Oletko laatikkopää?

Anonyymi

Kysymys suunnattu lähinnä palstan miehille, mutta saa naisetkin toki vastata (kaipa sitä on myös laatikkopäisiä naisia).

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääni on soikea ja hieman neliskanttinen ja kuontalona upea sasikalju.

      t. DarkFear en pääse nyt kirjautumaan

    • Anonyymi

      Montako yksityislentokonetta ja limusiinia SINÄ omistat itse?

    • Anonyymi

      Hauska ajatus sinänsä "laatikkoukko", asuu laatikossa ja sen näkee aina PikkuKekkosessa, siinä lastenohjelmassa, missä on myös Reppuheppu.

      Ja tuossa on myös hyvin huilua osaava soittava kai joku Iina-niminen josta pidän kun joskus katson.

      Laatikkoukko ja reppuheppu ovat siis rosvoja?

      • Anonyymi

        Itselläni ovat vähän kipeitä vieläkin, kun useampia kylkiluita murtui kerralla... 3kk yleensä kai on se paranemisaika, mutta en tarvitse enää juurikaa särkylääkkeitä nukkumiseen, vaikka hengittäminen on vieläkin, aivastaminen ja yskiminen tuntuu kipua paljon...

        Luun murtumissa juurikin tyypillistä luulen miten lääkärit kertoivat että ei voi oikeastikaan sitten parantaa, eikä kannata yrittääkään leikataan sitten, pelkkä lepo ja ravinto auttaa, olenkin syönyt aika hyvinkin nyt.


    • Anonyymi

      Uskalsin kokeilla itse sormilla miten lääkärit yleensä tunnustelevat kylkiluita, niin toisella puolella sydämen alla aika pehmeitä vielä mutta luutumisvaiheessa verrattuna toisen puolen kylkiluihin... sisäisiä luunmurtumia tuollaiset.

      Uskalsin kokeilla itse että mille tuntuu... useampia parannusvaiheessa sitten noita luita.

    • Anonyymi

      Oli säikäytti minua tuollainen uni... niin noniin särkylääkkeet voivat aiheuttaa unissakin tuollaisia juttua, jotka ovat vähän epätoivottuja ominaisuuksia: kun olin katsonut avaruusohjelmia, ja kun talossa on hissi niin HUI säikähdin kun hissin oven takana seisookin sitten joku hahmo jostain avaruusohjelmasta, mutta tajusin heti että oli unen kuvitusta asioista tuollainen :D

      Tuollainen on aika "yllättävää", kun avaat oven niin takana seisookin paikoillaan joku ihminen joka tuijottaa sinua suoraan silmiin :D

      • Anonyymi

        Jääkaapin ovenkin jos unessa avaat, niin se olisi muuten tyhjä mutta olisi vain tuijottava pääkallo sisällä :D


    • Anonyymi

      Mutta niin on aika hauska tuo en olle varma onko IIna joka hauskuuttaa lapsia PikkuKakkosessa, ReppuHeppu myös samassa jutussa... tuo huilua soittava jos nimensä on edes Iina, on mielestäni ihastuttava mutta ulkonäöltään ei aivan minun tasoa, mutta huolisin koska on niin ihastuttava.

    • Inte vet vad menar "laatikkopää". Jag e mannen med långa flettor.

    • Minkälainen on laatikkopää?

      • Anonyymi

        Sellainen pää, jossa on leveä, jykevä ja kulmikas leuka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen pää, jossa on leveä, jykevä ja kulmikas leuka.

        Robert Pattinson?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Robert Pattinson?

        Joo, siinä on yksi hyvä esimerkki laatikkopäästä ja naiset tykkää. 🧐


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe