Kehuketju lyhyille ja hoikile miehille

Anonyymi

Tuossa naiset kehuivat kuinka kaiken näköiset ovat seksikkäitä ja kuinka nallekarhumaisia miehiä on kivaa halia ja painia niiden kanssa. Koska ei olla pinnallisia niin hyväksytään se masu.

No sitten varmaan lyhyille ja hoikille miehille löytyy kanssa mukavasti fanikuntaa?

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy <3

      Koska hänenkin kanssaan voi painia ja ihan samallalailla se päänhierontalaite toimii myös tähänkin miestyyppiin. Lisäksi tällainen mies voidaan kieputtaa lampaanvillavilttiin ja paijata.

      • Anonyymi

        Tosin vain kaveripohjalta.

        Muunlaista painia isomman miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin vain kaveripohjalta.

        Muunlaista painia isomman miehen kanssa.

        Höpönpöpön.

        Miksei tätä mies tyyppiä saisi rakastaa!
        Johan on kumma! *murinaa*

        Tulen ja paijaan niin, ettet kykene puoleen vuoteen sanomaan mitään!


    • Tom Cruise on suosittu naisten keskuudessa.

      • Anonyymi

        Kuka tahansa rikas ja kuuluisa mies on suosittu naisten keskuudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa rikas ja kuuluisa mies on suosittu naisten keskuudessa.

        Tule pois puskista puppe. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa rikas ja kuuluisa mies on suosittu naisten keskuudessa.

        No se onkin onnistunut hankkimaan statusta, vaikka onkin pieni mies ;)


    • Lisäksi slim fit-puku käy näille miehille e-rit-tä-in hyvin.



      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Lisäksi myös tietynlainen naistyyppi käy näille erittäin hyvin ;D

        Mikähän sellainen naistyyppi mahtaa olla?



      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lyhyt mies on ruma eikä saa naista paitsi jos on paljon rahaa.

    • Anonyymi

      Ainoa hyöty lyhyestä ja hoikasta miehestä on se, että sen voi nostaa seinälle. Eipä uhittele toista kertaa.

    • Anonyymi

      En tiedä osaanko niin suuresti fanittaa ketään tai mitään, mutta kieltämättä viihdyn paremmin lyhyiden miesten seurassa. Lyhyys on tietysti suhteellinen käsite ... olen itse 165 pitkä ... siitä sellainen -10 on oikein hyvä. En viihdy kenenkään "kainalokeppinä", vaan sellainen suurinpiirtein silmistä silmiin on paras. Hoikka saa olla, tai olla olematta. Ehkä ei kuitenkaan ihan yhtä leveä kuin pitkä, koska silloin voisi olla hankala halata.

      Se täytyy kyllä todeta, että en osaa ajatella miestä "paijattavana". Osa aasialaisista miehistä on kyllä tosi söpöjä, sellasia joita tekis mieli vähän silittää päästä ja rapsuttaa leuan alta. Mutta ei nyt sentään mennä liian pitkälle :D

      • Miestä kuuluu hoivata. Vaikka se ei antaisi tehdä sitä.


      • Anonyymi

        No hoivata voi ja pitää hyvänä ja halata ja pussata ja kiehnätä kyljessä. Paijaamisesta tulee mulle kuitenki mieleen kissa tai koira tai vaikka angorakani. On varmaan ihan oma henkilökohtainen syndroomani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hoivata voi ja pitää hyvänä ja halata ja pussata ja kiehnätä kyljessä. Paijaamisesta tulee mulle kuitenki mieleen kissa tai koira tai vaikka angorakani. On varmaan ihan oma henkilökohtainen syndroomani.

        "Paijaamisesta tulee mulle kuitenki mieleen kissa tai koira tai vaikka angorakani."

        Tai nainen. Moni nainenhan haluaa tuplasti isomman miehen paijattavaksi.

        Sitäkin pidän outona kuinka nainen haluaa miehen kainaloon turvaan, ihan kuin nainen olisi miehen lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paijaamisesta tulee mulle kuitenki mieleen kissa tai koira tai vaikka angorakani."

        Tai nainen. Moni nainenhan haluaa tuplasti isomman miehen paijattavaksi.

        Sitäkin pidän outona kuinka nainen haluaa miehen kainaloon turvaan, ihan kuin nainen olisi miehen lapsi.

        Mulla voi toki olla väärä mielikuva sanasta paijata. Itelle tulee siitä mieleen sellanen pienen sylikoiran jatkuva silittely ja rapsuttelu. Ihan sellasta ihmissuhdetta en ite haluis, mutta kai joku siitäki tykkää.

        Mitä turvallisuudentunteeseen tulee, niin monet pelkää maailmaa. Ehkä ison miehen taakse tuntuu turvallisemmalta mennä piiloon. Ite en osaa pelätä turhia. Järjenkäytöllä olen pärjänny tähän saakka ja uskon pärjääväni jatkossakin. En koe tarvivani ketään suojelemaan itteeni. Sekin tuntuis aika vinksahtaneelta parisuhteelta.


    • Lyhyestä virsi kaunis. Piste.

    • Anonyymi

      Oi todellakin. Mulle heti sellanen ihana, sopivalla pusuttelukorkeudella oleva, jonka olalle on helppo kallistaa pää.

      Hoikka joo, muttei ihan luinen. Just sopivasti timmi, muttei yhtään pumpattu.

      Oi sellasen kun löytäisi ...

      • Anonyymi

        Pitäsköhän lähtee vaikka Koreaan etsimään.


      • Anonyymi

        Kuinka pitkä olet itse?


      • Anonyymi

        152 cm, eli suomalaiseksi aika lyhyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäsköhän lähtee vaikka Koreaan etsimään.

        Ehdottomasti kannattaa hakee ulkomailta. Suomalaiseenhan ei uskalla koskea (ainakaan jos tätä palstaa lukee).

        Jos mies on pitkä, niin nainen on ottanu sen vaan pituuden vuoksi. Jos sillä on yhtään parempi kroppa, niin valinta on tehty sen pohjalta. Jos vähänkään komemmat kasvot, niin kauhee ämmä on vaan komeitten perään. Jos "huolit" miehen, joka ei oo mitään noista, niin pidä huoli ettei sillä ole minkäänlaista omaisuutta. Muuten se luulee, että oot vaan rahan perään. Sama juttu jos sillä on yhtään parempi duuni tai edes kuviteltua statusta. Sellaset kannattaa kiertää kaukaa. Jos miehellä ei oo mitään mainittuja avuja, niin sen täytyy olla rikollinen jännämies naistenhakkaaja. Näin meillä Suomessa.

        Ulkomailta paljon parempi. Palstalla tosin valitetaan heti, että olit vaan ulkolaisen perään. Miehes ite ei kuitenkaan onneksi ole yhtä neuroottinen ku nää palstailijat. Saat siis ihan rauhassa rakastaa ja olla onnellinen, ilman että analysoi miksi hänestä kiinnostuit.


    • Anonyymi

      Lyhyet miehet hyppäävät korkealle.

      xL

    • Pihatonttu... joka naisen unelma. :oD

      • Anonyymi

        Hoikka pihatonttu?

        pyhäinhäväistys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoikka pihatonttu?

        pyhäinhäväistys

        Ei voi mitään...pihatontuissakin inflaatio jyrää...kaikessa on leikattava. :o/


      • Anonyymi

        tontutki on nyt pantu verolle


      • Anonyymi kirjoitti:

        tontutki on nyt pantu verolle

        Jep... Elämme kovia aikoja.


    • Anonyymi

      Ei miehen tarvitse mikään pitkä olla vaan rakas.

      • Anonyymi

        Yritit varmaankin kirjoittaa varakas.


    • Anonyymi

      ”Hoikalla” tarkoitetaan näissä tämän tyyppisissä kannanotoissa yleensä laihaa, sellaista lihaksetonta luuviulua.

      • Anonyymi

        Totta kai, koska naisten silmissä jo normaalivartaloinen mies on laiha ja lihakseton luuviulu.

        Jotenkin kummasti naiset kuitenkin olettavat että iso mies on lihaksikas, vaikka koko olisi läskiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, koska naisten silmissä jo normaalivartaloinen mies on laiha ja lihakseton luuviulu.

        Jotenkin kummasti naiset kuitenkin olettavat että iso mies on lihaksikas, vaikka koko olisi läskiä.

        Pituus/painoluvut ei tosiaan kerro kaikkea. Lihaksikas painaa enemmän kuin yhtä paksu läski, koska lihakset painavat enemmän kuin rasva.

        No ite olen vaan jänteikäs luuviulu.


      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta suurin osa ihmisistä tietää millainen hänen oma vartalonsa on. Saattaa myös kuulostaa uskomattomalta, mutta suurin osa ihmisistä myös tietää eron laihan> hoikan> normaalivartalon> pyylevän> lihavan välillä. Hyvin harvoin tarvitaan ketään ulkopuolista kertomaan tilannetta.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Pituus/painoluvut ei tosiaan kerro kaikkea. Lihaksikas painaa enemmän kuin yhtä paksu läski, koska lihakset painavat enemmän kuin rasva.

        No ite olen vaan jänteikäs luuviulu.

        Lihas painaa enemmän mutta se ero on melkoisen pieni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta suurin osa ihmisistä tietää millainen hänen oma vartalonsa on. Saattaa myös kuulostaa uskomattomalta, mutta suurin osa ihmisistä myös tietää eron laihan> hoikan> normaalivartalon> pyylevän> lihavan välillä. Hyvin harvoin tarvitaan ketään ulkopuolista kertomaan tilannetta.

        Mulle on jäänyt mieleen joku 70-luvun lopun Anttilan kuvastossa ollut kokoluokitus: hoikka, solakka, normaali.

        Pikkasen nauratti.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mulle on jäänyt mieleen joku 70-luvun lopun Anttilan kuvastossa ollut kokoluokitus: hoikka, solakka, normaali.

        Pikkasen nauratti.

        Tuo oli käsittääkseni vartalotyyppien luokittelu, ei niinkään kokoluokittelu. Tarkoittaa siis sitä, että leikkaus on erilainen koossa 50 hoikka, kuin koossa 50 normaali.

        Nykyäänhän käytetään termiä ”slimfit”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli käsittääkseni vartalotyyppien luokittelu, ei niinkään kokoluokittelu. Tarkoittaa siis sitä, että leikkaus on erilainen koossa 50 hoikka, kuin koossa 50 normaali.

        Nykyäänhän käytetään termiä ”slimfit”.

        Voi olla, mut se nauratti, et jollet ole hoikka tai solakka, niin olet normaali.


    • Anonyymi

      Lyhyessä ja hoikassa miehessä on mukavaa, kun ylttää hyvin pussaamaan kädet ylttää kaikkialle.

      • Anonyymi

        Tämän vuoksi olenkin aina ollut sitä mieltä että suurella pituuserolla ei olla romanttisia. Laskelmoivia vain (nainen), miltä näyttää ulospäin muiden silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän vuoksi olenkin aina ollut sitä mieltä että suurella pituuserolla ei olla romanttisia. Laskelmoivia vain (nainen), miltä näyttää ulospäin muiden silmissä.

        Sama juttu miesten kohdalla lihavien naisten suhteen. Mies laskelmoi, miltä näyttää ulospäin muiden silmissä, ja siksi haluaa hoikan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu miesten kohdalla lihavien naisten suhteen. Mies laskelmoi, miltä näyttää ulospäin muiden silmissä, ja siksi haluaa hoikan naisen.

        Jaa, itse en ajattele mitä toiset ajattelevat kun naista rakastan. Muu maailma katoaa ympäriltä ja näkee naisessa sädekehällä varustetun missin, vaikka todellisuudessa hän olisi ylipainoinen finniongelmainen normitapaus.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itse en ajattele mitä toiset ajattelevat kun naista rakastan. Muu maailma katoaa ympäriltä ja näkee naisessa sädekehällä varustetun missin, vaikka todellisuudessa hän olisi ylipainoinen finniongelmainen normitapaus.

        AsianVierestä

        Juu, ei kaikki miehet tokikaan laskelmoi, mitta tuo edellinen taatusti sitä tekee. Ihmisethän aina olettavat muiden toimivan samoin, kuin itse toimivat/toimisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu miesten kohdalla lihavien naisten suhteen. Mies laskelmoi, miltä näyttää ulospäin muiden silmissä, ja siksi haluaa hoikan naisen.

        Ei naisen lihavuus haittaisi yhtään ainakaan mua jos seksi ei kiinnostaisi. Hoikan naisen kanssa seksi on sata kertaa helpompaa ja parempaa, siksi hoikka nainen kiinnostaa. Samoin jos kyse olisi vain parin minuutin suorituksesta niin lihavakin kävisi siihen yhtä hyvin.
        Hoikkakin nainen lähtee kiertoon jos seksihaluja ei naiselta löydy.
        Lihavia naisia on suurin osa katukuvassa, mitä laskelmoimista siinä olisi kun ei erottuisi kuitenkaan millään lailla kadulla tai muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei kaikki miehet tokikaan laskelmoi, mitta tuo edellinen taatusti sitä tekee. Ihmisethän aina olettavat muiden toimivan samoin, kuin itse toimivat/toimisivat.

        Et eroa yhtään näistä muista ihmisistä.

        "mitta tuo edellinen taatusti sitä tekee."
        "Ihmisethän aina olettavat"


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe