Puhaltaako palstalla muutoksen tuulet?

Huomaan että pari sinnikästä trollihahmoa on vähentänyt palstailua, tai ehkä kadonnut palstalta kokonaan. Pönttis tietenkin kirjoittelee Funeksena, mutta onko Harmis kadonnut kokonaan?

Ei sentään, Harmiskin touhuilee muiden nikkiensä kanssa. Jokainen voi itse pohtia mistä nikeistä on kyse, mullakin on omat epäilyni.

Lienee ennenaikaista sanoa onko palstadynamiikassa aidosti tapahtumassa positiivista muutosta, vai yrittääkö trollikerho uudistaa vain hahmogalleriaa jatkaakseen vähän tuoreemmilla nikeillä.

Aika näyttää mitä tulee, mutta palstan kehittyminen ei ole mahdollista niin kauan kun trollikerho suoltaa sontaansa palstalle.

117

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Pönttis on Funeau, ostan sen köyden siltä narumyyjältä.

      • Säästyit :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Säästyit :D

        Täällä on viime päivinä ahkera narumyyjä yrittänyt kaupata minulle köyttä ;)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Täällä on viime päivinä ahkera narumyyjä yrittänyt kaupata minulle köyttä ;)

        Jasså jahas. Osta multa mieluummin onkivehkeet. Takuusaanti.

        Siis ahvenelle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jasså jahas. Osta multa mieluummin onkivehkeet. Takuusaanti.

        Siis ahvenelle.

        Miten se minua kutkuttaa, jos se ahven saa?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miten se minua kutkuttaa, jos se ahven saa?

        Älä naurata en voi enkä saa nauraa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä naurata en voi enkä saa nauraa :D

        Vieläkö ne sisukset on kipeät :(


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vieläkö ne sisukset on kipeät :(

        Joo, on...:(


    • Anonyymi

      Joo. Kaikki, paitsi pahimmat addiktit, on häipyneet.

      • Pönttis ja Harmis ovat nytkin palstalla. Kyllä ne sieltä vielä esiin tulevat.


    • "Ei sentään, Harmiskin touhuilee muiden nikkiensä kanssa. Jokainen voi itse pohtia mistä nikeistä on kyse, mullakin on omat epäilyni.!"

      Voin vakuuttaa että jos olisin viime päivinä täällä jollain muulla nikillä palsta ei olisi vajonnut senkaltaiseen alennustilaan kuin näytttää käyneen.

      "Lienee ennenaikaista sanoa onko palstadynamiikassa aidosti tapahtumassa positiivista muutosta"

      Vilkaisin muutaman menneen päivän ketjuja, boooooooring, ei näytä tapahtuneen positiivista muutosta vaan päinvastoin, ikäänkuin täällä viimepäivinä pyörineet palstalaiset olisivat vajonneet syvään apatiaan. Voiko olla tosiaan niin että esim. missPönttöuuni on niin valovoimainen keskustelija että ikäänkuin puhaltaa palstan henkiin tänne tullessaan? kyllä voi, siltä se vaan näyttää.

      • Manasinko pahat henget esiin?

        Joo, Pönttis saa palstaan eloa, mutta onko siitä kenellekään iloa jos sisäpiirijutustelu karkottaa tavallista keskustelua etsivän väen palstalta? Mene ja tiedä...

        En usko että tämä muuttuu ikinä palstaksi jossa on muita keskustelijoita kuin pienenpieni sisäpiiri.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Manasinko pahat henget esiin?

        Joo, Pönttis saa palstaan eloa, mutta onko siitä kenellekään iloa jos sisäpiirijutustelu karkottaa tavallista keskustelua etsivän väen palstalta? Mene ja tiedä...

        En usko että tämä muuttuu ikinä palstaksi jossa on muita keskustelijoita kuin pienenpieni sisäpiiri.

        Mitä vilkaisin noita menneiden päivien keskussteluja ne olivat sekä tylsiä että hengettömiä, jos se on sitä tavallista keskustelua jo se itsessään karkottaa väen palstalta. Myönnä pois että sullakin on ollut tylsää ja ikävä kun ei täällä ole ollut kunnon keskustelujen tynkää viime päivinä.


      • Miksi te nostitte kytkintä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitä vilkaisin noita menneiden päivien keskussteluja ne olivat sekä tylsiä että hengettömiä, jos se on sitä tavallista keskustelua jo se itsessään karkottaa väen palstalta. Myönnä pois että sullakin on ollut tylsää ja ikävä kun ei täällä ole ollut kunnon keskustelujen tynkää viime päivinä.

        Minä olen saanut kyllikseni sitä palstaviihdettä, se alkaa jo tympäsemään.

        Aina kun palstalle ilmaantuu "uusi" nikki, niin pian paljastuu että kyseessä on oikeastaan "uusvanha" sekoboltsi joka yrittää saada kuhinaa aikaiseksi.

        Olen ruokkinut trolleja kyllikseni, nyt vain vilkaisen palstaa harvakseltaan jos olisi jotakin mielenkiintoista ja uutta. Ei vain näy..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miksi te nostitte kytkintä?

        Kuka on nostanut kytkintä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuka on nostanut kytkintä?

        Hävisitte Pönttiksen kanssa yhteistuumin?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen saanut kyllikseni sitä palstaviihdettä, se alkaa jo tympäsemään.

        Aina kun palstalle ilmaantuu "uusi" nikki, niin pian paljastuu että kyseessä on oikeastaan "uusvanha" sekoboltsi joka yrittää saada kuhinaa aikaiseksi.

        Olen ruokkinut trolleja kyllikseni, nyt vain vilkaisen palstaa harvakseltaan jos olisi jotakin mielenkiintoista ja uutta. Ei vain näy..

        "Uusvanhat" sekoboltsit eivät mitenkään liity minuun, ainoa nikinviahto on ollur seurausta siitä kun "varastit" minun alkuperäisen rekkaamalla sen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Hävisitte Pönttiksen kanssa yhteistuumin?

        Miten niin? nyt en ymmärrä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Uusvanhat" sekoboltsit eivät mitenkään liity minuun, ainoa nikinviahto on ollur seurausta siitä kun "varastit" minun alkuperäisen rekkaamalla sen.

        Sinä vain jaksat valehdella tuosta samasta asiasta vuodesta toiseen.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sinä vain jaksat valehdella tuosta samasta asiasta vuodesta toiseen.

        Ei tarvitse valehdella kun pysyy aina totuudessa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin? nyt en ymmärrä?

        Minä ajattelin, että te olette lemmenlomalla :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä ajattelin, että te olette lemmenlomalla :D

        Vai vielä lemmenlomalla :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Vai vielä lemmenlomalla :D

        Oletteko miettineet, että jos palsta olisi Taru sormusten herrasta, Pönttis olisi sormus. Harmis olisi Frodo ja Disse Sam. Minä olisin Musta Ratsastaja ja Pertti Klonkku.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä ajattelin, että te olette lemmenlomalla :D

        Mä en osallistu lemmenlomille. Kuulostaa jotenkin 80-luvulta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en osallistu lemmenlomille. Kuulostaa jotenkin 80-luvulta.

        Kuitenkin haluaisit :p


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuitenkin haluaisit :p

        Loveboat riitti. Tunnari on riipivä. Se menee vieläkin kuin kertotaulu, vettä valaen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Loveboat riitti. Tunnari on riipivä. Se menee vieläkin kuin kertotaulu, vettä valaen.

        Eli kiinnostaa ainakin jollain tasolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en osallistu lemmenlomille. Kuulostaa jotenkin 80-luvulta.

        Joo, kaikki nuo kohteet jossain hevonp...ssä:

        https://www.is.fi/matkat/art-2000000622914.html

        Ainoa mitä gookle tarjoaa Suomesta onkin sitten Porvoo, uskallan epäillä :D

        https://www.apu.fi/artikkelit/lemmenloma-porvoossa-vieta-taydellinen-viikonloppu-suomen-romanttisimmassa-kaupungissa

        Ei tgarvitse käydä kuin katsomassa porvoonjoen vettä niin siinä romantiikat karisee. Ennemmin yrittäisin jossain manamansalossa, vaikkei sielläkään saanti ole varmaa saisi ainakin yrittää:

        https://kalallakainuussa.fi/kalapaikka/manamansalo/

        https://t-ec.bstatic.com/images/hotel/max1280x900/185/185090639.jpg


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eli kiinnostaa ainakin jollain tasolla.

        Älä yhtään yritä tuputtaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kaikki nuo kohteet jossain hevonp...ssä:

        https://www.is.fi/matkat/art-2000000622914.html

        Ainoa mitä gookle tarjoaa Suomesta onkin sitten Porvoo, uskallan epäillä :D

        https://www.apu.fi/artikkelit/lemmenloma-porvoossa-vieta-taydellinen-viikonloppu-suomen-romanttisimmassa-kaupungissa

        Ei tgarvitse käydä kuin katsomassa porvoonjoen vettä niin siinä romantiikat karisee. Ennemmin yrittäisin jossain manamansalossa, vaikkei sielläkään saanti ole varmaa saisi ainakin yrittää:

        https://kalallakainuussa.fi/kalapaikka/manamansalo/

        https://t-ec.bstatic.com/images/hotel/max1280x900/185/185090639.jpg

        Porvoo! No jos noista pitää valita, niin Porvoo. Kun jäykkäkouristusrokotus puuttuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Porvoo! No jos noista pitää valita, niin Porvoo. Kun jäykkäkouristusrokotus puuttuu.

        Porvoo ei, itseasiassa kalajoki olisi mainio paikka lemmekkäälle viikonlopulle mutta arvelin ettei se saa kannatusta :D Siksi laitoin sitten manamansalon, siellä on mukava fisustaa vaikkei mitään saisikaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä yhtään yritä tuputtaa.

        Pakko mennä nukkumaan, mutta palaan tähän aiheeseen vielä huomenna ;)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pakko mennä nukkumaan, mutta palaan tähän aiheeseen vielä huomenna ;)

        Juu, hyvää yötä, mutta eiköhän se tälle illalla jää. Olette saaneet hauskuutenne hillerit...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, hyvää yötä, mutta eiköhän se tälle illalla jää. Olette saaneet hauskuutenne hillerit...

        Sovitaan niin. Olisi vaan herkullinen aihe. Hyviä öitä.


    • Anonyymi

      Merkillinen sattuma että viime aikoina peris on ollut hiljaa samaan aikaan kuin liljalaaksolaiset, penetraattorit yms

    • Anonyymi

      Harmaaritarin viimeisin viesti ennen tätä päivää 3.7.2019, samana päivänä hiljeni myös pönttöuuni? Palstalutka ollut myös hiljaa tuosta ajankohdasta lähtien. Yleensä kun ensimmäinen noista astuu palstalle muut seuraavat hyvin nopeasti. Miten käy nyt, odotamme jännittyneenä.

    • Jospa se oli vain Pertsan oma aivopieru mikä lehautti palstan verhoja? 😂

      Onhsn se hyvä, että jollain riittää mielikuvitusta. 😬👌

      Tällä palstalla vaan on menty aina aaltoina. Joskus on hyviä juttuja, välillä jotain nujakkaa, sitten taas kyräilyä ja jostain alkaa parempi aika, kohta on taas tylsää, sit alkaa tytistä ja taas jotain nujakkaa...jne. Kuten vuodenajat. Ne vaan menee ja tulee. 😊

      • Onko täällä ollut nujakka? Olen taas missannut jotain mielenkiintoista.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Onko täällä ollut nujakka? Olen taas missannut jotain mielenkiintoista.

        Ei täällä minusta nyt mitään nujakkaa ole, mutta yleensä tällästen rauhallisten murjotusjaksojen jälkeen iskee pieni nujakkaaika, että joku lähtee vääntämään jostain. Pertsa on vähintään lähtenyt noita trollijahtejaan ainakin järjestämään, niihin ei kyllä ole erikoisemmin enää kukaan tarttunut... Alkaa mennä vissiin jo huumorilla...pitäis joku uus kikka etsiä... :oD


    • Anonyymi

      Muutoksen tuulet? Pertsa - Pulla siis jankkaa täällä samoja vanhoja juttuja edelleenkin? Ja tätä on jatkunut jo vuosia? Mutta nyt ne muutoksen tuulet sitten lopultakin puhaltaisi? Vau. Sitä odotellessa.

    • Anonyymi

      Koomista kun Pertti-setä syyttää muita multinikkeilystä :)

      • Anonyymi

        En nyt sanoisi ihan noin. Aika hämmentävää ennemminkin.


    • Haluaisitko sitten Pönttösirkuksesta eroon? Minä olen ymmärtänyt sinun vielä piirittävän häntä.

      • Anonyymi

        Miksi ruokit setä löpereitä? Oikein odotat että 2 hahmon tarina tuokiot taas alkaisivat ja sitten ihmetellään muka suureen ääneen monella nikillä kun muut ovat häipyneet palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ruokit setä löpereitä? Oikein odotat että 2 hahmon tarina tuokiot taas alkaisivat ja sitten ihmetellään muka suureen ääneen monella nikillä kun muut ovat häipyneet palstalta.

        Löperöhommat ovat palstan parasta antia. Myönnän avoimesti nauttivani niistä täysin sielun ja ruumiin voimin tällä ainokaisella nikillä.

        Perttikin pistää peliin parasta soidintanssiaan viidakkorumpujen soidessa raustalla.


      • Tirehtööri inda haus :D

        Onhan tämä nyt hauska ketju...hih.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tirehtööri inda haus :D

        Onhan tämä nyt hauska ketju...hih.

        Ei kannata olla palstalta poissa, kun sitten missaa kaiken hauskuuden 😂


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei muutu "laadukkaampaan" suuntaan. Suomi24 on kuitenkin kaikessa karmeudessaan toiminnallisesti ja sosällöllisesti Suomen paras ja viihdyttävin keskustelupalsta.

    • Nyt alko tosissaan ihmetyttämään, et onko tämä palsta tosiaan joidenkin ihmisten (koko) Elämä.

      • Anonyymi

        Kannattaakin miettiä ihan vakavasti. Olen käynyt täällä viimeksi liki kaksi vuotta sitten ja silloinkin multinikki-pertsa kävi apninan raivolla yhden miehen sotaansa ”trolleja” vastaan. Pertsan lisäksi palstalla kirjoitteli silloin vain 1-2 ihmistä, joilla kaikilla oli kymmeniä nikkejä. Vai miten se nyt olikaan? Tilanne näyttäisi olevan tösmälleen sama nyt ja ilmeisesti täällä on jankttu samaa koko aika. Kyllä se palsta varmaan vielä jonain päivänä ”puhdistuu” kun oikein sinnikkäästi jankaa ja terrorisoi muita keskustelijoita.


    • Huomasin että aloitukseni on aktivoinut Harmiksen ja Pönttiksen.

      • Anonyymi

        No niimpä näytti, ilmestyi se toinen heti lässyttämään mukaan, ompas ylläri. Kyllä muutkin tämän kuvion ovat huomanneet vaikka pidätte meitä tyhminä.


      • Millaisen biitin haluaisit soidintanssillesi? Minulla on jo congarummut valmiina.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Millaisen biitin haluaisit soidintanssillesi? Minulla on jo congarummut valmiina.

        Pink panther sopii varmasti Pertsalle.... di di di dum du dum du dumbu duuudu dum...... dudududu dum. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Pink panther sopii varmasti Pertsalle.... di di di dum du dum du dumbu duuudu dum...... dudududu dum. 😂

        Minä ajattelin jotain nopeatempoista. Keho öljytään sillä sen kirkastutetulla voilla. Pönttis kävisi kuumana 100 varmana.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä ajattelin jotain nopeatempoista. Keho öljytään sillä sen kirkastutetulla voilla. Pönttis kävisi kuumana 100 varmana.

        Ei, sen pitää ola salaperäistä ja ehkä siilä voisi olla bob marleymaista reggaeta....

        Öljytty kroppa käy.... reaggeassahsn tulee säväreitä missä voi pymppyä sheikats vähän. 🤔👌

        Mietis tällästä....

        https://youtu.be/cq6Eka8YHTY

        Pystytkö vetää?


      • Disse kirjoitti:

        Ei, sen pitää ola salaperäistä ja ehkä siilä voisi olla bob marleymaista reggaeta....

        Öljytty kroppa käy.... reaggeassahsn tulee säväreitä missä voi pymppyä sheikats vähän. 🤔👌

        Mietis tällästä....

        https://youtu.be/cq6Eka8YHTY

        Pystytkö vetää?

        Tuossa kahden minuutin jälkeen olisi pertsalle sopiva pymppyä esiintuova tanssi:

        https://www.youtube.com/watch?v=8tFC0HUD8xk

        Siitä vaan askelkuvioita haltuun.



      • Disse kirjoitti:

        No mäjän sain siis Pertistä kuvatun videon sen lomalta...

        https://youtu.be/GA8z7f7a2Pk

        Elä vaan kerro, että oli multa.. hyshys...

        Aivan mahtava video. Tulipa hyvä mieli 😊


      • Disse kirjoitti:

        No mäjän sain siis Pertistä kuvatun videon sen lomalta...

        https://youtu.be/GA8z7f7a2Pk

        Elä vaan kerro, että oli multa.. hyshys...

        Tämä oli todella mahtava, yksi sai aikaa kunnon bileet🥰


    • Puhhh!!

      Puhaltaa kun oikein puhkutaan tässä.

      Tiuhtiviuhtiainen on ikävöinyt useampaa henkilöä.
      Suloista.

      Minäpä kysyn sinulta yhden jutun: Miksei ihminen saa käydä Turussa?

      • Tiuhtiviuhtiainen? Viittaatko minuun?

        Taisi olla Harmiksen pisin poissaolo palstalta sinä aikana kun minä olen kirjoitellut tänne, ajattelin että hän on lopettanut.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tiuhtiviuhtiainen? Viittaatko minuun?

        Taisi olla Harmiksen pisin poissaolo palstalta sinä aikana kun minä olen kirjoitellut tänne, ajattelin että hän on lopettanut.

        Viittaan sinuun. Olet palstan suurin tiuhtiviuhtiainen.

        Kirjaako herra tiuhti jokaisen poissaolon ylös?
        Ensi kerralla jätä poissaoloanomuskuponki jo eteisaulaan.

        Saako ensiviikonloppuna poistua?


    • Eikö palstalta saa vapaata herra Rehtori?

      *viittaa*

    • Ollaanko tässä nyt koko kesä jälki-istunnossa Turun reissun takia?

      *naurua*

      • Jo Turku itsessään on epäilyttävä. Palstalla pyörii niin paljon turkkulaisia että käynti turussa on selvä merkki jostain. Salamyhkäinen trollien kesämiitinki jonne pääsevät vain harvat ja valitut? Sielläköhän se abrakabrakin kävi? Jos turso todella haluaisi kitkeä trollit palstalta iskisi suoraan ytimeen, turkkuseen ja kääntäisi siellä jokaisen kiven ja kannon jonka alla voi trolli piileskellä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jo Turku itsessään on epäilyttävä. Palstalla pyörii niin paljon turkkulaisia että käynti turussa on selvä merkki jostain. Salamyhkäinen trollien kesämiitinki jonne pääsevät vain harvat ja valitut? Sielläköhän se abrakabrakin kävi? Jos turso todella haluaisi kitkeä trollit palstalta iskisi suoraan ytimeen, turkkuseen ja kääntäisi siellä jokaisen kiven ja kannon jonka alla voi trolli piileskellä :D

        Kun en tajunnu mukaan pyytää... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kun en tajunnu mukaan pyytää... :D

        Tiedoksi herra aloittajalle, herra tiuhtiviuhtiaiselle, ettei tässä Turkuun sentään ole jääty vaan myös palattu.





      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Phahhah, voihan bildetilde. Me muut ei päästä. Vain Erkki-setä on kutsuttu tuonnekin.

        Mua ei ole ikinä kiinnostanut muiden ihmisten seksielämä, mutta sun ja harmiksen touhuja olis kyllä hauskaa päästä seuraamaan kärpäsenä katossa... :D


        "Voisitko nostaa vasenta puolta vähän ylemmäs? Nyt ei ole oikein balanssissa..."

        " No niin! Nyt olen valmis tunkeutumaan sinuun! Voisitko avat reisiäsi vähän lisää?"

        "No ei ne vittu ole riittävän auki!?"

        "On rakkaani, mutta olen silti vähän eksyksissä :("

        "Mitä vittua sä oikein tunaroit? Anna nyt tulla vaan! Tässä tää ammottaa sulla kuin pataljoonan paistinuuni!"

        "Noniin, rakkaani! Pääsin vihdoin perille! Tai pääsinkö? ei meinaa tuntua missään... :( "

        "Vitun tunari! Hinkkaa kumpaakin reunaa vuorotellen eikä vaan siinä keskellä edestakas keskellä tulvivaa jokea..."

        :D :D :D


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Nii...pitää tietenkin ensin olla palstatrolli.

        Se hommahan sulta onneksi sujuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei ole ikinä kiinnostanut muiden ihmisten seksielämä, mutta sun ja harmiksen touhuja olis kyllä hauskaa päästä seuraamaan kärpäsenä katossa... :D


        "Voisitko nostaa vasenta puolta vähän ylemmäs? Nyt ei ole oikein balanssissa..."

        " No niin! Nyt olen valmis tunkeutumaan sinuun! Voisitko avat reisiäsi vähän lisää?"

        "No ei ne vittu ole riittävän auki!?"

        "On rakkaani, mutta olen silti vähän eksyksissä :("

        "Mitä vittua sä oikein tunaroit? Anna nyt tulla vaan! Tässä tää ammottaa sulla kuin pataljoonan paistinuuni!"

        "Noniin, rakkaani! Pääsin vihdoin perille! Tai pääsinkö? ei meinaa tuntua missään... :( "

        "Vitun tunari! Hinkkaa kumpaakin reunaa vuorotellen eikä vaan siinä keskellä edestakas keskellä tulvivaa jokea..."

        :D :D :D

        Hohhoi. Nyt meni kyllä tyrnimarjamehut kalevalaiselle kansanperinteen liinalle, joka on virkattu toinen oikein, toinen nurin. :’D

        .ttu, lähen takaisin Turkuun jos keskustelu on tätä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hohhoi. Nyt meni kyllä tyrnimarjamehut kalevalaiselle kansanperinteen liinalle, joka on virkattu toinen oikein, toinen nurin. :’D

        .ttu, lähen takaisin Turkuun jos keskustelu on tätä.

        Joku yritti olla hauska, taisi lähinnä naurattaa vain itseään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joku yritti olla hauska, taisi lähinnä naurattaa vain itseään.

        Helmikkipossu se oli. Oho katos, iPadini tunnistaa jo valmiiksi helmikkipossu-sanan..


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joku yritti olla hauska, taisi lähinnä naurattaa vain itseään.

        En minä yrittänyt naurattaa itseäni. Te olette jo tehneet sen puolestani. :D

        Kaks vätystä, jotka yrittää jotain säätää, mutta ei palstaa pitemmälle ole päässyt. Sit kun pääsette, on sitä samaa säätöä edessä...

        "Työnsinkö liian kovaa?"

        "Liikutanko liian nopeasti?"

        "Tuntuuko tämä hyvältä?"

        "Teenkö jotain väärin?"

        "Laukeatko kohta?"

        "Miksi et?"

        "Lykinkö nopeammin?"

        "Syvemmälle?"

        "Ei mene kun pituus loppuu..."

        :D :D :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Helmikkipossu se oli. Oho katos, iPadini tunnistaa jo valmiiksi helmikkipossu-sanan..

        Olisiko noin yksinkertainen? luulin että helmikkipossu osaisi edes jotain hauskaa keksiä tuollaisen kökköilyn sijaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä yrittänyt naurattaa itseäni. Te olette jo tehneet sen puolestani. :D

        Kaks vätystä, jotka yrittää jotain säätää, mutta ei palstaa pitemmälle ole päässyt. Sit kun pääsette, on sitä samaa säätöä edessä...

        "Työnsinkö liian kovaa?"

        "Liikutanko liian nopeasti?"

        "Tuntuuko tämä hyvältä?"

        "Teenkö jotain väärin?"

        "Laukeatko kohta?"

        "Miksi et?"

        "Lykinkö nopeammin?"

        "Syvemmälle?"

        "Ei mene kun pituus loppuu..."

        :D :D :D

        No hyvä jos sulla on hauskaa mutta pikku vinkki, älä ainakaan huumorikirjailijaksi koskaan ala, ei oikein näytä lähtevän.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No hyvä jos sulla on hauskaa mutta pikku vinkki, älä ainakaan huumorikirjailijaksi koskaan ala, ei oikein näytä lähtevän.

        Kyllä sinusta ja pöntöstä voisi tehdä kässärin johonkin seksikomediaan. Oppisivat muut miten ei pitäisi... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä yrittänyt naurattaa itseäni. Te olette jo tehneet sen puolestani. :D

        Kaks vätystä, jotka yrittää jotain säätää, mutta ei palstaa pitemmälle ole päässyt. Sit kun pääsette, on sitä samaa säätöä edessä...

        "Työnsinkö liian kovaa?"

        "Liikutanko liian nopeasti?"

        "Tuntuuko tämä hyvältä?"

        "Teenkö jotain väärin?"

        "Laukeatko kohta?"

        "Miksi et?"

        "Lykinkö nopeammin?"

        "Syvemmälle?"

        "Ei mene kun pituus loppuu..."

        :D :D :D

        Hirveästi sinua kiinnostaa...hoh hoi toisen kerran.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olisiko noin yksinkertainen? luulin että helmikkipossu osaisi edes jotain hauskaa keksiä tuollaisen kökköilyn sijaan.

        Hmmm....niin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hirveästi sinua kiinnostaa...hoh hoi toisen kerran.

        Niinhän minä just aikasemmin totesin, ettei muuten ole ikinä kiinnostanut, mutta sun ja harmiksen touhut olis kyllä kiinnostavaa nähdä... Sais ainakin nauraa pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä, kun kummatkin niin saatanan koneita... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinusta ja pöntöstä voisi tehdä kässärin johonkin seksikomediaan. Oppisivat muut miten ei pitäisi... :D

        No pitäisikö sinun sitten neuvoa kun tuntuu tietoa olevan?

        On se nyt sinullakin hauska ilta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No pitäisikö sinun sitten neuvoa kun tuntuu tietoa olevan?

        On se nyt sinullakin hauska ilta.

        Nuo taisi juurikin olla hänen romanttisilta illoilta muistelua :(


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No pitäisikö sinun sitten neuvoa kun tuntuu tietoa olevan?

        On se nyt sinullakin hauska ilta.

        Minähän sanoin, että minä duunaan juttui. En puhu niistä... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä just aikasemmin totesin, ettei muuten ole ikinä kiinnostanut, mutta sun ja harmiksen touhut olis kyllä kiinnostavaa nähdä... Sais ainakin nauraa pitkästä aikaa sydämensä kyllyydestä, kun kummatkin niin saatanan koneita... :D

        No tule siihen sängynpäätyyn. Kai se olis uusi kokemus sekin kun sinä siinä seisoisit. Ei varmaan sitten menis mikään pieleen. Pannaanko oikein infopistepömpeli siihen? Onhan sulla opaslehtisiä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo taisi juurikin olla hänen romanttisilta illoilta muistelua :(

        Jostainhan nuo dialogit kumpuavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin, että minä duunaan juttui. En puhu niistä... :D

        Sinähän olet kuin vanhan ajan kätilö. Ihan niinku jalan pitoon siinä..

        Joo, mutta ei.

        Pönttis ei.kirj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä yrittänyt naurattaa itseäni. Te olette jo tehneet sen puolestani. :D

        Kaks vätystä, jotka yrittää jotain säätää, mutta ei palstaa pitemmälle ole päässyt. Sit kun pääsette, on sitä samaa säätöä edessä...

        "Työnsinkö liian kovaa?"

        "Liikutanko liian nopeasti?"

        "Tuntuuko tämä hyvältä?"

        "Teenkö jotain väärin?"

        "Laukeatko kohta?"

        "Miksi et?"

        "Lykinkö nopeammin?"

        "Syvemmälle?"

        "Ei mene kun pituus loppuu..."

        :D :D :D

        Miksi kuvailet omaa seksi harrastustasi?


    • Anonyymi

      Eihän sitä tarvitse hävetä tai puolustella jos teillä on sama elämänrytmi ja samat elintavat palstalla oloineen. Olisitte kyllä todella sopiva pari vaikka samaan housuun.

    • Anonyymi

      Stagnaatiolta tää vaikuttaa... :)


      • Nyt on liian hienoja sanoja. Mitä se on? Onko syötävää?


      • Anonyymi

        Ei, vaan tursolaatio ja tissipissilaatio... :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt on liian hienoja sanoja. Mitä se on? Onko syötävää?

        Ei sen hienompi kuin esimerkiksi intrigaatio tai intrigoituminen... :D

        Mutta katsokaa, juntit, vittu googlesta! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan tursolaatio ja tissipissilaatio... :D

        Jos vielä avaisit sitä, miten sanomasi liittyy käsiteltävään aiheeseen.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Jos vielä avaisit sitä, miten sanomasi liittyy käsiteltävään aiheeseen.

        Se on puutteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen hienompi kuin esimerkiksi intrigaatio tai intrigoituminen... :D

        Mutta katsokaa, juntit, vittu googlesta! :D

        Mikä on google?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Jos vielä avaisit sitä, miten sanomasi liittyy käsiteltävään aiheeseen.

        Aika pysähtyneessä ja taantuneessa tilassa. Stagnaatiossa. Palsta ja palstalaiset. Ja sinä johdat sitä stagnaatiota kuin Brezhnev konsanaan. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika pysähtyneessä ja taantuneessa tilassa. Stagnaatiossa. Palsta ja palstalaiset. Ja sinä johdat sitä stagnaatiota kuin Brezhnev konsanaan. :D

        Kuten olen sanonut, minä vain seuraan palstaa tätänykyä.

        Tehköön muut sitä palstaviihdettä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kuten olen sanonut, minä vain seuraan palstaa tätänykyä.

        Tehköön muut sitä palstaviihdettä.

        Ja sun puheet on edelleen kuin kissanpaska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika pysähtyneessä ja taantuneessa tilassa. Stagnaatiossa. Palsta ja palstalaiset. Ja sinä johdat sitä stagnaatiota kuin Brezhnev konsanaan. :D

        Pojat, pojat.

        Molemmat huseeraa täällä enemmän kuin kukaan muu meistä. Sinä ja tiuhti ap.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pojat, pojat.

        Molemmat huseeraa täällä enemmän kuin kukaan muu meistä. Sinä ja tiuhti ap.

        Heh... Joo... Just näin... :D

        Tosin pertsasta en mene takuuseen... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh... Joo... Just näin... :D

        Tosin pertsasta en mene takuuseen... :D

        Juu, molemmista menen takuuseen. Sopan suurimmat hämmentäjät, sinä ja hän.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, molemmista menen takuuseen. Sopan suurimmat hämmentäjät, sinä ja hän.

        Vietät pertsan tavoin liikaa aikaa palstalla... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt on liian hienoja sanoja. Mitä se on? Onko syötävää?

        Gnukia kiukututututututtaa vaan! 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vietät pertsan tavoin liikaa aikaa palstalla... :D

        Ja sä et? Jos sä et ois kokoajan kyttäämässä, et edes tietäis puoliakaan. Turha vetää roolia möysä! 😂


      • Disse kirjoitti:

        Ja sä et? Jos sä et ois kokoajan kyttäämässä, et edes tietäis puoliakaan. Turha vetää roolia möysä! 😂

        Niinno kun just oli vinkuminen ettei tässä oo muka näkyny, niin ole sitten kelkkana tahi pulkkana. :D

        Nytse sanoo, että tässä ollaan liikaa, ja toinen sanoo, että miksei olla :D


      • Disse kirjoitti:

        Gnukia kiukututututututtaa vaan! 😂

        Hemmetin keksineuvoja sekin..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinno kun just oli vinkuminen ettei tässä oo muka näkyny, niin ole sitten kelkkana tahi pulkkana. :D

        Nytse sanoo, että tässä ollaan liikaa, ja toinen sanoo, että miksei olla :D

        Niin. Muista parahin pönttis yks juttu.... kaikkien ihmisten sanomiset kertoo vain jotain heistä itsestään. 😃👌

        No mähän oonkin tiedetty pösilö.... ota sit selvää? 🤪


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Muista parahin pönttis yks juttu.... kaikkien ihmisten sanomiset kertoo vain jotain heistä itsestään. 😃👌

        No mähän oonkin tiedetty pösilö.... ota sit selvää? 🤪

        Joo, sen takia onkin hyvä sanoa tässä kohtaa kauniita unia (et oo pölkky :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, sen takia onkin hyvä sanoa tässä kohtaa kauniita unia (et oo pölkky :)

        Aina voi oppia... 😃


    • Anonyymi

      Sori jos etten ole trollaillut päivisin , on näes kalastuskausi meneillään ettei nyt oikein ehdi kirjoitella päivisin. Ahven syö nyt hyvin ja jigillä tulee paljon ahventa joten käyn kalassa ja pitää myös myydät kalat sitten joten siinä on duunia kerrakseen kun pitää myös perata kalat. Mutta mikään ei kestä ikuisesti joten kalastuskausikin loppuu aikanaan ja sitten on taas aikaa trollailla.

      • Kukas sinä olet?


    • Kyllähän me narulla saadaan kunnon tuulen puuskat aikaa.ja pöllytetään kunnolla jos olemme ihan hiekassa.
      Muutoksia tulee jatkuvasti joskus tyyntäkin.
      Parempi pitää etäisyyttä mutta trolleista,en tiedä mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1727
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      230
      1387
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      745
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      725
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      664
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      654
    Aihe