Olen etsimässä ohjelmaa, jolla voi kopioida helposti www-sivuston.
Tarkoitukseni on kopioida ainakin joitain keskustelufoorumeita.
Keskustelujen kopiointi yksi kerrallaan on hyvin työlästä, varsinkin, jos niitä on useita kymmeniä tai enemmän.
Tietääkö kukaan, löytyykö mitään ilmaisohjelmistoja?
Osaatko suositella maksullisia sellaisia?
Erään ohjelman löysin:
http://www.surfoffline.com/
Siinä on 30 päivän kokeiluaika suppeilla kopiointivolyymeilla (=max. 200 tiedostoa voi kopioida kerralla).
Hinta noin 40 euroa.
Jos ei muuta ole tarjolla, täytyy kokeilla, josko se toimisi minun tarkoituksissani ja ostaa sitten tuo. Kokeiluversio ei oikein riitä jos kopioitavia tiedostoja on vähintäänkin kymmeniä tuhansia.
Helppo tapa kopioida laajoja www-sivukokonaisuuksia
5
583
Vastaukset
- trew
Tuo on ilmainen, jätän etsimisen sinulle.
Kannattaa sitten muistaa, ettei nettisivustojen laajamittainen lataus välttämättä ole kovin fiksua toimintaa sivuston toimivuuden kannalta. Siitä voi joskus tulla jopa ikäviä seurauksia lataajalle... ;)- Kysymys 2
Tervehdys trew. Valvoja meni aiheetta poistamaan meidän viestit Brute Force:sta.
Jätä vinkit ja vihjeet tähän paikkaan jos kehtoot niin pääsen asiassa eteenpäin, Kiitti. Kysymys 2 kirjoitti:
Tervehdys trew. Valvoja meni aiheetta poistamaan meidän viestit Brute Force:sta.
Jätä vinkit ja vihjeet tähän paikkaan jos kehtoot niin pääsen asiassa eteenpäin, Kiitti.>Valvoja meni aiheetta poistamaan meidän viestit Brute Force:sta.<
Nyt en ymmärrä - en ole poistanut tästä ketjusta - enkä koko tältä palstalta tänään yhtään viestiä. Mistä lie kysymys?
T. MM.- Man-of- Mystery:lle
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Valvoja meni aiheetta poistamaan meidän viestit Brute Force:sta.<
Nyt en ymmärrä - en ole poistanut tästä ketjusta - enkä koko tältä palstalta tänään yhtään viestiä. Mistä lie kysymys?
T. MM.Tervehdys.
IronGuard on poistanut viestejä salaus palstalta täysin aiheetta. Voinet kysyä häneltä lisää jos tarpeellista?
Eli asia ei koskenut Sinua. - Kyösti
Kiitos trew
Löysin ohjelman ja se näyttää sopivan tarkoitukseeni hyvin.
Mukavasti kopioi sitä mitä halusinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770