Eli rahaa pankissa, taloja ja mökkejä. Kertokaa heti naisille niin naiset kiinnostuu heti teistä jos on paljon rahaa?
Paljonko on omaisuutta?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
E ole kun 170 tonttua ja hikinen kaksio. Ei sillä naista hurmata
- Anonyymi
Itse asiassa tänään maksoin asunnosta viimeisen erän joka olikin 43 euroa.
no omistan nyt 60 tonnin kaksion, säästötilillä on 30 tonnia ja ei oikein muuta omaisuutta ole. Ei kannata lähtee thaimaahan elvistelemään omaisuudella- Anonyymi
Missä saa noin halvalla kaksion?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä saa noin halvalla kaksion?
Ei varmaan turun keskustasta mutta satakunnassa asuu niin halvalla kuten raumalla.
Jakamattomassa kuolinpesässä osuus omakotitalosta, josta omistan 1/6 eli jotain omaisuutta on. Joskus ollut viisinumeroinen summa pankkitilillä, mutta ei enää. Velkaakin on vähän alle viisinumeroinen summa, joten siinä suhteessa olen päässyt alle 10 000 euron. Joskus saattaa olla enemmän rahaa tulevaisuudessa, vaikka en sillä rahalla lähde naisia pyydystämään. Kerran ne kyllä oli kiinnostuneet osittain ehkä siitä syystä, että minua pidettiin rikkaana perijänä, jolla olisi ollut perinnön myötä runsaasti rahaa tuhlattavana esimerkiksi tyttöystävään.
En meinaa perustaa perhettä ja rakentaa pesää naiselle, joten en tarvitse rahaa tai rahalla itsensä mainostamista. Ei naista, ei huuto, ei itkua. Jossain laulussa taidettiin sanoa noin? Meinaan olla ehkä iki-sinkku, poikamies, joka ei tarvitse varallisuutta ja naista kuin ystävänä!Sanotaan näin, että minulla on tarjota tulevalle tyttöystävälle katto piän piälle, mikäli asiat etenevät suotuisissa merkeissä.
- Anonyymi
Ei sillä tönöllä tai pankkitilillä naista saa, jollei sitten kyseessä ole jokin tuhannen neliön merenrantahuvila ja platinakortilla miljoonia.
- Anonyymi
Miehellä on oltava sen verran rahaa, että viinaa saa ostettua, yökerhon pääsylipun maksettua ja taksin kotiin.
Jos viina ei maistu, on ihan sama paljonko sitä rahaa on.
t. viinamies - Anonyymi
Kiinteistö omaisuutta 600000 velkaa 100000 yritys 140000 tuotto 40000 yrityslaina 60000.
12 tuntisten työpäivien jälkeen jää liian vähän aikaa naisille. Naiset vaatii liikaa mieheltä. Viihdytä minua , minulla on tylsää sanoo naiset.
16 vuotiaasta alkaen painanut töitä ja kerännyt itse rehellisesti reilu puoli miljoonaa omaisuutta. Näin 37 vuotiaana totean että rehellinen ansainta ei tässä maassa kannata. Ketkut ja väkivaltaiset tässä maassa panee. - Anonyymi
Poikamies ei tiemaa kuin paskoo sanotaan vaikka näin.
- Anonyymi
Rahaa taitaa olla noin kaksi tonnia. On tyttöystävä, asun vuokralla, en omista juuri mitään, irtaimiston arvo 5000 euroa sekä vene 20 tonnia.
Omiksi tarpeiksi. Eli perheeni tarpeiksi. Jos puuhun kipeen, mukaan saan vaan vaatteet ja rahaa. Mielummin jätän nekin maahan ja otan perheen mukaan...
Ihminen ei tartte mielin määrin omaisuutta onnellisuuteen. Tai en mä ainakaan..- Anonyymi
Kiinnostaa enemmän millainen mies on käytökseltään, periaatteiltaan, mitkä elämänarvot omaa omakseen. Ei se omaisuus.
- Anonyymi
Ei velkaa. Asun vuokralla kaksiossa. Rahaa parilla tilillä yhteensä reilu 5000 euroa. Ei ajokorttia/autoa. Eli siis en rikas mutta tulen toimeen. En tarvitse autoa ja mukava asua vuokralla ja olla velaton. Kaikenkaikkiaan ihan hyvä fiilis. Yksin toki asun ja elän hautaan asti. Ellei ihmeitä tapahdu.
- Anonyymi
Ei velkaa yhtään. Oma 10 v osake, kolmio. Pari autoa. Jotain arvopapereita ehkä millin-parin verran. Käteistä 120 tuhatta heti tililtä nostettavissa. Ei naista koska eivät tiedä omaisuudestani enkä huolisikaan omaisuuttani kyttäävää saalistajaa. Ei kilttiä miestä edes huomata.
Näillä se on vaan mentävä.
Jos vastaus ei alkuperäistä kyselijää tyydyttänyt, hän tyydyttäköön itse itsensä. - Anonyymi
Ei ole velkaa ja rahaa jotain parisataa euroa lompakossa. Festareilla on mennyt kaksi sataa viinaan.
- Anonyymi
Ätmeillä raha on yksi tyhjän kanssa koska ätmit ovat pihejä eivätkä osaa sitä rahaansa käyttää, eikä ketään kiinnosta mitä siellä tilillä on jollei sillä tee mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651