Yleensä on saanut lenkkeillä ja samoilla metsässä melko rauhassa toukokuussa mutta ei tänä vuonna. Kiitos huhtikuun helteiden, hyttyset ilmestyivät etuajassa.
Ja nyt niitä on jo massoittain.
Huhtikuun helle ja hyttyset
2
203
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keväät ovat varhaistumassa niin sama tulee tapahtumaan vuosittain.
Se hyvä puoli säissä nyt oli että mustikka pääsi kukkimaan ilman hallanvaaraa. Jos kesäkuu ja heinäkuun alku ei ole pelkkää kuivuutta niin tänä vuonna saattaisi saada hieman poimittuakin niitä talteen. Viime vuosi oli helteiden vuoksi mustikan osalta ainakin täällä etelärannikon tuntumassa aika toivoton. - Anonyymi
Syksyä odotellessa. Eilen yritin käydä lempipolullani mutta ei siitä nyt tule mitään. Offit ei auta kun ne pistää trikoiden läpi reisiin ja sääriin. Ei niitä myrkkyjä voi laittaa vaatteiden alle eikä laajoille ihoalueille.
Enkä edes halua laittaa samoja myrkkyjä iholleni joita on käytetty jo Vietnamin sodassa. Sinne meni hukkaan sekin runsas 4 euroa.
Pitää vielä kokeilla sitruuna- tai laventeliöljyä voiteeseen sekoitettuna, josko se auttaisi. Hyttyset kuulemma inhoaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482