahalua! Malta jättää huomiseksikin. Sitä tulee syötyä liikaa, kun harvemmin tekee.

• Anonyymi

Aamulla kuppitomskukeittoa ja illalla kuppikanakeittoa niin, että veri lentää nenästä niiståewsä. Eiks se oo normaalia.

• Tortilloja.

Tortilla on eräänlainen muheva nyytti sekalaista faunaa että floraa.

Syön ajattelematta mitä teen.

(Naurua)

• Mjoo

Naudeis syömisestä on tullut eräänlainen ongelma, sillä tällaiseen perustapahtumaan liittyy niin valtava määrä erilaisia haitallisia seikkoja, että ajattelun maku kärsii.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Naudeis syömisestä on tullut eräänlainen ongelma, sillä tällaiseen perustapahtumaan liittyy niin valtava määrä erilaisia haitallisia seikkoja, että ajattelun maku kärsii.

(Hihitystä)

Kuvitelkaa nyt itse että joudutte kaiken vaivan jälkeen oman moraalinne tuomitsemaksi.

Ihminen on varsin piittaamaton ja lyhytnäköinen lajityyppi, jos tämän asettaa vaikka merikilpikonnan kanssa samalle rantaviivalle.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Kuvitelkaa nyt itse että joudutte kaiken vaivan jälkeen oman moraalinne tuomitsemaksi.

Ihminen on varsin piittaamaton ja lyhytnäköinen lajityyppi, jos tämän asettaa vaikka merikilpikonnan kanssa samalle rantaviivalle.

(Reps)

Reunion

Palaan aina mielelläni tälle kaukaiselle saarelle, sillä ranskalaiset merimiehet mielellään keittelivät kilppareista keittoa itselleen.

Mitäs ryömivät siinä jaloissa.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Reunion

Palaan aina mielelläni tälle kaukaiselle saarelle, sillä ranskalaiset merimiehet mielellään keittelivät kilppareista keittoa itselleen.

Mitäs ryömivät siinä jaloissa.

(Naurua)

Idea

Tuossa vähän aikaa sitten ehdotettiin että voisimme muuttaa autiolle saarelle. Mulla ei ole autioita saaria vastaan mitään, mutta näennäisongelma on siinä että kun ihminen on syönyt kaiken, niin mitä sitten hän tekee?

Tilaa pitsan?

(Naurua)

• Tein ratatouillea..Laitoin soijarouhetta sekaan, että tulee ruokaisampaa.

Hyvää tuli. Jopa ukko tykkäs..ja se on paljon se,

• Minusta hyvä ruoka😁 tulisikohan jokin neitokainen pöytääsi? Kun pistät kutsun menemään.

• Pitäisi kokeilla. Tinderiin vain kuva ruuasta ja että tervetuloa.

• Vihertäjä kirjoitti:

Pitäisi kokeilla. Tinderiin vain kuva ruuasta ja että tervetuloa.

Ukkoseni pisti ruokapöytä katettuna kuvan ja ruokavalmiina pöydässä sekä rakkauden tunnustuksen kun olin lapsien kanssa kylässä. Kyllä se hyvin söpöä.

En pääse äänestämään minun ajokortti on kadoksissa. Jotenkin tuntuu lapsien kätösten työltä.

• valtakunta kirjoitti:

Ukkoseni pisti ruokapöytä katettuna kuvan ja ruokavalmiina pöydässä sekä rakkauden tunnustuksen kun olin lapsien kanssa kylässä. Kyllä se hyvin söpöä.

En pääse äänestämään minun ajokortti on kadoksissa. Jotenkin tuntuu lapsien kätösten työltä.

Vau. Harva mies edes osaisi ajatella tuollaista.

Se kortti voi löytyä ihan mistä vaan, jos löytyy.

• Vihertäjä kirjoitti:

Vau. Harva mies edes osaisi ajatella tuollaista.

Se kortti voi löytyä ihan mistä vaan, jos löytyy.

Tässä kuva on , kysyin luvan lähettämiseen.
        https://aijaa.com/Uj7uVW

Minusta se on hyvin söpö.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tuostako sitten 9 hengen perhe syö?

Aika pieni satsi.. Teidän on opeteltava kokkaamaan isompia satseja, kun osa lapsistanne alkaa olla jo kaikkein kovimmassa kasvuiässä.

• valtakunta kirjoitti:

Oikein nokkamukinkin ja kaikki osannut huomioida. Sulla on ihan huippu mies!

• Vihertäjä kirjoitti:

Oikein nokkamukinkin ja kaikki osannut huomioida. Sulla on ihan huippu mies!

On se mahtava. Olisi kyllä eriytynyt pahasti perheestä jos nokkamukin unohtaisi pikkuneidiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuostako sitten 9 hengen perhe syö?

Aika pieni satsi.. Teidän on opeteltava kokkaamaan isompia satseja, kun osa lapsistanne alkaa olla jo kaikkein kovimmassa kasvuiässä.

Vuokiahan voi olla useampiakin tehtynä, ei kaikkia pöytään laiteta samalla kertaa haloo.

• Anonyymi

Jioo kebabbia 3 annosta ostin 400 metriä kioskille. Tietävät attä tappiota tulee kun ostaa 3 annosta kerralla.

• Anonyymi

Ajattelin kokeilla mahdollisimman ohutpohjaista ja vähätäytteistä pizzaa. Totesin sen ulkomailla käydessäni, et ne maistuu parhaimmalle. Yksinkertainen on paras.

• Vain kuivanut rinkeli :(

• Anonyymi

Tänään syötiin Crandiosaa pizzaa todella pitkästä aikaa. Oli muuten todella hyvää. Kyllä nuo norjalaiset osaavat tehdä jotain muutakin kuin hiihtää.

• Anonyymi

Naudanlihapullia (1/2 soijarouhetta), rehuja, spaghettia, chilikastiketta. Harvoin syön punaista lihaa. Parin kk:n aikana olen lepopäivänä syönyt vähän muun proteiinin seassa. Pakastimessa on loput pellillisen pyörykät, siellä säilyy pari kk ihan hyvin ja varmaan tulee siinä ajassa syötyä.

xL

• Anonyymi

Eeuuhun vietynä vähemmän.
      Huoleton aamukahvi ja ulkomaanmatka ilman eksymisiä – listasimme kuusi arkista asiaa, joita sinulla ei olisi ilman EU:ta

• Anonyymi

Pimun kanssa tein tänään hassua ja helppoa pikaruokaa välipalaksi.
      Pinaattiletut, kaksi lettua ja väliin letun kokoinen kinkku. Pinaattilettuhampurilainen. Jälkiruoaksi hän valitsi rahkaa ja jäätelöä. Lautanen ja muki pitää aina olla Niiskuneiti tyyliä, ehkä ruoka maistuu paremmalta jos tykkää lautasen ja mukin ulkoasusta.
      Ruoan laittaminen ei tarvitse olla vakavaa, se voi olla mukava humoristinen kulinaristinen yhteinen hetki.

AsianVierestä

• Anonyymi

Lihakeitto ja tuoretta tomaattia sisään sellaiseen... tuollainen on kyllä todella hengenvaarallisia jotain kokaiiniqa jotta sormet ja varpaaatkin puutuvat tuollaisista aineista :D

• Anonyymi

Hyvä muistutus!

Aamulla söin hapankorppuja ja kahvia.

Olisi ehkä hyvä syödä jotain päivän aikana, mutta unohtui taas koko homma.

Aah, söin jäätelöpuikon iltapäivällä.

Noh, huomenna sitten syön jotain ruokaa.

Eki-täti

• Eki-täti... Jotenkin soittaa kelloja, mutta ei kuitenkaan. 30:n dementia aluillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe