Joillakin vähän rajoittuneilla tyypeillä on tapana luokitella Ihmiset niin, että seurustelukumppanin omaavat olisivat jotenkin parempia ihmisiä kuin ei-seurustelevat. Kyseinen luokittelu on vähän samaa tasoa kuin sellainen, että hyvän näkökyvyn omaavat olisivat parempia kuin likinäköiset rillipäät.
SEURUSTELU TAI EI
17
<50
Vastaukset
Totta. 👍
Siis olen kannastasi samaa mieltä.Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.
Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?
Nyt meen maate.😃Abrakadabra kirjoitti:
Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.
Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?
Nyt meen maate.😃Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄
Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D
Abrakadabra kirjoitti:
Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D
Mä olen sua vanhempi! 😏
- Anonyymi
Seurustelukumppanin omaavat eivät aina ole onnellisia.
- Anonyymi
Jaaha. Isäni täti oli neiti-ihminen, ja hän eli reippaana 95-vuotiaaksi. Lounaissuomalaiset geenit ja lisäksi reipas, puhelias ihminen.
- Anonyymi
Aika monella on seuraavat tilanteet: Nuori poikamies ajattelee, että olisi kiva seurustella. Ja kun seurustelukumppani löytyy, niin on hauskaa toisinaan, mutta ongelmiakin tulee. Ja avioliitto tuntuu jonkin aikaa hienolta, mutta muutaman vuoden kuluttua mies toivoo, että olisi sittenkin kivampaa olla sinkku. -Joillekin tulee ero, joillekin taas ei.
- Anonyymi
Ovathan hyvän näkökyvyn omaavat parempia kuin likinäköiset, siis näkemään. Jos taas on kyse yksinäisyydestä niin silloin parisuhteessa olevat ovat parempia kuin yksinäiset.
- Anonyymi
Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.
Kannattas opetella ymmärtämään lukemaansa, tossa sanotaan "jos taas kyse yksinäisyydestä".
- Anonyymi
Kyllä se niin on että pitkään sinkkuna elävät ovat huonoja ihmisiä.
- Anonyymi
Lapselliset naiset ovat myös aika huonoja. (jos on lapsia = lapsellinen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2253839- 1202123
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121763- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591238
- 1191151