SEURUSTELU TAI EI

Anonyymi

Joillakin vähän rajoittuneilla tyypeillä on tapana luokitella Ihmiset niin, että seurustelukumppanin omaavat olisivat jotenkin parempia ihmisiä kuin ei-seurustelevat. Kyseinen luokittelu on vähän samaa tasoa kuin sellainen, että hyvän näkökyvyn omaavat olisivat parempia kuin likinäköiset rillipäät.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta. 👍

      Siis olen kannastasi samaa mieltä.

      • Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D

        Mä olen sua vanhempi! 😏


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen sua vanhempi! 😏

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁

        Kiäh, kiäh..


    • Anonyymi

      Seurustelukumppanin omaavat eivät aina ole onnellisia.

      • Juuri niin eivät ole.


      • Toisaalta aviossa olevat elävät pidempään.


      • Anonyymi

        Jaaha. Isäni täti oli neiti-ihminen, ja hän eli reippaana 95-vuotiaaksi. Lounaissuomalaiset geenit ja lisäksi reipas, puhelias ihminen.


    • Anonyymi

      Aika monella on seuraavat tilanteet: Nuori poikamies ajattelee, että olisi kiva seurustella. Ja kun seurustelukumppani löytyy, niin on hauskaa toisinaan, mutta ongelmiakin tulee. Ja avioliitto tuntuu jonkin aikaa hienolta, mutta muutaman vuoden kuluttua mies toivoo, että olisi sittenkin kivampaa olla sinkku. -Joillekin tulee ero, joillekin taas ei.

    • Anonyymi

      Ovathan hyvän näkökyvyn omaavat parempia kuin likinäköiset, siis näkemään. Jos taas on kyse yksinäisyydestä niin silloin parisuhteessa olevat ovat parempia kuin yksinäiset.

      • Anonyymi

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.

        Kannattas opetella ymmärtämään lukemaansa, tossa sanotaan "jos taas kyse yksinäisyydestä".


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että pitkään sinkkuna elävät ovat huonoja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Lapselliset naiset ovat myös aika huonoja. (jos on lapsia = lapsellinen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe