leijona urokset on aitoja uroksia

Anonyymi

leijona laumassa ei naarasleijonat kukkoile niin leijona uroksilla on täydellistä miesten elämää no auto heiltä kyllä puuttuu

24

63

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ääneen naurua*

    • Palstalaumassapa naaraat kukkoilee :D

      • Anonyymi

        mutta ei oikeassa elämässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta ei oikeassa elämässä

        Blaa blaa ja muu, ammuu :P


    • Leijonauros makoilee velttona kun naaraat hoitaa metsästyksen, sit ku saalis on kaadettu tää läskipää kömpii paikalle häätämään naaraat loitommalle ja syö parhaat palat.
      Leijonauros myös tappaa naaraalta pennut päästäkseen itse parittelemaan naaraan kanssa, tosi miehekästä niinku avuttomien pentujen kimppuun käyminen..

      • Anonyymi

        vastaan vielä ennen kuin lähden grilliin niin miksi uroksen täytyisi katsoa äpäriä niin ei uros katsele äpärien isää ja äpäriä ja lähettää ne toistensa luokse leijona taivaaseen siellä lasten isä kaitsii ja toiseksi naaraat tykkää käydä kaupassa ja shoppailla ja tuoda ja tehdä miehelleen ja lapsilleen ruokaa sanoo hallitseva uros leijona


      • Disse
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaan vielä ennen kuin lähden grilliin niin miksi uroksen täytyisi katsoa äpäriä niin ei uros katsele äpärien isää ja äpäriä ja lähettää ne toistensa luokse leijona taivaaseen siellä lasten isä kaitsii ja toiseksi naaraat tykkää käydä kaupassa ja shoppailla ja tuoda ja tehdä miehelleen ja lapsilleen ruokaa sanoo hallitseva uros leijona

        Meinasitko grillata ihtes?


      • Anonyymi

        Jep, aloittajalla ei ollut luontotietous nyt kohdillaan.


    • Anonyymi

      Alottaja ei tunne biologiaa. Urosleijona käy naarasleijonalaumassa vaan panemassa naaraita ja muulloin urosleijona viettää aikaansa lauman reunoilla palmupuun varjossa pötkötellen.
      Urosleijona jättää saalistamisen naaraiden hommaksi ja kun naaraslauma on saanut saalista, niin urosleijona käppäilee valmiiseen pöytään ja rouskaisee saaliista enimmän osan ja naarakset saavat sitten rippeet.
      Urosleijona on vähän niinkuin jännämies ja naarasleijonat ihan kiimassa, kun vähän saavat uroksen karheaa harjasta.

      t. Ätmi toteaa

      • No mistäpä arvasit. Sitähän sitä tässä ollaan koko ajan odotettukin. Joopa. *tuhinaa*


    • Mitenkäs sitä sitten minua sanotaan täällä naiseks, vaikka tään mukaan mun just pitäis horoskoopin mukaan olla oikein uroksien uros? 😝

      • Sä olet tietysti naarasleijona. Ootko loinen, vai saalistaja?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä olet tietysti naarasleijona. Ootko loinen, vai saalistaja?

        No en mä oikeen osaa vain lötkötellä ja olla muitten elätettävänä. Mutta ehkä nyt oon ottanut vähemmän vastuuta muista, joten osittain mä kyllä lötköilen paljon enempi omissa oloissa, kuten Urosleijona. 😀

        Penskat on jo isoja, ei tartte niitten kanssa isoja touhuta, työ on aika iisiä, kämppäkin toimii aikahyvin itsekseen, kun muksutkin jo osaavat siivota, pestä pyykkiä jne. Meillä on ihan työlista miten kukakin tekee juttuja.

        Joo, kyllä mä oon lötköilevä leijonauros. 😎👌


    • Anonyymi

      Ilman naaraita leijonauros ei tulisi toimeen. Saattaisi jäädä ruoka hankkimatta. Semmoisia "leijonauroksia" on miehissäkin. Onneksi ihmisnaaraiden ei tarvitse tyytyä tyyppiin, joka syö heidän eväänsä ja uhkailee lapsia :)

      • Anonyymi

        Mutta useinpa sellaiset jännäurokset naisia kuitenkin kiihottavat.


      • Anonyymi

        Sinulla on väärää tietoa. Kyseiset nk. jännät leijonaominaisuudet eivät ole lähtökohtaisesti naisten mieleen. Jos miehen ominaisuudet voisi valita, ei kyseisten ominaisuuksien kohdalle tulisi montaakaan rastia. Sori siitä.


      • Anonyymi

        "Ilman naaraita leijonauros ei tulisi toimeen. Saattaisi jäädä ruoka hankkimatta. Semmoisia "leijonauroksia" on miehissäkin. Onneksi ihmisnaaraiden ei tarvitse tyytyä tyyppiin, joka syö heidän eväänsä ja uhkailee lapsia :) "

        Miksi ihmisnaaraan pitäisi ylipäätään tyytyä mihinkään? No siksi, kun ihmisnarttu ei tulisi toimeen ilman miestä. Miehet ovat kautta aikain elättäneet perheensä siinä sivussa, kun ovat rakentaneet ja puolustaneet yhteiskuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilman naaraita leijonauros ei tulisi toimeen. Saattaisi jäädä ruoka hankkimatta. Semmoisia "leijonauroksia" on miehissäkin. Onneksi ihmisnaaraiden ei tarvitse tyytyä tyyppiin, joka syö heidän eväänsä ja uhkailee lapsia :) "

        Miksi ihmisnaaraan pitäisi ylipäätään tyytyä mihinkään? No siksi, kun ihmisnarttu ei tulisi toimeen ilman miestä. Miehet ovat kautta aikain elättäneet perheensä siinä sivussa, kun ovat rakentaneet ja puolustaneet yhteiskuntia.

        Minul ei oo kumppania ollut oikeastaan koskaan, itseni elättänyt.


    • Kaikenlaisia mulkkuja nekin naaraat sietää..fyffan..pthyi.😒

      • Anonyymi

        Niinhän sinäkin siedät ;)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinäkin siedät ;)

        Iaskin..väärin

        Nää, mun muru ei ole mulkku vaikka onkin mul.ukas.. :)


    • Anonyymi

      Pitää myös muistaa että leijonissakin on meitä jotka eivät juuri parittelemaan pääse. Savannin reunamailla vaan kuljeskelevat pää painuksissa. Ei tarjoa naaras itseään hänelle. Voimia pitää vaan kerätä uutta taistelua varten ja toivoa että vielä onni koittaa savannin polttavan auringon alla!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehet ovat hiiriä tai leijonia ja niille hiirille annetaan sikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe