elopainoa...

Ihmettelin ollessani vierailulla ja hyvin ravittuna että jo ennen kuin tulin oli painoni jostain syystä 3kiloo normaalia enemmän. Tänään kävin aamulla kakkosella. Tuli läjä ja äsken kävin tokalla kakkosella ja tuli puolimetrinen pötkylä pönttöön. Arvioin sen niin. Paljonkohan paino? Selittääkö tämä korkean elonpainoni tänä viikonloppuna? Kohta lähden kotiin ja punnitsen itseni. Ajattelin myös ostaa ainakin 15 keskarii koska olen nyt 12päivää oluetta.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalla tavalla syntyi aikoinaan neitseellisesti maailman suurin pökäle eli U2:n Bono. Siispä seuraavalla kerralla älä jää ihastelemaan tuotostasi, vaan vedä se välittömästi putkistosta alas ja kun vesisäiliö on täyttynyt, niin vedä uudestaan ja toista tämä ainakin 7 kertaa!

      Sinulla taitaa olla hidas suoli, kun tuollaisia pökäleitä tulee. Tee siis näin: tee pieniä lappusia, joihn kirjoitat päivämäärän ja vuosiluvun ja niele ne ja kun löydät sellaisen pöntöstä, niin tiedät, kuinka hidas suolesi todella on.

      Muista myös, että kakkakeiju jättää kolikoita potan tai pytyn pohjalle aina kun tuotos tulee - ei siis teoksen painon mukaan! Neuvottele sellainen uusi sopimus keijun kanssa, että kilomäärä huomioidaan ja jos ei käy, niin uhkaa lakolla!

      • Et oo uuuukakkosfani? en minäkään ja pökäleitä maailmassa riittää joillakin aivotoimintaa ja jalatkin kantaa. Eilen join 15 annosta 13.00.-01.00..ja heräsin 09.20..olen nyt juonut kaks nelos lonkeroo normikokoo..ja oon vxxxu päissäni. Sii miten mahdollista? veteleekö maksani viimeisiä? jos lappusia vetää vatsaan pitää olla hapon kestävää paperia siis taiteilija/arkkitehtipaprua jota saaa taiteilijatarvikeliikkesstä ja tais maksaakin jonni verran.


      • Nii ja noista keijuista peikoista sun muista irlantilaishaltijoista..paljon vaurautta lupaavat mutta mitään ei koskaan saa vaikka tulis pipanoita puolen tunnin välein pönttöön. Muutenkin pelottaa tommoset yliluonnollis otukset joita pahimmassa päissä näkee liikaakin..varsinkin niitä vxxxxn peikkoja.. ja öisin ahdistelevia paholaiszombieita..


      • pervokki kirjoitti:

        Nii ja noista keijuista peikoista sun muista irlantilaishaltijoista..paljon vaurautta lupaavat mutta mitään ei koskaan saa vaikka tulis pipanoita puolen tunnin välein pönttöön. Muutenkin pelottaa tommoset yliluonnollis otukset joita pahimmassa päissä näkee liikaakin..varsinkin niitä vxxxxn peikkoja.. ja öisin ahdistelevia paholaiszombieita..

        ..varsinkin krapulaöinä..


      • Anonyymi

        " Samalla tavalla syntyi aikoinaan neitseellisesti maailman suurin pökäle eli U2:n Bono "

        Minusta South Park on parempi, kuin Simpsonit.
        t. Kylmis


    • Anonyymi

      Jos ei mies senttaalia paina, niin silloin vaivaa paha riisitauti.

    • Anonyymi

      Alkoholi turvottaa kasvoja ja saa nestettä kertymään kehoosi litratolkulla, kun juot tuollaisia määriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe