Perittyä omaisuutta mulla on jo nyt

Anonyymi

Ainakin yli 300 000 euroa, lisäksi on yli 100 tonnia kiinni omistusasunnossa jossa tällä hetkellä asun. Luultavasti tulen myös perimään muutaman sijoitusasunnon ja 2 kesämökkiä ja omakotitalon jossa vanhemmat asuu sitten kun vanhemmista aika jättää eli omaisuutta tulee mulla varmastikkin olemaan pitkälti yli miljoona euroa.

Aika harva mun ikäinen nykyaikana on näin hyvässä taloudellisessa tilanteessa varsinkaan kun en ole edes töissä. Olen vieläpä vanhempieni ainut lapsi niin en joudu jakamaan perintöä sisarusten kesken.

Silti naiset ei kiinnostu minusta vaikka en ole edes mikään susiruma ja omaisuutta on. Ei ne naiset tiedä mun omaisuudesta kun ei ole koskaan ollut tapana levennellä rahoilla enkä ole puhunut omaisuudestani kenellekkään edes baarissa ja kännissä. Varmaan olis heti toinen ääni kellossa ja alkais ilmaantua morsian ehdokkaita jos toisin julki että mulla on aika reippaasti fyffeä. Olen kyllä monta kertaa vuosien varrella miettinyt pitäisikö alkaa kerskumaan rahoilla että saisi naisia mutta en haluaisi ryhtyä siihen.

KilttiMies89

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sullahan on sitten asiat tosi hyvin, jos kerran sulla on rahaa ja varallisuutta noin paljon. Sun kannattaisi oikeasti olla tyytyväinen elämääsi, jos kerran rahaakin on noin paljon, niin eipä sulta oikeastaan enää puutu elämästäsi mitään.

      • Vaikka sinulta puuttuisi rakkaus, niin ei sinulta puutu mitään. Loogista kun sen noin ajattelee.


      • Anonyymi

        Persaukinen luuseri on onnellinen kun on oma rakas kainalossa jonka tuhinaa kuunnella yön pimeydessä.


      • Anonyymi

        Puuttuu multa nainen ja seksielämä eli käytännössä kaikki. Ei siitä omaisuudesta ole mitään iloa jos ei koskaan saa naista. Huorissa tietty vois käydä mutta siitäkin jäis luultavasti vain kylmä fiilis jälkeenpäin.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ei sillä omaisuudella ole puupennin merkitystä jos on luuseri kuka sen on perinyt, jollei sitten kyseessä ole useita miljoonia. Ytmi taas on tehnyt itse rahansa.

    • Anonyymi

      Niin?

    • Anonyymi

      "Silti naiset ei kiinnostu minusta vaikka en ole edes mikään susiruma ja omaisuutta on. Ei ne naiset tiedä mun omaisuudesta"

      Miksi ihmettelet ettei naiset kiinnostu vaikka omaisuutta on, ihmetteletkö etteivät ole selvännäkijöitä.
      Joskus ainut lapsi on niin lellitty ettei sellaisesta ole seurustelemaan paitsi ehkä huomattavasti vanhemman naisen kanssa joka korvaa äidin.
      Ala katselemaan 20v vanhempia naisia.

      • Anonyymi

        Itseasiassa mun ainoat naiskokemukset 30-ikävuoteen mennessä on juurikin jotain mua 20-vuotta vanhempien naisten kanssa. Nuoren naisen kanssa en ole koskaan muuta kuin pussannut pari kertaa ja siitäkin on jo 13-vuotta aikaa.

        Niin ja siinä äidissä nyt ei ole paljon korvaamista, hyvä kun osaa edes ruokaa laittaa, itsekkin osaan paremmin eikä se siivoakkaan koskaan toisin kuin mulla on kämppä aina viimeisen päälle siivottu. Viime aikoina vain alkanut olemaan heikompaa kun naisenpuute masentaa niin ettei jaksa enää siivotakkaan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mun ainoat naiskokemukset 30-ikävuoteen mennessä on juurikin jotain mua 20-vuotta vanhempien naisten kanssa. Nuoren naisen kanssa en ole koskaan muuta kuin pussannut pari kertaa ja siitäkin on jo 13-vuotta aikaa.

        Niin ja siinä äidissä nyt ei ole paljon korvaamista, hyvä kun osaa edes ruokaa laittaa, itsekkin osaan paremmin eikä se siivoakkaan koskaan toisin kuin mulla on kämppä aina viimeisen päälle siivottu. Viime aikoina vain alkanut olemaan heikompaa kun naisenpuute masentaa niin ettei jaksa enää siivotakkaan.

        KilttiMies89

        Jännä juttu että useimmat vetää aina esiin tuon pilalle lellitty kakara kortin kun puhutaan perheensä ainoista lapsista . Itsekkin sain kuulla tuota jo ala-asteella.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu että useimmat vetää aina esiin tuon pilalle lellitty kakara kortin kun puhutaan perheensä ainoista lapsista . Itsekkin sain kuulla tuota jo ala-asteella.

        KilttiMies89

        Siksi koska se on totta. Esimerkkejä näkee joka puolella, et ole ainut naiseton yksilapsisen perheen poika.
        Mitä vikaa on maksullisessa naisessa, voit ottaa vakinaisen maksullisen jossa käyt säännöllisesti, ostat sarjalipun :) . Se tulee halvemmaksi kuin ns. vakituinen seurustelukumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mun ainoat naiskokemukset 30-ikävuoteen mennessä on juurikin jotain mua 20-vuotta vanhempien naisten kanssa. Nuoren naisen kanssa en ole koskaan muuta kuin pussannut pari kertaa ja siitäkin on jo 13-vuotta aikaa.

        Niin ja siinä äidissä nyt ei ole paljon korvaamista, hyvä kun osaa edes ruokaa laittaa, itsekkin osaan paremmin eikä se siivoakkaan koskaan toisin kuin mulla on kämppä aina viimeisen päälle siivottu. Viime aikoina vain alkanut olemaan heikompaa kun naisenpuute masentaa niin ettei jaksa enää siivotakkaan.

        KilttiMies89

        Baarissa on saman kohtalon saaneita heti aamusta. Sinne vaan istumaan, voit tarjota koska sinulla on rahaa.


    • Anonyymi

      Raha ei merkkaa mitäään jos on ruma kuin apina. Pistä tiliote, nimi ja kuva lehteen niin huomaat ettei naiset kiinnostu sinusta.

      • Anonyymi

        Jos Kiltti mies menisi lomalle Thaimaaseen ja siellä naiset saisivat tietää Kiltin miehen omaisuudesta, niin varmana kauniita thainaisia tulisi Kiltin miehen seuraan, ettei niistä pääsisi millään eroon ja haluaisivat muuttaa Kiltin miehen luokse suomeen, eivätkä jättäisi rauhaan.
        Thaimaa on kuulemma sinkkumiesten paratiisi.
        Thaimaassa eivät varmaan ole kranttuja miehen ulkonäöstä, vaan rahapussin paksuudesta, kun siellä köyhyydessä elävät.

        Eivät varmaan harrasta Facebook ystäväpyyntöjen lähettämistä suomalaisille miehille nämä thai naiset, ei ole yhtään ystäväpyyntöä tullut, kai se ruma pärstä karkoittaa naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kiltti mies menisi lomalle Thaimaaseen ja siellä naiset saisivat tietää Kiltin miehen omaisuudesta, niin varmana kauniita thainaisia tulisi Kiltin miehen seuraan, ettei niistä pääsisi millään eroon ja haluaisivat muuttaa Kiltin miehen luokse suomeen, eivätkä jättäisi rauhaan.
        Thaimaa on kuulemma sinkkumiesten paratiisi.
        Thaimaassa eivät varmaan ole kranttuja miehen ulkonäöstä, vaan rahapussin paksuudesta, kun siellä köyhyydessä elävät.

        Eivät varmaan harrasta Facebook ystäväpyyntöjen lähettämistä suomalaisille miehille nämä thai naiset, ei ole yhtään ystäväpyyntöä tullut, kai se ruma pärstä karkoittaa naiset.

        Ei siellä jotain fb:ia käytetä, etenkään lähettelemään pyyntöjä joillekin tuntemattomille.


      • Anonyymi

        Samoin minulle raha ei merkkaa mitään, vaan rakkauden rikkaus:
        https://www.youtube.com/watch?v=c1wj5u1WRDU
        Rikkauden rakkaus on pahin, rakkauden rikkaus paras.

        Rakkaus on ainoa uusiutumaton luonnonvara, joka lisääntyy (rikastuu), kun sitä tuhlataan.


    • Kirjoitin juuri tuonne toisaalle:
      "Kyllä palkka nostaa miehen asemaa naisen silmissä. Palkkaa pitää kuitenkin olla todella paljon, että ruma ja lyhyt mies kelpaisi kauniille naiselle. Siinä ei viiden tonnin kuukausipalkka riitä."

      Raha on vain yksi osa sitä kokonaisuutta, josta miehen parisuhdemarkkina-arvo muodostuu.

      Sinulta puuttuu ilmeisesti muut: koulutus, status (työpaikka) ja ulkonäkö, eikä sitä rahaakaan mitenkään ylitsevuotavasti ole. Ainakaan täällä pääkaupunkiseudullasadan tonnin luukku on todella surkea.

      nelällä sadalla tonnilla saat sata neliön rivarin Leppävaarasta tai ison omakotitalon Veikkolasta tms.

      • Kääntäen: ätmi on siis köyhä, työtön, ruma, huonosti koulutettu ja tylsä.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole kuin ylioppilastutkinto huonoin paperein ja sellaisella nyt voi pyyhkiä vaikka pyllyä. Mutta ruma en mielestäni ole ja onko se köyhä jos on omaisuutta yli miljoona euroa? Siitä voi olla montaa mieltä. Tylsä saatan olla useimpien naisten mielestä koska olen luonteeltani todella ujo introvertti enkä saa suutani auki naisten seurassa vaikka olisin kuinka tuiskeessa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole kuin ylioppilastutkinto huonoin paperein ja sellaisella nyt voi pyyhkiä vaikka pyllyä. Mutta ruma en mielestäni ole ja onko se köyhä jos on omaisuutta yli miljoona euroa? Siitä voi olla montaa mieltä. Tylsä saatan olla useimpien naisten mielestä koska olen luonteeltani todella ujo introvertti enkä saa suutani auki naisten seurassa vaikka olisin kuinka tuiskeessa.

        KilttiMies89

        En tiedä onko sillä naisille mitään väliä onko töissä vai ei jos on kuitenkin paljon rahaa ja pystyy kustantamaan omat menonsa ja joskus vähän toisenkin menoja.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole kuin ylioppilastutkinto huonoin paperein ja sellaisella nyt voi pyyhkiä vaikka pyllyä. Mutta ruma en mielestäni ole ja onko se köyhä jos on omaisuutta yli miljoona euroa? Siitä voi olla montaa mieltä. Tylsä saatan olla useimpien naisten mielestä koska olen luonteeltani todella ujo introvertti enkä saa suutani auki naisten seurassa vaikka olisin kuinka tuiskeessa.

        KilttiMies89

        "onko se köyhä jos on omaisuutta yli miljoona euroa?"

        Ei sinulla omaisuus ole vielä miljoonaa euroa, vasta sitten kun sukulaisesi kuolevat. Minunkin omaisuus tulee olemaan samaa luokkaa kun omat vanhempani kuolevat, mutta voin itse olla hyvinkin 60-vuotias tai ylikin, sillon.

        "Mutta ruma en mielestäni ole"
        Jonkun tutkimuksen mukaan naisten mielestä vain 10% miehistä on keskivertoa paremman näköisiä.

        Se mitä yritän sanoa on, että miehen parisuhdearvo nostaa pääosin seuraavat tekijät: raha, ulkonäkö, status, koulutus. Jos joku noista on hyvin vähäinen tai sitä ei ole ollenkaan täytyy toista olla poikkauksellisen paljon, jotta menestyisit naisissa (olettaen, että et ole ihan kusipää.).

        Jos olet kosmologian tohtori, niin boheemi ulkonäkö voidaan antaa anteeksi. Jos taas olet Hjallis Harkimo (raha ja status) ei ulkonäöllä ole niin väliä.

        Jos oikein analysoin, niin olet ulkonäöltäsi korkeintaan tavis, statusta sinulla ei ole, koulutusta sinulla ei ole ja rahakin on kiinni enemmän omaisuudessa ja tulevaisuuden lupauksissa eli se ei mitenkään näy päällepäin, joten ei se mitenkään voi korvata noita muita puutteita.

        " olen luonteeltani todella ujo introvertti enkä saa suutani auki naisten seurassa vaikka olisin kuinka tuiskeessa"

        Tämä lienee kuitenkin se suurin este.


    • Anonyymi

      Perintövero is a bitch. Sen jälkeen voi varallisuuskin vähetä.

      • Anonyymi

        Juu, perintöveroa meni sellaset vajaa 100 000€ päälle sitten perintömetsän myynnistä menevät verot 30% ja siitä sitten pääomavero 30%, että veroja maksettu eri muodoin perinnöstä lähes 150 000€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, perintöveroa meni sellaset vajaa 100 000€ päälle sitten perintömetsän myynnistä menevät verot 30% ja siitä sitten pääomavero 30%, että veroja maksettu eri muodoin perinnöstä lähes 150 000€.

        En ymmärrä miksi pitää maksaa perintöveroa kun ne verot on jo moneen kertaa maksettu valtiolle siitä perittävästä omaisuudesta mutta sekään ei riitä ahneelle valtiolle vaan aina pitää nyhtää lisää.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Ei sitä ymmärrä muutkaan ihmiset, verovirkailijat vain. Mutta heillähän ajatteluelimenä onkin tyhjä kupla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi pitää maksaa perintöveroa kun ne verot on jo moneen kertaa maksettu valtiolle siitä perittävästä omaisuudesta mutta sekään ei riitä ahneelle valtiolle vaan aina pitää nyhtää lisää.

        KilttiMies89

        Perintö ei ole veikkausvoittoon verrattavaa tuloa. Siksi. Etkä ole tehnyt muuta kuin syntynyt tiettyyn sukuun saadaksesi perinnön.


    • Anonyymi

      Rahoilla kerskumalla saa huoria, ei naisia, ei varsinkaan löydä sitä oikeaa.
      Tässä asiassa ei ihan oikeasti voi oikoa mutkia suoraksi.
      Klisee mutta tosi. Se oikea kävelee vastaan, jos on kävelläkseen.
      Baarista löytyy vain baarimammoja.
      Se oikea löytyy niistä aktiviteeteista mitä itse tykkäät tehdä.
      Esim. kalamies löytää kalapirkkonsa joen varrelta jne.
      Noh. Enpä ole mikään asiantuntija mutta elänyt oman sen oikeani kanssa 26 vuotta ja yhden päivän. Jos Luoja suo niin päiviä kertyy.
      Onnea etsintääsi.

      • Anonyymi

        Jos naista ei ole ollut niin miksi pitäisi heti löytää se oikea? Pitäähän sitä harjoituskappaleita olla, mieluummin useampi kerrallaan ennen sitä oikeaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naista ei ole ollut niin miksi pitäisi heti löytää se oikea? Pitäähän sitä harjoituskappaleita olla, mieluummin useampi kerrallaan ennen sitä oikeaa..

        Kai sä sitten myös hyväksyt sen, että myös se oikea on käyttänyt harjoituskappaleita ennen sinun löytymistäsi


    • Anonyymi

      Ei se omaisuus ole se juttu kuin niille jotka ovat rahoistasi kiinnostuneita. Ne jotka etsivät parisuhdetta katsovat ihan muita asioita.

    • Anonyymi

      Tavanomainen omaisuus. Ei vielä riitä kauniisiin naisiin. Puolet lisää.

      T:elämänkokemus

    • Anonyymi

      Varmana mies saa naisia jos on noin paljon rahaa eli 300 tonnia ja taloja ja muuta omaisuutta niin sitten se on miehen olemattomasta sosiaalisista taidoista kiinni ettei saa naisia. Mene johonkin ilmaisutaidon kurssille jossa oit puhumaan ihmisten ja naisten kanssa etenkin, ei netissä valittaminen auta mitää. Itselläni ei ole paljon rahaa mutta seurustelen ja veljeni on työtön ja köyhä mutta on seurustellut ainakin 10 eri naisen kanssa. Sain perintöä itsekkin muutaman kympitonnin sain ja vein itseni ja tyttöystävän sillä pari kertaa lomalle ja muuten ollaan eletty normaalisti. On paljon köyhiä jotka seurustelee joten tuo valituksesti on turhaa. Ihmisllä on velkaa 300 000 euroa mutta ovat silti yhdessä.

    • Hahhah. Toivottavasti tuo oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa.

      Oikeasti, jos tosissasi kirjoitit, niin... Noh, sanotaan näin, ei tuo omaisuus mitenkään tavatonta ole, mutta ei se auta miehistymään.

    • Anonyymi

      Heti kun kerrot että miljoona-perintö on tulossa naiset kiinnostuvat sinusta.
      Ei tosin sinusta vaan perinnöstä.

    • Anonyymi

      Ei se omaisuutesi auta naisia mitenkään jollet tee alotteita naiselle. Osta nyt joku hienoa auto ensin niin naiset huomaa sinut ja sitten menet baariin 500 euron seteli kädessä ostamaan juotavaa ja ostat aina uudella 500 euron setelillä juotavaa että naiset näkee että sinulla on rahaa. Naiset varmaan tekee raha miehelle alotteita mutta sitten pitää tietää että sinulla on rahaa.

      • Anonyymi

        Jos näkisin jonkun maksavan jokaisen juomansa 500 euron setelillä pitäisin tyyppiä tyhmänä pellenä!

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkisin jonkun maksavan jokaisen juomansa 500 euron setelillä pitäisin tyyppiä tyhmänä pellenä!

        -pihallatipunen-

        Mutta menisit miehen luokse esittäytymään ja pyytäisit sitä tanssimaan hitaita ja sen jälkeen taxilla luoksesi seksiä harrastamaan. Jokainen nainen kostuu miehelle jolla on viisisatasia taskussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta menisit miehen luokse esittäytymään ja pyytäisit sitä tanssimaan hitaita ja sen jälkeen taxilla luoksesi seksiä harrastamaan. Jokainen nainen kostuu miehelle jolla on viisisatasia taskussa.

        No jos jokainen kostuu niin se mies ottaisi varmaan sen baarin kauneimman.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Seteleitään levittelevälle löytyy aina joku onnenonkija käsipuoleen, joka osaa kyllä pistää miehen tilin tyhjäksi. Sen jälkeen tämän onnenonkijan ”rakkaus” loppuu ja mies saa jatkaa elämäänsä tyhjätaskuna.

        Hölmöydestä sakotetaan


    • Anonyymi

      Mikä se sun varsinainen ongelmas on?
      Jos se bildentarve äityy noin kovaksi, niin eikö sun kannattaisi alkaa poltteleen sitä valuuttaa ajoissa. Varmasti löydät jonkun samankaltaisen, työtä vieroksuvan, baarivalaan, joka halulla osallistuu omaisuutesi realisointiin. Toisaalta on mahdollista sekin, että joku rahan päälle ymmärtävä tulee ja pusertelee sinua oikeista paikoista kunnes ne perityt omaisuudet on siirretty "oikeille" tileille. Rahalla elvistelemällä et löydä kuin rahaa janoavia. Pistä raha rohkeasti kiertämään ja katso mitä kohdalle osuu, muutoin sulla saattaa olla kohta kaksi miljoonaa tilillä ja sama suhdestatus päällä.

      • Anonyymi

        Itellä vähän sama ongelma. Tilille on kertynyt jo liikaa rahaa. Rahan kiertämään laittaminen on se ongelma. Jos ei ikinä liiku missään niin mihin sitä kuluttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä vähän sama ongelma. Tilille on kertynyt jo liikaa rahaa. Rahan kiertämään laittaminen on se ongelma. Jos ei ikinä liiku missään niin mihin sitä kuluttaisi?

        Rahaa voi kyllä helpostikin jakaa eteenpäin niin halutessaan.


      • Anonyymi

        Annoin taannoin 11000 euroa. En saanut naista. Sitten annoin 100 000 euroa. En saanut naista. Pienilläkään summilla en saanut naista. Nyt olisi taas joutilasta irtorahaa 100 000. Mihinkähän kohteeseen tuon antaisin? Naista en aio edes yrittää, itse istuvat pankin päällä. Arvopapereissa lienee ainakin yksi milli. Asunto-osake on maksettu, kulkuneuvoja loppuiäksi. Jäljelläoleva ikä vähenee, perillinen on hulttio. Mihin tuon satatonnisen antaisin? Onko hyviä ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin taannoin 11000 euroa. En saanut naista. Sitten annoin 100 000 euroa. En saanut naista. Pienilläkään summilla en saanut naista. Nyt olisi taas joutilasta irtorahaa 100 000. Mihinkähän kohteeseen tuon antaisin? Naista en aio edes yrittää, itse istuvat pankin päällä. Arvopapereissa lienee ainakin yksi milli. Asunto-osake on maksettu, kulkuneuvoja loppuiäksi. Jäljelläoleva ikä vähenee, perillinen on hulttio. Mihin tuon satatonnisen antaisin? Onko hyviä ehdotuksia?

        Parempi se on laittaa rahansa menemään ennenkuin kupsahtaa. Kyllä maailmasta köyhiä ja autettavia löytyy jos haluaa etsiä.


    • Anonyymi

      Olen minäkin perinnyt rahaa ja olen leveillyt omaisuudella mutta ei ole naiset innostuneet.

    • Anonyymi

      Oiskin rahaa ees sen verran että pystyis elämään normaalia elämää.....Lääkkeet maksaa enemmän kun mulla eläke tuloja,sit joutuu karsii lääkkeistä että saa ees vähän ruokaa. Mä menetin naiseni rahan takia toiselle....eli kyllä se raha ratkaisee,mutta raha ei tuo sitä rakkautta.

    • Anonyymi

      Ihminen joka leveilee rahoillaan ei löydä sitä oikeaa,sitten löytyy niitäkin jotka syytää rahaa naisille,joko ns lainana tai sitten muuten vaan,voi ostaa jopa kalliita lahjoja.....sitten mies voi uskotella naiselle asioita,mistä nainen tietää esim että meneekö suoraan seuraavan luo kyläilemään....myös naiset osaa olla sinisilmäisiä.....tiedän yhden liiankin hyvin.Rahalla ei saa rakkautta,aitoa sellaista.Sitten mitenköhän monta suhdetta ehtii ns raha mies tuhota,toivottavasti ei kovin montaa.

    • Anonyymi

      Hommaa itelles joku hyvä harrastus.

    • Anonyymi

      En ole perinnyt mitään ja minulla on naisia ollut. On avovaimokin , asumme kaksiossa ja olen tällä hetkellä työtön ollut kuukauden. Avovaimo on töissä kaupan kassalla. Rahaa on itsellä viis tonnia säästössä.. Perin kyllä aikanaan isäni talon, mökin ja firman se myi jo 65 vuotiaana kun se jäi eläkkeelle teki töitä yli 40 vuotta, isäni on 74 vuotias jo. Tiedän että isällä on miljoonia koska myi firmansa. Sen kesämökin arvo on 300 tonttua koska teimme sinne kerran remppaa ja se arvioitiin välittäjän toimesta. Kissan päivät odottaa..

    • Anonyymi

      Sanon vaan että naisia saa ilman rahaakin, kehitä sosiaalisia taitojasi ja se onnistuu kun lähdet ulos. Mene vaikka johonkin kurssille missä on paljon naisia ja pitää olla rohkea ja mennä juttelee naisille. Naiset ei varmana tule sinulle juttelemaan vaan se on aina niin että miehen tehtävä aloite.

    • Anonyymi

      Ei miehen varallisuudella ole väliä. Se riittää että miehellä on sen verran rahaa, että viinaa voi ostaa ja käydä yökerhossa. Jos asuu kaukana kaupungin keskustasta, on myös hyvä olla rahaa taksimatkoihin kotiin.

      Bailaustaidoilla naiset hurmataan, ei varallisuudella.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ainakin perintöomaisuuden laskeminen omaksi on typerää. Ensinnäkin, jos tosiaan olet 30-vuotias, ei vanhempasi ole välttämättä edes eläkkeellä. Eli perinnön saantiin voi mennä jopa yli 30 vuotta. Etkä voi mitenkään tietää, onko perintöä enää tulossa silloin, hehän voivat tehdä omaisuudellaan mitä huvittaa.

      • Anonyymi

        Mulla on jo ennakkoperintöä muutama sata tonnia, isovanhemmilta saatua kun vanhemmat siirtänyt sen mulle ettei tarvi maksaa moninkertaisia perintöveroja. Typerää tai ei mutta kyllä se silloin on mun omaisuutta jos se on mun nimiin luovutettu.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo ennakkoperintöä muutama sata tonnia, isovanhemmilta saatua kun vanhemmat siirtänyt sen mulle ettei tarvi maksaa moninkertaisia perintöveroja. Typerää tai ei mutta kyllä se silloin on mun omaisuutta jos se on mun nimiin luovutettu.

        KilttiMies89

        Perukirjaan merkitään myös ennakkoperintönä saatu.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla tapaa naisia yökerhoissa. Sillä ei ole mitään väliä paljonko perii koska perinnöt on salaisuuksia joista ei haluta puhua joten naiset eivät tiedä omaisuudestasi koska et käy yökerhoissa juomassa viinaa ja tapaamassa naisia.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Omaisuuden pitää näkyä kaliiden muotivaatteiden ja kaliiden autojen muodossa. Silloin naiset kiinnostuvat.

    • Anonyymi

      Kyllä thaimaan nainen kuulostaa ratkaisulta sun ongelmaan, pian omaisuutta ei ole

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      269
      3810
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      122
      2692
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      55
      2043
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1533
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1370
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1268
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1249
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1203
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1077
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      1014
    Aihe