Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko sarjapettäjä muuttua?

Anonyymi

Voiko sellainen ihminen muuttua, joka on jatkuvasti pettänyt kaikkia kumppaneitaan.
Kun pettäjä lopulta tapaakin sen tosirakkauden, niin voiko hän muuttua uskolliseksi?
Aina sanotaan, että kerran pettää aina pettää, mutta onko se niin?

78

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään voi. Vai nainen voi olla niin typerä, että kuvittelee olevansa "erityinen" tuollaiselle paskalle, vaikka on tälle pelkkä vakireikä.

      • Niin että yksikään mies ei ole joutunut petetyksi. Asia selvä.


    • Tuskin ainakaan hetkessä.
      Tietenkin joku parikymppisenä sarjapettäjänä ollut voi aikuistuttuaan olla erilainen, mutta jos on aikuisena sellainen ollut, en kuvittelisi liikoja.

    • Anonyymi

      Minkä tosirakkauden... jos se sulle sellaisia satuja lurittelee, voit uskoa että se on niitä leperrellyt niille kaikille muillekin. Eihän ne muuten olisi tulleet kaikki petetyiksi. Samanlailla se sua väheksyy jatkossa muille kuin entisiä kumppaneita nyt.

      Tosirakkaus voi tietysti kestää vain tunnin tai kaksi, tai viikon, kk:n tai vuoden. Luultavasti sarjapettäjä etsii uutuuden viehätystä, ihastumisen ja rakastumisen hyökyä. Huumetta, perhosia vatsanpohjaan. Joku muu näkee ehkä rakkauden erilailla.

      xLiner

      • Olisin taipuvainen uskomaan, että tosirakkautta on vain vanhemman ja lapsen välillä, sekin usein lopulta yksipuolista. Tai sitten — hasua kyllä — ihmisen ja lemmikin välillä.

        Ja kyllä olen elämäni aikana rakastanut kahtakin aikuista naista. Eri aikaa tietysti. Ja imperfektissä molemmat.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Olisin taipuvainen uskomaan, että tosirakkautta on vain vanhemman ja lapsen välillä, sekin usein lopulta yksipuolista. Tai sitten — hasua kyllä — ihmisen ja lemmikin välillä.

        Ja kyllä olen elämäni aikana rakastanut kahtakin aikuista naista. Eri aikaa tietysti. Ja imperfektissä molemmat.

        Rakkautta on erilajeja ja jokainen taitaa nekin määritellä ihan itse.

        "..tosirakkautta on vain vanhemman ja lapsen välillä, sekin usein lopulta yksipuolista" Niin, se on erilaista kummallakin puolella, roolit on erilaiset.

        Heh.. lemmikit ovat helpomia hoidettavia kuin miehet, ja paljon kiitollisempia vähemmmän vaativia. :)

        Ehkä se rakkauden ongelma tuleekin siinä, kun on kaksi tasavertaista roolia. Nimikkeenä puoliso. Kukaan tuskin katselisi kumppaniltaan sellaista käytöstä mitä tulee vastaan lapsilta tai lemmikiltä..

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta on erilajeja ja jokainen taitaa nekin määritellä ihan itse.

        "..tosirakkautta on vain vanhemman ja lapsen välillä, sekin usein lopulta yksipuolista" Niin, se on erilaista kummallakin puolella, roolit on erilaiset.

        Heh.. lemmikit ovat helpomia hoidettavia kuin miehet, ja paljon kiitollisempia vähemmmän vaativia. :)

        Ehkä se rakkauden ongelma tuleekin siinä, kun on kaksi tasavertaista roolia. Nimikkeenä puoliso. Kukaan tuskin katselisi kumppaniltaan sellaista käytöstä mitä tulee vastaan lapsilta tai lemmikiltä..

        xL

        "Heh.. lemmikit ovat helpomia hoidettavia kuin miehet, ja paljon kiitollisempia vähemmmän vaativia. :)"

        Niin. Laitappa vaimo tai koira kahdeksi tunniksi auton peräkonttiin. Kumpi on iloinen kun otat sen sieltä ulos?

        "Ehkä se rakkauden ongelma tuleekin siinä, kun on kaksi tasavertaista roolia. Nimikkeenä puoliso. Kukaan tuskin katselisi kumppaniltaan sellaista käytöstä mitä tulee vastaan lapsilta tai lemmikiltä.."

        Tää on kyllä toisaalta totta, mutta ei kaikki pidä lapsia/puolisoa/lemmikkejä vähempiarvoisina eikä kohtele heitä huonosti tai alistaen.
        Tietysti aikuisen ja lapsen/lemmikin välillä ei voi koskaan olla tasa-arvoinen suhde. Puolisoiden välillä voi.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        "Heh.. lemmikit ovat helpomia hoidettavia kuin miehet, ja paljon kiitollisempia vähemmmän vaativia. :)"

        Niin. Laitappa vaimo tai koira kahdeksi tunniksi auton peräkonttiin. Kumpi on iloinen kun otat sen sieltä ulos?

        "Ehkä se rakkauden ongelma tuleekin siinä, kun on kaksi tasavertaista roolia. Nimikkeenä puoliso. Kukaan tuskin katselisi kumppaniltaan sellaista käytöstä mitä tulee vastaan lapsilta tai lemmikiltä.."

        Tää on kyllä toisaalta totta, mutta ei kaikki pidä lapsia/puolisoa/lemmikkejä vähempiarvoisina eikä kohtele heitä huonosti tai alistaen.
        Tietysti aikuisen ja lapsen/lemmikin välillä ei voi koskaan olla tasa-arvoinen suhde. Puolisoiden välillä voi.

        Tai mietippä kun koira ottaa ritolat. Lähtee riiureissulle naapuripitäjään, Fifi on juoksullaan. Viikko menee, ja riutunut Rape palaa kotiin. Voi että, iso hali, hurjat lässytykset, lempiruokaa, vähän itkustelua kun on ollut niin ikävä...

        Entäs jos koiran tilalla olisikin mies.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai mietippä kun koira ottaa ritolat. Lähtee riiureissulle naapuripitäjään, Fifi on juoksullaan. Viikko menee, ja riutunut Rape palaa kotiin. Voi että, iso hali, hurjat lässytykset, lempiruokaa, vähän itkustelua kun on ollut niin ikävä...

        Entäs jos koiran tilalla olisikin mies.

        xL

        No se mieshän joutuis ulkoruokintaan ja koirankoppiin nukkumaan..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No se mieshän joutuis ulkoruokintaan ja koirankoppiin nukkumaan..

        Vähintään.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään.

        xL

        Lisäks ketju kaulan ympärille ja ehkä jonkun luun vois heittä sille kuin koi..



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai mietippä kun koira ottaa ritolat. Lähtee riiureissulle naapuripitäjään, Fifi on juoksullaan. Viikko menee, ja riutunut Rape palaa kotiin. Voi että, iso hali, hurjat lässytykset, lempiruokaa, vähän itkustelua kun on ollut niin ikävä...

        Entäs jos koiran tilalla olisikin mies.

        xL

        Koira ottaa ritolat.
        Niin, mä pidin koiraani hihnassa ainoastaan kotipihalla. Sen oli aina pakko lähteä ties minne reviiriään tai tyttöjä katsomaan. Mut jos oltiin kotipaikan ulkopuolella, ni oli aina mukana ilman hihnaa.

        Kai sentään muistat mistä toi sanonta tulee.


      • Anonyymi

        On se hihnaa suussaan kantava, kuolaava ja pallejaan nuoleva mies vaan niin suloinen.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Koira ottaa ritolat.
        Niin, mä pidin koiraani hihnassa ainoastaan kotipihalla. Sen oli aina pakko lähteä ties minne reviiriään tai tyttöjä katsomaan. Mut jos oltiin kotipaikan ulkopuolella, ni oli aina mukana ilman hihnaa.

        Kai sentään muistat mistä toi sanonta tulee.

        "Kai sentään muistat mistä toi sanonta tulee."

        Ei kyllä muistu mieleen. Olisko joku toinen palstalaisista ollu katsomassa...?

        https://www.youtube.com/watch?v=IFVCYEAX69s


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kai sentään muistat mistä toi sanonta tulee."

        Ei kyllä muistu mieleen. Olisko joku toinen palstalaisista ollu katsomassa...?

        https://www.youtube.com/watch?v=IFVCYEAX69s

        Eiköhän se Kotuksesrä löy'y jos uskallat kattoo.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa ainakin pettäjä jännämiehiä ei ne koskaan ole uskollisia. Ne ovat usein komeita jännämiehiä ja pettävät koska ne saa helposti naisia. Ei niillä myöskään ole tunteita eivät ole rehellisiä koskaan ja ne osaa puhua naisen ympäri eikä nainen voi jättää komeaa pettäjä jännämiestä.

      • Anonyymi

        Naiset saavat tuollaisilta miehiltä yleensä hyvää seksiä ja viihdyttävää seuraa sen ympärille. Ehkei naisia mikään muu niissä miehissä kiinnostakaan.

        xL


    • Anonyymi

      Yksi kokemus.
      Mies meni naimisiin, olin hänen toinen nainen.
      Aamulla tuli viesti tänään se päivä sitten on.....
      Kahden viikon päästä rakastelimme taas kuin mitään naimisiin menoa ei olisi ollutkaan.

      Eli tämä mies ei koskaan tule olemaan uskollinen,
      pettänyt vaimoaan jo ainakin kolmen naisen kanssa minun lisäkseni.

      • Anonyymi

        Mitä sinä muuten koit saavasi tuolta mieheltä ja miksi sen kanssa halusit/haluat olla?

        xL


      • Anonyymi

        Itse hain vain hyvää seksiä. En ollut rakastunut mieheen, vaikka hän on erittäin komea ja todella taitava rakastaja. Luonne on kuitenkin mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hain vain hyvää seksiä. En ollut rakastunut mieheen, vaikka hän on erittäin komea ja todella taitava rakastaja. Luonne on kuitenkin mitä on.

        Minä kyllä luulen, että komeista miehistä narsistisia kusipäitä tekee se, että naiset antavat nille liian helposti. Alkavat luulla liikoja itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hain vain hyvää seksiä. En ollut rakastunut mieheen, vaikka hän on erittäin komea ja todella taitava rakastaja. Luonne on kuitenkin mitä on.

        Eli olitte aivan samanlaisia.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä luulen, että komeista miehistä narsistisia kusipäitä tekee se, että naiset antavat nille liian helposti. Alkavat luulla liikoja itsestään.

        Ei pidä paikkaansa. Kaikkien miestenkään maailma ei pyöri yksin pimpulan ympärillä. Ihmissuhteissa vaaditaan muutakin kuin seksiä, ja sitä sopivuutta voi olla vaikeaa löytää.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olitte aivan samanlaisia.

        xL

        Mielestäni emme. Omalta puoleltani tein heti selväksi miehelle mikä on homman nimi. Itse en valehdellut kenellekään, enkä pettänyt ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni emme. Omalta puoleltani tein heti selväksi miehelle mikä on homman nimi. Itse en valehdellut kenellekään, enkä pettänyt ketään.

        Olit silti valmis auttamaan toista tekemään kolmannesta petetyn. Ihan samanlaisia olette moraaliltanne. Hyvä pari :)

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit silti valmis auttamaan toista tekemään kolmannesta petetyn. Ihan samanlaisia olette moraaliltanne. Hyvä pari :)

        xL

        Tuollainen selittyy biologialla. Ihmisnaaras haluaa mahdollisimman tasokkaita jälkeläisiä. Siksi hän pyrkii , omasta parisuhdestatuksestaan huolimatta, parittelemaan YT-miesten kanssa, jos siihen on mahdollisuus. Ihmisuros taas panostaa laadun sijasta määrään. Siksi hän pyrkii parittelemaan mahdolisimman monen naisen kanssa. Johtuen naisten preferensseistä vain komeimmat miehet pystyvät toteuttamaan luontonsa kutsun.
        Se, että nykyään käytetään ehkäisyä ja parittelu varvemmin tuottaa jälkeläisiä, ei muuta biologista viettiä.
        Koska tavismiehet eivät pysty luontoaan toteuttamaan, on luotu moraali, jotteivät naiset ja yt-miehetkään pystyisi.


    • Anonyymi

      Entinen mieheni petti minua pitkään ja erohan siitä tuli, kun kiinni jäivät. Mieheni kehui minulle, kuinka ei tätä uutta rouvaa ole tarvetta pettää koskaan, kun heidät on ihan taivaassa luotu toisilleen. Joopa joo, nyt entinen mieheni pettää uutta rouvaansa minun kanssani .

      • Anonyymi

        " Joopa joo, nyt entinen mieheni pettää uutta rouvaansa minun kanssani ."

        Ja mitä se kertoo sinusta? :D


      • Pikkulinnut on mullekin laulaneet, että lapseni äidin nykyinen suhde toimii koska molemmat pettävät toisiaan ihan urakalla.


    • Tähän väliin pitää kyllä laittaa musiikkia.
      Sosiaalista toimintaa:
      https://m.youtube.com/watch?v=lkRAlHgtYiQ

    • "Voiko sellainen ihminen muuttua, joka on jatkuvasti pettänyt kaikkia kumppaneitaan."

      Riippuu. Sanoisin samaa, mitä yksi toinenkin kirjoittaja, että aikuistumisen myötä ehkä. Mutta usein tällaisissa on kyse toimintatavassa, jonka syy on jossain syvemmällä (esim. kiintymyssuhteisiin liittyvä häikkä, joka vaikuttaa kykyyn olla suhteissa, tai itsetunto-ongelma jota paikkailee hakemalla kokemuksia siitä että on haluttu).

      "Aina sanotaan, että kerran pettää aina pettää, mutta onko se niin?"

      E tietenkään. Ei minkään asian suhteen voi sanoa niin, että yksi ainoa kerta tarkoittaa sitä, että samaa toimintaa alkaa toistaa. Ja onhan niitä pettämistilanteitakin erilaisia, kyllä sekin vaikuttaa, missä tilanteessa ja miksi pettää. Kaikki pettämiset eivät ole samanlaisia.

    • En ottaisi riskiä.

      Tuli mieleen se Temppareiden lirkuttelija liero-Iiro..

    • Anonyymi

      Ihmisaivot turtuu hormonimyrskyille kuin juoppoviinalle. Jokainen uusi rakastuminen kestää vähemmän aikaa kuin edelliset. Tästä syystä pettäminen vahvistaa samanlaista käytöstä, ja tekee siitä tavan.

      Kun rakastuminen ja tunnemyrsky kestää yhä lyhyemmän aikaa, ja sen kokee ainoastaan uuden ihmisen kanssa, pettäjä tulee aina pettämään, eikä yksi ihminen voi hänelle enää koskaan riittämään.

    • Anonyymi

      Ei voi. Sarjapettäjä ei muutu. Uuden suhteen alkamisen jälkeen voi olla jakso, jolloin hän ei petä puolisoaan, mutta kun parisuhteessa alkaa arki niin tulee ero tai pettäminen jatkuu. Sarjapettäjä ei hae todellista rakkautta vaan uuden suhteen ja pettämisen tuomaa jännitystä ja on tavallaan riippuvainen siitä tunteesta mikä siitä syntyy. Hän ei koe normaalia parisuhdetta tyydyttäväksi.
      "Tavallinen" pettäjä voi sen sijaan muuttua. Jos jollain on ollut parisuhteen ulkopuolella suhde, se ei tarkoita, että hän pettäisi uudessa suhteessa uudelleen.

    • Minä lopettaisin yhteydenpidon jo siinä vaiheessa jos nainen tunnustaisi pettäneensä edes kerran elämänsä aikana...
      Tilastojen valossa joka kolmas nainen on miestään pettänyt piip....

      • Anonyymi

        Miten ne totaalikokemattomat pettää?

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne totaalikokemattomat pettää?

        xL

        Kyllä minä tutustun myöskin ei neitseellisiin naisiin jos näen potentiaali parisuhdemielessä..Ei minun kaikki sexi partneritkaan ole olleet neitsykäisiä. Heidän (käytettyjen) kanssa voi harrastaa vain ns. kumiseksiä, joten ihan sillä etsin neitseellistä seuraa luomu panoon...

        En hyväksy pettämistä edes vakipanosuhteessa...


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä minä tutustun myöskin ei neitseellisiin naisiin jos näen potentiaali parisuhdemielessä..Ei minun kaikki sexi partneritkaan ole olleet neitsykäisiä. Heidän (käytettyjen) kanssa voi harrastaa vain ns. kumiseksiä, joten ihan sillä etsin neitseellistä seuraa luomu panoon...

        En hyväksy pettämistä edes vakipanosuhteessa...

        Ai saakeli... 🤣🤣🤣

        Noin sieltä paljastui juuri se tautinen historia. Sitähän minä.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai saakeli... 🤣🤣🤣

        Noin sieltä paljastui juuri se tautinen historia. Sitähän minä.

        xL

        On helppo olla ja hengittää kun ei kanna mitään parantumattomia viruksia elimistössään....Tuntisisin itseni hirveän likaiseksi ja sairaaksi mikäli olisi jotain inhottavia herpes viiruksia etc...hyh hyh...Olisittepa tekin olleet viisaampia silloin aikoinaan niin ei tarttis ravaa papa kokeissa ja elää syövän pelossa loppuelämää..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        On helppo olla ja hengittää kun ei kanna mitään parantumattomia viruksia elimistössään....Tuntisisin itseni hirveän likaiseksi ja sairaaksi mikäli olisi jotain inhottavia herpes viiruksia etc...hyh hyh...Olisittepa tekin olleet viisaampia silloin aikoinaan niin ei tarttis ravaa papa kokeissa ja elää syövän pelossa loppuelämää..

        Aika varmasti sulla on herpekset. Ne eivät vaan oireile. Silloin niitä ei myöskään näy testeissä. Ne tarttuvat, vaikka käyttäisit kumia, ellet sitten käytä kokovartalosukelluspukua ja maskia. Suurin osa tartunnoista leviää täysin oireettomilta. Jos olet pannut pelkällä kondomilla, sulla on ne.

        Hyi yök, saastainen tautinen Blade... 🤣

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika varmasti sulla on herpekset. Ne eivät vaan oireile. Silloin niitä ei myöskään näy testeissä. Ne tarttuvat, vaikka käyttäisit kumia, ellet sitten käytä kokovartalosukelluspukua ja maskia. Suurin osa tartunnoista leviää täysin oireettomilta. Jos olet pannut pelkällä kondomilla, sulla on ne.

        Hyi yök, saastainen tautinen Blade... 🤣

        xL

        Herpes oireilee aina siinä vaiheessa kun saat tartunnan ensikerran..
        Aika helppo seurata tilannetta mikäli on jotain sutinaa ollut...

        Minulla on muuten tapana lisäks kysyä mun partnereilta jo ennen tapaamista näistä sp-taudeista.. Useimmat ovat tietoisia mikäli sairastavat vaikkapa hsv-2 virusta..En lähtisi tutustumaan herpes positiiviseen.. Kuitenkin lepovaiheessaan se ei ole kovin herkkä tarttumaan mikäli lisäks käytetään kondomia, vaikka pieni riski siinä toki on.. Riippuu paljolti siitäkin miten tilanteissa toimii..Jos sormettelet naista ja sitten hierot ne pillunesteet omaan tesrskaasi niin riski on suuri..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Herpes oireilee aina siinä vaiheessa kun saat tartunnan ensikerran..
        Aika helppo seurata tilannetta mikäli on jotain sutinaa ollut...

        Minulla on muuten tapana lisäks kysyä mun partnereilta jo ennen tapaamista näistä sp-taudeista.. Useimmat ovat tietoisia mikäli sairastavat vaikkapa hsv-2 virusta..En lähtisi tutustumaan herpes positiiviseen.. Kuitenkin lepovaiheessaan se ei ole kovin herkkä tarttumaan mikäli lisäks käytetään kondomia, vaikka pieni riski siinä toki on.. Riippuu paljolti siitäkin miten tilanteissa toimii..Jos sormettelet naista ja sitten hierot ne pillunesteet omaan tesrskaasi niin riski on suuri..

        "Osalla tartunnansaaneista oireet ovat selkeitä (rakkuloita, kipua, punoitusta) ja toistuessaan tunnistettavia, mutta monella herpeksen oireet ovat joko niin lieviä tai epätyypillisiä, että herpestä voi sairastaa ja tartuttaa kumppaneilleen tietämättään. Kerran saatu tartunta jää lopullisesti elimistöön; sitä ei voida lääkehoidolla tai muulla hoitotoimenpiteellä poistaa. Osalla tuo kerran saatu virus ei koskaan uusi tai oireile.."
        ----
        "Herpesvirus tarttuu sukupuolikontaktissa etenkin oireisessa vaiheessa, mutta jopa yli puolet genitaaliherpestartunnoista saadaan täysin oireettomalta kumppanilta."
        ----
        "Ensimmäinen herpesjakso on yleensä tunnistettavissa oireiden perusteella, mutta joillakin genitaaliherpeksen tartunta on täysin oireeton. "

        https://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/151/sukuelinherpes

        Ee-heh-hee.... Soot ihan pelle 🤣

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Osalla tartunnansaaneista oireet ovat selkeitä (rakkuloita, kipua, punoitusta) ja toistuessaan tunnistettavia, mutta monella herpeksen oireet ovat joko niin lieviä tai epätyypillisiä, että herpestä voi sairastaa ja tartuttaa kumppaneilleen tietämättään. Kerran saatu tartunta jää lopullisesti elimistöön; sitä ei voida lääkehoidolla tai muulla hoitotoimenpiteellä poistaa. Osalla tuo kerran saatu virus ei koskaan uusi tai oireile.."
        ----
        "Herpesvirus tarttuu sukupuolikontaktissa etenkin oireisessa vaiheessa, mutta jopa yli puolet genitaaliherpestartunnoista saadaan täysin oireettomalta kumppanilta."
        ----
        "Ensimmäinen herpesjakso on yleensä tunnistettavissa oireiden perusteella, mutta joillakin genitaaliherpeksen tartunta on täysin oireeton. "

        https://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/151/sukuelinherpes

        Ee-heh-hee.... Soot ihan pelle 🤣

        xL

        Enköhän minä nämä asiat sinua paremmin tiedä....


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Enköhän minä nämä asiat sinua paremmin tiedä....

        Ai että herpes-rakkulat on tullu tutuksi. Helppo uskoa kun sun tiedot on tuota tasoa.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että herpes-rakkulat on tullu tutuksi. Helppo uskoa kun sun tiedot on tuota tasoa.

        xL

        Sinulla on nyt kova vimma yrittää todistaa jotain:D
        -Mun virukset voidaan tulla testaamaan verikokein yöllä tai päivällä...Sopii mulle.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Sinulla on nyt kova vimma yrittää todistaa jotain:D
        -Mun virukset voidaan tulla testaamaan verikokein yöllä tai päivällä...Sopii mulle.

        Etkö sä nyt tajua. Ne virukset EI näy verikokeissa, ellei sulla ole rakkulavaihe päällä.

        Mä vaan ihmettelen, miten tyhmä joku voi olla. Paitsi jos olet joku Periksen hahmoista, ihan hyvin vedetty :)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä nyt tajua. Ne virukset EI näy verikokeissa, ellei sulla ole rakkulavaihe päällä.

        Mä vaan ihmettelen, miten tyhmä joku voi olla. Paitsi jos olet joku Periksen hahmoista, ihan hyvin vedetty :)

        xL

        Herpseviruksien vasta-aineet voidaan tutkia verikokein...
        Lopeta se inttäminen.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Herpseviruksien vasta-aineet voidaan tutkia verikokein...
        Lopeta se inttäminen.

        "Verestä otetut vasta-ainetestit kertovat vain sen, onko joskus saanut herpestartunnan, mutta ne eivät kerro mitään tartunnan ajankohdasta tai siitä, missä päin kehoa virustartunta on ollut tai siitä, onko kyseessä uusiutuva herpes."

        Herpes-viruksia on muitakin kuin sun sukupuoliherpeksesi. Sä olet lisäksi niin nuuka, ettet taatusti käy yksityisellä omiasi tutkituttamassa, koska luotat vain oireisiin :) Vai käytkö joka kerta testeissä, kun sekstaat jonkun kanssa? Sä olet voinut saada herpestartunnan jo pikkulapsena, eikä se koskaan oireile, sulla. Mutta kumppanillesi voit sen tartuttaa.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Verestä otetut vasta-ainetestit kertovat vain sen, onko joskus saanut herpestartunnan, mutta ne eivät kerro mitään tartunnan ajankohdasta tai siitä, missä päin kehoa virustartunta on ollut tai siitä, onko kyseessä uusiutuva herpes."

        Herpes-viruksia on muitakin kuin sun sukupuoliherpeksesi. Sä olet lisäksi niin nuuka, ettet taatusti käy yksityisellä omiasi tutkituttamassa, koska luotat vain oireisiin :) Vai käytkö joka kerta testeissä, kun sekstaat jonkun kanssa? Sä olet voinut saada herpestartunnan jo pikkulapsena, eikä se koskaan oireile, sulla. Mutta kumppanillesi voit sen tartuttaa.

        xL

        Mistäs sinä minun nuukuuteni olet keksinyt?...
        Viime vkolla labrasin kotitestinä klamydia/ tippuri testin...Puhdas oli.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mistäs sinä minun nuukuuteni olet keksinyt?...
        Viime vkolla labrasin kotitestinä klamydia/ tippuri testin...Puhdas oli.

        Tuosta vielä:

        "Ihminen voi olla herpesviruksen kantaja myös vaikka HSV vasta-aineet olisivat negatiiviset. "

        https://www.aava.fi/herpes

        Klamydia ja tippuri hoituvat sopivilla antibiooteilla. Kotitestejäkö esittelet seksikumppaneillesi? Uskotko itse jos joku koittaa sulle todistella terveyttään sellaisilla?

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta vielä:

        "Ihminen voi olla herpesviruksen kantaja myös vaikka HSV vasta-aineet olisivat negatiiviset. "

        https://www.aava.fi/herpes

        Klamydia ja tippuri hoituvat sopivilla antibiooteilla. Kotitestejäkö esittelet seksikumppaneillesi? Uskotko itse jos joku koittaa sulle todistella terveyttään sellaisilla?

        xL

        Vaikka se virtsanäyte annetaan kotona, niin se lähetetään labraan tutkittavaksi..
        Kätevää, että näitä voi nykyään tehdä kotona/postin kautta.

        -Eikä sun tartte mulle linkitellä mitään kun et löydä mitään sellaista linkitettävää mitä en olisi jo lukenut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Vaikka se virtsanäyte annetaan kotona, niin se lähetetään labraan tutkittavaksi..
        Kätevää, että näitä voi nykyään tehdä kotona/postin kautta.

        -Eikä sun tartte mulle linkitellä mitään kun et löydä mitään sellaista linkitettävää mitä en olisi jo lukenut.

        Et sitten ymmärrä lukemaasi, tautinen raasu :)

        xL


    • Lyhyesti: EI

      Kyllähän se on niin, vaikka suvakit muuta väittää, että ihmisen moraali muotoutuu jo lapsuudesta lähtien ja sellainen joka on ollut valmis pettämään aiemmin se on valmis siihen jatkossakin. Toki pettäjäkin voi olla pettämättä jonkin aikaa jos sille järjestää sirkushuveja tai jos se pelkää jäävänsä kiinni ja sillä on siinä tapauksessa jotain menetettävää, mutta jos se uskoo olevansa voittamaton ja pettämisen riskitöntä se pettää ihan varmasti jatkossakin.

      Ihan sama kaava niihin pätee kuin rikollisiinkin, ne voi tehdä "parannuksen" jos siitä on niille hyötyä mutta jos taas toisen pään hyöty on isompi p..ka palaa vanhoihin tapoihinsa, ihan turha niitä on "kuntouttaa" kun ei ne kuntoon tule.

      • Olen täysin samaa mieltä ei muutu.


      • Anonyymi

        Moraali on tavisten yritys kieltää muilta nautinnot, joihin itsellä ei ole mahdollisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moraali on tavisten yritys kieltää muilta nautinnot, joihin itsellä ei ole mahdollisuutta.

        No jaa, voihan sitä noinkin koettaa selittää jos sitä moraalia ei ole.


    • Musta pettäjät voi jakaa kahteen kategoriaan.
      Toiset ovat liiankin itsevarmoja, jopa narsistisia.
      Toinen on se itsestään epävarma, joka lankeaa jokaiseen huomionosoitukseen.

      Jälkimmäisestä muuten, luin joskus tutkimuksen, että lyhyet miehet pettävät eniten. He kai ottavat jokaisesta harvoista tilaisuuksista vaarin, kun taas pitkät ovat tottuneet naisten huomioon, eikä ihan helposti joudu siihen ansaan.

    • Nojaa, on varmaan yksilöllistä kuka joskus kokee pettämisen vääräksi ja lopettaa. Mutta en lähtis helposti luottamaan mihinkään parannukseen, jos ihminen on pääsääntöisesti kokenut pettämisen etuoikeudekseen. Ei olis omaan makuun kunnollinen kumppani edes ehdokas.

      Liian omahyväinen.

      • Yleisin kuulemani klisee ihmisillä onkin: Ovat tehneet paljon virheitä, mutta ottaneet niistä opikseen. Ilman niitä virheitä he eivät olisi sitä mitä ovat tänä päivänä....


      • blade83 kirjoitti:

        Yleisin kuulemani klisee ihmisillä onkin: Ovat tehneet paljon virheitä, mutta ottaneet niistä opikseen. Ilman niitä virheitä he eivät olisi sitä mitä ovat tänä päivänä....

        On sillä menneisyydelläkin silti vähän väliä, en ottasi pedofiiliakaan miehekseni. Ihan sama vaikka se olis tapahtunut vain kerran...ihan kaikkea ei tarvi hyväksyä. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        On sillä menneisyydelläkin silti vähän väliä, en ottasi pedofiiliakaan miehekseni. Ihan sama vaikka se olis tapahtunut vain kerran...ihan kaikkea ei tarvi hyväksyä. :)

        Sama mieltä...Ei näistä yhdellä pyhäaamun ehtoollisella selvitä.


      • blade83 kirjoitti:

        Sama mieltä...Ei näistä yhdellä pyhäaamun ehtoollisella selvitä.

        Joo ei ole ehtoollisella paljon kuitattu. :)

        Jotenkin sitä miettii ihmisen koko arvomaailmaa ja perustaa, jos joskus on jo oikeuttanut itselleen vaikka mimmosia tekoja, sitä pakosti miettii mimmoiseen arvopohjaan koko tyyppi edes rakentuu. Eikä sitä voi sivuuttaa, kun miettii sopiiko ne arvot omien arvojen rinnalle kulkemaan.

        On siinä semmosia pikku juttuja, mitä tarttee vähän miettiä. Menneisyydestäkin. Tokihan ketkut tekee kaikkensa peitelläkseen menneisyytensä, yleensä vielä ne esittää kaikista kiltimpää eli on susia lampaiden vaatteissa.

        Mitään en oo ikinä tehnyt väärää...enkä ikävää. Aina oon ollu ihan kiltti ja kiltisti. :)


      • blade83 kirjoitti:

        Sama mieltä...Ei näistä yhdellä pyhäaamun ehtoollisella selvitä.

        Joo ei ole ehtoollisella paljon kuitattu. :)

        Jotenkin sitä miettii ihmisen koko arvomaailmaa ja perustaa, jos joskus on jo oikeuttanut itselleen vaikka mimmosia tekoja, sitä pakosti miettii mimmoiseen arvopohjaan koko tyyppi edes rakentuu. Eikä sitä voi sivuuttaa, kun miettii sopiiko ne arvot omien arvojen rinnalle kulkemaan.

        On siinä semmosia pikku juttuja, mitä tarttee vähän miettiä. Menneisyydestäkin. Tokihan ketkut tekee kaikkensa peitelläkseen menneisyytensä, yleensä vielä ne esittää kaikista kiltimpää eli on susia lampaiden vaatteissa.

        Mitään en oo ikinä tehnyt väärää...enkä ikävää. Aina oon ollu ihan kiltti ja kiltisti. :)


    • Anonyymi

      Sanotaan, et tilaisuus tekee varkaan, mut onko näin silloin jos toisella on liian paljon menetettävää kiinni jäädessään? Rakastettava kumppani, lapset, perhe tutut, turvatumpi elämä jne? Pelko menettää kaikki tämä luulisi painavan vaakakupissa?

      Tottakai jokainen taablaa tyylillään ja arvottaa asiat omalla tavalla? Ihmetellä täytyy perheitä, joissa tilanteet menevät näin huonoon jamaan, onko luonteiden eroavuuksilla sitten syynsä, ettei ajatella asioita samalla tavalla? Aikanaan kiirehditty vain perhettä perustamaan ja lopputulos ei toivotunlainen?

      • Kyllähän se varmaan toisilla painaakin ja pakottaa ittensä olemaan ruodussa, mutta luulen että useimmat ei usko jäävänsä koskaan kiinni tai että osaavat sitten selittää asian omaksi edukseen kumppanille ja pääsee kuin koirat veräjästä. Toisinsanoen ihminen on niin tyhmä ( taas haukun), että luulee voivansa leikkiä tulella koskaan syttymättä palamaan. :D


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Kyllähän se varmaan toisilla painaakin ja pakottaa ittensä olemaan ruodussa, mutta luulen että useimmat ei usko jäävänsä koskaan kiinni tai että osaavat sitten selittää asian omaksi edukseen kumppanille ja pääsee kuin koirat veräjästä. Toisinsanoen ihminen on niin tyhmä ( taas haukun), että luulee voivansa leikkiä tulella koskaan syttymättä palamaan. :D

        Yksilöitähän me ollaan tässäkin asiassa. Tiedänkin yhden tällaisen, en tiedä ovatko saaneet sovittua asiaa? Siinä kuvastaa hyvin sanonta, et tilaisuus tekee varkaan ja taloudellinen riippumattomuus toisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksilöitähän me ollaan tässäkin asiassa. Tiedänkin yhden tällaisen, en tiedä ovatko saaneet sovittua asiaa? Siinä kuvastaa hyvin sanonta, et tilaisuus tekee varkaan ja taloudellinen riippumattomuus toisesta?

        Toota yksilöitä, joku ei kykene muuttumaan ikinä muuksi. Joku toinen kykenee, joku tarvii sysäyksen, joku kolauksen, kuka mitäkin. Mutta kyllä ei voi ihan tasapäistää, vaikka olettaa voi lennosta. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksilöitähän me ollaan tässäkin asiassa. Tiedänkin yhden tällaisen, en tiedä ovatko saaneet sovittua asiaa? Siinä kuvastaa hyvin sanonta, et tilaisuus tekee varkaan ja taloudellinen riippumattomuus toisesta?

        Toota yksilöitä, joku ei kykene muuttumaan ikinä muuksi. Joku toinen kykenee, joku tarvii sysäyksen, joku kolauksen, kuka mitäkin. Mutta kyllä ei voi ihan tasapäistää, vaikka olettaa voi lennosta. :)


    • Enpä usko. Siellähän se aina kytee.

    • Naiset tekee aina saman virheen että antavat pettäjälle useita kertoja anteeksi. Ottakaa naiset ruma ätmi niin teitä ei petetä koska ätmi ei saa koskaan naista muutenkaan.

    • Nainen Pelkää yksinjäämistä joten antavat komean miehen pettää. Ei kelpaa kiltti kunnollinen ätmi silloinkaan vaan nainen haluaa olla komean pettäjä miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Todellisuus on toisinpäin,1) Se pettäjä voi pelätä yksinjäämistä ja hylätyksi tulemista ja siksi pitää olla monta, ei ole kasvanut itsensä henkisellä tasolla itsenäiseksi ihmiseksi.2) Pettäjän oma itsetunto on jollain tavoin heikoilla, että niitä naisia pitää siksi haalia elämäänsä oman egon buustaamiseksi ja oman epävarman olon tasoittamiseksi, mikä vaikuttaa aivan narsistiselta toiminnalta. 3) On riippuvainen seksistä, hänelle yksi kumppani ei riitä, vaan hän joutuu naimaan koko ajan kuten juoppo, joka ei voi elää ilman alkoholia.
        Jos ihminen kasvaa henkisellä tasolla itsensä kanssa, niin kaikki on aina mahdollista. Terapiassa käyminen auttaa tunnistamaan itseään ja omaa käytöstään parhaiten, mikäli itse haluaa muutosta elämäänsä.


    • Anonyymi

      Tiedän muutaman pettäjän ja kerran oltii porukalla ryyppäämässä maauimalassa pettäjä valehteli monta kertaa silloiselle naiselleen ja minä sitten avauduin sille että miten se voi valehdella monta kertaa 10 minuutin aikana vaikka tyttöystävä on vieressä. Sitten se nainenkin heräsi ja alko vaatia vastauksia ja kerroin miten olin nähnyt sen pettäjän toisen naisen kanssa pussailemassa monta kertaa toista naista ihan äskettäin. Ei ollut iloinen ilta sen jälkeen ja pettäjän muija raivostui.

    • Anonyymi

      Pettäminen on addiktio. Ja siitä voi päästä irti jos haluaa. Monet ei halua.

      Ainahan voi kumppaniaan testata jos on liikaa epäluottamusta.
      Maksa jollekin tsirbulalle että lähestyy miestäsi ja kokeile mitä tapahtuu?

      Hyvin todennäköistä kuitenkin on että sinua on petetty jos aikaisemminkin on ollut "sarjapettäjän" vikaa hänessä.

      Tollaiset ihmiset nauttii siitä että saavat olla roolissa ja valehdella ja puhua itsensä irti kaikesta.

      Erityisen varovainen kannattaa olla mikäli miehesi roikkuu kokoajan älypuhelimensa kimpussa, jättää joitain viestejä tai puheluita ottamasta sinun aikanasi.

      Puhun kokemuksen rintaäänellä ja sanottakoon että en kerro kummalta puolen aitaa huutelen mutta harvoin pääsee tiikeri raidoistaan.

      Ja valehteleeko sinulle muutoin? Pettäjillä on tapana valehdella myös muista asioista satunnaisesti sekä jättää lupauksia lunastamatta.

    • Anonyymi

      Niinpä. Eipä sarjapettäjä pysty muuttumaan. Mutta itsestäni jota en pidä pettäjänä sanoisin että alkoholi on minulle vaarallinen aine. Että tosin kun en ole parisuhteessa niin en voi ketään pettääkään mutta sanoisin että jos olisin niin minun pitäisi kiinnittää huomiota tekemiseeni alkoholin vaikutuksen alla. Se tekee minut hieman huikentelevaksi vaikka en ole ollutkaan seksisuhteessakaan pitkään aikaan, parisuhteesta puhumattakaan. Se parisuhde päättyi miehen jatkuvaan pettämiseen, niin hän kyllä sanoi sen minulle ettei olla enää yhdessä, puhelimessa, kun ilmeisesti joku niistä nykyksistä oli puhelimessa ollessaan siinä vieressään. Olen huomannut että ihan hyvän näköinen mies olisi ainakin seksille lähtenyt kanssani kun molemmat olimme kännissä vapun maissa, hän tosin enemmän. Mutta onneksi jarrut sain päälle kun sanoi että hänen kotonansa on vaimo ja lapsi, että olipa onni että sain kysytyksi tuon ettei mitään tapahtunut. Että en ollut mahdollisen pettäjän kanssa silleen.. Enpä tosin sen iloisempi ollut olin tai en hänen kanssa silleen. Joskus olisi kiva löytää joku joka ei niin olisi varattu että olisi oikeasti vapaana. Mutta niissä miehissä jotka on vapaana tuntuu olevan jotain vikaa, esim pitkäaikaista vaikeaa alkoholismia, huonolla köytöksellä ryyditettynä esim että mukavaa ja normaalia ja luotettavaa miestä on miltei mahdoton löytää.. Toivossa on hyvä elää..

    • Anonyymi

      Ei voi. Seuraava kysymys.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa voi muuttua, jos päättää muuttua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe