Niin siinä on kysymys heti alussa.
Miksi?
Kun voitetaan kiekossa (tai missä tahaan), pymppy loistaa kuin kuutamo,
mikä vetää ihmisiä -lähinnä siis miehiä-
munasillaan torin suihkulähteeseen?
Homma on aina mietityttänyt. Kertokaa vastaus?
Rapujen ja kilpikonnien vaelluksen ymmärrän.
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000006121726.html
Tuossa esimerkkikuva. Mies pitää vielä niistä tiukasti kiinni, etteivät katoa. Ja sitten loiskis!
Miksi voittoja juhlitaan munasillaan
132
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman pöksyjä pulikoivat eivät halua kastella niitä?
- Anonyymi
Kysymys kuuluu, Miksipä ei ??
- Anonyymi
Se on niin suomalaista :D
xL- Anonyymi
Onko?
misspönttöuuni kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10804213
Tuossa suoraa juhlakuvaa :)Vielä eivät ole lavalle tulleet...
Miksi kamera ei kuvaa lavalle!?
Jokohan sais ne ukot lavalle?
En jaksa odottaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Jokohan sais ne ukot lavalle?
En jaksa odottaa.Kissan p.zkat, Tefloni veljet möykkää...
Kissan p.zkat, Tefloni veljet möykkää...
Nyt näkyy leijonabussi!
- Anonyymi
Nyt näkyy leijonabussi!
Katselen mielelläni alastomia suomalaisia miehiä, kun ovat vielä hyvällä tuulellakin 🧡
xL Anonyymi kirjoitti:
Katselen mielelläni alastomia suomalaisia miehiä, kun ovat vielä hyvällä tuulellakin 🧡
xLNoo vähään tuo katse harhailee, mutta täällä varmaan karsastaa : )
Kyllä mies on komea slim fit-puvussakin.Anonyymi kirjoitti:
xLNyt alkaa taas tilanne lämmetä. Valmistautukaamme.
Nyt alkaa taas tilanne lämmetä. Valmistautukaamme.
Voihan vehnäpulla, Nellikin on aluspöksysillään. Johan on kolttu.
Säädytöntä ketkuttelua. Miehet, silmät kiinni.misspönttöuuni kirjoitti:
Voihan vehnäpulla, Nellikin on aluspöksysillään. Johan on kolttu.
Säädytöntä ketkuttelua. Miehet, silmät kiinni.Ai se oli Nelli. Täytyy tunnustaa että Nellin säädytön ketkuttelu sai aistini terävöitymään
pujotteIija kirjoitti:
Ai se oli Nelli. Täytyy tunnustaa että Nellin säädytön ketkuttelu sai aistini terävöitymään
Kyllä varmasti, sinut jo sen verran tunnetaan! Nellit ja ellit mielessä
Kyllä varmasti, sinut jo sen verran tunnetaan! Nellit ja ellit mielessä
Ja missit myös
Taisi siellä olla naisiakin:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Stringeissa-suihkulahteeseen-Suomi-sekosi-kiekkokullasta-katso-railakkaat-tuuletuskuvat
https://www.youtube.com/watch?v=uW8m_w75vRs
Ehkä siinä on jotain vpaudenkaipuuta, pois vaatteiden kahleista? No anyway, minusta vielä suurempi kysymys on se että kuinka ne jota pymppyilee hoiusutonna kuin aku ankka ihan arkenakin siellä kotisoffalla, lue Pertti, niin miten ne sitten juhlii? laittaa housut jalkaan?Mitäh? Elä laita naisista kuvia.
No ne, jotka muutenkin arkena, niin ne lisää vaan uimarenkaan :DWwuwuw kirjoitti:
Höyhenpeitteiset alushousut on.
tjoo, huijari se on
http://www.donaldisme.dk/pants.2.jpgWwuwuw kirjoitti:
Höyhenpeitteiset alushousut on.
Pertin oloasu:
https://gigieatscelebrities.files.wordpress.com/2012/08/peter-griffin-outfit.jpgHarmaaritari kirjoitti:
tjoo, huijari se on
http://www.donaldisme.dk/pants.2.jpgNyt murtu kyllä illuusiot :D
Harmaaritari kirjoitti:
Pertin oloasu:
https://gigieatscelebrities.files.wordpress.com/2012/08/peter-griffin-outfit.jpgMä laitoin kuvahakuun sanan pymppy. Tää tuli ensimmäisenä..
https://memegenerator.net/img/instances/54811159/lick-my-pymppy-dont-you-like-my-pussy.jpg
Häh.
- Anonyymi
Sä käskit eilen ottaa pöksyt pois.
(vieläkään en oo laittanu takas)
-flowersreally-- Anonyymi
Hiuka viileet on kyl.
-flowers- misspönttöuuni kirjoitti:
Oho. Käskinkö. Se oli jotain huumaa.
Paa hyvä nainen jalkaas nyt.Mulle muuten ainakin sanoit..😏
- Anonyymi
Olin villiintynyt. En muista mitään.
Silleen se muisti menee huumassa.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Silleen se muisti menee huumassa.
-flowers-Niin :D Tiiä mitä sattuu ja sattuuhan sitä :)
Anteeks kun palelluit. :D
Luulen, että olemme niin luonnonmukainen kansa. Kyllä tähän jotenkin sauna liittyy. Onhan se "poika saunookin".
No voi vit...Emmerdalen sijaan näytetään noitten munien heiluttajien juhlintaa..
Wuu, tärkeää katsottavaa. Asennahan rillit kohilleen :D
Ei emmentaalissa tapahdu tänään mitään.misspönttöuuni kirjoitti:
Wuu, tärkeää katsottavaa. Asennahan rillit kohilleen :D
Ei emmentaalissa tapahdu tänään mitään.Mun lukulasit on tippunut sängyn alle, enkä ole jaksanut noukkia niitä..Käytän mielummin vanhoja rillejä..
- Anonyymi
Jos television kaukosäädinkin tipahtaa sohvan alle niin on ikävä sitä etsiä... minä itse vieläkin ovat kipeänä kylkiluut että en tiedä mitä tekisin, eli kannattaakohan liikkua ollenkaan minnekään.
Anonyymi kirjoitti:
Jos television kaukosäädinkin tipahtaa sohvan alle niin on ikävä sitä etsiä... minä itse vieläkin ovat kipeänä kylkiluut että en tiedä mitä tekisin, eli kannattaakohan liikkua ollenkaan minnekään.
Mä en löytänyt niitä..En kai, kun ei ole laseja..🙄
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en löytänyt niitä..En kai, kun ei ole laseja..🙄
Haa..ne olikin patjan ja seinän välissä..
- Anonyymi
On kai ikään kuin luvallista vilautella muniaan naisille. Pohjinmiltaan itsensäpaljastajia nämä tyypit.
Hetken aikaa hyväksyttyä tiedottaa pohjolassa, että tässä ois miestä (tai sitten naista, mutta naiset olemme rauhallisia. En nähnyt kuin yhden kuvan Harmiksen lähettämänä).
Montako vuotta meni viime kerrasta?
Lisäksi tuli useita leikkauspotilaita.
Kyllähän ne jalkapallossakin maalin, tai ainakin voiton jälkeen ensimmäisenä kiskovat paidan pois päältä (miespelaajat, tuskin naiset). Lätkässä heittävät vaan hanskat ilmaan..
Miksi muutes sanotaan, että jos joku tykkää toisesta zilleen, että se on lätkässä?- Anonyymi
"Miksi muutes sanotaan, että jos joku tykkää toisesta zilleen, että se on lätkässä?"
Hyvä kyssäri 👍 Anonyymi kirjoitti:
Napsu tietää...
https://www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/27139Niin..kärpäslätkä! En edes muistanut semmosten olemassaoloa..
- Anonyymi
Tehokas särkyTabletti ja vettä päälle, sitten nukkumaan alkomahooliin avustuksellakin.
- Anonyymi
Ruotsalainenhan on aina homo jääkekkosessa :D
Mörkö-kappale on kyllä karmea...hoh hoh.
Ei se nyt niin hauska ole, että kurkku suorana pitää huutaa.scrg kirjoitti:
Ihmisten pitää saada huutaa yhdessä. Syy voi olla aika yhdentekevä.
Mihin se auttaa?
scrg kirjoitti:
Tyhjyyteen..
No voi olla.
Ei ..ttu, tuo mörkö tulee jo uniin. :(
En haluais kyllä, että mun mahd. ukkoa kutsuttaisiin möröksi.
Ei!
Oo siinä lopun ikää mörkö, lapsikin oppii, että isä on mörkö ja kaikki huutaa sitä.scrg kirjoitti:
Ihmisten pitää saada huutaa yhdessä. Syy voi olla aika yhdentekevä.
Pitääkin pyytää anteeksi tekijänoikeusloukkausta Waltarilta.
Näin kuului ajatus kirjailijan sanoin:
""Kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi."- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Pitääkin pyytää anteeksi tekijänoikeusloukkausta Waltarilta.
Näin kuului ajatus kirjailijan sanoin:
""Kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi."Poikkeaako tuo torihuutelu (tai tällä kertaa puisto-) sitten kovinkaan paljon tällaisella palstalla mölyämisestä?
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Poikkeaako tuo torihuutelu (tai tällä kertaa puisto-) sitten kovinkaan paljon tällaisella palstalla mölyämisestä?
-flowersreally-Tori kokoaa ne, jotka haluavat huutaa yhdessä saman asian puolesta ja palsta niitä, jotka vastarannankiiskinä haluavat piirtää oman eriävän mieleipiteensä vessanseinään.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Tori kokoaa ne, jotka haluavat huutaa yhdessä saman asian puolesta ja palsta niitä, jotka vastarannankiiskinä haluavat piirtää oman eriävän mieleipiteensä vessanseinään.
Tiesitkö, että nykyään (ainakin joissakin kouluissa) on vessan oviin teipattu oven kokoinen paperiarkki, johon saa vapaasti kirjoittaa? Höh.
Anteeksi muuten se diagnoosiutelu tässä hiljattain. Se oli kohtuutonta, tai vähintääkin typerää. Olen pahoillani.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että nykyään (ainakin joissakin kouluissa) on vessan oviin teipattu oven kokoinen paperiarkki, johon saa vapaasti kirjoittaa? Höh.
Anteeksi muuten se diagnoosiutelu tässä hiljattain. Se oli kohtuutonta, tai vähintääkin typerää. Olen pahoillani.
-flowersreally-En tiennyt. Luulen että paperiarkit otetaan kriittiseen tarkasteluun jossa etsitään vääriä ajatuksia, jotka ei noudata opetushallituksen hahmotelmia siitä, millaisia omia ajatuksia nuoriso saa ajatella. Voihan taustalla olla hieno ajatus säästää siivouksessa tms. mutta jotenkin vessakirjoituksen kapinallinen ajatus on menetetty. Jotenkin mä kaipaan kouluihin opettajia jotka tarkasti julkisesti vahtaisi että törkyjä ei kirjoiteltaisi ja vasta sitten yksinään hihittelisivät parhaimmille koska kaikkea toivoa ei sittenkään ole menetetty.
Mitäpä jos vaan sallisit itsellesi enemmän typeryyksiä? :)- Anonyymi
scrg kirjoitti:
En tiennyt. Luulen että paperiarkit otetaan kriittiseen tarkasteluun jossa etsitään vääriä ajatuksia, jotka ei noudata opetushallituksen hahmotelmia siitä, millaisia omia ajatuksia nuoriso saa ajatella. Voihan taustalla olla hieno ajatus säästää siivouksessa tms. mutta jotenkin vessakirjoituksen kapinallinen ajatus on menetetty. Jotenkin mä kaipaan kouluihin opettajia jotka tarkasti julkisesti vahtaisi että törkyjä ei kirjoiteltaisi ja vasta sitten yksinään hihittelisivät parhaimmille koska kaikkea toivoa ei sittenkään ole menetetty.
Mitäpä jos vaan sallisit itsellesi enemmän typeryyksiä? :)Haha. Siitä sä taitaisit nauttia vähän liikaa :)
-flowersreally-
Minä en ole oikeen koskaan ymmärtäny näitä mölyapinoita...
Mikään määrä alkoholia ei saa minua mölisemään tuolla tavalla.
No kai on vaan mun luonne..Vetäydyn tuollaisesta sekoilusta mieluummin takavasemmalle rauhallisemmille vesille.. Vihaan huutavia ja mylviviä ihmisiä.HortenMarket kirjoitti:
Vähän samat fiilikset täälläkin. En kans tajua tuota hysteriaa ollenkaan.
"Kun arki on harmaata.."
Ne korvaa sambakarnevaalit.misspönttöuuni kirjoitti:
"Kun arki on harmaata.."
Ne korvaa sambakarnevaalit.Sambakarnevaalit kuulostaa vähän mukavemmalle, mutta en sinnekään menis itse hosumaan. Liikaa meuhkaa ja mekkalaa.😃
Se lienee jotain ihmisten kaipuuta yhteisöllisyyteen? Mullakaan ei koskaan tule tuollaista fanitusfiilistä oikein mitään kohtaan, kyllä toki mukavaa on nähdä Suomen voittavan mutta ei se nyt huutamaan laita kuitenkaan.
HortenMarket kirjoitti:
Sambakarnevaalit kuulostaa vähän mukavemmalle, mutta en sinnekään menis itse hosumaan. Liikaa meuhkaa ja mekkalaa.😃
Salsa kävis :D
Suomessa hurjimmatkin juhlat on tavallaan pönötystä.
Pienen sivujuonteen tekee vain tuo housuttomuus...misspönttöuuni kirjoitti:
Salsa kävis :D
Suomessa hurjimmatkin juhlat on tavallaan pönötystä.
Pienen sivujuonteen tekee vain tuo housuttomuus...Suomalaisten juhlimisesta tekee tylsää alkoholilla läträäminen. Ihmiset on jurrissa ja huutaa ihan helvatisti kännissä. Ihan kauheeta kateltavaa...
Ehkä ne möykkärit pistää silmään tuppisuu pönöttäjien keskeltä sitten nii...🤣
Hauskaa saapi olla, mutta suomessa se on monasti jotain urpoilua..tolkku pois. 😌Harmaaritari kirjoitti:
Se lienee jotain ihmisten kaipuuta yhteisöllisyyteen? Mullakaan ei koskaan tule tuollaista fanitusfiilistä oikein mitään kohtaan, kyllä toki mukavaa on nähdä Suomen voittavan mutta ei se nyt huutamaan laita kuitenkaan.
Mikä laittaa huutamaan? ihan vaan kysyn :D
Mietin tuossa, että miltähän juhla näyttää ulkomaille päin.
Kaikki huutavat mörköä ja siellä kukaan ei tajua, mikä se morko on
Islantilaisilla oli hyvä https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2016/a/2016062821808659
sotahuuto.HortenMarket kirjoitti:
Suomalaisten juhlimisesta tekee tylsää alkoholilla läträäminen. Ihmiset on jurrissa ja huutaa ihan helvatisti kännissä. Ihan kauheeta kateltavaa...
Hauskaa saapi olla, mutta suomessa se on monasti jotain urpoilua..tolkku pois. 😌Nyt ukkeleita lavalle.
HortenMarket kirjoitti:
Suomalaisten juhlimisesta tekee tylsää alkoholilla läträäminen. Ihmiset on jurrissa ja huutaa ihan helvatisti kännissä. Ihan kauheeta kateltavaa...
Hauskaa saapi olla, mutta suomessa se on monasti jotain urpoilua..tolkku pois. 😌Kännäily = :(
Ehkäpä siksi pitää olla yksi napakka toistettava sana. Lausuttava tai laulettava.HortenMarket kirjoitti:
Sambakarnevaalit kuulostaa vähän mukavemmalle, mutta en sinnekään menis itse hosumaan. Liikaa meuhkaa ja mekkalaa.😃
Katoppas täällä taitaa olla samanluontoista porukkaa ainakin tuolta osin..
Ihmisiä on kahta kuppikuntaa ne rauhalliset ja sitten mölyapinat....
Ehkä olisi hyvä osata juhlia ja pitää hauskaa noin, mutta ei onnistu...Samasta syystä en myöskään kykene tanssimaan. Se tuntuu hölmöltä ja naurettavalta...Minä tykkään mieluummin etsiä jostain rauhallisen nurkkapöydän ja seuraan sieltä:Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Kännäily = :(
Ehkäpä siksi pitää olla yksi napakka toistettava sana. Lausuttava tai laulettava.Mä alan huutaa kapinallisesti Nipsua.😮
Nipsuuuuu!!!!!!! Nipsuuuuu!!!!!!blade83 kirjoitti:
Ehkä olisi hyvä osata juhlia ja pitää hauskaa noin, mutta ei onnistu...Samasta syystä en myöskään kykene tanssimaan. Se tuntuu hölmöltä ja naurettavalta...Minä tykkään mieluummin etsiä jostain rauhallisen nurkkapöydän ja seuraan sieltä:DNo mä taas tykkään tanssia, mutta tuota möykkäämistä ja riehumista mä en välitä katella...😣
Joku lauma vaeltaa kaupungilla kiekumassa, loikkii pitkin poikin kun monkeyt viidakossa...no joo ei nappaa. Tiukkis?🤣blade83 kirjoitti:
Ehkä olisi hyvä osata juhlia ja pitää hauskaa noin, mutta ei onnistu...Samasta syystä en myöskään kykene tanssimaan. Se tuntuu hölmöltä ja naurettavalta...Minä tykkään mieluummin etsiä jostain rauhallisen nurkkapöydän ja seuraan sieltä:DMinun käy vähän sääliksi noita kiekkoilijoita kun niitä revitään noihin kaiken maailman kansanjuhliin mukaan. On kuitenkin hommansa hoitaneet niin pitäisi päästää vapaalle samantien ainakin ne jotka haluaa ja juhlisi sitten poliitikot ja muut huomionhaluiset keskenään kansanjuhlissa.
Harmaaritari kirjoitti:
Minun käy vähän sääliksi noita kiekkoilijoita kun niitä revitään noihin kaiken maailman kansanjuhliin mukaan. On kuitenkin hommansa hoitaneet niin pitäisi päästää vapaalle samantien ainakin ne jotka haluaa ja juhlisi sitten poliitikot ja muut huomionhaluiset keskenään kansanjuhlissa.
Kyllä se kohta rauhottuu...
Lentokoneessa olisivat kyllä saaneet antaa miesten nukkua.
Kamera työnnettiin poskeen kiinni..misspönttöuuni kirjoitti:
ite olisin jo lähteny menemään tai en ois menny ollenkaan paikalle.
Harmaaritari kirjoitti:
No ei ylläri, herra olis näyttänyt keskaria ku Räty ja kadonnu maisemaan phäh
Ihan selvä palstan oma Seppo Räty. Ja kujanjuoksu :DHarmaaritari kirjoitti:
Olisitko antanut edes puhelinhaastattelua?
Harmaaritari kirjoitti:
Eihän Räikkönenkään puhu, se ajaa.
Olisitko antanut edes puhelinhaastattelua?
Puhelin olis kiinni, siinähän soittelisivat :D
Eihän Räikkönenkään puhu, se ajaa.
Nimenomaan, pitäis antaa ihmisen tehdä mitä se tykkää & osaa ja jättää markkinapelleilyt niille joilla siihen on vetoa.
Harmaaritari kirjoitti:
Puhelin olis kiinni, siinähän soittelisivat :D
https://www.youtube.com/watch?v=st-n9eLPsvM
Tälleen olisit puhelimessa :D
Innosta puhkuenmisspönttöuuni kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=st-n9eLPsvM
Tälleen olisit puhelimessa :D
Innosta puhkuenTai noin, ihan innoissaan :D:
https://www.youtube.com/watch?v=3ES1iqaydZE
Seppo on asiajäbä.Harmaaritari kirjoitti:
Tai noin, ihan innoissaan :D:
Seppo on asiajäbä.Haastattelijalla kovan päivän ilta.
Seppo on pro : )Harmaaritari kirjoitti:
Tai noin, ihan innoissaan :D:
Seppo on asiajäbä.Tekijämiehet ei hölise.
"kyllä se mersunkin kone joskus vässyy" ja goodbye. :D
- Anonyymi
Jaa swellaistakin ovat tehneet... mutta niin itse pitäisi painaa jotta saan yöksikin vettä janojuomaksi ja sellaista... mutta niin: tyttöjen tekemät jutut ovat aika kauniita.
Näyttää olevan noilla housut jalassa ja aurinkolasit silmillä kuin milläkin rokkistaroilla..Toisinpäin olis ollut viihdyttävämpi..
Hyvät kekkerit on, mutta enpä tuonne lähtis kolmeksi tai neljäksi tunniksi seisoskelemaan
pujotteIija kirjoitti:
Hyvät kekkerit on, mutta enpä tuonne lähtis kolmeksi tai neljäksi tunniksi seisoskelemaan
Voi miten pieni Sauli on Mörön rinnalla! Uivui!
Mutta hyvä, että presidenttikin osallistuu ja antaa arvoa, se on hyvää kuvaa ulospäin.
Mutta hyvä, että presidenttikin osallistuu ja antaa arvoa, se on hyvää kuvaa ulospäin.
Ja Vesala.
Nyt tuli kylmät väreet. Hienoa ja yksinkertaista.misspönttöuuni kirjoitti:
Sie sopisit hyvin Saulin rinnalle
Miksi? :'D Siinä on jo Jenni.
Luulen että Saulilla on jo vaihto mielessä :D
Miten päin selvennätkö, aurinkolasit alempana? :D
Ihan tyylikkäitä herrojaNiin..sen alanenän päällä..
Ja housuista vois vääntää turbaanin päähän..Wwuwuw kirjoitti:
Niin..sen alanenän päällä..
Ja housuista vois vääntää turbaanin päähän..Siinä kaks höpsehtijää, pujottelija ja sinä :'D
Oishan se näky, voihan se myöhemmällä illalla noilla ollakin? *tirsk*pujotteIija kirjoitti:
Paremmin näkee ja kuulee telkkarista, ellet nyt ihan eturiviin ole päässyt änkeytymään..
Wwuwuw kirjoitti:
Paremmin näkee ja kuulee telkkarista, ellet nyt ihan eturiviin ole päässyt änkeytymään..
Tunnelma ois paikanpäällä tietysti parempi
Kyllä testosteronit saa olla tässä.
Ei ennää ens viikolla.- Anonyymi
Expertit osaa lukea tunteita niistä.
- Anonyymi
Kyllähän tämä on noloa ja kiusallista tällainen mieletön juhliminen. Jos suomi voittaisi jalkapallon maailmanmestaruuden, se ansaitsisi tällaista juhlintaa. Jääkiekkoa voi verrata jalkapalloon, kuten pesäpallon pelaamista jääkiekkoon. Muutamassa maassa jääkiekkoa vain pelataan - pelaajien kokonaismäärä on suhteellisen pieni. Sitäpaitsi nämä MM-kisat ovat kärsineet iflaation, koska kisat käydään vuosittain. Hyvä suoritus tietysti joukkueelta, mutta rajansa tällä tolkuttomalla ylistykselläkin pitäisi olla. Hävittäjät ja kaikki... voi jeesus !!
Mukavaahan se on, että hävittäjillekin löytyy jotain käyttöä.. Ei muuta kuin 40 miljardia kehiin..
Wwuwuw kirjoitti:
Mukavaahan se on, että hävittäjillekin löytyy jotain käyttöä.. Ei muuta kuin 40 miljardia kehiin..
Eikä mua muiden juhlinta haittaa,.itelläkin lensi unisukka yöllä jalasta. Tosin vedin sikeitä, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Aivan sama mikä laji on suositumpi, jääkiekko on miesten laji, potkupallo neitien. Siksi lätkävoitto on tärkeämpi kun futisvoitto.
- Anonyymi
En nauttisi tuosta äänimaailmasta piirun vertaa, mutta kai humalainen sitten tykkää melusta ja luulee sen olevan viihdyttävän kuuloista.
- Anonyymi
Vähemmällä tressillä pääsee ku vain kuuntelee tuota röttelöistä kakofoniaa: Suopi Suopi! Pörkö mbörrkö börrkö on uusi baalbambestarihhei paalpabbestari hhhei. Huutaa niin väkivaltaisesti että pönöttävät nokkaansa, mikä tietenkin vääristää konsonantteja
- Anonyymi
Se on tuota rapujen ja kilpikonnien vaellusta!
Sitä se on!
Olen huomannut että tuollaiset ihmiset yleensä lopettavat, kun kukaan ei ole kiinnostunut tai katso heitä.
Se on joku " katsokaa mua" juttu, eli epätoivoinen tapa saada huomiota, kun muuten ei saa.
No, jotkut katselee, minä en. - Anonyymi
Joitain, varmaan moniakin, aikoinaan kenpäties häveliäisyyssyistä tahi hetkellisen estyneisyyden tähten, ilmaisemati jääneitä mutta mielen varastossa purkautumislupaa otottaneita myönteisiä tuntemuksia, siinäehkä viimein ryöpsähti luvan kanssa irti hemmoremmistä. Kenpä tutkisi mikä on kunkin perimmäinen vaikutin hillittömään ilkamointiin ja karkeloitsintaan.
Kaikenlaiset julkaisematta olevat tuntemukset, sama sille hyviäkö vai pahoja ovat, syövät miestä ja saavat meät vainoharhailemaan silmät muljuten, syän kurkusa ja harteet kyyrässä - Anonyymi
Miksi voittoja juhlitaan munasillaan? No miksi ei! Onko sulla jotain alastomuuteen liittyvää ahdistusta?
- Anonyymi
ADHD- karnevaalit, yks näytti varusteita. Ruisrokpiletillä pääsee laiturin alle.
- Anonyymi
Miksi muutenkaan ihmiset juhli kun jääkiekko joukkue tai muu joukkue voittaa. Ei ihmiset ole voittaneet mitään vaan ne jääkiekkoilijat. Niitten on syytä juhlia, ihmiset vois olla hiljaa eikä ne ole ansinneet juhlia ja sitten ne roskaa katuja ja tuhoo muiden omaisuutta . En ole koskaan juhlinut yhtään kenenkään joukkueen voittoa missä en ole itse ollut mukana pelaamassa. Salidanymestaruutta olen kerran juhlinut ja silloin on syy juhlia.
- Anonyymi
Lätkää ei olisi ilman lätkäfaneja. Jos joukkue voittaa, fanitkin juhlivat. Se on niin simppeliä.
- Anonyymi
No juhlitaanhan muitakin urheilulajeja, ne edustaa maata.
- Anonyymi
On typerää riisua itsensä alasti kun joku muu voittaa jotain. Eivät pelaajat juhi alasti vaikka voittavat vaan idiootti tyhmät ihmiset haluaa näyttää tyhmyytensä eivätkä osaa käyttäytyä ja siksi riisuvat itsensä alasti kadulla kun joku joukkue voittaa jotain. Vankilaan vaan tuollaiset alastomat pellet.
- Anonyymi
Vaikutat kuivalta tyypiltä joka ei kykene suhtautumaan alastomuuteen luonnollisesti. Toiset osaavat juhlia, vaikka sinä et osaisikaan.
- Anonyymi
Nämä on näitä itsensäpaljastajien" kokoontumisajoja".
- Anonyymi
On vaan hyvä että suomalaisetkin osaavat välillä irroitella. Jos alastomuus pelottaa, pysyttele kotonasi äläkä missään tapauksessa erehdy esim. uimahalliin, siellä voit törmätä useampaankin alastomaan ihmiseen samalla kertaa!
- Anonyymi
Heh,heh... missä uimahallissa sallitaan, että altaalle mennään munasillaan ? Kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202393Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3131317- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai54950- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan268692Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35691