Yliluonnollisia kokemuksia

Anonyymi

onko teillä mitään yliluonnollisia kokemuksia? Onko kukaan nähnyt aaveita?

36

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä voiko mua sanoa aaveeksi kun olen lihaa ja verta, ikää on kuitenkin jo 230 vuotta.

      • Anonyymi

        Äh tuo on ihan normaalia, olet joko vampyyri, tai ihmissusi.


      • Anonyymi

        Täällä nyt käsitellään vaikka mitä aiheita jotka ei liity sinkkuuteen, esim. vasta oli se avaruuskeskustelu. Tämä on sinkkujen palsta jossa voi keskustella kaikenlaisista asioista.


      • Anonyymi

        Avaruuskeskustelut joo, minulla on niitä sarjoja paljon, kun Mark Twain siirrettiin starship Enterpriselle, hän näki klingonin, reaktio oli: aika hyvin näytelty: hätkähti taaksepäin: IHMISSUSI!

        Oli luutnantti Worf :DF


    • Jos vastaisin tähän, porukka pitäisi minua outona.

      • Anonyymi

        Anna nyt tulla vaan. Ei se niiden sekoilujen päälle enää tunnu :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyt tulla vaan. Ei se niiden sekoilujen päälle enää tunnu :D

        Se nyt vaan oli toinen puoleni 😁


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Se nyt vaan oli toinen puoleni 😁

        Kerro sillä toisella puolellasi, jos tällä puolella hävettää.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sillä toisella puolellasi, jos tällä puolella hävettää.

        xL

        Häpeä on yliarvostettu tunne. Se on turhaan iskostettu kansakuntamme selkärankaan.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Häpeä on yliarvostettu tunne. Se on turhaan iskostettu kansakuntamme selkärankaan.

        Eiku nyt mä tiedän... se sun toinen puoli onkin sun eno-vainaasi.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyt tulla vaan. Ei se niiden sekoilujen päälle enää tunnu :D

        Yöllä minua lähestyi kirkas valo. Se oli niin häikäisevä että jouduin peittämään silmäni. Oliko se Herran enkeli, vai aivojeni tuottama unikuva jossain valveen ja unen rajamailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku nyt mä tiedän... se sun toinen puoli onkin sun eno-vainaasi.

        xL

        Toi oli jo pimeetä. Mistä sä revit näitä juttuja?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Toi oli jo pimeetä. Mistä sä revit näitä juttuja?

        Mun tätivainaa jeesaa.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tätivainaa jeesaa.

        xL

        Nauroin ääneen.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Yöllä minua lähestyi kirkas valo. Se oli niin häikäisevä että jouduin peittämään silmäni. Oliko se Herran enkeli, vai aivojeni tuottama unikuva jossain valveen ja unen rajamailla.

        No se ei ollut ilmeisesti ahdistava kokemus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ollut ilmeisesti ahdistava kokemus?

        Kyllä se oli, koska se meni kerta kaikkiaan ymmärryksen yli. Ensimmäinen ajatus oli ettei se ole todellinen. Siinä se kuitenkin oli aivan selvästi, aina kunnes valo sokaisi minut. En ole koskaan ennen tai jälkeen kokenut vastaavaa.


    • Kaikki yliluonnollinen kiertää mut kaukaa, vaikka nuoresta asti olen halunnut nähdä aaveita ja ufoja:(

      Mua ei saanut edes rentoutusharjoituksissa nukahtamaan, vaikka muut ympärillä alkoivat kuorsata. Sinänsä outoa, että olen kuitenkin lähes aina omissa maailmoissani. Niin kaikki valittaa, kun en huomaa tuttujakaan, kun tulee vastaan. Mutta ehkä se sit johtuukin just siitä?? Kummitukset ym. kiroaa, kun kävelen vaan ajatuksissani ohi..

      • Voisko tuo riippua siitä, onko ihminen taipuvainen etsimään asioihin vastauksia enemmän sisältään kuin itsensä ulkopuolelta? Jos on taipuvainen etsimään ulkopuolelta ja vielä tän perinteisen näkyvän todellisuuden ulkopuolelta, näkee helpommin niitä yliluonnollisia asioita?


    • Anonyymi

      Mä uskon että yliluonnolliset kokemukset ovat oikeasti ihan luonnollisia. Meidän alitajunta tekee tehtäviään, varoittelee ja rauhoittelee. Tai ettei kaikkea ole vielä saatu tutkittua.

      xL

    • Anonyymi

      tinderimiehet ja arabimiehet antaa tinderinaisille jotain yliluonnollista ja niiden rakastelutaidot on yliluonnollisia eikä sen jälkeen nainen hallua enään koskaan seurustella

    • Anonyymi

      Kyllä . Aaveita en ole nähmyt, mutta olen tuntenut kosketuksen ihollani. Ja toisinaan tiedän asioita etukäteen. Tieto tulee minulle aivan kuin joku sen sanoisi ja hetken kuluttua huomaan tiedon olleen oikea. Mystistä juu ja harvoin sattuu. Mutta se oma varmuus asiasta on aika erikoinen tunne. En tiedä, mistä se tulee. Ja tälaiset asioista ennalta varmasti tietämisen hetket erottaa kyllä omista pohdiskeluista, että asia ehkä voisi olla näin. Tieto vaan tule jostain ja pitää ihan tarkalleen paikkansa

      • Anonyymi

        Ja siis semmoisissa usein itseleni epäolennaisissa asioissa tämmöistä sattuu.


      • Anonyymi

        Yksi esimerkki: entisessä kotikaupungissani joskus murhattiin ihminen karmealla tavalla. Ihminen oli minulle täysin outo. Samoin murhaaja. Tiesin kuitenkin murhaajan etunimen heti asiasta kuultuani. Tiedotusvälineissä nimi julkaistiin sitten myöhemmin. En säikähtänyt tai muuta. Olin varma asiasta ja myöhemmin totesin vaan , että tieto piti paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi esimerkki: entisessä kotikaupungissani joskus murhattiin ihminen karmealla tavalla. Ihminen oli minulle täysin outo. Samoin murhaaja. Tiesin kuitenkin murhaajan etunimen heti asiasta kuultuani. Tiedotusvälineissä nimi julkaistiin sitten myöhemmin. En säikähtänyt tai muuta. Olin varma asiasta ja myöhemmin totesin vaan , että tieto piti paikkansa

        Lisäyksenä vielä, että mielestäni tämä ei ole yliluonnollista vaan vain joku aivojen toimintamekanismi, jota ei vielä ole ehditty tutkia. Päättely havainnoista , todennäköisyyslaskenta aivoissa. Sen verran selkeitä ja varmoja omat juttuni ovat, että en itse niitä pysty huuhaa-hommina pitämään. Joku älykkyyden ja päättelyn osa-alue aivoissa ennakoi asioita ja yhdistelee muistikuvia ja laskee juttuja ja tekee päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että mielestäni tämä ei ole yliluonnollista vaan vain joku aivojen toimintamekanismi, jota ei vielä ole ehditty tutkia. Päättely havainnoista , todennäköisyyslaskenta aivoissa. Sen verran selkeitä ja varmoja omat juttuni ovat, että en itse niitä pysty huuhaa-hommina pitämään. Joku älykkyyden ja päättelyn osa-alue aivoissa ennakoi asioita ja yhdistelee muistikuvia ja laskee juttuja ja tekee päätelmiä.

        Lähipiiri pitää minua noitana, mutta on viisaasti hiljaa asiasta. Toisinaan jotain hiukan naljailevat. Ei tämmöisistä jutuista puhuta ulkopuolisille.

        En pelkää aaveita. En usko aaveisiin. Uskon itseeni ja omiin voimiini


      • Anonyymi

        Helsingissä on meediokoulu, kannattaisi hakeutua niin olisi lahjoistasi hyötyä.


    • Anonyymi

      Olen kokenut OBE(out of body experience)kokemuksen. Kokemuksen takia tiedän, että kuoleman jälkeen olemme olemassa eri olomuodossa.

    • Anonyymi

      Minäkään en usko kummituksiin enkä mörköihinkään, MUTTA: eräs kokemus tuollaisesta pitkästä tajuttomuustilasta on kyllä, joka oli erikoinen sinänsä:

      Olin sellaisessa jossain pehmeässä valkoisessa lämpöisessä pumpulissa, oli pelkästään tunnetila siis, ei ajatuksia, pelkästään sellainen mukava tunne, sitten oli typerää kun heräsin ambulanssissa ja olivat viemässä sairaalaan olivat elvyttäneet, tuli kylmä olo, kun se olotila oli niin mukava siinä pumpulimaisessa lämpöisessä olla.

      Siis tuollaista ei jäänyt mitään ajatuksiakaan, pelkästään tunnetila säilyi mieleen :D

      • Anonyymi

        Minäkin muistan alitajuisesti olleeni pimeässä ja märässä paikassa jossa hengitin vain letkun avulla, letku oli liitetty napaani en tiedä miksi ei suuhun mutta näky on sellainen.
        Tämä muistikuva palaa jostain syystä aina mieleeni silloin kun olen yhdynnässä naisen kanssa, tunnen että olen saanut kolmannen asteen yhteyden.


      • Anonyymi

        Ilmeisen huono paikka sitten olla kuin jossain pumpulimaisessa lämpöisessä mössössä _D


    • Joskus juopotellessani kävelyllä luurit päässä Youtube keksii mua paremmin minkä biisin haluan seuraavaksi kuunnella, ja onnistuukin. Se on yliluollista.

      Toisena päivänä se automatikka taas laitaa kaikkea jota vihaan. Onko se aliluonnollista?

    • Mä olen joskus nähnyt pimeämä talviyönä valoa, joille en ole keksinyt selitystä. Pitääkö uskoa sellaista, mitä on omin silmin nähnyt? Mistä mä tiedän olenko nähnyt omin silmin vai vain mielikuvitellut ko valon?

      • Anonyymi

        Mäkin olen nähnyt outoa valoa eräänä kesäiltana.
        Muita outouksia on, näin oudon ilmoituksen seinällä, joka kertoi tulevaisuuteni. Siitä on toteutunut jo yli 70%. Saapa nähdä toteutuuko vielä loputkin.


    • Anonyymi

      Mä osaan ennustaa joka keväänä ja tää alko kun olin 9v

    • Olen nähnyt enneunia. Aavistanut tulevia tapahtumia. Nähnyt oikeasti ufon. 🛸

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe