Niin naiset miksi miehen ulkonäkö on tärkeintä

Anonyymi

Kun etsitte miestä kumppaniksi?

37

62

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huom. pelkkä ulkonäkö ei riitä. Tämä ei siis poista sitä, etteikö ulkonäkö olisi kaikki kaikista tärkein.

      • Anonyymi

        Huom. Myös status ja raha ovat todella tärkeitä. Tärkeintä on se, että mies on naista tasokkaampi, jotta nainen on se joka hyötyy, eikä missään nimessä joudu tyytymään tasa-arvoiseen parisuhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Myös status ja raha ovat todella tärkeitä. Tärkeintä on se, että mies on naista tasokkaampi, jotta nainen on se joka hyötyy, eikä missään nimessä joudu tyytymään tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

        Niin, mutta miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?


    • Ja miehille kelpaa rumakin nainen, kunhan luonne on kunnossa, hah hah!

      Eivätkä peräänkuuluta kumppania valitessa, että kauneudella ei ole niin väliä...


      kyllä olen nähnyt ja kokenut monenlaita, ja jos sitä ulkonäköä ei ole tarpeeksi, miten sen nyt kukakin määrittelee tai on joltain alueelta poikkeava, eipä vaan helposti kumppania löydykään.

      • Anonyymi

        Seksi jos kiinnostaa naista, ei ulkonäöllä ole niin paljon väliä.


      • Anonyymi

        No näkeehän sen jo kaupungilla kulkevista pareista ettei miehet niin nirsoja ole naisten ulkonäön suhteen.


      • Anonyymi

        Juu, enemmän näkee pareja, että mies on komea ja nainen sellainen pubiruusu.
        Harvemmin näkee sellaisia pareja, että kauniilla naisella on ruma mies.
        Eniten näkee pareja, että kauniilla naisella on erittäin komea mies.


      • Rumuus — kuten kauneuskin — on katsojan silmissä. En minä ainakaan yleensä diggaa kauniina pidetyistä naisista. Toki voin niitä nätteinä pitää, mutta ei heistä mitään säväreitä mulle tule.
        Mun silmissä kauniit ja seksikkäät voi olla ihan muuta kuin "standardikauniit".

        Ja edelleen: Rakas on AINA kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, enemmän näkee pareja, että mies on komea ja nainen sellainen pubiruusu.
        Harvemmin näkee sellaisia pareja, että kauniilla naisella on ruma mies.
        Eniten näkee pareja, että kauniilla naisella on erittäin komea mies.

        Ja usein näkee pariskuntia missä mies on naista varmastikin usean kymmenen kiloa kevyempi. Päinvastoin taas eiharvemmin, jollei sitten kyseessä ole jo vanha pariskunta.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Rumuus — kuten kauneuskin — on katsojan silmissä. En minä ainakaan yleensä diggaa kauniina pidetyistä naisista. Toki voin niitä nätteinä pitää, mutta ei heistä mitään säväreitä mulle tule.
        Mun silmissä kauniit ja seksikkäät voi olla ihan muuta kuin "standardikauniit".

        Ja edelleen: Rakas on AINA kaunis.

        Näinpä! Kauneus on AINA katsojan silmissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja usein näkee pariskuntia missä mies on naista varmastikin usean kymmenen kiloa kevyempi. Päinvastoin taas eiharvemmin, jollei sitten kyseessä ole jo vanha pariskunta.

        Mulla on ollut molempaa sorttia. Yhdenkään itseäni pidemmän kanssa en kyllä ole seurustellut (en ole kyllä montaa sellaista naista edes tavannut, vaikken nyt mikään ihmepitkä olekaan (185 cm)), N. 180-senttisiä on ollut muutama, mut vastapainoksi sit alle 160-senttisiä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Rumuus — kuten kauneuskin — on katsojan silmissä. En minä ainakaan yleensä diggaa kauniina pidetyistä naisista. Toki voin niitä nätteinä pitää, mutta ei heistä mitään säväreitä mulle tule.
        Mun silmissä kauniit ja seksikkäät voi olla ihan muuta kuin "standardikauniit".

        Ja edelleen: Rakas on AINA kaunis.

        Olet tässäkin oikeassa.


    • Anonyymi

      Miehissä on niin peikkoja, kuin menninkäisiä, aivan kuten naisissa noitia ja lohikäärmeitä, kyllä vakka kantensa valitsee. Peikon on turha haaveilla kaunottaresta, vaikka sadun kyttyräselkä sellaisen sattuikin saamaan. Noita-akka joutuu tyytymään menninkäiseen ja lohikäärme peikkoon ;-)

    • Anonyymi

      Rumuus ei haittaa, mutta tyhmän näköinen ei käy.

      • Anonyymi

        Pitää ainakin näytellä viisasta :D


      • pitkätukka-68
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ainakin näytellä viisasta :D

        Ei näytteleminen auta kuin korkeintaan yhdenillanjuttuihin.


    • Anonyymi

      Niin miehet miksi naisen ulkonäkö on tärkeintä kun etsitte naista kumppaniksi? Ei me rumat naiset olla jännänaisia vaan ihania ihmisiä jotka antaa rakkautta ja huolenpitoa.

      • Anonyymi

        Rumatkin naiset saavat jatkuvasti yhteydenottoja mm. netissä, rumat tai edes tavis miehet harvoin jos ollenkaan.


      • Anonyymi

        Tee kaksi vierekkäistä ylhäältä alas kulkevaa numerolistaa 10 - 1, niin että kymppi on ylimpänä ja 1 alimpana.

        Sitten nostat toista listaa niin että toisen listan 1 ja toisen listan 3 ovat vierekkäin.

        Siinä näet miten tasot toimii.

        1 tason nainen saa 3 tason miehen helposti. 2 ja 1 tason mies ei saa kuin lämmintä kättä.

        Vastaavasti, 10 tason mies saa kyllä 7 tason naisia, ei tarvitse kuin kättä nostaa, mutta mitä tekevät ne 10 tason naiset? Valittavat siitä kun kaikki hyvät miehet on viety, eivätkä kuitenkaan missään tapauksessa ala seurustelemaan kenenkään kanssa. Hekään eivät saa kuin lämmintä kättä.

        10 ja 9 tason nainen on hinnoitellut itsensä ulos markkinoilta. Ne ovat juuri niitä hyvännäköisiä ja ylikouluttautuneita naisia jotka eivät ymmärtäneet lopettaa ajoissa kun eivät ymmärrä biologian asettamia rajoja. Heistä eivät suhteeseen pääse kuin he jotka ovat tarpeeksi lähellä prinssejä, elokuviatähtiä tms.

        Tästä yksinkertaista syystä naiset pyrkivät koko ajan saamaan paremman miehen ja vastaavasti miehet yrittävät viettelemään rumiakin naisia.

        Naiset nai ainoastaan ylöspäin. Miesten täytyy naida alaspäin, sillä samantasoinen nainen tulee pettämään miestä.

        Ja muistutan nyt vielä kun joku naisista tulee kuitenkin viisastelemaan kuinka hänen miehensä on niin alemmantason paska että sitä ei enää paskemmaksi voi saada, että taso on erilaisten tekijöiden keskiarvo. Siinä on tekijöinä mm. ulkonäkö, varallisuus, sosiaaliset taidot, sosiaaliset verkostot, kunnianhimo, jne.


    • Anonyymi

      Naiset kääntää jutut aina nurinpäin. Otsikko on " Niin naiset miksi miehen ulkonäkö on tärkeintä ". Ja kohta onkin kysymykset, että miks miehille naisen ulkonäkö on tärkeintä.

    • Useimmille naisille miehen ulkonäöksi riittää, et se riittävä. Jos on riittävästi valtaa/statusta/rahaa, silläkään ei ole merkitystä.

      Onneksi on toisenkinlaisia naisia.

    • Anonyymi

      Toi"naisille ulkonäkö/ raha on tärkein" lässytys on niin loppuunkulunutta ja sitä selittää vaan miehet jotka saanut paskamaisen luonteensa takia monet hylyt. Tottakai on tärkeää että kumppaninsa näkee hyvännäköisenä, tuskin kukaan ottaa itselleen puolisoksi sellaista jonka kokee luotaantyöntäväksi, mutta ihan jokaisella on oma mielipide siitä mikä on hyvännäköinen. Oon 33-vuotias nainen ja IKINÄ, KOSKAAN kaikkien näiden vuosien aikana ei yksinään mun kaveri ole sanonut että miehessä olis tärkeintä ulkonäkö tai raha. Suurimmat turn-offit miehissä (ainakin mun kaveripiirissä) on elämäntapatyöttömyys ja paskamainen luonne.
      Tottakai löytyy poikkeuksia jotka menee esim rahan takia naimisiin, mutta näitä löytyy ihan molemmista sukupuolista, ei vain naisista.
      Joten jos et saa naisia niin kannattaa ihan ekaksi tarkastella omaa luonnetta, ite en ainakaan ottais ukkoa joka selittää et "kaikki naiset sitä ja tätä lässyn lää"

      • Anonyymi

        " IKINÄ, KOSKAAN kaikkien näiden vuosien aikana ei yksinään mun kaveri ole sanonut että miehessä olis tärkeintä ulkonäkö tai raha. "

        Porukassa sanoo sitten kuitenkin että ulkonäkö ja raha tärkeintä. Siinä se taas nähtiin.


    • Jos nyt vastaan otsikon kysymykseen, niin ulkonäköhän (eniten kuitenkin tyyli) kertoo ihmisestä paljon.
      Väittääkö joku vastaan, kun sanon että jokainen viestitää ulkoasullaan paljonkin itsestään?
      Ja kun ulkonäön kuitenkin toinen näkee ekana, niin miten joku jaksaa edes ihmetellä, miksi se merkitsee?

      Ihan eri asia onkin se mikä toista viehättää.

      Sekin sitten vielä, et miksi pitäisi viehättää mahdollisimman monia vastakkaisen (tai saman jos sellaista haluaa) sukupuolen edustajaa? Kyllä mulle ainakin riittää yksi kerrallaan.

      • Olipas hieno vastaus. Tyyli on todella tärkeä minulle joten mies joutuu istuu minun ostamiin vaatteisiin koska haluan hänen olevan tyylikäs.
        Itseäni häpeän etten halua hänen olevan seurassani jos olen kertonut köyhyydestä NI avoimesti.


      • Antaisitko naisesi pukea sinua?


      • valtakunta kirjoitti:

        Olipas hieno vastaus. Tyyli on todella tärkeä minulle joten mies joutuu istuu minun ostamiin vaatteisiin koska haluan hänen olevan tyylikäs.
        Itseäni häpeän etten halua hänen olevan seurassani jos olen kertonut köyhyydestä NI avoimesti.

        Et kai väkisin yritä muutta hänen tyyliään, jos hänellä on oma? Eri asia sit ehkä jos toinen on ihan tyylitön.


      • valtakunta kirjoitti:

        Antaisitko naisesi pukea sinua?

        Osaan itsekin pukeutua. Osaan toki riisuutuakin, mut silti on kivempi jos nainen riisuu mut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Antaisitko naisesi pukea sinua?

        Kerran olin menossa hautajaisiin, eikä mulla ollut sinne sopivia kledjuja.
        Olin silloin Turussa ja menin UFF -kauppaan ja kerroin ongelmani. Kyllä sieltä löytyi nainen joka osasi mut pukea.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Et kai väkisin yritä muutta hänen tyyliään, jos hänellä on oma? Eri asia sit ehkä jos toinen on ihan tyylitön.

        Eihän minä.😁
        Kyllä se piti nahkatakkia mutta en tykännyt siitä mutta silloin joku yritti iskeä kassalla ja mies tulee nahkatakin kera mun viereen, se toinen mies suuttuneen näköinen ja sit iskiä tajusi sekä alkoi hyllyjä katsella hätääntyneenä.

        Minä tykkää normityylistä mutta siististä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kerran olin menossa hautajaisiin, eikä mulla ollut sinne sopivia kledjuja.
        Olin silloin Turussa ja menin UFF -kauppaan ja kerroin ongelmani. Kyllä sieltä löytyi nainen joka osasi mut pukea.

        Minusta oli kivasti tehty myyjältä. Harvemmin moni edes uskaltaa pyytää apua ja miten tuollain unohdit pukusi?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Osaan itsekin pukeutua. Osaan toki riisuutuakin, mut silti on kivempi jos nainen riisuu mut.

        Sinun pitää harjoitella riisuuntua nopiaan. Emäntä siinä polttavassa kohdassa tuskastuu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta oli kivasti tehty myyjältä. Harvemmin moni edes uskaltaa pyytää apua ja miten tuollain unohdit pukusi?

        Mulla kun ei tuollaisiin tilaisuuksiin sopivia vaatteita juuri ole. Pillifarkut, kulunut nahkarotsi ja tennarit ei kuitenkaan kai ole se oikea vaihtoehto hautajaisiin, etenkään kun joutuu arkunkantajaksi.
        Mut hyvät vaatteet sain edullisesti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta oli kivasti tehty myyjältä. Harvemmin moni edes uskaltaa pyytää apua ja miten tuollain unohdit pukusi?

        Kyllä uskallan tunnustaa vajaavaisuuteni ja pyytää silloin apua. Mulla ois mennyt ikuisuus etsiä omin avuin järkevät hautajaisvaatteet.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mulla kun ei tuollaisiin tilaisuuksiin sopivia vaatteita juuri ole. Pillifarkut, kulunut nahkarotsi ja tennarit ei kuitenkaan kai ole se oikea vaihtoehto hautajaisiin, etenkään kun joutuu arkunkantajaksi.
        Mut hyvät vaatteet sain edullisesti.

        Olet kyllä oikeassa apua haettava kun tarvitsee. Itsekin kyselen jatkuvasti hyvä esimerkki kun talven verikokeeseen 2 minuuttia myöhässä ja kysyin huudettiinko”nimi” viimeksi auttavainen kertoi ja huoneenkin, olisin ollut erittäin pulassa muuten.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä uskallan tunnustaa vajaavaisuuteni ja pyytää silloin apua. Mulla ois mennyt ikuisuus etsiä omin avuin järkevät hautajaisvaatteet.

        Minusta on tärkeätä että sait auttaa viimeisen matkan.


    • No eihän se tärkeintä ole, mutta sen verran kumminkin että intiimistikin pystyy olemaan. Epäviehättävä mies ei kiinnosta seksuaalisesti, joten eihän se mies nyt voi mitä tahansa olla ulkoisestikaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe