Huomasin että autonvero olisi pitänyt maksaa viikko sitten. Mitään muistutuksia ei ole tullut eikä poliisikaan ole käynyt oven takana. Jos maksan veron nyt, tuleeko jälkiseuraamuksia?
Autovero unohtui maksaa ajallaan
7
247
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tule mitään, poistuu muutenkin ensivuonna!
- Anonyymi
Et saa autoa rekiasteriin jos et oo autoveroa maksanut.
- Anonyymi
Pohjoisesa ei oo makseltu monneen vuoteen säästöö tulloo voi sitten tilata
Batteri TESLAN KUN ON ENSIN 20 VUOTTA AJELTU MENEEN Aloitus on jo vanha, mutta toivottavasti lienet tähän mennessä Trafin sivulta jo itse huomannut, että auto on ajokiellossa.
Kun rekisterinumero osuu poliisin kameraan, he lähtevät perään ja ruuvaavat kilvet pois.
Outoa?- Anonyymi
Mitkä kilvet ?
Ei kait autossa tarrakilpiä kummempia ole jos autoveroa ei ole maksettu. - Anonyymi
Sanot vaan että haistavat pitkän vitun herrojen veroista😁😆
Kysyjä, (29.06) tarkoittanee maksamatonta käyttövoimaveroa.
Autossa lienee siis tavanomaiset kilvet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564