Oli ihan pakko

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi profiiliasi ei löydy?

• Koska ei sitä löydy 😁

• Minä luulin sinun nostaneen kytkintä.

• Partakaveri kirjoitti:

Minä luulin sinun nostaneen kytkintä.

No ei :) se on piilotettu 😆

• Anonyymi

Pissis ilmeisestikin luulee että on jokin kehu että kelpaa homppelimaiselle klopille, mutta jannun naamasta jo näkee ettei sillä kovinkaan kova menekki ole ikäistensäkään joukossa, ainakaan tyttöjen mutta ehkä poikien.

• Aivan 😆😆😆 kaikki jutun naiset pissiksiä vissiin. 😆 Rautaista logiikkaa 🤟👍

• Anonyymi

Älä valehtele itsellesi, kyllä toi mies on vaan komee.. Tais osuta ja upota, kun pappoja ei haluta.

• Anonyymi

Miten niin? Todella komea mies, eikä mikään pojanrimpula. Nainen on myös tosi hot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi, kyllä toi mies on vaan komee.. Tais osuta ja upota, kun pappoja ei haluta.

Ei tartte valehdella kun on silmät päässä ja näkee luihun hinttarimaisen jolpin.

• Anonyymi

Kurppa olet silti :)

-PRM-

• No et ole hän. Tuo kiusaaminen sais loppua 😆 oli ja meni. Deal?

• Anonyymi

Toi jutun junttimuija joutui tyytymään nuoreen löysään ätmiin, koska ikäisilleen ytmeille ei tuollainen vanha lousku kelpaa.

No, on nuori ätmi sentään parempi kuin vanha ätmi.

• Seksikkäiltähän sekä jutun mies, että nainen näyttävät 😊

• Anonyymi

Hyvältä tuo mies näyttää, eikä löysältä, eikä naisessakaan ole moittimista. Kaunis pari❤️

• Anonyymi

Ei tuo ole kurppa vaan ihan tavis nainen. Eikä tuo ole rakkaussuhde vaan väliaikainen suhde jossa saavat vähän läheisyyttä. Tuskin menevät naimisiin koskaan koska ikäero on kuitenkin este lopulta, alkavat haluamaan eri asioita elämässä joten suhde loppuu ja mies lopulta myös haluaa kokeilla nuorempia naisia.

• No ei välttämättä. Tunsin pariskunnan jossa nainen oli 70 ja mies 50 ja olivat 25 v naimisissa. Ei rakkaus ikää katso lopulta 😁

• Anonyymi

Ikäero ei ole paljon, jos 10-12v ja samalla leverillä siinä vielä ollaan. Onhan Tiialla (saliksien näyttelijä) ja hänen miehellään 10v ikäero ja hyvin heillä menee.. Lapsenkin saivat.

• Anonyymi

– Kummallakin paljastui lopulta olevan enemmän tai vähemmän ongelmallinen äitisuhde, mikä saattoi vaikuttaa siihen, että vanhempi nainen kiinnosti. Itseä tuo piirre alkoi haitata ja hieman inhottaa.

• Anonyymi

Susta on hyviä kuvia Alastomassa Suomessa 👍🏼

• Ei oikeastaan ole kuvia minusta siellä😊

• "Omanikäiset ovat usein jo sohvaan lösähtäneitä setämiehiä"

Jo tuo otsikko saa palstaätmit kihisemään.

• Anonyymi

Se on, sitä katkerien lerppojen rutinaa.. Biologian lait ovat armottomat..

• Eipä se ole se ikä, vaan asenne. 😁👍

Mäkin olen sortanut taas joskus nuorempia, mutta oon joutunut toteamaan, että uusi sukupolvi on monessa suhteessa fiksumpaa, eikä takana ole samanmoisia fobioita itseään kohtaan.

Ihminen on aina ihminen... ja taustat vaikuttaa. 😊

• Anonyymi

Tuo nainen on vieläpä ikäistään vanhemman näköinen pullukka. Mies naismainen kloppi.

• Anonyymi

Hyvässä kuosissa nainen on ja nuorekkaan näköinen.. Mies on komea, eikä naismainen ja pitäiskö olla sedän näköinen.. Nissenillä ilmainen näöntarkitus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvässä kuosissa nainen on ja nuorekkaan näköinen.. Mies on komea, eikä naismainen ja pitäiskö olla sedän näköinen.. Nissenillä ilmainen näöntarkitus..

Nainen on pullukka, kemikaaleilla "nuorennettu", ilmeisestikin keski-iän kriisiä poteva wt. Jannu on teiniätmin näköinen rimpula. Että ehkä kannattaisi itse mennä sinne nissenille.

• Anonyymi

White trashin näköistä porukkaa. Mutta sitäpä sorttia kai täällä suomi24:ssakin on väärällään.

• Anonyymi

Kas, ja sinä myös! Miltä tuntuu olla wt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas, ja sinä myös! Miltä tuntuu olla wt?

Ainakaan en näytä white trashilta, vaikka täällä joskus juttuja lueskelen ja näitä nauran.

• Anonyymi

Aivan kuin kuvassa olisi keski-iän kriisiä poteva äiti teinipentunsa kanssa. Toisaalta pitkälti sillaihan onkin lukuunottamatta sukulaisuussuhdetta.

• Anonyymi

No eipä tuo ikäero niin iso ole. Mahdottoman söpikset yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä tuo ikäero niin iso ole. Mahdottoman söpikset yhdessä.

Äidiltä ja pojalta kuitenkin näyttävät, eivät pariskunnalta.

• Anonyymi

Onko sun näössä vikaa? Samanikäisiltä näyttävät.. Noilla 10v ei näy missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun näössä vikaa? Samanikäisiltä näyttävät.. Noilla 10v ei näy missään

Sulla ilmeisesti on näössä vikaa, aivan kuin äiti ja poika.

• Anonyymi

Osa kelpaa, useimmat eivät. Nuorten jätkien paneminen ei ole tavisnaisten touhua.

Kurppa saa nuoria miehiä, jos on isot daisarit, kapea vyötärö ja ikäistään nuorekkaampi olemus. Kuten jutun Titalla on.

Jos Titta olisi tavanomainen 31v #bodypositive laardikasa, kukaan 22-vuotias jamppa ei vilkaisisikaan.

• Mä en näe tuossa mitään ihmeellistä...Eniten tuossa kait huvittaa tuo kun hän puhuu itsestään ns. vanhempana naisena....Nuorihan se on vielä kolmikymppinenkin. Kymmenet vuodet sinne tänne -who cares.

Paljon selittelyä, vaikkei tuokaan parisuhde tuossa varmaan kovinkaan montaa vuotta enää kestä..

• Anonyymi

Jokainen seurustelee sen ikäisen ja näköisen miehen tai naisen kanssa jonka haluaa. Tärkeintä ei ole ikä, ulkonäkö, vaan luonne että on samoja ajatuksia ja tulee toimeen sen kanssa jonka kanssa seurustelee. Se toimeen tuleminen on tärkeää että jos riitelee jatkuvasti joka asiasta niin ei suhteesta tule mitään. Elämää sitten suunnitellaan yhdessä ja kompromissejä pitää tehdä ja jos ei siihen pysty niin sitten ei kannata seurustella.

• Anonyymi

Siis sen ikäisen ja näköisen miehen tai naisen kanssa jonka saa, ei millaisen haluaisi.

• Anonyymi

Onko mylmyr sun nimi Jenni ja sulla Lahdessa oma jooga studio? Vai onko kaksoisolento?

• En ole Jenna enkä omista joogastudiota 😊

• Ei tuo nyt mikään uutinen varmaan ole. Jos nyt vaikka kohdallani miettii niin ottaisiko 45-50 v nainen minut vai 25-30 vuotiaan nuoren miehen. Kolmetoista tusinasta varmaan ottaa nuoremman, kolmetoista siksi että yhdellä on myös sisko.

Kyllähän noilla nuorilla tuo ajatusmailma on ihan eri mallilla kuin meillä. Tietoa ja malleja on saatavilla ihan valittavaksi asti ja ovat siihen malliin kansainvälisiä että pieneksi käy tämä maapallomme. Ennen oltiin kansainvälisiä kun kunnanrajan lisäksi vaihtui myös lääni.
      Lisäksi kroppa ottaa vastaan harjoitteita ihan eri malliin kuin minulla eli jos ei ole vielä kunnossa niin aika nopeasti tulee nopeammaksi, vahvemmaksi ja kestävämmäksi kuin minä.

Muutamaa asiaa jäin tuossa pohtimaan. Kolmekymppinen nainen sanoo että omanikäiset on jo setämiehiä; ilmeisesti myös tuo setämies termi on tullut jäädäkseen terminä jolla uitetaan keski-ikäiset miehet samaan katiskaan .
      Varmasti tuo on myös totta että en ainakaan itse välttämättä pysyisi tuollaisessa tahdissa mukana. Itse kun nautin niin kovasti arjesta ja sen tuomasta harmaudesta niin välttämättä on oikein pystyisi joka päivä järjstämään ilotulitusta ja vaahtokarkkeja.
      Viimeinen asia oli tuo että naiset arvostavat ulkonäköä, itse olin siinä luulossa ettei se noin merkittävässä asemassa olisi.

• Anonyymi

Eiköhän se ole enemmänkin niin että monet tuon naisen ikäiset miehet ovat päässeet elämässään eteenpäin ja pidemmälle kuin itse, sen takia ovat "setämiehiä" koska heillä on perhe, kunnon ammatti tms..

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole enemmänkin niin että monet tuon naisen ikäiset miehet ovat päässeet elämässään eteenpäin ja pidemmälle kuin itse, sen takia ovat "setämiehiä" koska heillä on perhe, kunnon ammatti tms..

Hyvä näkökulma, itse en ole hirveästi tuosta vinkkelistä asiaa pohtinut. Tuo kun yleensä lyödään nahkaan sellaisena negatiivisena leimana. Vähän sellainen olo että on väärin sammutettu palo, myönnetään että nuo asiat on saavutettu mutta kyseenalaistetaan että niiden eteen on tehty töitä ja kompromisseja. Annetaan ymmärtää että nuo saavutetaan siksi että on jotenkin etuoikeutettu.

• Anonyymi

Se nyt ihan riippuu, mitä kurpalla tarkoitetaan. Onhan se nyt päivänselvää, että tuossa artikkelissa esiintyvällä naisella riittää kysyntää kaikenikäisten ja kaikentasoisten miesten keskuudessa. On tietenkin kysymysmerkki, että onko 31v nainen automaattisesti vielä mikään kurppa.

Jollain hyvin rupsahtaneella, ryvettyneen näköisellä ja mummomaisen näköisellä 45 tai 50v pubiruusulla taas voi olla vaikeuksia saada yhtään minkäänlaista nuorta miestä sänkyynsä edes yhdeksi yöksi.

T. 26v mies

• Anonyymi

Miksi vanha ukko teeskentelet 26v miestä? Ei mene läpi, koska nuori mies kirjoittaa eri tavalla ja tyylisi on katkeran vanhan papan kirjoittama. Monet 45v naiset vielä simpsakoita, mutta samanikäiset papat, eivät saa kun maksamalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vanha ukko teeskentelet 26v miestä? Ei mene läpi, koska nuori mies kirjoittaa eri tavalla ja tyylisi on katkeran vanhan papan kirjoittama. Monet 45v naiset vielä simpsakoita, mutta samanikäiset papat, eivät saa kun maksamalla..

Kyllä mä ihan 26v mies olen ja ehkä mä sitten vaan olen hieman katkera. Mutta anyway olen ihan aikuisten oikeasti sen ikäinen kuin kerroin, usko tai älä.

Ja syy, miksi tästä nyt kirjoitin on osittain siinä, että tuollainen jälkimmäisenä mainitsemani kaltainen nainen yritti seksuaalisesti lähennellä mua yhdessä baarissa jokin aika sitten eikä se tuntunut oikein kivalta. En toki väitä että kaikki nelivitoset naiset olisivat yhtä karmeita, mutta ei se mikään itsestäänselvyys enää ole, että tuonikäinen nainen saisi nuorta miestä enää ollenkaan jos kovin helposti vanhempaakaan.

Oma viestisi sensijaan henkii epäkypsää miesvihaa. Ilmeisesti sulla on heikko itsetunto (ikääntymisestäsi johtuen?) ja yrität sitten epätoivoisesti todistella olevasi jotenkin haluttua tavaraa. Ehkä sunkin vaan kannattais perustaa itsetuntosi muuhunkin kun pelkkään nuoruuden seksuaaliseen viehätysvoimaan, koska sehän on tunnetusti katoavaista.

T. 26v mies

• Anonyymi

Mimmi alkaa iän puolesta olemaan siinä liipaismella, että kohta ei saa nuorempaa, eikä vanhempaa.
      Ja sit myö poijjaat taas naarettii... :D :D :D

• Anonyymi

Kertoo jotain sun iästä tämä kommentti. Mietippä tätä sitten 10 tai 20 vuoden kuluttua. Minä olen 43v ja usko tai älä, niin mulla olisi edelleen vientiä. Miehiä saa häätää edelleen pois helmoista, mutta olen siis naimisissa.

• Anonyymi

Pieleen meni olen 40 v ja vienti vetää edelleen.. Rumimpia saa heittää kivillä. Kuvan nainen on kaunis, eikä ihme että nuorelta mieheltä meni jalat alta..

• Anonyymi

Toi nainen on 31, ei siis mikään kurppa ja mies näyttää ikäistään vanhemmalta. Okeasti hyvännäköinen pari.....toisilleen sopivan oloisia.

• Anonyymi

On täällä puhetta kerrakseen. Tuskin ihan ekana mietitte ikää kun seurustelua haluatte. Minä 43v otin 37 v naisen. Ihan muut asiat painaa seurustelussa, tajuatte sen vasta kun tapaatte jonkun naisen/miehen. 40 vuotiaana tajuatte että ette saa alle 30 v naisia enää koskaan. Tarvii olla aika rikas että saa yli 10 v nuorempaa naista.

• Anonyymi

Sellainen kirjoitus 30-v naiselta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56