Kauneus on katsojan silmissä

Anonyymi

Niin sanotaan mutta eihän se millään pidä paikkansa koska muuten rumat miehet saisi naisia.

24

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika veikeä mietelause, joka voisi kirvoittaa pitkiäkin keskusteluita yksilöllisyydestä, lajinkehityksestä ja kulttuurin vaikutuksesta yksilöön. Liikaa mistä voisi aloittaa. Nyt tarvitaan Funeauta.

      • Anonyymi

        Kaikista mietelauseista on mielestäni tämä: Oleta kaikki toisten kertoma valheeksi kunnes toteat sen itse todeksi.


    • Anonyymi

      Aloita vaikka Zenonin filosifiasta pohditasi, olettaen että olet aina ITSE väärässä :D

    • Anonyymi

      Näen kauniin naisen ja heti alkaa muna seisomaan koska haluan seksiä

      • Muna on se joka on kivespussissa. Niitä on kaksi, munat.
        Kikkeli on sit niiden yläpuolella.

        t: äidin kielenopettaja


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Muna on se joka on kivespussissa. Niitä on kaksi, munat.
        Kikkeli on sit niiden yläpuolella.

        t: äidin kielenopettaja

        Jep, muita hyväksyttäviä nimiä sille on mm. "kyrpä", "slerssi" ja "jyystin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, muita hyväksyttäviä nimiä sille on mm. "kyrpä", "slerssi" ja "jyystin".

        Miksei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä,
        kuten esimerkiksi: ruila, suoros, jorma ja Rakkauden Julma Valtikka

        https://www.youtube.com/watch?v=Hc1A3RLbVJU


    • Anonyymi

      Ensin nainen näkee miehen ulkonäön ja miettii ettei voisi harrastaa miehen kanssa seksiä joten suurin osa miehistä ei sen takia edes pääse tutustumaan naiseen jotta voisi miehen ajatuksia kuunnella. Ei siis ole kemiaa ilman hyvää ulkonäköä koska naiset on pinnallisia ja ajattelevat että ruma mies ei voi olla hyvä kumppani.

      • Anonyymi

        Ruman miehen nähdessään naiset päättelee heti ensimmäiseksi, että ruma mies on vielä rumempi ilman vaatteita ja en ikinä voisi harrastaa seksiä ruman miehen kanssa.
        Siksi rumalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia tutustua naisiin, koska ruma mies torjutaan heti ensi silmäyksellä.

        t. ruma mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruman miehen nähdessään naiset päättelee heti ensimmäiseksi, että ruma mies on vielä rumempi ilman vaatteita ja en ikinä voisi harrastaa seksiä ruman miehen kanssa.
        Siksi rumalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia tutustua naisiin, koska ruma mies torjutaan heti ensi silmäyksellä.

        t. ruma mies

        Naiset tuskin uhraavat yhtäkään ajatusta sille, minkälainen ruma mies olisi ilman vaatteita. Hölmöä kuvitella tuollaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruman miehen nähdessään naiset päättelee heti ensimmäiseksi, että ruma mies on vielä rumempi ilman vaatteita ja en ikinä voisi harrastaa seksiä ruman miehen kanssa.
        Siksi rumalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia tutustua naisiin, koska ruma mies torjutaan heti ensi silmäyksellä.

        t. ruma mies

        Rumat ne vaatteilla koreilee, mut jos on sohvan näköinen vaatteet päälläkin, niin miten voi edes odottaa et kukaan nainen kiinnostuis?

        Kaunis nainen on muuten kaunis jopa alastomana.


    • Anonyymi

      Menen heti iskemään kaunista naista. Ei nainen ole mikään saavuttamaton unelma, kyse on rohkeudesta ja naiset odottaa että mies tulee juttelee. Monet panot olen saanut kun baarissa olen lähestynyt naisia. Miettikää nyt oikeesti miten isänne tapai äitinne, varmaan jossain baarissa ryyppäsivät ja isänne meni juttelee äidillenne ja tuloksena oli että teidät pantiin alulle yöllä neljän aikaan.

      • Anonyymi

        Siihen aikaan, kun isät ja äidit aloittivat seurustelun, niin se alkoi lavatansseilla, kun sellaisia oli siihen aikaan.


      • "Miettikää nyt oikeesti miten isänne tapai äitinne,"

        En muuten oo kysynyt, mut mun käsittääkseni mun äiti oli se aloitteellinen ja faija sellanen laiha ujo honkkeli. Hän oli kyllä juoppo, joten ei ton nimimerkki viinamiehen jutut ihan tuulestatemmattuja ole. (mun mutsi taas ei ole juoppo, juo korkeintaan kolme olutta)


    • Anonyymi

      Tuota sananpartta hyödynnetään vain rumien naisten itsetunnon kohottamisessa ja siinä että miesten pitää kehua näitäki naisia kuten niitä joita pitävät kauniina. Kaiken huippu on se että miehen pitää tasa-arvon nimissä ottaa ruma nainen koska kauneus on vain katsojan silmissä, ja miehen oma totuus naisen kauneudesta tai rumuudesta on väärässä.

      • Anonyymi

        Sä taidat käsittää tuon sanonnan ihan väärin.


    • Anonyymi

      Rumissa ei ole mitään hyvää ja siksi kukaan ei katsele eikä halua ruman miehen kanssa seurustella.

    • Pitää se paikkansa, mut ätmit on niin rumia sisältäkin, et naisten silmiin sattuu.

      • Anonyymi

        Cuck! Lipilipilipi :D


    • Ulkonäkö, mut etenkin käytös, on se minkä huomaamme kun ensimmäisen kerran tapaamme ihmisen. Tietysti kauniit/komeat ekana huomataan, mutta rumatkin pärjää jos osoittaa hyvää käytöstä. Miettikää sitä?

      Sisäinen kauneus huomataan sitten. Tai jo siitä hvästä käytöksestä.

      Lopulta kuitenkin rakas on aina kaunis.

    • Mut makuasioita nää myös on. Minä pidän kauniina naista jota sinä sonot rumaksi kurpaksi.
      Ja toisinpäin.

    • Päteehän tuo muihinkin asioihin, kuten taiteeseen.

    • Anonyymi

      Tuonko takia intialaiset ätmit raiskatesaan tyttöjä kaivavat heiltä silmät päästä. Katsojalla ei ole silmiä, joten eivät raiskaajaätmitkään ole sitten rumia. Ätmilogiikkaa.

    • Anonyymi

      Minun vanhempien seurustelu alko kuulemma kun baarissa tutustuivat. Niin että kyllä sitä alkoholia pitää juoda jotta saa naisia. Olen kaksi kertaa seurustellut ja molemmat jutut alko baarissa. Nykyisen tyttöystäväni tapasin veljeni kautta kun se oli veljeni kaveri ja olivat baarissa ja menin sitten sinne ryyppäämään ja sitten jotenkin vaan alettiin juttelee ja siinä tässä ollaan 8 vuotta myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe