Lämmin talvi tulossa taas! JES!

Anonyymi

Lämmin talvi tulossa koko Eurooppaan ja erityisesti Suomeen!

https://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/CFSv2/imagesInd3/euT2mSeaInd6.gif

Ai että minä niin nautin, kun talvella ei ole kylmää, pakkasta tai lunta! Eikä liukasta! Eikä tarvitse tarpoa lumessa eikä tehdä lumitöitä! Ja pienentää sähkölaskua! Sellainen on todellinen luksustalvi näillä leveyksillä!

5

442

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Talvesta nyt ei osaa vielä kukaan sanoa, vaikka onkin kiva kesä, kun ei ole tukahduttavaa hellettä.

• Anonyymi

1-2 astetta keskimääräistä lämpimämpää? Tulee lunta ja pakkasta.

• Anonyymi

Sitä minäkin.

Käki ei ole kukkunut juhannuksen jälkeen täällä päin, joten tulee kunnon talvi. Jos käki kukkuu juhannuksen jälkeen, tulee leuto talvi.

1-2 astetta normaalia lämpimämpää ei ole vielä mitään, vrt. esim. -20 ja -22 Celsiusta. Vaatetus ei vähene tuolla lämpötilaerolla.

• Anonyymi

Paskamainen talvi, jos tulee lämmin talvi.
      Se tietää räntäsadetta, joka tarkoittaa raskaita lumikuormia katoille.
      Viime talvena, kun pyrytti sellaista lumiloskaa ja aamulla oli maassa 20-25cm kerros tuota paskaa, niin oli todella raskasta sitä lumikolalla työntää.
      Ei päässyt etenemään, kuin metrin verran, niin lumikolassa oleva loskalumi painoi niin paljon, ettei sitä jaksanut mihinkään työntää ja lumitöihin tuhraantui yli tunti pienellä pihalla.

• Anonyymi

Lämmin talvi tarkoittaa pohjoisenpaan suomeen runsaasti lunta. Itse ottaisin mieluummin pakkaset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1907
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      711
      1299
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      100
      1039
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      761
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      652
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      69
      522
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe