Pirlolta näyttävä mies esiintyi Pirlona

Anonyymi

Meidän palstallamme kalju mies esiintyy Pirlolta näyttävänä miehenä.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se huvittavaa, kun Kimmo Sasin näköinen mies esittää Andrea Pirlon näköistä miestä. Mahdollista vain Turussa.

      • Tekö muutitte äitisi kanssa?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tekö muutitte äitisi kanssa?

        Mä oon asunut monella eri paikkakunnalla ja ihan yksinäni, kun sitä kyllä aikuinen mies pärjää yksinkin ilman vanhempiensa kanssa asumista.


    • En ole kyllä tällä palstalla huomannut kenenkään kaljun miehen ikinä esiintyvän Pirlona, sillä mulla ainakin on hyvälaatuinen tukka ja mä olenkin tietääkseni ainoa tällä palstalla, joka on kertonut olevansa Andrea Pirlon näköinen.

      • Anonyymi

        Pirlon hiukset eivät kuitenkaan ole fina-tableteilla kasvatettuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirlon hiukset eivät kuitenkaan ole fina-tableteilla kasvatettuja.

        Pääasia että se tukka on hyvälaatuinen ja tuuhea, ei sillä ole väliä onko siihen käytetty fina-tabletteja vaiko ei.

        Mitä vikaa niissä fina-tableteissa sun mielestäsi oikein on?


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Pääasia että se tukka on hyvälaatuinen ja tuuhea, ei sillä ole väliä onko siihen käytetty fina-tabletteja vaiko ei.

        Mitä vikaa niissä fina-tableteissa sun mielestäsi oikein on?

        No se, että niillä fina-tableteilla kasvatetaan korkeintaan jotain heiveröistä haiventa joka juuri ja juuri peittää sen alueen missä muutoin paistaisi sasikalju, ei mitään tuuheaa eikä hyvälaatuista eikä taatusti mitään Pirloon verrattavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se, että niillä fina-tableteilla kasvatetaan korkeintaan jotain heiveröistä haiventa joka juuri ja juuri peittää sen alueen missä muutoin paistaisi sasikalju, ei mitään tuuheaa eikä hyvälaatuista eikä taatusti mitään Pirloon verrattavaa.

        Ethän sä persujuntti ole itse koskaan edes syönyt niitä fina-tabletteja, niin näin ollen sä et tiedä siitä lääkkeestä yhtään mitään. Mulla ainakin itselläni onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla, että tiedoksi vaan sulle se saatana.

        Mistäs sä sitä tiedät, vaikka jotkut hyvätukkaiset miehet niitä fina-tabletteja käyttäisivätkin? Eipä niistä lääkkeiden käytöstä yleensä julkisesti mitään puhuta, eikä sitä kukaan mistään tiedä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ethän sä persujuntti ole itse koskaan edes syönyt niitä fina-tabletteja, niin näin ollen sä et tiedä siitä lääkkeestä yhtään mitään. Mulla ainakin itselläni onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla, että tiedoksi vaan sulle se saatana.

        Mistäs sä sitä tiedät, vaikka jotkut hyvätukkaiset miehet niitä fina-tabletteja käyttäisivätkin? Eipä niistä lääkkeiden käytöstä yleensä julkisesti mitään puhuta, eikä sitä kukaan mistään tiedä.

        "Useita haittavaikutuksia tutkittu

        Trumpin käyttämää finasteridia sisältävää lääkettä myydään Propecian kauppanimellä ja sitä saa reseptillä miestyyppiseen hiustenlähtöön.

        Lehden mukaan finasteridin käyttö saattaa aiheuttaa muutoksia käyttäjänsä seksuaalisessa, fyysisessä ja psykologisessa käyttäytymisessä.

        Useissa tutkimuksissa on todettu seksuaalisuuteen vaikuttavia sivuvaikutuksia, joita voivat olla muutokset seksuaalisessa halukkuudessa, ejakulaatiossa ja orgasmin saamisessa vielä pitkän aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.

        Tuore tutkimus osoittaa myös, että lääkeaineen aiheuttamat muutokset tiettyihin steroiditasoihin vaikuttavat puolestaan aivotoimintaan, mikä voi selittää finasteridin käyttöön yhdistettyjä psykologisia muutoksia kuten masentuneisuutta ja itsemurha-alttiutta.

        Finasteridia on käytetään yleisesti eturauhasen liikakasvuun ja eturauhassyöpään, jotka ovat etupäässä iäkkämpien miesten vaivoja.

        Huolestuttavaa on se, että lääkettä on alettu käyttää myös nuorten miesten hiustenlähtöön, jolloin sen mahdollisia sivuvaikutuksia on vaikeampi puolustella, urologi Marchalik kirjoittaa lehdessä. "

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trumpin-tukkalaake-puhuttaa-sivuvaikutukset-voivat-olla-vakavia/6298764#gs.kab32c


      • DarkFear kirjoitti:

        Pääasia että se tukka on hyvälaatuinen ja tuuhea, ei sillä ole väliä onko siihen käytetty fina-tabletteja vaiko ei.

        Mitä vikaa niissä fina-tableteissa sun mielestäsi oikein on?

        Itse en menisi sorkkimaan sukupuolihormoneja. Valitsin mielummin kaljuuden.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Itse en menisi sorkkimaan sukupuolihormoneja. Valitsin mielummin kaljuuden.

        Näkeehän sen profiilikuvastasikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Useita haittavaikutuksia tutkittu

        Trumpin käyttämää finasteridia sisältävää lääkettä myydään Propecian kauppanimellä ja sitä saa reseptillä miestyyppiseen hiustenlähtöön.

        Lehden mukaan finasteridin käyttö saattaa aiheuttaa muutoksia käyttäjänsä seksuaalisessa, fyysisessä ja psykologisessa käyttäytymisessä.

        Useissa tutkimuksissa on todettu seksuaalisuuteen vaikuttavia sivuvaikutuksia, joita voivat olla muutokset seksuaalisessa halukkuudessa, ejakulaatiossa ja orgasmin saamisessa vielä pitkän aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.

        Tuore tutkimus osoittaa myös, että lääkeaineen aiheuttamat muutokset tiettyihin steroiditasoihin vaikuttavat puolestaan aivotoimintaan, mikä voi selittää finasteridin käyttöön yhdistettyjä psykologisia muutoksia kuten masentuneisuutta ja itsemurha-alttiutta.

        Finasteridia on käytetään yleisesti eturauhasen liikakasvuun ja eturauhassyöpään, jotka ovat etupäässä iäkkämpien miesten vaivoja.

        Huolestuttavaa on se, että lääkettä on alettu käyttää myös nuorten miesten hiustenlähtöön, jolloin sen mahdollisia sivuvaikutuksia on vaikeampi puolustella, urologi Marchalik kirjoittaa lehdessä. "

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trumpin-tukkalaake-puhuttaa-sivuvaikutukset-voivat-olla-vakavia/6298764#gs.kab32c

        Ehkä varsinkin nykyaikana monille nuorille miehille se ulkonäkö ja hyvälaatuinen tukka ovat tärkeämpiä asioita, kun mitä joskus ennen vanhaan oli ja mitä ne ovat joillekkin persujunteille. Ei kai siinä nyt ole mitään huolestuttavaa, jos sitä osa miehistäkin välittää ulkonäöstään ja haluaa näyttää hyvältä, eikä kaljuuntua joskus parhaiden nuoruusvuosiensa aikana.

        Sitä kun on kuitenkin elämässä muitakin asioita, eikä vain aina se pelkkä seksi ja kaikki siihen liittyvät asiat. Tuskin nyt ainakaan mitään masennusta ja itsetuhoisuutta ne fina-tabletit aiheuttavat, sillä enemmänkin vaan parantavat sitä miehen mielialaa, kun ei tarvitse turhan takia nuorena kaljuuntua.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Itse en menisi sorkkimaan sukupuolihormoneja. Valitsin mielummin kaljuuden.

        Eikä ne fina-tabletit mitään niin pahasti mene hormoneja mihinkään muuttamaan. Täytyy sitä elämässä olla muitakin asioita, eikä vain aina se pelkkä jatkuva seksi ja sen miettiminen.

        Jostain kumman syystä erityisesti ne ätmit tuntuvat olevan kaikkein eniten huolissaan niistä finan vaikutuksista, vaikka heillä ei edes ole niitä naisia ja mitään seksielämää, jonka vuoksi ne seksuaaliset toiminnot olisivat just heille erityisen tärkeitä.


      • Anonyymi

        Sinä ET näytä Andrea Pirlolta, sinä näytät Kimmo Sasilta.


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä ne fina-tabletit mitään niin pahasti mene hormoneja mihinkään muuttamaan. Täytyy sitä elämässä olla muitakin asioita, eikä vain aina se pelkkä jatkuva seksi ja sen miettiminen.

        Jostain kumman syystä erityisesti ne ätmit tuntuvat olevan kaikkein eniten huolissaan niistä finan vaikutuksista, vaikka heillä ei edes ole niitä naisia ja mitään seksielämää, jonka vuoksi ne seksuaaliset toiminnot olisivat just heille erityisen tärkeitä.

        Sukupuolihormoonit vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan kuin vain seksuaaliseen haluun. Niillä on iso vaikutus yleiseen jaksamiseen ja mielialaa. Sitä tosin en tiedä minkäverran fina vaikuttaa, kun sitä ei varmaan hirveitä annoksia vedetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirlon hiukset eivät kuitenkaan ole fina-tableteilla kasvatettuja.

        Onks ne niitä curly girl -juttuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ET näytä Andrea Pirlolta, sinä näytät Kimmo Sasilta.

        Ai sä itse näytät Kimmo Sasilta vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai pelottiko sua liikaa, että sulla ei enää se kyrpä seiso niiden fina-tablettien syömisen takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä kyllä itse tiedän sen kaikista parhaiten, että keneltä mä oikein näytän. Mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, että ole sä itse vaan joku sasin näköinen kalju persujuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sä itse näytät Kimmo Sasilta vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai pelottiko sua liikaa, että sulla ei enää se kyrpä seiso niiden fina-tablettien syömisen takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä kyllä itse tiedän sen kaikista parhaiten, että keneltä mä oikein näytän. Mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, että ole sä itse vaan joku sasin näköinen kalju persujuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinä olet mies minun makuuni!


    • Anonyymi

      Vai on Pirjolla samanlainen tukka.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3771
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      122
      2622
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      54
      2002
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1503
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1350
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1244
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1219
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1193
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1057
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      994
    Aihe