Palstailussa pahinta....

On se, kun kaikki muut äityy just silloin kirjoittelemaan kaikkea kivaa, kun itsellä on jumalaton kiire töissä tms.

Putoaa kelkasta väkisin...

voisitteko odottaa, että mäkin kerkeen mukaan? :oD

128

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole huomannut.

• oon Huomannut etten ikinä ole ajan tasalla muiden asioista mutta vain omistani ja heistä jotka kirjoittaa minulle vain sen mitä kirjoittaa.

• valtakunta kirjoitti:

oon Huomannut etten ikinä ole ajan tasalla muiden asioista mutta vain omistani ja heistä jotka kirjoittaa minulle vain sen mitä kirjoittaa.

Tämä oli vitsi... :oD

Ei oikeesti kenenkään pidä mitään tehdä tään asian eteen. :oD

• Minä olen ajatellut tämän palstan olevan työsi.....

• Saattais Alleri maksaa kehnosti tästä hutusta! :oD

• Anonyymi

Ei ooteta!

• Douh! :oD

• Anonyymi

No näköjään! Missasin hyvät sekoilut tänään :(

xL

• Niin, Wuppiksen simpsonijutut ja kaikki... :oD

Mitäs häärit muuta. :oD

• Palstailussa pahinta on että muut asiat laahaa perässä, mitä pidempiä aikoja täällä hengaa. Jos vaan piipahtelee, kun sopiva hetki ei pääse mihkään keskusteluun mukaan kunnolla. Mut sit taas jos tökötät tääl tunteja, irl jää jotain persiilleen...🤔

Mua ainaki rupee stressaa, jos irl jää paljonki juttuja persiilleen...siks vaan piipahtelen. Ehkäpä hyväkin etten pääse kunnolla itekään keskusteluun kii ja mukaan, hiipuu ehkä ittekseen hinku hillua täällä? Psykologilointia..😝

• No tuota samaa mä oon miettinyt, mutta siinä pitääkin tunnistaa omat rajansa. Mulla hyvä raja vois olla työt, jos niitten aikana on aikaa kirjoitella, niin fine, mutta muuten sit silloin kun ei oo muuta.

Samahan se on mikä tahaansa koukuttava juttu. Pitäis vetää vaan raja siihen touhuun.

On muuten hyvä vetää raja kaikkeen vaikka moottoripyöräilyllä. Eipä tuu perhana palsta mieleen, jos mutkittelee korva maassa mutkatietä! 😎

• Disse kirjoitti:

No tuota samaa mä oon miettinyt, mutta siinä pitääkin tunnistaa omat rajansa. Mulla hyvä raja vois olla työt, jos niitten aikana on aikaa kirjoitella, niin fine, mutta muuten sit silloin kun ei oo muuta.

Samahan se on mikä tahaansa koukuttava juttu. Pitäis vetää vaan raja siihen touhuun.

On muuten hyvä vetää raja kaikkeen vaikka moottoripyöräilyllä. Eipä tuu perhana palsta mieleen, jos mutkittelee korva maassa mutkatietä! 😎

Heh, totta. Mä pidän rajana sen, että perheenjäsenet on saaneet mun jakamatonta huomiotani ja lyön koneen kii heti, jos kuka vaan heistä kaipaa mua toisaalla. Ihan sama miten vähän aikaa tai mimmosen asian takia.

Muksut nukkuu tai selkeesti haluu touhuu keskenään, eikä tartte mua mihkään sitten voin kurkkia tänne. Sama mieheni kanssa. Lysyn onko ok, jos nettailen hetken ja tulkaa vaan heti pyytää, jos tarttee mä tuun. Netti kii.

Ja kotityöt täytyy ehtiä tehdä, ensin työt sitte huvit😆

Ja tämän sanottuani lähden oitis suihkuun ja laittaa eväät yms. aamuksi valmiiks ja katon onko ukkokullalla mikä meininki.☺️

Palataan!

• Abrakadabra kirjoitti:

Heh, totta. Mä pidän rajana sen, että perheenjäsenet on saaneet mun jakamatonta huomiotani ja lyön koneen kii heti, jos kuka vaan heistä kaipaa mua toisaalla. Ihan sama miten vähän aikaa tai mimmosen asian takia.

Muksut nukkuu tai selkeesti haluu touhuu keskenään, eikä tartte mua mihkään sitten voin kurkkia tänne. Sama mieheni kanssa. Lysyn onko ok, jos nettailen hetken ja tulkaa vaan heti pyytää, jos tarttee mä tuun. Netti kii.

Ja kotityöt täytyy ehtiä tehdä, ensin työt sitte huvit😆

Ja tämän sanottuani lähden oitis suihkuun ja laittaa eväät yms. aamuksi valmiiks ja katon onko ukkokullalla mikä meininki.☺️

Palataan!

No tään koukutus on ihmeellinen....

Mutta Elluselta pitäis kysyy oikeet rajat ja miten se ne vetää. Se osaa tään homman hyvin. 😬👍

Palataan. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Mutta Elluselta pitäis kysyy oikeet rajat ja miten se ne vetää. Se osaa tään homman hyvin. 😬👍

Palataan. 😊👌

Juup Ellu asustelee muutes jossain mun naapurissa.😃

Palataan!!

• Abrakadabra kirjoitti:

Palataan!!

Mä tiedän kyllä. 😁👍

• Anonyymi

Minun mielestä tällä palstalla pahinta on tuo massapostaaja (kryptovaluutta- ja homoseksuaalimainokset). Ilmoitukset ylläpidolle eivät auta. Muut täällä toimivat Suomi24:n sääntöjen mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä tällä palstalla pahinta on tuo massapostaaja (kryptovaluutta- ja homoseksuaalimainokset). Ilmoitukset ylläpidolle eivät auta. Muut täällä toimivat Suomi24:n sääntöjen mukaan.

No noi voi skipata... 😊

• Disse kirjoitti:

Palataan. 😊👌

Ai kiitos. Mutta tuossahan Abra jo sen kiteyttikin. Pitää pitää huolta siitä, että hoidetaan tärkeämmät asiat pois alta. Kuka tarvitsee minua enemmän? Onko se palsta vai joku muu taho? Ei pitkään tarvii miettiä.

Mun työni on niin kummallisilla ajoilla toimivaa, että se on hoidettava tietysti ensin pois. Kyseenalainen vapaa-aika menee sitten siellä ja täällä. Hommia on tehtävä valmiiksi tai hoidettava erilaisia sunnitelmia aluille, jatkettava niistä ja joskus saatettava loppuun. Kilometrejäkin ehtii tulla enempi mittariin kun kulkee paikasta toiseen.

Ihmiset vaativat huomioni. En juuri kuule, näe enkä huomioi heitä, jos palstailen. Mutta on hetkiä, milloin joku tarvitsee minua ja silloin minun on se aikani ja fyysinen läsnäoloni hänelle/heille annettava.

Suurin syy palstailun vähenemiseen on vuosien mittaan muuttunut elämäntilanne. Ei se paha juttu ole. Enkä näe ongelmaa myöskään tipahtaa tänne silloin kun siltä tuntuu.

• Abrakadabra kirjoitti:

Palataan!!

Joo. Kun pysähdyt moottoripyöräillessäsi erääseen levähdyspaikkaan, näet paikan sieltä. Välillä siellä touhutaan niin maan perkeleellisesti ja välillä ei sitten mitään.

Arvelin että olit käynyt paikassa miehesi kanssa vuosia sitten, hakemassa erään puutarhaan liittyvän jutskan. Mutta ei se välttämättä teitä tarkoittanutkaan.

Saa tulla käymään :) Uimaan en enää kutsu, kun ei ole enää allastakaan. Mutta voit vaikka huilahtaa g-katoksessa kylmän juoman äärellä.

• Disse kirjoitti:

Mä tiedän kyllä. 😁👍

On tää palstamaailma aika pieni maailma. Joskus tuntuu että maailmakin on pieni. Ihmiset, joihin tutustuit Intiassa, tulivat vastaan Manchesterissa.

Disse tietää jotain muutakin.

Minäkin tiedän missä Disse asustaa ja olenpahan ohikin ajanut monta kertaa. Darkkista en ole tavannut, mutta tiedän tyypin jostain muusta. Funeuan mökki on kaverini mökin naapurissa, jossa olen käynyt monia kertoja. Tiedän muutamasta palstakirjoittajasta muita nimimerkkejä, joita en viitsi paljastella. Epäilen myös, missä Siilinen käy työssä. Joitakin palstakirjoittajia olen tavannut. Yksi on puolisoni. Ja kaikihan nämä luonnollisestikin ovat vain spekulaatioita :)

• elisakettu kirjoitti:

Joo. Kun pysähdyt moottoripyöräillessäsi erääseen levähdyspaikkaan, näet paikan sieltä. Välillä siellä touhutaan niin maan perkeleellisesti ja välillä ei sitten mitään.

Arvelin että olit käynyt paikassa miehesi kanssa vuosia sitten, hakemassa erään puutarhaan liittyvän jutskan. Mutta ei se välttämättä teitä tarkoittanutkaan.

Saa tulla käymään :) Uimaan en enää kutsu, kun ei ole enää allastakaan. Mutta voit vaikka huilahtaa g-katoksessa kylmän juoman äärellä.

Hmm, en ole moottoripyöräillyt enää 7 vuoteen. Lopetin, kun aloin oottamaan esikoistani.😊

Pyörä siirtyi mun isäni käyttöön. Eipähän mee kallis ostos ihan hukkaan.

Nyt jäin miettimään mitä paikkaa meinaat ...aivot kuule surisee nyt höyryten.🤣

Tarkoitatko ex-miestä vai nykyistä? Nykyisen kanssa olen ollut yhdessä 2010 kesästä.😛

Puutarhaan..??!

• elisakettu kirjoitti:

On tää palstamaailma aika pieni maailma. Joskus tuntuu että maailmakin on pieni. Ihmiset, joihin tutustuit Intiassa, tulivat vastaan Manchesterissa.

Disse tietää jotain muutakin.

Minäkin tiedän missä Disse asustaa ja olenpahan ohikin ajanut monta kertaa. Darkkista en ole tavannut, mutta tiedän tyypin jostain muusta. Funeuan mökki on kaverini mökin naapurissa, jossa olen käynyt monia kertoja. Tiedän muutamasta palstakirjoittajasta muita nimimerkkejä, joita en viitsi paljastella. Epäilen myös, missä Siilinen käy työssä. Joitakin palstakirjoittajia olen tavannut. Yksi on puolisoni. Ja kaikihan nämä luonnollisestikin ovat vain spekulaatioita :)

Mäkin tuon Dissen rohkenin paikallistaa ja tökätä niin sanotusti ..Vaikka olin aatellut pitää jäissä kaikki tutustumiset palstan ulkopuolelta...

ML aikoihin tapasinkin muutaman muunkin mieheni lisäksi. Naisen ja miehen. Kumpikin tutustumisen arvoiset ja ns. järkipäisiä.😊

Omia ittejään täällä kuin myös irl.

• Abrakadabra kirjoitti:

Hmm, en ole moottoripyöräillyt enää 7 vuoteen. Lopetin, kun aloin oottamaan esikoistani.😊

Pyörä siirtyi mun isäni käyttöön. Eipähän mee kallis ostos ihan hukkaan.

Nyt jäin miettimään mitä paikkaa meinaat ...aivot kuule surisee nyt höyryten.🤣

Tarkoitatko ex-miestä vai nykyistä? Nykyisen kanssa olen ollut yhdessä 2010 kesästä.😛

Puutarhaan..??!

Nykyisen. Tomaateille ja sen sellaisille.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Mäkin tuon Dissen rohkenin paikallistaa ja tökätä niin sanotusti ..Vaikka olin aatellut pitää jäissä kaikki tutustumiset palstan ulkopuolelta...

ML aikoihin tapasinkin muutaman muunkin mieheni lisäksi. Naisen ja miehen. Kumpikin tutustumisen arvoiset ja ns. järkipäisiä.😊

Olette te saatnan uteliaita. Sinä varsinkin. Antakaa ihmisten olla rauhassa. Joka kohtaanko on tungettava? Ehkä ihmiset eivät halua tulla tietoisuuteen ja sitten heidän olemistaan vaan kyselemättä selvitetään? Tuleeko yhtään sellainen ajatus mieleen vai onko täysi mahdottomuus??? Kannattaisko pikkusen miettiä etukäteen?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Mä,en kunnioita tollasta. Pitäkää huoli omista asioistanne.

• elisakettu kirjoitti:

Nykyisen. Tomaateille ja sen sellaisille.

Hmm...kasvikoppi. Meillä ei ole kasvikoppia...mutta muovia on haettu porukoitten koppia varten tästä ihan kotinurkalta.😆

Multaa...ääh. Salaperäinen sinä.😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama paskan tärkee utelias tältä palstalta erottuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Olette te saatnan uteliaita. Sinä varsinkin. Antakaa ihmisten olla rauhassa. Joka kohtaanko on tungettava? Ehkä ihmiset eivät halua tulla tietoisuuteen ja sitten heidän olemistaan vaan kyselemättä selvitetään? Tuleeko yhtään sellainen ajatus mieleen vai onko täysi mahdottomuus??? Kannattaisko pikkusen miettiä etukäteen?

Heh, eipähän tuota kuulemma haitannut yhtään.😆

Kysy vaikka siltä. Ei mua kiinnosta muita ettiäkään..joten saat olla rauhassa.😁

• Abrakadabra kirjoitti:

Hmm...kasvikoppi. Meillä ei ole kasvikoppia...mutta muovia on haettu porukoitten koppia varten tästä ihan kotinurkalta.😆

Multaa...ääh. Salaperäinen sinä.😆

Okei, ette sitten olleetkaan. Jostain ihme syystä luulin niin. Joo koppi se oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutama paskan tärkee utelias tältä palstalta erottuu.

Niiiiiiih....ketkä kiinnostaa tuntea, ketkä ei.

• elisakettu kirjoitti:

Okei, ette sitten olleetkaan. Jostain ihme syystä luulin niin. Joo koppi se oli.

Oolrait. 😊

• elisakettu kirjoitti:

Ai kiitos. Mutta tuossahan Abra jo sen kiteyttikin. Pitää pitää huolta siitä, että hoidetaan tärkeämmät asiat pois alta. Kuka tarvitsee minua enemmän? Onko se palsta vai joku muu taho? Ei pitkään tarvii miettiä.

Mun työni on niin kummallisilla ajoilla toimivaa, että se on hoidettava tietysti ensin pois. Kyseenalainen vapaa-aika menee sitten siellä ja täällä. Hommia on tehtävä valmiiksi tai hoidettava erilaisia sunnitelmia aluille, jatkettava niistä ja joskus saatettava loppuun. Kilometrejäkin ehtii tulla enempi mittariin kun kulkee paikasta toiseen.

Ihmiset vaativat huomioni. En juuri kuule, näe enkä huomioi heitä, jos palstailen. Mutta on hetkiä, milloin joku tarvitsee minua ja silloin minun on se aikani ja fyysinen läsnäoloni hänelle/heille annettava.

Suurin syy palstailun vähenemiseen on vuosien mittaan muuttunut elämäntilanne. Ei se paha juttu ole. Enkä näe ongelmaa myöskään tipahtaa tänne silloin kun siltä tuntuu.

En mäkään kyllä mitään kovin tärkeää jätä palstan takia, mutta toisaalta saattais olla aktiivisempi muuhun, jos tään osais hiukan rennompana viihteenä ottaa. Tosin mä oletan, että joku vaihe elämässä vielä on mihin tämä on oiva tuki tai jotain?

Joo, se toi Abris kekkas mut bongata ja kaverataan muutakin väylää pitkin... Ihan se mukavasti asian hois, eikä toisten tartte siitä pahastua, mutta minkäs tekee, jos joku siitäkin nokkiinsa ottaa. :oD

Miten muuten menee? Joko oot lomilla?

• Abrakadabra kirjoitti:

Ei haitannut...mukava ylläri se oli. :oD

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Kenellehän sinäkin puhut? No ei yllätys, se on tietysti jo selvitetty ja ollaan satavarmoja kommentin lähettäjästä.

Ei kai paljon vaihtoehtoja jää jos selvittää ennen kuin kysyy.

Opetelkaa kunnioittamaan yksityisyyttä. Nyt on korkea aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ne osaa.

• Disse kirjoitti:

Tää on kyllä hauska mesta, kun muut suuttuu paitsi asianomaiset itse.🤣😂

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Niiiiiiih....ketkä kiinnostaa tuntea, ketkä ei.

Kaikkia ei kiinnosta tuntea sinua. Siitä voit aloittaa.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Et sä vaan tajua, mutta ei uutta.

• Abrakadabra kirjoitti:

Jos tuota ei voi kutsua mielensä pahoittamiseks, niin mitä sitten? :oD

• Disse kirjoitti:

Se on joku pätemisen haluinen. 😆

Annetaan sen itkupotkuraivota rauhassa, jatketaan me muusta. Näitähän tänne mahtuu.😌

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä vaan tajua, mutta ei uutta.

Heh, eikä haittaa yhtään. 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Like twice..😘

• Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen sanonut, että mua kiinnostas... Että luistaa sen verta hyvin jutut, että irl:kin vois olla kiva lätistä. No mahku tuli vahingossa, niin hyvä että Abris otti kopin siitä. :o)

Mikä ihme tässä ahistaa? Jokainen täällä tietää, että parempi pitää varansa... Ja johan toi Abris sanoi, ettei kaikkia huvitakaan tuntea ja etsiskellä...

• Disse kirjoitti:

En mäkään kyllä mitään kovin tärkeää jätä palstan takia, mutta toisaalta saattais olla aktiivisempi muuhun, jos tään osais hiukan rennompana viihteenä ottaa. Tosin mä oletan, että joku vaihe elämässä vielä on mihin tämä on oiva tuki tai jotain?

Joo, se toi Abris kekkas mut bongata ja kaverataan muutakin väylää pitkin... Ihan se mukavasti asian hois, eikä toisten tartte siitä pahastua, mutta minkäs tekee, jos joku siitäkin nokkiinsa ottaa. :oD

Miten muuten menee? Joko oot lomilla?

Palstaa käytetään niin paljon kuin sitä tarvitaan, luulen. Merkkas se sitten siihdettä tai mitä tahansa kellekin. Se on jokaisen oma asia. Eikä pidä siitä tuntea syyllisyyttä, jos se ei aiheuta ongelmiakaan.

Musta on ihan ookoo jos haluaa pitää yhteyttä palstan ulkopuolella kirjoittajiin. Itse olen ihan h-tin laiska tässä, kuten esim YB tietää tämän. Olen tolkuttoman huono vastailemaan viesteihin, sp:iin jne.

Eiku lomat on pidetty jo. Pidennetty vapaa reilun kk:n päästä ja sitten syyskuussa. Elämä taas . . . parempaan suuntaan :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Se on joku pätemisen haluinen. 😆

Annetaan sen itkupotkuraivota rauhassa, jatketaan me muusta. Näitähän tänne mahtuu.😌

Joo. Eiköhän se ole niin, että jokaisen itse kannattaa pitää omista asioistaan huoli, eikä alkaa toisia syyttämään uteliaisuudesta... Jos ahdistaa yksityisyyden paljastuminen uteliaitten vuoksi, niin kannattaa sitten pysyä jossain muussa mestassa... :o)

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Like twice..😘

Kuule ei mee läpi nuo hymiöt nyt. Jatkakaa toki shaiban jauhamista. Tietty porukka kuuluu omaan seuraansa ja niin olkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule ei mee läpi nuo hymiöt nyt. Jatkakaa toki shaiban jauhamista. Tietty porukka kuuluu omaan seuraansa ja niin olkoon.

Haha, sä oot hauska. Varo nyt kumminki ettei suoni katkee päästä, kun otat kierroksia.😚

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo. Eiköhän se ole niin, että jokaisen itse kannattaa pitää omista asioistaan huoli, eikä alkaa toisia syyttämään uteliaisuudesta... Jos ahdistaa yksityisyyden paljastuminen uteliaitten vuoksi, niin kannattaa sitten pysyä jossain muussa mestassa... :o)

Jokaisen kannattaa todella pitää huoli omista asioistaan. Ei muiden. Jos ei osaa, painukoon opettelemaan.

• elisakettu kirjoitti:

Palstaa käytetään niin paljon kuin sitä tarvitaan, luulen. Merkkas se sitten siihdettä tai mitä tahansa kellekin. Se on jokaisen oma asia. Eikä pidä siitä tuntea syyllisyyttä, jos se ei aiheuta ongelmiakaan.

Musta on ihan ookoo jos haluaa pitää yhteyttä palstan ulkopuolella kirjoittajiin. Itse olen ihan h-tin laiska tässä, kuten esim YB tietää tämän. Olen tolkuttoman huono vastailemaan viesteihin, sp:iin jne.

Eiku lomat on pidetty jo. Pidennetty vapaa reilun kk:n päästä ja sitten syyskuussa. Elämä taas . . . parempaan suuntaan :)

Joo. Kunhan muistaa, että täältä saa sen tai ei, mutta muita on turha syyttää siitä jos ei saa mitä haluaa. :o)

No sähän vastailet kun vastailet... Mutta luultavasti yybeekin sen tietää. :o) Se ei taida olla itsekään hätäisimmästä päästä? :oD

No jo oot ollut ripeä! :oD Mulla ois parit yövuorot ja sitten ois 12 päivää vapaata ja lomaa. :o) Heinäkuun lopussa sit taas. :o)

• Disse kirjoitti:

Onkohan se joku suhun ihastunut ja poltti proppunsa, tästä uutisesta? Tuli mieleen vaan...

Parisuhteelliset kun ei joidenkin mielestä saa tuntea muita, kuin kumppaninsa...

Tai jollekin on järkytys, että jonkun voi tosiaan halutessaan löytääkin.😆

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei kai muuta voi sanoa jos toinen on jo oven takana? Hahhah.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen kannattaa todella pitää huoli omista asioistaan. Ei muiden. Jos ei osaa, painukoon opettelemaan.

Juu. Kannattaa pitää yksityisyydestään itse huoli, eikä laskee tosiaan sen varaan, että uteliaita ei ole...tai osaisivat olla tonkimatta. Mulla on käynyt tässä kohti vaan tajuton tuuri... Joskus näinkin. :o)

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Onkohan se joku suhun ihastunut ja poltti proppunsa, tästä uutisesta? Tuli mieleen vaan...

Parisuhteelliset kun ei joidenkin mielestä saa tuntea muita, kuin kumppaninsa...

Etsiminen on järkytys ja että se tehdään omin luvin. Se kertoo itsekkäästä ja helvetin uteliaasta ihmisestä. Etkö osaa edes hävetä??.??

• Oot tainnut ottaa tuon kesto heitoksi? Kuullut ennenkin. Mulle aivan sama, naura mulle, mun jutuille tai vaikka sekä että.😊

Kuinka tää nyt sua loukkas taas, kerrotko?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Juu. Kannattaa pitää yksityisyydestään itse huoli, eikä laskee tosiaan sen varaan, että uteliaita ei ole...tai osaisivat olla tonkimatta. Mulla on käynyt tässä kohti vaan tajuton tuuri... Joskus näinkin. :o)

Onneksi ei ole käynyt pahemmin...
        Toivon sinullekin kaikkea hyvää. Ole varovainen.

• Abrakadabra kirjoitti:

Voi vaan speguloida... :oI

Tai sitten se on suhun ihastunut joku palstalta ja suuttu sulle nyt kun et ole udellut häntä esille? :oD

Ois kiva kyllä tietää kuka toi kiukkuilija on. :oD

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Oot tainnut ottaa tuon kesto heitoksi? Kuullut ennenkin. Mulle aivan sama, naura mulle, mun jutuille tai vaikka sekä että.😊

Kuinka tää nyt sua loukkas taas, kerrotko?

Uteliaisuus loukkaa enemmän kuin mikään muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei ole käynyt pahemmin...
        Toivon sinullekin kaikkea hyvää. Ole varovainen.

No ois voinut olla joku palstan ketkukin... Mua jotenkin jossain määrin vainotaankin välillä, että sellaisen maalitauluks ei kyllä hotsita joutua... Mutta kaippa siihenkin on sitten jotkut konstit...

• Anonyymi kirjoitti:

Etsiminen on järkytys ja että se tehdään omin luvin. Se kertoo itsekkäästä ja helvetin uteliaasta ihmisestä. Etkö osaa edes hävetä??.??

En, koska mä olen hyväksynyt sen faktan että mut voidaan torjuakin koska vaan kuka vaan. Mut voihan sitä yrittää lähestyä, jos on keskusteluissa käynyt julki ettei se haittaisi irl tunteakaan.

En mä muuten olis mitenkään reakoinutkaan, mut on keskusteltu niin paljon toistemme kanssa ja on syntynyt tietty luottamus...mut edelleen hyväksyn sen että kaveruus on vapaaehtoista. Enkä mä mitenkään toista selkään puukottas tms. Kunnioitan hänen yksityisyyttään silti ikuisesti.

Ihan sama vaik mimmonen eripura tulis tms. Mä en ole mikään vasikka tai lörppö, vaikka utelias oonkin.☺️

• Abrakadabra kirjoitti:

En, koska mä olen hyväksynyt sen faktan että mut voidaan torjuakin koska vaan kuka vaan. Mut voihan sitä yrittää lähestyä, jos on keskusteluissa käynyt julki ettei se haittaisi irl tunteakaan.

En mä muuten olis mitenkään reakoinutkaan, mut on keskusteltu niin paljon toistemme kanssa ja on syntynyt tietty luottamus...mut edelleen hyväksyn sen että kaveruus on vapaaehtoista. Enkä mä mitenkään toista selkään puukottas tms. Kunnioitan hänen yksityisyyttään silti ikuisesti.

Ihan sama vaik mimmonen eripura tulis tms. Mä en ole mikään vasikka tai lörppö, vaikka utelias oonkin.☺️

Ja unohdat faktan, että mulla on yhtä paljon menetettävää jos ketkuun oisin tutustunut. Tietää mun nimet ja naamat yms. Jotta itsenihän mä alttiiksi pistin yhtälailla.☺️

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Minäpä olen sanonut, että mua kiinnostas... Että luistaa sen verta hyvin jutut, että irl:kin vois olla kiva lätistä. No mahku tuli vahingossa, niin hyvä että Abris otti kopin siitä. :o)

Mikä ihme tässä ahistaa? Jokainen täällä tietää, että parempi pitää varansa... Ja johan toi Abris sanoi, ettei kaikkia huvitakaan tuntea ja etsiskellä...

Mutta tonkii silti kaiken. Tämän illan oppi on se, että älä tunge toisten asioihin -kysymättä. Siitä ei voi edes neuvotella.
        Jokaisella on yksityisyys, jota ei tulla rämpimään.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Lörppö sinä olet, palstan suurin lörppö ja kaikkein uteliain. Yritä kunnioittaa muitakin jos suinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta tonkii silti kaiken. Tämän illan oppi on se, että älä tunge toisten asioihin -kysymättä. Siitä ei voi edes neuvotella.
        Jokaisella on yksityisyys, jota ei tulla rämpimään.

Älä jätä johtolankoja jolla tonkia, opetus.☺️

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Ja unohdat faktan, että mulla on yhtä paljon menetettävää jos ketkuun oisin tutustunut. Tietää mun nimet ja naamat yms. Jotta itsenihän mä alttiiksi pistin yhtälailla.☺️

Miksi niin pitää sitten tehdä?

• Anonyymi kirjoitti:

Lörppö sinä olet, palstan suurin lörppö ja kaikkein uteliain. Yritä kunnioittaa muitakin jos suinkin.

En ole, kerrohan näistä joihin aiemmin tutustuin ketä he ovat ja mistä yms? Jos olen lörppö sun pitäs tietää mitä vaan heistä..no?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin pitää sitten tehdä?

Miksi ihmisiin tutustutaan?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Älä jätä johtolankoja jolla tonkia, opetus.☺️

Tuossa tulee se kunnioittamisen kohta jos yhtään käsität. Hienotunteinen ihminen ei heti käytä hyväksi tilaisuutta.

Itsepähän nyt kaikille näkyväksi tuon lauseesi sanoit. Tyhjentävää.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En ole, kerrohan näistä joihin aiemmin tutustuin ketä he ovat ja mistä yms? Jos olen lörppö sun pitäs tietää mitä vaan heistä..no?

Kyllä sinä olet heistäkin palstalla kirjoittanut ja ihmisten taustoja on tullut sivulauseissa esiin. Ihan huomaamatta. Onnetonta.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Miksi ihmisiin tutustutaan?

Ihmisiin tutustutaan yhteisellä sopimuksella. Ei arviolta ja yksipuoleisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tulee se kunnioittamisen kohta jos yhtään käsität. Hienotunteinen ihminen ei heti käytä hyväksi tilaisuutta.

Itsepähän nyt kaikille näkyväksi tuon lauseesi sanoit. Tyhjentävää.

Jos luit ylempää, Disse ei ollut pahoillaan. Me on keskusteluissa mainittu irl tunteminen, kylpytynnyrit yms. Jos en olis yhtään ajatuksella miestä lukenut ja kuunnellut, luuletko et oisin ottanut riskin?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Järjetöntä sanoa noin. Sinä varmaan nimet ilmoittaisitkin kun joku vaatisi todisteita. En ole kaltaisesi ihminen. Tiedot ovat heidän yksityisasiansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä olet heistäkin palstalla kirjoittanut ja ihmisten taustoja on tullut sivulauseissa esiin. Ihan huomaamatta. Onnetonta.

En ole, turha koittaa sepittää. Miehestäninolen kertonut, muista et tiedä kuin korkeintaan sukupuolen ja ehkä ex nikkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Järjetöntä sanoa noin. Sinä varmaan nimet ilmoittaisitkin kun joku vaatisi todisteita. En ole kaltaisesi ihminen. Tiedot ovat heidän yksityisasiansa.

Höpö höpö..jauhat paskaa.😀

• Abrakadabra kirjoitti:

Jonain päivänä moottorisahamurhaaja disse ilmestyy sun oven taakse :D Jos olisin B-elokuvaohjaaja se leffahan olisi pakko tehdä:

"Hyväuskoinen perheenäiti tylsyyksissään kirjoittelee tunnetulle keskustelupalstalle jossa tutustuu mielestään mukavaan mieheen. Nainen vain ei tiedä että tuolla mukavalla miehellä on myös toinen, salaisempi persoona, disserkiller.Tuolla disserkiller nikillä hän kirjoittelee kansainväliselle sarjamurhaajien foorumille, siellä onkin menossa kilpailu palstalaisten kesken kuka suorittaa näyttävimmän perhesurman suorana netissä, disserkiller on ilmoittautunut kisaan ja aikoo olla voittaja..... Disserkiller ei vain tiedä että kovalla kilpakumppanilla pertsenderillä on pääsy hänen sähköpostiin. Uskallatko olla katsomatta kuinka käy?"

• Harmaaritari kirjoitti:

Jonain päivänä moottorisahamurhaaja disse ilmestyy sun oven taakse :D Jos olisin B-elokuvaohjaaja se leffahan olisi pakko tehdä:

"Hyväuskoinen perheenäiti tylsyyksissään kirjoittelee tunnetulle keskustelupalstalle jossa tutustuu mielestään mukavaan mieheen. Nainen vain ei tiedä että tuolla mukavalla miehellä on myös toinen, salaisempi persoona, disserkiller.Tuolla disserkiller nikillä hän kirjoittelee kansainväliselle sarjamurhaajien foorumille, siellä onkin menossa kilpailu palstalaisten kesken kuka suorittaa näyttävimmän perhesurman suorana netissä, disserkiller on ilmoittautunut kisaan ja aikoo olla voittaja..... Disserkiller ei vain tiedä että kovalla kilpakumppanilla pertsenderillä on pääsy hänen sähköpostiin. Uskallatko olla katsomatta kuinka käy?"

Haha, kunnon kauhutarina!😆

Böööö mistäs tiiät mimmonen psykopaatti täällä asuu?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Jos luit ylempää, Disse ei ollut pahoillaan. Me on keskusteluissa mainittu irl tunteminen, kylpytynnyrit yms. Jos en olis yhtään ajatuksella miestä lukenut ja kuunnellut, luuletko et oisin ottanut riskin?

Poistun seurasta. Tämä ei ole enää jatkossa minua varten. Saatte oman rauhanne toimia kuten omilla aivoillanne parhaaksi kykenette näkemään.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Höpö höpö..jauhat paskaa.😀

Ja sinä vielä suurempaa läjää. Siihen varmaan hukutkin.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En ole, turha koittaa sepittää. Miehestäninolen kertonut, muista et tiedä kuin korkeintaan sukupuolen ja ehkä ex nikkin.

Aika kultaa muistot sulla. Hah.

• Anonyymi kirjoitti:

Poistun seurasta. Tämä ei ole enää jatkossa minua varten. Saatte oman rauhanne toimia kuten omilla aivoillanne parhaaksi kykenette näkemään.

Adjöö. 😘

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Et jättänyt vaihtoehtoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika kultaa muistot sulla. Hah.

Vitut, sinä yrität vaan johdatella mua juorumaan. En oo niin tyhmä miltä näytän..muista sä se 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Et jättänyt vaihtoehtoa.

Noni mees nyt jo.😚

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Adjöö. 😘

Ehkä palsta siivoutuu sinusta joskus :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä vielä suurempaa läjää. Siihen varmaan hukutkin.

💩🙈

Ritsku, sä olet kaamea noissa kauhusaduissasi :D

• Abrakadabra kirjoitti:

Haha, kunnon kauhutarina!😆

Böööö mistäs tiiät mimmonen psykopaatti täällä asuu?

Niin minä sen ajattelin kehittääkin että lopussa perheenäiti pistää nettimiehet pilkkeiksi :D

Loppuhäivytyksessä näytetään kuva sanomalehden sivusta jossa tekstit "Baader meinhoff" tms. ehkä jotain tuoreempaa anyway noin "Minne katosi ulrika xxx" ja joku tuontyyppinen kuva:

http://www.kulttuurivihkot.fi/lehti/images/stories/gudrun_baader_meinhof_alkuperinen.jpg

Tai sitten vaan näytetään kun rouva puuhailee jotain autotallissa, siellähän se rakentaa jotain isis-jutksaa. Pitäähän sen juonen lopussa yllättää :)

• elisakettu kirjoitti:

Ritsku, sä olet kaamea noissa kauhusaduissasi :D

Minusta tarinassa on aina parasta juoni :D

• Korjaan tuoksuva.🖕

Niin minä sen ajattelin kehittääkin että lopussa perheenäiti pistää nettimiehet pilkkeiksi :D

Loppuhäivytyksessä näytetään kuva sanomalehden sivusta jossa tekstit "Baader meinhoff" tms. ehkä jotain tuoreempaa anyway noin "Minne katosi ulrika xxx" ja joku tuontyyppinen kuva:

http://www.kulttuurivihkot.fi/lehti/images/stories/gudrun_baader_meinhof_alkuperinen.jpg

Tai sitten vaan näytetään kun rouva puuhailee jotain autotallissa, siellähän se rakentaa jotain isis-jutksaa. Pitäähän sen juonen lopussa yllättää :)

Cool!🤣

Ei sentään serti purkki ja luusaha?😉

Minusta tarinassa on aina parasta juoni :D

Joo. Näin muuten kerran, kun olit kirjoitellut joitain satuja palstalle, oli siellä muitakin. Jotain tanssahtelujuttuja ja muuta. Mikähän se mahtoi olla? Jäi mieltä vaivaamaan yksi juttu sieltä.

• Joo, taitaa olla joku suhun ihastunut, jolla lipes nyt mopo käsistä...

Mikäs se yks superytm oli? Jos se on se? Sehän oli niin lääpällään suhun?

Jatko-osassa taas Disserkiller saa uteliaan Abriksen kotoa veritahroja naamaltaan pyyhkiessä huomata, että erään palstalaisen tiedot löytyvät yöpöydän lipastosta nessujen vierestä.
        Siitä hornamaista naurua nauraen Disserkiller lähtee ovesta sanoen....pitää käydä vaihtaa moottorisaha rälläkkään....hahahahahah! :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo, taitaa olla joku suhun ihastunut, jolla lipes nyt mopo käsistä...

Pahinta palstassa on sönkkö... :D

mut joo..

• elisakettu kirjoitti:

Joo. Näin muuten kerran, kun olit kirjoitellut joitain satuja palstalle, oli siellä muitakin. Jotain tanssahtelujuttuja ja muuta. Mikähän se mahtoi olla? Jäi mieltä vaivaamaan yksi juttu sieltä.

Jaa, se oli varmaan se tanssireissu, se sitten vähän levisi mutta voihan sitä koettaa hakea.....joo, tuossahan se oli eikä kukaan saa loukkaantua, sitä tikulla silmään joka vanhoista suuttuu:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15354256/pajarinhovin-tanssit

• Disse kirjoitti:

Jatko-osassa taas Disserkiller saa uteliaan Abriksen kotoa veritahroja naamaltaan pyyhkiessä huomata, että erään palstalaisen tiedot löytyvät yöpöydän lipastosta nessujen vierestä.
        Siitä hornamaista naurua nauraen Disserkiller lähtee ovesta sanoen....pitää käydä vaihtaa moottorisaha rälläkkään....hahahahahah! :oD

kyllä pahoin pelkään että disserkiller päätyy kompostiksi lähiörouvan kukkapuskan juureen :D

kyllä pahoin pelkään että disserkiller päätyy kompostiksi lähiörouvan kukkapuskan juureen :D

Ei tullut Disserkilleristä jännistä, vaan kukanruokaa! :oD

Jaa, se oli varmaan se tanssireissu, se sitten vähän levisi mutta voihan sitä koettaa hakea.....joo, tuossahan se oli eikä kukaan saa loukkaantua, sitä tikulla silmään joka vanhoista suuttuu:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15354256/pajarinhovin-tanssit

Joo, mä ja m184;kin innostui kertomaan tarinaa... :oD

• Disse kirjoitti:

Joo, taitaa olla joku suhun ihastunut, jolla lipes nyt mopo käsistä...

Tää on joku jolla viiraa pahemmin. :P

• Anonyymi kirjoitti:

Pahinta palstassa on sönkkö... :D

mut joo..

Heh mutjoo, tai käärmeennahkabootist. :D

Hyi hitto mikä hienhaju...sieni tai joku haisee...

• Abrakadabra kirjoitti:

Tää on joku jolla viiraa pahemmin. :P

No tuntuu tekevän niin... :oD

Ois kyllä joskus kiva päästä just tuollasen ajatuksiin käsiks, että mitä kummaa tuollainen oikein oikeesti ajaa takaa kiukkuilullaan? Selkeästi kaveria harmittaa meijän kaveruus... Nyttenkin on mun aloitus ja palstalla muutakin juttua, ettei tarvitse tähän ängetä pahastuttamaan mieltään, niin eikun vaan ja kiukutikiu! :oD

• Anonyymi

Onneton ihmissielu, elämä palstassa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat selkeästi Gnukilta...se on huolissaan, että ihmisten elämä on palstasta kiinni ja itse roikkuu täällä silti ahistumassa muista. :oD

• Voi sua poloista.... Ehkä sä joskus saat elämäs kuntoon ja lääkitykses kohilleen, niin ei ahdista toiset ihmiset suotta. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ois kyllä joskus kiva päästä just tuollasen ajatuksiin käsiks, että mitä kummaa tuollainen oikein oikeesti ajaa takaa kiukkuilullaan? Selkeästi kaveria harmittaa meijän kaveruus... Nyttenkin on mun aloitus ja palstalla muutakin juttua, ettei tarvitse tähän ängetä pahastuttamaan mieltään, niin eikun vaan ja kiukutikiu! :oD

Se on se partatyyppi. Kateellinen, kun ette hengaile sen kanssa palstan ulkopuolella.

• Disse kirjoitti:

Juu, kaikesta sitä ihmiset jaksaa pahastua, ihan sun puolesta. :D

Olis varmaan tarttenut sen tiedot jostain hakea ja lähestyä oikeen kimpassa. xD

• Anonyymi kirjoitti:

Se on se partatyyppi. Kateellinen, kun ette hengaile sen kanssa palstan ulkopuolella.

Kyllä mä luulen, että tollakin tyypillä jonkunlainen parta kasvaa, jossain päässä. :)

Varsinainen Tony Soprano...

• Anonyymi kirjoitti:

Onneton on kuule housussas vaan. :)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei tullut Disserkilleristä jännistä, vaan kukanruokaa! :oD

Kaikki te olette kukan(flowers) ruokaa, oikeasti (really).

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Melko ravintorikas kasa sapuskaa. :D

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Oho, oho! Jopas.... 😁

• Abrakadabra kirjoitti:

Juu, kaikesta sitä ihmiset jaksaa pahastua, ihan sun puolesta. :D

Olis varmaan tarttenut sen tiedot jostain hakea ja lähestyä oikeen kimpassa. xD

Joo. Me tässä yhdessä löydettiin sinun henkilötiedot ja lähestyttiin tämän kukkapuskan kanssa, kun niin pahoitit mielesi meidän yhteydenmuodostuksen vuoksi. Olet nyt virallisesti pyydetty shitchattiporukkaan, onneksi olkoonsa. Tässä nämä vaatimattomat kukkaset sovinnoneleenä. Ole hyvä. :oD

• Disse kirjoitti:

Joo. Me tässä yhdessä löydettiin sinun henkilötiedot ja lähestyttiin tämän kukkapuskan kanssa, kun niin pahoitit mielesi meidän yhteydenmuodostuksen vuoksi. Olet nyt virallisesti pyydetty shitchattiporukkaan, onneksi olkoonsa. Tässä nämä vaatimattomat kukkaset sovinnoneleenä. Ole hyvä. :oD

Tsäh!!! Näin on. Välkommen.😜

• Abrakadabra kirjoitti:

Tsäh!!! Näin on. Välkommen.😜

Niin. Me shitchattipiirissä toteutetaan vanhaa viidakonlakia, että kyllä sopuli sialle antaa! :oD

• Disse kirjoitti:

Niin. Me shitchattipiirissä toteutetaan vanhaa viidakonlakia, että kyllä sopuli sialle antaa! :oD

Mut mahtaaks sopuli olla liika pieni kahden sian karsinassa?🤔🤣

• Abrakadabra kirjoitti:

Mut mahtaaks sopuli olla liika pieni kahden sian karsinassa?🤔🤣

:oD

• Disse kirjoitti:

Minusta tuollaisella huumorilla varustettu nainen on aivan mahtava! :oD

Eikä toi mikään huono vartaloinenkaan minusta ollut, että hyvin kantoi itseään.

Enemmän mä kiinnitin häneen noissa kuvissa huomiota. :oD

Joo, kyllähän normisti kainihminen tajuaakin mikä on muokattua ja siloiteltua, mikä ei. Jos minkäänlaista todellisuustajua ja kuvan tulkintaa osaa.

Toi naiskoomikko kiteytti tietyllä tapaa sen mikä monilla mättää...halutaan jotain tehtyä ja feikkiä. Ihmisten esteettisyyskäsitykset on karanneet aika kauas siitä mikä on todellista. Miltä näyttää ihminen ilman kikkailua.

Järjestään pidetään hyvännäköisenä myös kaikkea tehtyä, tekotukkia, ripsiä, rusketuksia, kynsiä, kehonmuokkauksia vastaanotoilla jne. Puhumattakaan photoshoppauksista.

Onko ihme, jos tavallinen ihminen ei kohta kelpaa kun ihmisiä jalostetaan tekemään muotti-ihmisiä?😌

• Abrakadabra kirjoitti:

Joo, kyllähän normisti kainihminen tajuaakin mikä on muokattua ja siloiteltua, mikä ei. Jos minkäänlaista todellisuustajua ja kuvan tulkintaa osaa.

Toi naiskoomikko kiteytti tietyllä tapaa sen mikä monilla mättää...halutaan jotain tehtyä ja feikkiä. Ihmisten esteettisyyskäsitykset on karanneet aika kauas siitä mikä on todellista. Miltä näyttää ihminen ilman kikkailua.

Järjestään pidetään hyvännäköisenä myös kaikkea tehtyä, tekotukkia, ripsiä, rusketuksia, kynsiä, kehonmuokkauksia vastaanotoilla jne. Puhumattakaan photoshoppauksista.

Onko ihme, jos tavallinen ihminen ei kohta kelpaa kun ihmisiä jalostetaan tekemään muotti-ihmisiä?😌

On tottakai eri kuosissa olevia ihmisiä, vartaloita, kehon malleja...jotkut on ilman mitään kikkailua silmiinpistävän kauniita, jotkut ei. Joistain saa hakemalla hakea kohtaa joka viehättää jne. Mutta pointtini oli...

Surullista miten paljon ongelmia tuntuu aiheuttavan kaikki pilvilinnojen rakentelu ihmisille yleensäkin..

Mut nyt aamupalaa ja kahvia, jaksaa töihin vääntyä viel pari päivää. No mulla on muka työ, ei sillä...etteikö jaksas vaikka puoliunessakin. Mut onhan se vaan lomakin joskus mukavaa. 😄

• Abrakadabra kirjoitti:

On tottakai eri kuosissa olevia ihmisiä, vartaloita, kehon malleja...jotkut on ilman mitään kikkailua silmiinpistävän kauniita, jotkut ei. Joistain saa hakemalla hakea kohtaa joka viehättää jne. Mutta pointtini oli...

Surullista miten paljon ongelmia tuntuu aiheuttavan kaikki pilvilinnojen rakentelu ihmisille yleensäkin..

Mut nyt aamupalaa ja kahvia, jaksaa töihin vääntyä viel pari päivää. No mulla on muka työ, ei sillä...etteikö jaksas vaikka puoliunessakin. Mut onhan se vaan lomakin joskus mukavaa. 😄

Mukava vois toki sanan kirjoittaa kokonaisenakin.😏

• Abrakadabra kirjoitti:

No sulla oli niin paljon vauhtia..:oD

No siis monessa suhteessa ehkä maailma repsahtanut siihen suuntaan, että vähemmällä enemmän. Vissiin naiset on oltettu mukaan siihen jo! :oD No siis ei kai naisenkaan ihan tikku tarvitse olla? Kuikelo ja kuivan kesän orava! :oD

Mutta tuohon yleisilmiöön.. Hirmu kiire ihmisillä. Jossain Hesassa käyt ja istut kämpin torille, niin hipteritkin puolijuoksua pistävät, kukaan ei juuri pysähtele puhumaan keskenään, vaain aino ollaan menossa johonkin. Ja on kaikkea niin paljon... Eli vähään aikaan kaikkea paljon....mikään ei saa maksaa paljoa, mutta keikkea oltava.

Itsekin muistan, että ei mun aikana mitään puuttunut...oli jo kaikkea, mutta ei ollut kännykkää, ei ollut autoissa abs;ää, eikä ullut eps;ää, turvatyynyjä ei ollut mutta turvavyöt tuli pakolliseksi...ei ollut juuri tietokoneita, kännyköistä ja älysellaisista puhumattakaan. Telkkarit oli isoja ja niitä oli per talo aina yks. Alkuaikoina meilläkin oli mustavalkoinen. Kaksi kanavaa...

Onhan se hyvä, että on kaikkea nykyjään, mutta tätä on vähän jo liikaa...liikaa kaikkea, liian vähän itse ihmistä. Tässä duunissa kyllä tajuaa sen, että kun saa itse aikaa ja suht rauhallisen homman, niin huomaa sivusta mikä saakelin hullunmylly täällä on käynnissä. Osalla vaan on töitä ja jos on, niitä painetaan verenmaku suussa. Pakko tehdä että pärjää ja raha tiukilla, ettei toista voi palkata jakamaan hommaa. Mutta on varaa maksaa sille kotiin rahat, että se voi sit ostoskeskuksissa juosta ilmasen ämpärin perässä... :oD

• Abrakadabra kirjoitti:

Minulla on ainakin ikävä niitä aikoja kun ihmiset kävi toistensa luona vierailulla. Mummon ja ukin luona oli serkut ja muita sukulaisia kesällä. Kaduilla ja kaupoissa tutut höpisivät keskenään ja oli sosiaalista kanssakäymistä livenä.

Nyt pitää järjestää tapaamiset, varata kalenterista aika jos haluaa audienssin.
        Oli talkoita, mutta nykyään ne on varmaan jonkun turvallisuusohjeen ja määräyksen myötä laittomia ja vaarallisia.

Heinäpellolla pistettiin koko kylän voimilla heinää kepille. Siinä samalla kerrottiin juttuja ja naureskeltiin niille. Nyt ladataan päivitys faceen ja pari voimaannuttavaa hymiötä perään! Olen lomalla! 😎💪 jees! Nyt voin mennä mökille katsomaan mitä muut siihen kommentoi. 😂

Oli pikkukauppoja, missä oli tarpeellinen ja iloinen myyjä, lihatiskillä sellainen leikkelekone, mikä teki just sopivat slaikkarit vaikka metupötköstä. 😁 Nyt ne on suojakaasussa ja miks senkin pitää haista pa.kalle! 😤

Nykymeno on jotenkin, että hirmu usvalla ja sumussa kaikkea joka kohdassa hetki ja sit möhötetään yksin... vissiin se oravanpyörä...???

Ja toisaalta mulla on sellainen ajatus, että vaikka tätä pidetään nykyaikaisena normielämänä, minusta se on jokaisen oma päätös mihin lähtee mukaan.

Jos haalit kaikkea kivaa sieltä ja täältä, sun pitää ne maksaakin. Sit oot töissä kokoajan. Mutta jos tyydyt vähempään on aikaa enemmän. Tosin... oot yksin sitten... muut painaa duunia peräsuoli pitkällä. 😝

Mutta mä taidan höllätä ainkin ja opetella vaikka olemaan sitten yksin. Keskityn vaikka nauttimaan maailman seuraamisesta. Koitan aistia enemmän elämästä. Mulla siihen on nyt vielä mahkut. 😊

Otan pikkunokoset nyt ja lähden sit vetäsee motskarilla maakuntamatkailua. Tankki täyteen ja johonkin suuntaan. 😎

• Joo. Kun lukee näitä silloin tällöin, niin tulee hieman haikea olo siitä kun en voinut olla mukana. Mutta kirjoitettu teksti säilyy (jos säilyy) ja sitä voi lueskella tunteella (tai ilman) osallistumatta itse. Vaikeinta on vain löytää ne ketjut, jos ei viitsi kahlailla.

Olen laiska osallistumaan vanhoihin ketjuihin, samoin en vastaa kommentteihin ajan takaa. Tavallaan, palstalla ei ole aikaa, mutta ei ole mieltä jäädä vanhaan. Siinäkin on mentävä eteenpäin.

• No sarkasmiahan tämä oli ja hassuttelua, mutta totta kuitenkin... Olisi kiva olla reaaliajassa hassuttelussa ja mielenkiintoisessa mukana...

• Anonyymi

Säälittäviä roskapalstariippuvaisia olette jokainen.

• Niin ja sä et? 😂

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe