aloitus on poistunut jo

Anonyymi

eli kysymys mitä hyötyä on naisesta niin olen miettinyt ja miettinyt enkä keksi muuta kuin että naiset on hyviä kantamaan painavat ostokset ja ym painavat taakat mutta aasi on luotettavampi kuin nainen mutta ei aasia voi eikä halua että liikaa raataa voi voi aasi parkaa

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sun ei tarvitse edes miettiä naisien tarkoituksia elämässä ollenkaan. Keskity vaikka hengitykseen... siinä on paljon jännää miettimistä.

      • Anonyymi

        niin eikä aasitkaan ole suulaita ja sano ilkeitä kuten naiset mutta kyllä dissekin rauhoittuu ja on säyseä kun miehensä ostoksia kantaa reippaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin eikä aasitkaan ole suulaita ja sano ilkeitä kuten naiset mutta kyllä dissekin rauhoittuu ja on säyseä kun miehensä ostoksia kantaa reippaana

        niin vielä kun löytyisi se mies joka ottaisi dissen hoiviinsa eli me tansseihin tai nyt kesällä on tapahtumia festareita ym niin sieltä äkkiä löydät kesyttäjäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin vielä kun löytyisi se mies joka ottaisi dissen hoiviinsa eli me tansseihin tai nyt kesällä on tapahtumia festareita ym niin sieltä äkkiä löydät kesyttäjäsi

        https://www.youtube.com/watch?v=9jGH1KaykcM

        kuuntele sinäkin Jorgos kreikkalaista musiikkia, että rauhoitut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin vielä kun löytyisi se mies joka ottaisi dissen hoiviinsa eli me tansseihin tai nyt kesällä on tapahtumia festareita ym niin sieltä äkkiä löydät kesyttäjäsi

        Tuitui! Sinustako olisi sitten minun mieheksi? Ei taida olla sinusta kuin lämpimän p.skan vääntäjäks. 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Tuitui! Sinustako olisi sitten minun mieheksi? Ei taida olla sinusta kuin lämpimän p.skan vääntäjäks. 😂

        Yrittää treffeille ilmeisesti sun kanssa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää treffeille ilmeisesti sun kanssa :D

        Välis tykkää pojista vissiin? 😁👌

        Eihän mua haittaa jos joku saa kiksejä musta. 😂
        Onhan se vähän jopa imartelevaa...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Välis tykkää pojista vissiin? 😁👌

        Eihän mua haittaa jos joku saa kiksejä musta. 😂
        Onhan se vähän jopa imartelevaa...

        Älä yllytä hullua... :D Kohta kantaa kukkia, kanaa ja riisiä :D


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Välis tykkää pojista vissiin? 😁👌

        Eihän mua haittaa jos joku saa kiksejä musta. 😂
        Onhan se vähän jopa imartelevaa...

        yritin olla hintille mukava ja että hintti löytäisi kivan hinttinsä no ainoa mistä voisi saada jotain kiksejä kun hintit olis saippuoita ja saippualla pesty esim pankkisalin lattiat luutulla joka tehty samasta tyypistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä yllytä hullua... :D Kohta kantaa kukkia, kanaa ja riisiä :D

        Kato nyt kun toinen haaveilee jo minusta mekko päällä. 😂

        No kaippa mullekin kelpaa kanat, riisit ja kukat. 😃
        Mutta turha mitään vastapalvelusta odottaa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        yritin olla hintille mukava ja että hintti löytäisi kivan hinttinsä no ainoa mistä voisi saada jotain kiksejä kun hintit olis saippuoita ja saippualla pesty esim pankkisalin lattiat luutulla joka tehty samasta tyypistä

        Kuules... ei kerta hintiksi tee...

        https://youtu.be/JFoWw2jZBkE

        Ja kolmannesta kerrasta laskuri nollataan! 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kato nyt kun toinen haaveilee jo minusta mekko päällä. 😂

        No kaippa mullekin kelpaa kanat, riisit ja kukat. 😃
        Mutta turha mitään vastapalvelusta odottaa. 😂

        Joo, mut se ei saa siihen riisiin sitten sitä kastiketta. Se oli toissapäivänä ongelmana. :D Joo annat vaan sitten syötyäs potkun persauksille :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mut se ei saa siihen riisiin sitten sitä kastiketta. Se oli toissapäivänä ongelmana. :D Joo annat vaan sitten syötyäs potkun persauksille :D

        No mulle kerran baarissa alkoi tarjoamaan yks ukko juomia ja mä aluks vaan kiitin, mut sit kun se alkoi kokoajan kantamaan juomia, mä sanoin, että turhaa kannat näitä mulle, en ole kiinnostunut. Mutta ei kun jatkoi. Poislähtiessä sit sai kohtauksen, kun en hänen mukaan lähtenytkään. 😂

        Kiltti ja kunnollinen homo sai tylyt rukkaset. 😬


      • Täytyy olla aika aivoinvalidi, jos ei tajua miksi on olemassa naisia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täytyy olla aika aivoinvalidi, jos ei tajua miksi on olemassa naisia..

        Ei sitä äkkinäiselle kuule heti tuu mieleen? 😂


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Täytyy olla aika aivoinvalidi, jos ei tajua miksi on olemassa naisia..

        nainenhan syntyi kun kuokan tilalle tarvittiin peltoa kääntämään ja siihen asti nainen olikin hyvä vetäjä kunnes tuli härkä ja hevonen mutta nykyään traktorit tekee sen homman eli kysymys mihin naista nykyään enään tarvitaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        nainenhan syntyi kun kuokan tilalle tarvittiin peltoa kääntämään ja siihen asti nainen olikin hyvä vetäjä kunnes tuli härkä ja hevonen mutta nykyään traktorit tekee sen homman eli kysymys mihin naista nykyään enään tarvitaan

        Äitis kohdalla kysymys onkin aika turha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nainenhan syntyi kun kuokan tilalle tarvittiin peltoa kääntämään ja siihen asti nainen olikin hyvä vetäjä kunnes tuli härkä ja hevonen mutta nykyään traktorit tekee sen homman eli kysymys mihin naista nykyään enään tarvitaan

        Keskityppäs sinä vaikka laskemaan varpaitasi joutessasi. 😁


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Äitis kohdalla kysymys onkin aika turha.

        jos saisit päättää ja valiita niin kumpi parempi vetää yhtä vai kahta välttiä ja toiset naiset oli parempia perunan istutus ja nostajana ja nykyään senkin tekee perunannostokone


    • Anonyymi

      Tuo on ajankohtainen kysymys. Itselleni ei ole ollut kuin haittaa kaikista naissuhteista elämässä. Joten hyödyistä en tiedä mitään. Mutta voihan niistä muille olla hyötyä, vaikka minulle ovat haitallisia. Vähän niin kuin allergia, joku voi syödä kalaa, mutta minä en.

      En tykkää muuten kalan hajustakaan.

      • Anonyymi

        joo halvemmaksi tulee kun ostaa tiskikoneen ja tiskikonetta jaksaa kuunnella eikä se ole ilkeä ja sano ilkeitä asioita eikä petä kun tarvit puhtaita astioita eli tekee työn mutisematta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo halvemmaksi tulee kun ostaa tiskikoneen ja tiskikonetta jaksaa kuunnella eikä se ole ilkeä ja sano ilkeitä asioita eikä petä kun tarvit puhtaita astioita eli tekee työn mutisematta

        Nai sitten samalla sitä konettasi :D
        Vaahdot kuuluu pakettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo halvemmaksi tulee kun ostaa tiskikoneen ja tiskikonetta jaksaa kuunnella eikä se ole ilkeä ja sano ilkeitä asioita eikä petä kun tarvit puhtaita astioita eli tekee työn mutisematta

        Hmm.... mulla ei ole tiskikonetta. Enkä anna naisten tiskata, koska ne ei osaa tehdä puhdasta jälkeä. Ei ole naisista hyötyä edes kotitöissä. Siivotessaan rikkovat paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.... mulla ei ole tiskikonetta. Enkä anna naisten tiskata, koska ne ei osaa tehdä puhdasta jälkeä. Ei ole naisista hyötyä edes kotitöissä. Siivotessaan rikkovat paikkoja.

        totta tuokin ehkä naiset sopii vain taakkojen ratsuiksi tai sopiiko siihenkään no miehen rahat se kyllä vie


    • Pitääkö naisesta olla jotain hyötyä?
      Eikö riitä, että hänestä on iloa?

      Kamalaa, kun joidenkin mielestä kaikessa pitää aina ajatella hyötyä. Valitsetko ystävät ja kaveritkin sen mukaan, miten heistä hyödyt, vai onko sulla sellaisia ollenkaan?

    • Anonyymi

      🧐 Bullshit mä oon miettinyt aina mitä hyötyy miehistä on kuin lisääntymiseen. Minä tein lapsena meidän kotona kaikki miesten työt. Kasasin sängyt jo kun olin 7v, korjasin seinät, tuolit, hanat ja kaiken mitä ne hajotti. Miehet on turhuke ne vaan söi, joi, nukku taikka pelas. Ei ne edes puolustanut itseään ulkona koskaan vaan aina juoksi mun selän taakse piiloon ja mun piti vetää turpaan poikia joita ne härnäs. Ego on vaan niillä suuri. Kerran sanoin jos ne päivän kekstäis kuukautisia ne kekstäis mitä vaan. Flunssakin niin ne itkee kun vauvat. Ja mulla on pääauki enkä sano mitään vaan paikkaan haavan ja jatkan.

      • Anonyymi

        vanhempasi opetti sinut hyväksi tyttäreksi ja tulevalle miehellesi hyväksi vaimoksi ja naiseksi eli kun jatkat noin niin joku kiva sinkkumies voi ottaa sinut naisekseen


    • Anonyymi

      Itse en ole ajatellut naista koskaan hyötytarkoituksessa. Olen ollut seksuaalisesti niin ylilatautunut ettei laskin ole koskaan pysynyt kädessä.
      Seksuaalisessa ylilatauksessa on se huono puoli että se liimaa imurin käteen, laittaa kädet tiskeihin, herättää aamulla töihin.

      AsianVierestä

      • Jos et näe mitään merkitystä hyvä niin.
        Silloin parempi olla hommaamatta kuin etsiä vain jotain tavaraa itselle naisesta.


      • Oho sulle minä kirjoitin, oli aloittajalle tuo teksti.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos et näe mitään merkitystä hyvä niin.
        Silloin parempi olla hommaamatta kuin etsiä vain jotain tavaraa itselle naisesta.

        no sanos yksikin parempi laite kuin nainen joka olisi pelloilta parempi keräämään kiviä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oho sulle minä kirjoitin, oli aloittajalle tuo teksti.

        Ei se mitään, tänään kun väsyneenä kanteli ja touhusi tytön kanssa niin ei heti tullut mieleeni arvioida onko siitä minulle hyötyä. Lapseenhan menee rahaa ihan tuhottomasti, tänäänkin 4 tuntia ulkosalla. Tuon ajan olisi voinut hyödyntää vaikka kehittämällä itseään tai laittaa se aika omiin harrastuksiin.
        Nyt se sama aika meni toisen ihmisen kehittämiseen ja hänen harrastuksiensa ylläpitämiseen.

        Ihmettelen miksi parisuhteessa ihmiset arvottaisivat toisen hyödyllisyyden, ei varmaan kannata sitten lapsia tehdä jos noin tekee:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sanos yksikin parempi laite kuin nainen joka olisi pelloilta parempi keräämään kiviä

        Tämän takia juuri jos ei ole mielenkiintoa naiseen, miksi sitä pitäisi nostattaa moni kuule kärsii ilman naista joten, jos ei koe naisesta mitään joten turha edes nostattaa naista alustalle. En näe mitään syytä puolustaa naista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tämän takia juuri jos ei ole mielenkiintoa naiseen, miksi sitä pitäisi nostattaa moni kuule kärsii ilman naista joten, jos ei koe naisesta mitään joten turha edes nostattaa naista alustalle. En näe mitään syytä puolustaa naista.

        Kyllä ainakin suhteen alussa itseäni on kiinnostanut seksuaalisuus, yleisesti tunteet määrittelevät paljon ihmisten käyttäytymistä.

        Mies kun leikkiin lähtee se leikin myös kestäköön!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tämän takia juuri jos ei ole mielenkiintoa naiseen, miksi sitä pitäisi nostattaa moni kuule kärsii ilman naista joten, jos ei koe naisesta mitään joten turha edes nostattaa naista alustalle. En näe mitään syytä puolustaa naista.

        totta tuokin on kyllä moni isäntä joutuu itse nostaan kivet pelloilta kun ei ole kivennostaja konetta niin ei kaikilla ole varaa traktoriin ostaa kivennostajaa saatikka naiseen niin traktoriin riittää polttoöljy ja tarkistaa koneesta öljyn mutta ehjä nainen vie kaikki rahat puhumattakaan jos on rikkinäinen nainen niin mikään raha ei riitä että se nostais kiviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, tänään kun väsyneenä kanteli ja touhusi tytön kanssa niin ei heti tullut mieleeni arvioida onko siitä minulle hyötyä. Lapseenhan menee rahaa ihan tuhottomasti, tänäänkin 4 tuntia ulkosalla. Tuon ajan olisi voinut hyödyntää vaikka kehittämällä itseään tai laittaa se aika omiin harrastuksiin.
        Nyt se sama aika meni toisen ihmisen kehittämiseen ja hänen harrastuksiensa ylläpitämiseen.

        Ihmettelen miksi parisuhteessa ihmiset arvottaisivat toisen hyödyllisyyden, ei varmaan kannata sitten lapsia tehdä jos noin tekee:)

        AsianVierestä

        Lapset ei näe sitä mitä teen lapsien eteen mutta ymmärrän sinua todella. Koska elämäni on juurikin vain lasten eteen tekemistä.
        Lapsen omaa arvioita kyselin kun on harjoitellut koko kesän hän itsekin näkee edistyksen.

        Olen väsynyt tänään yritin löytää halvalla asioita ja taas tuska etsiä kun tekee sen lapsien takia ei itsensä. Auto jää haaveeksi
        Mutta pakko auto hommata niin iso kuin mahdollinen.
        4vuotiaan puheterapiat tiedossa jokainen viikko ja tukiviittomaharjoitukset 20 tuntia sekä myös kuvallisen tue opastukset(sairaalasta)ja varsinkin niiden materiaalin hankinta.
        Luentoja tiedossa ainakin kaksi.
        Meidän tulot eivät edes parane mutta mietin auttaako toimeentulossa auton saamiseen

        Voin sanoa ompa raskas lukuvuosi tiedossa 2lapsista sai (harrastuksen yhteiskunnan tuella)
        Tottakai minä vien niitäkin.😁

        Esikoinen ei saa tukea kouluun mutta sairaalasta yrittävät vielä niillä eväillä muuttaa mitä koulussa on tarjolla tuntia ja resussi pulaa huusivat.
        Mutta kuntoutus jatkuu.
        Mutta on tieto minua tarvitaan koulussa ainakin jumi tulee.😥
        Eli siis minulle tulee yllinkyllin töitä ja kulut kasvaa ja nyt etsin paljon halvalla.
        Nyt kuluu suurin osa ajasta vauva ja yksivuotiaan rinnalla sekä pumppaamiseen tuska, mikä olo ja tietous tulevasta. Milloin se loman alkoi?😅


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lapset ei näe sitä mitä teen lapsien eteen mutta ymmärrän sinua todella. Koska elämäni on juurikin vain lasten eteen tekemistä.
        Lapsen omaa arvioita kyselin kun on harjoitellut koko kesän hän itsekin näkee edistyksen.

        Olen väsynyt tänään yritin löytää halvalla asioita ja taas tuska etsiä kun tekee sen lapsien takia ei itsensä. Auto jää haaveeksi
        Mutta pakko auto hommata niin iso kuin mahdollinen.
        4vuotiaan puheterapiat tiedossa jokainen viikko ja tukiviittomaharjoitukset 20 tuntia sekä myös kuvallisen tue opastukset(sairaalasta)ja varsinkin niiden materiaalin hankinta.
        Luentoja tiedossa ainakin kaksi.
        Meidän tulot eivät edes parane mutta mietin auttaako toimeentulossa auton saamiseen

        Voin sanoa ompa raskas lukuvuosi tiedossa 2lapsista sai (harrastuksen yhteiskunnan tuella)
        Tottakai minä vien niitäkin.😁

        Esikoinen ei saa tukea kouluun mutta sairaalasta yrittävät vielä niillä eväillä muuttaa mitä koulussa on tarjolla tuntia ja resussi pulaa huusivat.
        Mutta kuntoutus jatkuu.
        Mutta on tieto minua tarvitaan koulussa ainakin jumi tulee.😥
        Eli siis minulle tulee yllinkyllin töitä ja kulut kasvaa ja nyt etsin paljon halvalla.
        Nyt kuluu suurin osa ajasta vauva ja yksivuotiaan rinnalla sekä pumppaamiseen tuska, mikä olo ja tietous tulevasta. Milloin se loman alkoi?😅

        Sinulla on muutama stressin aiheuttaja enemmän mitä minulla.
        Itselläni ei ole kovinkaan paljon rahahuolia ja tytär on oikein terve pirteä ilopilleri eikä tarvitse huolehtia monipäisestä katraasta. Yhden kun saa tyytyväiseksi niin toinen aloittaa mankumaan jotain?
        Olet vahva nainen, mutta naisethan ovat vahvempia mitä miehet:)
        Viikko vielä ja sitten lepoa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta tuokin on kyllä moni isäntä joutuu itse nostaan kivet pelloilta kun ei ole kivennostaja konetta niin ei kaikilla ole varaa traktoriin ostaa kivennostajaa saatikka naiseen niin traktoriin riittää polttoöljy ja tarkistaa koneesta öljyn mutta ehjä nainen vie kaikki rahat puhumattakaan jos on rikkinäinen nainen niin mikään raha ei riitä että se nostais kiviä

        Kyllä niitä miehiä varmasti saa halvalla nostamaan pellon kun sitä ulkomaalta varmaan saa halpatyövoimaa kohta virallisesti.
        tuossa on hyvä esimerkki:
        https://m.youtube.com/watch?v=Up6i1N7VdVM

        nämähän tekevät sinullekin vielä paratiisin jos ei kerkeä noilla youtube tuloilla ansaita enemmän mutta varmaan siinäkin välittäjä vie välistä koka pitää yllä tuota kanavaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä niitä miehiä varmasti saa halvalla nostamaan pellon kun sitä ulkomaalta varmaan saa halpatyövoimaa kohta virallisesti.
        tuossa on hyvä esimerkki:
        https://m.youtube.com/watch?v=Up6i1N7VdVM

        nämähän tekevät sinullekin vielä paratiisin jos ei kerkeä noilla youtube tuloilla ansaita enemmän mutta varmaan siinäkin välittäjä vie välistä koka pitää yllä tuota kanavaa.

        Siis joka ei koka.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä niitä miehiä varmasti saa halvalla nostamaan pellon kun sitä ulkomaalta varmaan saa halpatyövoimaa kohta virallisesti.
        tuossa on hyvä esimerkki:
        https://m.youtube.com/watch?v=Up6i1N7VdVM

        nämähän tekevät sinullekin vielä paratiisin jos ei kerkeä noilla youtube tuloilla ansaita enemmän mutta varmaan siinäkin välittäjä vie välistä koka pitää yllä tuota kanavaa.

        Siis joka ei koka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on muutama stressin aiheuttaja enemmän mitä minulla.
        Itselläni ei ole kovinkaan paljon rahahuolia ja tytär on oikein terve pirteä ilopilleri eikä tarvitse huolehtia monipäisestä katraasta. Yhden kun saa tyytyväiseksi niin toinen aloittaa mankumaan jotain?
        Olet vahva nainen, mutta naisethan ovat vahvempia mitä miehet:)
        Viikko vielä ja sitten lepoa.

        AsianVierestä

        Juuh, henkisesti vahva oon. Kaikki ei edes kestä henkistä taakkaa imettää.
        Voin sanoa muisti tekee tepposet kun sylissä syötän yksi vuotiasta huutelen sitä missä meet ja kyselen sisaria katsomaan.

        Oon suunnitellut reissaavan lasten kanssa saa sit olla erossa muuttavan tunnin rintapumpusta ja varsinkin se tappaa tissit kun joku lapsista säätää sen täysille niin tissi venyy pitkälle eikä tajua ennenkuin sattuu pirusti kun liian kovaa imuttanut ja tissi on ihan hellänä.

        Miestäkin pyysin mukaan mutta eihän se innostu mutta silti suunnittelen menemistä vaikka yksin.
        Vaatijoita kyllä voin kertoa sen että ne turhautuu odotteluun ne alkaa tekemään itse kun ei jaksa odottaa. Meidän 4vuotiaskin hakee itse vaatteensa ja pukeutuu.

        Täytyy tässä nyt katsoo milloin se reissu kannattaa tehdä ja alkanut haalimaan tarvittavia reissun päälle tavaraa.😁

        Itsensä kehittämistä kannattaa tehdä kuin sen juoksemisen tuolla juoksumatolla tai lenkin ja jaksaa fyysisesti kantaa niitä lapsia ja enemmän tehdö taas päivästä ja itseään kiittää lapsien takia.

        Onneksi sitä voi itseänsä kehittää samalla kun lapsi/lapset kehittää itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on muutama stressin aiheuttaja enemmän mitä minulla.
        Itselläni ei ole kovinkaan paljon rahahuolia ja tytär on oikein terve pirteä ilopilleri eikä tarvitse huolehtia monipäisestä katraasta. Yhden kun saa tyytyväiseksi niin toinen aloittaa mankumaan jotain?
        Olet vahva nainen, mutta naisethan ovat vahvempia mitä miehet:)
        Viikko vielä ja sitten lepoa.

        AsianVierestä

        mutta sit se on itsestä kiinni harjoitaako lapsen kanssa vai erikseen ja toiset ei siis kykene sitä tekee samalla tai sit haluavat sitä yksityisyyttä ja tarvitsevat yms.
        Eri luontoisia me kaikki ollaan minun elämäni on ne lapset minkä vuoksi jaksan ja laitan itseni jaksamaan.

        sinä kasvatat hienosti lastasi mitä harvemmin näkee ja se sinun aikasi on tärkeätä lapselle minusta on mahtavaa nähdä panostuksesi kovasti olisi kiva nähdä miten pikkuisesi kasvaa ja miten kehittyy. Rakkaudesta sinä teet jokaisen asian lapsen parhaaksi myös sinun hyvinvointi on tärkeää.


    • Anonyymi

      Naiselta saa seksiä. En keksi muuta tarkoitusta naiselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1960
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1517
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1330
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1235
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1037
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe