Ensi viikolla kuollaan kaikki !!!!!

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006128861.html
"Ensi viikolla alkaa kunnon hellejakso – jopa yli 30 astetta, sitten jysähtää...."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5ad3641-2cb7-41ca-b79e-02220e4289fb
"Uskomaton käristyskupoli on taas täällä: Hellettä kohta Lappia myöten, torstaina jo 30 – eikä loppua näy!
Maanantai on vielä viileähkö. Sen jälkeen alkaa hikoilu."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006128222.html
"Intia kärvistelee tappavan helteen kourissa, vesi vähenee uhkaavasti.
Intiassa kärvisteltiin lauantaina tappavien helteiden kourissa, ja lämpötila nousi monin paikoin lähelle 50 astetta.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006128782.html

Jotkut vielä kehuskelevat, että ihana käristyskupoli on täällä ja menevät oikein rannalle makaamaan paatavan kuumaan aurinkoon.
Varjossakin on tukahduttavan kuumaa.
Viime kesänä oli käristys kupoli ja ei siinä ollut yhtään mitään nautintoa.
Asunnon lämpötila nousee lähelle 28 astetta, miten siinä nukut, kun nukkumisesta ei tule yhtään mitään kuumuuden takia.
Nukkumis lämpötilaksi suositellaan 18.... 20 astetta, jossa on miellyttävä nukkua.

Maailmanloppu tulee kiduttavalla tavalla, kun aurinko käristää meidät hengiltä ja ajatelkaapa, jos käristys kupoli on kuumempi seuraavana vuonna.
Oikein hirvittää ensi viikko, kun käristys kupoli lähestyy pelottavalla tavalla.

89

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa hyvä että on ilmastointilaite hankittuna :) myöhäiset saa kuulla varmaan eioota kaupoissa.

    • Eiii tunnu missään. Mulla on huurrekone hip hei :D

      • Punapäiden kannattaa pysyä piilossa. Tehän käristytte auringossa helposti?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Punapäiden kannattaa pysyä piilossa. Tehän käristytte auringossa helposti?

        Eiku tulee vaan lisää kuoripigmenttiä.

        Odotan oikein.

        Talvesta tykänny koskaan. Kesä se olla pittää ja kaikilla!


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Punapäiden kannattaa pysyä piilossa. Tehän käristytte auringossa helposti?

        Pönttishän on tummaverikkö, joka värjää tukkaansa punaiseksi. Kehunut olevansa melkein yhtä ruskea kuin Lola Odusoga. Tosin myös ilmeisesti yhtä pulska :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttishän on tummaverikkö, joka värjää tukkaansa punaiseksi. Kehunut olevansa melkein yhtä ruskea kuin Lola Odusoga. Tosin myös ilmeisesti yhtä pulska :(

        Kyllä näin on. Minulla on iho vähän tummempi. Se on perua mummoltani. Hänen suvustaan. Tukkaa värjään punaiseksi ja pulleakin olen ollut, nyt siihen on tullut vähän mutkia matkaan ja pitäisi saada pehmeys takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttishän on tummaverikkö, joka värjää tukkaansa punaiseksi. Kehunut olevansa melkein yhtä ruskea kuin Lola Odusoga. Tosin myös ilmeisesti yhtä pulska :(

        Mutta hei, ei minun olomuotoni helteiden tuloa estä, ja se oli tässä asiana jos saa huomauttaa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eiku tulee vaan lisää kuoripigmenttiä.

        Odotan oikein.

        Talvesta tykänny koskaan. Kesä se olla pittää ja kaikilla!

        Tajusin juuri kuka lähetti sinulle sen kikkelikuvan!


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tajusin juuri kuka lähetti sinulle sen kikkelikuvan!

        No kuka sitten?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kuka sitten?

        Eräs palstasetä joka omistaa noin 60-vuotiaan kikkelin kannusti meitä jatkamaan juttua sähköpostin välityksellä. Sattumaa, hmmm?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eräs palstasetä joka omistaa noin 60-vuotiaan kikkelin kannusti meitä jatkamaan juttua sähköpostin välityksellä. Sattumaa, hmmm?

        ??????????????


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eräs palstasetä joka omistaa noin 60-vuotiaan kikkelin kannusti meitä jatkamaan juttua sähköpostin välityksellä. Sattumaa, hmmm?

        Joka tapauksessa: Niitä ei saa lähetellä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joka tapauksessa: Niitä ei saa lähetellä.

        Kaikki menee roskiin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ??????????????

        Tiedäthän sen palstaukin, joka ei tykkää tippaakaan Pönttiksestä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joka tapauksessa: Niitä ei saa lähetellä.

        Miksi lähettäisin kaluni jollekkin? Se löytyy takuu varmasti seuraavaksi kaiken maailman iloki. En minä niin tyhmä ole. Vai lähettäisitkö kuvan omastasi?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miksi lähettäisin kaluni jollekkin? Se löytyy takuu varmasti seuraavaksi kaiken maailman iloki. En minä niin tyhmä ole. Vai lähettäisitkö kuvan omastasi?

        Miksikö? No älä multa kysy!

        Ite kirjoitat näin: "Olen kieltämättä sangen kestävä, minkä hyvin tiedätkin ;)"

        Eli aika helppo yhdistää. Todistusaineisto postiin ja sitten teksti perään? Keltäs muulta??????????


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksikö? No älä multa kysy!

        Ite kirjoitat näin: "Olen kieltämättä sangen kestävä, minkä hyvin tiedätkin ;)"

        Eli aika helppo yhdistää. Todistusaineisto postiin ja sitten teksti perään? Keltäs muulta??????????

        Me käytiin palstaukin kanssa keskustelua sähköpostilla. Hän yritti saada minut lähettämään sähköpostia sinulle. Sanoin etten halua osoitettasi. Myöhemmin hän kehotti palstalla siirtymään sähköpostiin. Lisäksi hän oli osallisena keskustelussamme. Se paskiainen yritti virittää ansan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Me käytiin palstaukin kanssa keskustelua sähköpostilla. Hän yritti saada minut lähettämään sähköpostia sinulle. Sanoin etten halua osoitettasi. Myöhemmin hän kehotti palstalla siirtymään sähköpostiin. Lisäksi hän oli osallisena keskustelussamme. Se paskiainen yritti virittää ansan.

        Kuulepas sinä ja ukki, menkäähän nyt nukkumaan jooko.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuulepas sinä ja ukki, menkäähän nyt nukkumaan jooko.

        Kuulepas Pönttötäti. Sinä kiusasit minua, minä kiusasin sinua. Se on tasapeli. Minulla ei vain ole sinun sähköposti osoitettasi. Miten minä edes lähettäisin sinulle minkään sortin kuvia. Ukki kehuskeli että hälläpä on. Oletko oikeasti noin yksinkertainen maalaistollo?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuulepas Pönttötäti. Sinä kiusasit minua, minä kiusasin sinua. Se on tasapeli. Minulla ei vain ole sinun sähköposti osoitettasi. Miten minä edes lähettäisin sinulle minkään sortin kuvia. Ukki kehuskeli että hälläpä on. Oletko oikeasti noin yksinkertainen maalaistollo?

        Joku on antanut sinulle osoitteeni.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kuulepas Pönttötäti. Sinä kiusasit minua, minä kiusasin sinua. Se on tasapeli. Minulla ei vain ole sinun sähköposti osoitettasi. Miten minä edes lähettäisin sinulle minkään sortin kuvia. Ukki kehuskeli että hälläpä on. Oletko oikeasti noin yksinkertainen maalaistollo?

        Tämä palsta on lopullisesti pilalla. Vi t tu ketjuissa jotka ei liity teihin mitenkään on teidän draamaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joku on antanut sinulle osoitteeni.

        Kuten sanoin, ukki on rumpattanut että minun pitäisi lähettää sinulle viestiä, mutta kieltäydyin ottamasta vastaan osoitettasi. Miksi minä sen haluaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on lopullisesti pilalla. Vi t tu ketjuissa jotka ei liity teihin mitenkään on teidän draamaa.

        Sano se Partakaverille. Minä puhuin ilmastosta.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuten sanoin, ukki on rumpattanut että minun pitäisi lähettää sinulle viestiä, mutta kieltäydyin ottamasta vastaan osoitettasi. Miksi minä sen haluaisin?

        Älä kailota palstalla, että rakastat sitä ja tätä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sano se Partakaverille. Minä puhuin ilmastosta.

        Sano tuolle maalaistollolle että lopettaa seuraamiseni. Minua ei kiinnosta minkälaisia kuvia hän lähettelee miesten kanssa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sano se Partakaverille. Minä puhuin ilmastosta.

        Olisi vain helpompaa jos vaihtaisit nimimerkkiä, siitä asti kun pönttöuuni on täällä ollut tämä on ollut yhtä koululaisten draamaa. Fiksut ihmiset selvittää välit yksityisesti.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Sano tuolle maalaistollolle että lopettaa seuraamiseni. Minua ei kiinnosta minkälaisia kuvia hän lähettelee miesten kanssa.

        Sinähän siinä seuraat, roikut TAAS hanurissani.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä kailota palstalla, että rakastat sitä ja tätä.

        Mustasukkainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vain helpompaa jos vaihtaisit nimimerkkiä, siitä asti kun pönttöuuni on täällä ollut tämä on ollut yhtä koululaisten draamaa. Fiksut ihmiset selvittää välit yksityisesti.

        Fiksut ihmiset vaihtavat maisemaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mustasukkainen?

        Ei kun minua. Se on outoa. Koska et mitenkään ja se on selvää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinähän siinä seuraat, roikut TAAS hanurissani.

        Kukakohan se tänään liimautui minuun kiinni ja on siitä lähtien roikkunut perässäni nuorta munaa kerjäten.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun minua. Se on outoa. Koska et mitenkään ja se on selvää.

        En niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vain helpompaa jos vaihtaisit nimimerkkiä, siitä asti kun pönttöuuni on täällä ollut tämä on ollut yhtä koululaisten draamaa. Fiksut ihmiset selvittää välit yksityisesti.

        En vaihda koskaan. Kenenkään pyynnöstä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Fiksut ihmiset vaihtavat maisemaa.

        Miksi vaihtaisin maisemaa kun olen lukemassa palstan keskuteluja, nyt oli aiheena vit tu sää. Tai siis piti olla.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kukakohan se tänään liimautui minuun kiinni ja on siitä lähtien roikkunut perässäni nuorta munaa kerjäten.

        Heippa horisija, suksi nyt siitä. Minä en sinua tunne eikä ole tarve kerjätä, mutta ei myöskään vastaanottaa törkykuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaihtaisin maisemaa kun olen lukemassa palstan keskuteluja, nyt oli aiheena vit tu sää. Tai siis piti olla.

        Säää säää sää, mää määä määä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun minua. Se on outoa. Koska et mitenkään ja se on selvää.

        Luuletko oikeasti että joku voisi rakastaa kaltaistasi? Eihän Harmiskaan lämmennyt sinulle.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En niin.

        No niin. Tuki sitten suusi ja lopeta turhan läpätys ja etsi toinen ketju.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että joku voisi rakastaa kaltaistasi? Eihän Harmiskaan lämmennyt sinulle.

        Ei niin lämmennytkään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että joku voisi rakastaa kaltaistasi? Eihän Harmiskaan lämmennyt sinulle.

        Minua ei rakasta kukaan, ei nyt eikä huomenna eikä ensi vuonna.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että joku voisi rakastaa kaltaistasi? Eihän Harmiskaan lämmennyt sinulle.

        Muutan Timbuktuun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muutan Timbuktuun.

        Olen menossa nunnaluostariin.

        Kaksi matkalaukkua on tuossa ovella.
        Ei ole varmaa, otetaanko sinnekään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minua ei rakasta kukaan, ei nyt eikä huomenna eikä ensi vuonna.

        Vitun ämmä pilasit tämän yön. Minä rakastin sinua, kiusallista tai ei. En ole Pertti. Haista paska. Vittu että vihaan sinua. Sinä aina välillä kohtelet minua hyvin, että voisit taas vain pahoittaa mieleni. Olet paha ihminen joka nauttii toisten kärsimyksestä. Ansaitset olla yksin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vitun ämmä pilasit tämän yön. Minä rakastin sinua, kiusallista tai ei. En ole Pertti. Haista paska. Vittu että vihaan sinua. Sinä aina välillä kohtelet minua hyvin, että voisit taas vain pahoittaa mieleni. Olet paha ihminen joka nauttii toisten kärsimyksestä. Ansaitset olla yksin.

        Siinä on poski, lyö vaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen menossa nunnaluostariin.

        Kaksi matkalaukkua on tuossa ovella.
        Ei ole varmaa, otetaanko sinnekään.

        Noin nyt se on sanottu. Tuntuuko hyvältä. Siinä nauti.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vitun ämmä pilasit tämän yön. Minä rakastin sinua, kiusallista tai ei. En ole Pertti. Haista paska. Vittu että vihaan sinua. Sinä aina välillä kohtelet minua hyvin, että voisit taas vain pahoittaa mieleni. Olet paha ihminen joka nauttii toisten kärsimyksestä. Ansaitset olla yksin.

        Haluaisitko sanoa vielä jotakin muuta?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siinä on poski, lyö vaan.

        Elä vittu edes sano tuollaista paskaa. Minä en lyö naista vaikka henki menisi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Elä vittu edes sano tuollaista paskaa. Minä en lyö naista vaikka henki menisi.

        Kyllähän sinä vähän siltä kuulostat.
        Aggressiiviselta kaverilta.

        Onko paha olla?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Haluaisitko sanoa vielä jotakin muuta?

        Veikkaan että aistit jo paskan fiilikseni. Sinä voitit! Hei kaikki hurraa! Pönttis voitti! Hip hip hurraa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllähän sinä vähän siltä kuulostat.
        Aggressiiviselta kaverilta.

        Onko paha olla?

        Joo on. Sinun ansiostasi. Nauti siis. Onnea.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Joo on. Sinun ansiostasi. Nauti siis. Onnea.

        Yleensähän kaikki on minun vikaani. Joten ei uutta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yleensähän kaikki on minun vikaani. Joten ei uutta.

        Olet oikeassa. Se on sinun vikasi. Et koskaan edes antanut minulle mahdollisuutta, koska Pertti. Mene terapiaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olet oikeassa. Se on sinun vikasi. Et koskaan edes antanut minulle mahdollisuutta, koska Pertti. Mene terapiaan.

        Kauniita unia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olet oikeassa. Se on sinun vikasi. Et koskaan edes antanut minulle mahdollisuutta, koska Pertti. Mene terapiaan.

        Hyvää yötä nyt sinulle kumminkin...
        minulle ei tarvitse toivottaa...

        Pääasia, että sinun oloasi taas helpottaa.


      • Anonyymi

        Tämä ei ole käristyskupoli, tämä on Superkäristyskupoli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt sinulle kumminkin...
        minulle ei tarvitse toivottaa...

        Pääasia, että sinun oloasi taas helpottaa.

        Kuule ei helpottanut yhtään kiitos vaan. Enkä pistä palstaa paskaksi tai muutenkaan kiukuttele. Sinä et merkitse minulle mitään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuule ei helpottanut yhtään kiitos vaan. Enkä pistä palstaa paskaksi tai muutenkaan kiukuttele. Sinä et merkitse minulle mitään.

        En merkitsekään kenellekään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En merkitsekään kenellekään.

        Vittu että olet ärsyttävä. Minä rakastan sinua. Haista paska.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vittu että olet ärsyttävä. Minä rakastan sinua. Haista paska.

        Mee nukkumaan...
        Jooko.. :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mee nukkumaan...
        Jooko.. :(

        Joo.


    • Anonyymi

      Päivän biisi by Eric Clapton toisi olla vaikka: https://www.youtube.com/watch?v=qYS732zyYfU

      Eric Clapton - cocaine ...jooh justiin että yritä nyt itse sitten liikkua paljon kun on tarjottu tuollaista puudusainetta jotta parenet, aivan ilmaiseksi kavereiden puolesta jota lääkärit eivät voi tarjota, yritä joo liikutella selkää ja voimistella un täysin kokaiinin puudutuksessa ÖD

    • Kukaan ei saa marmattaa loppuviikolla.
      Se on jo nyt sovittu.

      Pankaa cooleri pöksyihin ja hymyilkää.

      • Anonyymi

        Muistakaa ettette marmata sitten kun paleltaa ja on pimeää. Kun minä nautin!


    • No tämä nyt on liioiteltua. Aurinko ei ihan niin nopeasti kärvistää maapalloa. Nauttikaamme helteistä :)

      • Ihan samaa mieltä :)

        Meillä ei kerkiä itikka inahtaa kun auringon kuumuus jo sammuu ja Jäämeri puhaltaa.

        Ilo irti ja rantahiekka ilmaan!


      • Anonyymi

        Sitten kun on -30 niin tulen tänne sanomaan että nauttikaamme pakkasista! Niille jotka ei pakkasista tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun on -30 niin tulen tänne sanomaan että nauttikaamme pakkasista! Niille jotka ei pakkasista tykkää.

        Aattele, jos ei koskaan olisi hellettä, et osaisi nauttia ja arvostaa viileyttä. Jos ei koskaan olisi pakkasta, et osaisi nauttia lämmöstä :) Kontrastit tekevät elämästämme mielekkään :)


      • Anonyymi
        MyLMyR kirjoitti:

        Aattele, jos ei koskaan olisi hellettä, et osaisi nauttia ja arvostaa viileyttä. Jos ei koskaan olisi pakkasta, et osaisi nauttia lämmöstä :) Kontrastit tekevät elämästämme mielekkään :)

        Osaan arvostaa ilman äärilämpötiloja. 30 asteen helteistä ei kukaan voi nauttia, vähempikin riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaan arvostaa ilman äärilämpötiloja. 30 asteen helteistä ei kukaan voi nauttia, vähempikin riittää.

        Ai, no se on hyvä jos joku osaa :) Minusta Jos ei olisi kontrasteja kaikki olisi samanlaista :) Harmaata :) eikä voisi verrata ja löytää pienistäkin asioista kivoja juttuja ja aihetta nauttimiseen :)


      • Anonyymi
        MyLMyR kirjoitti:

        Ai, no se on hyvä jos joku osaa :) Minusta Jos ei olisi kontrasteja kaikki olisi samanlaista :) Harmaata :) eikä voisi verrata ja löytää pienistäkin asioista kivoja juttuja ja aihetta nauttimiseen :)

        Kontrastia on jo 20 ja -20. 30 on hulluutta josta saa valittaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kontrastia on jo 20 ja -20. 30 on hulluutta josta saa valittaa!

        Sovitaan niin :D Jos haluaa valittaa, haluaa valittaa :)


    • Anonyymi

      Joo noniin menet kadulta ostamaan kaunkinta jotain suoraa kokaa, puudutaa koko vavaralosi siten ... mutta jos pystyy sellaista tekemään, niin on tehokas aine, jos vain osaa käsitellä sitä sitten jossain äärimmäissä kiputiloissa.... tuollainen juttu on että: sen aikaa kun se kokaiiini vaikuttaa, niin yritä voimistella lihaksia, jne. koska poistaa koko vartalon kivunkin sitten tuollaiset.

      Eli syö ja syö ja jne.. jos melkein koko elimistö on puuduttettuna...

    • Anonyymi

      Olisi kidutusta asua jossakin tropiikissa, jossa lämpötila on vuoden jokaisena päivänä 24...... 35 asteessa, kuten Thaimaassa tai Vietnamissa.
      Onneksi elokuussa alkaa viilenemään, ainakin yöt ovat viileämpiä.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei niinkään alkaa, vaan ryhtyy tai rupeaa...viilenemään Toinen vaihtoehto on että alkaa viiletä


      • Anonyymi

        Onneksi kesä on lyhyt suomessa. Saisi olla lyhyempikin.


    • Anonyymi

      Paskat, ilmaston lämpeneminen on pelkkää hippien satuilua.

    • Anonyymi

      Helteessä ei kärvistellä vaan kärvennytään, tosin josahi mujala ko Suomesa. Luulen ettei kuolla kaikki vaan notta paremminhi saajaan ainaki täälä kylvettyä kaikki, nää peldot kutka siemmeniä vartovat

    • Anonyymi

      En aigo pilaannuttaa mieltäni enkä hyvää tuultani sotkea tälläkään viikolla Iltsikan sääutisilla. Sieltä kohta kuiten on taase tuleva sitä: Nauti vielä kun voit-tyylistä aivan tarpeetonta ylivöyhkäämistä. Otetaan iisisti kaikki sää vastaan tonnin seteli-ilmeellä, suunnitellaan työt säiren mukaan ja ölövistellään latteasti

    • Anonyymi

      Joo jos vahingingossa syöt jonkun väärän Tabletin suihisi eli jotain synteettistä kokaiinia, niin ensi oireina olisi hirvittävän korkea låmpötilan nousu elimistössä ja sitten... korkea ajatusten taso... ja olo kuin olisi joku Superman...

      Kokassa on tuollainen vaarallisuus, kun siitä ei tule krapulaa lainkaan, kuten alkoholista, eli haluat aina vain enemmän sitä epätodellisuutta missä poliisimiehet ja James Bonditkin elävät.

    • Anonyymi

      Noniin kukaan ei kuole... mutta sanoin vain varoituksen sanan lääkäreistä jotka eivät määrää suoraa katu-kokaiinia potilaille parantaakseen heitä, vain jotain codeiinaia tain vastaavaa...

      Kun tuollaiset voisivat auttaa eli Diagnoosi oli väärä, ja täysin väärät lääkkeet määrätä jotain tramadolia, kun pitäisi määrätä toisen tyyppistä...

      Kukaan ei kuitenkaan kuole.

    • Anonyymi

      Kuolema on parasta mitä rumalla ätmille voi tapahtua. Loppuu se naisettomuuden kärsimys heti.

    • Anonyymi

      Ihana seksihelle! Lämpimät yöt voi käytää rakasteluun ulkosalla

    • Anonyymi

      Täysin oikein että ihminen kärsii käristyksestä, mitäs on niin paska että ilmaston tuhosi.

    • Onko merivesi jo miten lämmintä?

    • Anonyymi

      Ei tuu helteitä.

      • Anonyymi

        Musiikkia korvilleni.


    • Onneks kuitenkin asutaan Suomessa..

      • Anonyymi

        Suomessa asumisen yksi parhaista puolista on ilmasto!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe