Hautaan asti yksin

Anonyymi

Juhannus lähestyy, kolmen päivän loma. Mulla se menee samoin kuin muutkin vapaat. Yksin kämpillä. Minulla kun ei ole ystäviä, mökkiä, ajokorttia/autoa, tyttöystävää tai ketään.

Näin 42v miehenä pikkuhiljaa ymmärtää etten vaan ole tehty saamaan tai antamaan rakkautta. Eroottinen ja romanttinen rakkaus on minulle mahdottimuuksia. Henkiset, psyykkiset ja fyysiset ominaisuuteni eivät mahdollista minua löytämään naista itselleni. Eipä minulla olisi muutenkaan mitään annettavaa.

Hautaan asti siis yksin mennään. Onneksi elämässä on muutakin. Esim videopelit, elokuvat ja musiikki.

Kyllä se tästä!

26

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko töissä? Voisit siis hankkia auton!

      • Anonyymi

        Ensin pitäis hankkia ajokortti.

        t. sivustaseuraaja


      • Anonyymi

        En halua autoa/ajokorttia, koska niiden ylläpitäminen maksaa liikaa. Enkä tarvitsekaan. Olen töissä.

        -Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua autoa/ajokorttia, koska niiden ylläpitäminen maksaa liikaa. Enkä tarvitsekaan. Olen töissä.

        -Aloittaja

        Miehillä on aina autot, se on geeneissä.
        Bensanhaju ja hevosvoimat. Formulat.
        Hintahtavat ntimiehet kävelevät tai ajavat polkupyörällä.
        Naisia ei ntimiehet kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä on aina autot, se on geeneissä.
        Bensanhaju ja hevosvoimat. Formulat.
        Hintahtavat ntimiehet kävelevät tai ajavat polkupyörällä.
        Naisia ei ntimiehet kiinnosta.

        Ei kiinnosta. Jos en kelpaa näin niin ok sitten.


    • Anonyymi

      Mikä vika fyysisissä ominiaisuuksissasi on? Pystyykö niihin vaikuttamaan, esim. laihduttamaan? Kerro tarkemmin.

      • Anonyymi

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.

        "Lähinnä vaan koen olevani ruma."

        Missä on itsearvostuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.

        Ainahan sitä täälläkin jauhetaan että naiset haluavat pitkiä miehiä, kompensoi pärstää kuitenkin.


    • Anonyymi

      Olt ruma ja siksi et saa rakkkautta. Naiset ei ole kiinnostuneita rumista miehistä. Rumat naiset haluaa komean pitkän miehen eikä 166 cm miehellä ole mitään mahdollista saada naista ellei ole rodella rikas.

      • Anonyymi

        Minä olen pitkä mies yli 190 cm,mutta eipä ole naisia ei.


    • Anonyymi

      Perusta YouTube kanava ! Kyllä kohta käy surina....

    • Anonyymi

      Ei ole pakko olla yksin kämpillä. missä asut. Mene lähimmälle juhannusfestareille juomaan viinaa, siellä on paljon naisia jotka odottaa miesten alotteita. Turha siellä kotona on synkistellä vaan rohkeesti vaan liikkeelle.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        KilttiMies89 on menossa katkolle. Ei silti saa naisia.


      • Anonyymi

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.

        Kun ätmi kertoo naiselle olleensa yksin pari vuotta niin mimmille tulee kiire vaihtaa maisemaa. Tajuaa olevansa luuserin kanssa. Naisia ei epäonnistujat juhannuksena kiinnosta.
        Hyvin rasvattua posliinia annetaan ytmeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.

        Moni atm on saanut baarissa turpaansa kun jännis huomaa epävarman jännityksestä tärisevän maalaisen. 0uto uusi naama noteerataan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KilttiMies89 on menossa katkolle. Ei silti saa naisia.

        Mitä järkeä mennä katkolle, baaritiskille ja juomaa kitusiin. Ilo irti vaikka väkisin.
        Baarissa on aina kaveri.


    • Anonyymi

      Aloittaja miksi sinulla ei ole ystäviä?
      Minusta ystävät on ihmiselle itselleen tärkeämpi asia kuin parisuhde.

      Jos vain voit niin tutustu ihmisiin. Minulle vuosi sitten tuli monta uutta tuttua kun aloitin pelaamaan höntsä sählyssä. Jos haluaisin jostain heistä ystävän niin sitten pyytäisin johonkin sählyn ulkopuoliseen tapahtumaan.

      Minä oon sun ikäinen naissinkku, joka saa helposti kavereita. Parisuhteen saaminen on hankalampaa, koska sellaiseen on korkeampi kynnys.

      • Anonyymi

        Minullakaan ei ole ystäviä, vaikka varsinkin naispuolisia sellaisia saisin helposti. Olen mies. Vaimoni ei luonnollisesti naisystävistäni pitäisi, mutta ihan mukavaa meillä on, vähillä ystävyyssuhteilla.


      • Anonyymi

        Eivät naiset tiedä mitään todellisesta yksinäisyydestä, itse saavat kontakteja jatkuvasti, niin hyvä siinä on ihmetellä miksei jollain ole ystäviä. Tuollai sitä vaan pyydeltäisiin johonkin niitä lukuisia ukkoja ketkä ottavat kontaktia.


      • Anonyymi

        Minäkin olen yli 190 cm ja painan tällä hetkellä noin 100 kg. Ei ole pitkään aikaan ollut naisia, koska olen jo vähän vanhempi. Mutta nyt on taloyhtiön lentopallossa ainakin jotain mukavaa, kun siellä on hyvä peliporukka. Olen kyllä paljon treenannut ja kunto on hyvää luokkaa. Kapakkaan en viitsi helteillä mennä, enkä muutenkaan juuri kovinkaan usein. Syksyllä otan vähän karaokea, mutta se liittyy siis musiikkiharrastukseen, eikä siinä ole varsinaisesti naiset mielessä.


    • Mitä tarkoita sillä, että sinulla ei ole mitään annettavaa? Etkö halua antaa mitään itsestäsi?

      On muuten aika ärsyttävää, jos viitsisi ärsyyntyä, että kovin moni kertoilee mitä naiset haluavat ja mitä eivät. Naiset eivät ole yksi yhtenäinen massa, joka haluaa samaa. Kuten eivät miehetkään ole yksi yhtenäinen massa, jotka haluavat samaa. Onko yllättävä tieto?



    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe