Kenellä on vähiten sosiaalista elämää?

Anonyymi

Itselläni ei ole ollenkaan sukulaisia kehen pitäisi yhteyttä, muutama kaveri mutta heihinkään en ole aktiivisesti yhteyksissä vaan suurinta osaa ei näe kuukausiin tai jopa vuosiin. Kaupan päälle vieläpä työtön niin voi itekseen kämpässään kökkiä kenellekään puhumatta, joskus menee useita päiviä että sanoo sanaakaan kenellekään.

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnen yhden 70 vuotiaan yksin elävän ,joka ei ole käynyt ulkona ainakaan vuoteen,ruokaostokset tuodaan kotiin kuljetuksena .Ihminen on ihan seurallinen,puhelias,jalat vain vähän huonot,en ymmärrä kuinka pitää päänsä selvänä!

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä tuo on monien elämää nykyään, että joku kotihoitaja tai kauppalähetti on ainoa ketä tapaa.


    • Miten sitä mitattaisi? Jokin mittari pitää olla, jos mittaamaan aletaan.

    • Anonyymi

      Välit sukulaisiin eivät riitaisat, mutta kylmät ja välinpitämättömät. Pidän tätä suorastaan siunauksena, niin ei tarvitse aikaansa kuluttaa jonninjoutaviin "velvollisuuksiin". Sukulaiset kyllä haluaisivat olla kanssani tekemisissä, olen kiva ja iloinen ihminen joka pitää huolen asioistaan ja on ystävällinen kaikille, mutta koska he ovat masentavia, tylsiä sekä kateellisia selkäänpuukottajia ja parhaimmillaankin tunne-elämältään viisivuotiaan itsekeskeisen kakaran tasolla, niin en tunne mitään tarvetta heitä sietää.

      Yksi ystävä on, läheinen ja luotettava, kiltti ja älykäs.

      Somesta lähdin, vaikka olin pidetty ja hyväksytty, yöi sata seuraajaakin jo oli. En vaan jaksa sitä jatkuvaa sosiaalista vääntöä ihmisten välillä. Mieluummin teen kivoja juttuja ja nautin elämästäni. Edullisesti, olen köyhä kuin kirkonrotta.

      Päivät kuluvat yksin, ehkä ystävä soittaa kerran tai kaksi tai minä soitan ja puhutaan pari minuuttia, lähinnä siitä koska on mennyt nukkumaan tai herännyt ja mitä on syönyt. Pari kertaa viikossa nähdään, käydään yhteisessä harrastuksessa tai juopotellaan.

      Joskus tulen tänne palstalle hörisemään muitten vastaavien kanssa. Aina löytyy läheistukea ja rehellisesti puhuvaa porukkaa.

      Hyvin menee.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole ketään kavereita eikä ketään sukulaisia eikä vanhempia jotka pitäis yhteyttä. Olen niin ruma ettei kukaan halua olla seurasaani

    • Anonyymi

      Pitää lähteä lähibaariin juomaan viinaa. Kun käy säänöllisesti samassa lähibaarissa juomassa, tulevat baarin muut asiakkaat hiljalleen tutuiksi. Tästä syntyy sitten itselle sosiaalinen elämä. Tietenkin nämä suhteet loppuvat jos lopettaa juomisen, mutta pitää koettaa jatkaa juomista jotta sosiaalinen elämä säilyy.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Minullakaan ei kovin paljon ole. Mies vetää minua mukaansa sosiaalisiin ympyröihin. Olen ujo ja arka.
      Ollaan vaan edelleen yhteyksissä. Autat minua ehdottomasti. Parisuhde ehkä tästä kärsii mutta jos se on tästä kiinni, niin.
      Olet mukava mies ja pidän sinusta. Pidetään vaan yhteyttä. Nyt tosin alan vähän siivota mutta toivotan sinulle illalla hyvää yötä taas😁

    • Tässä aloituksessahan näyttää olevan kovasti sosiaalista elämää :)

      • Anonyymi

        Lasketaanko anonyymi palstailu sosiaaliseksi elämäksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasketaanko anonyymi palstailu sosiaaliseksi elämäksi?

        Mitä se sitten on, jos ei sosiaalista? Eikös tämä ole ihan sosiaalinen media? Sinä ja minä tässä rupattelemme..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasketaanko anonyymi palstailu sosiaaliseksi elämäksi?

        Khyyyl jollekin tämä voi olla ihan kaikki. Koko elämä. Itsetunto, ystävä, naapuri, sos, kaikki.

        Kuten MarttyyriMallari-TTt sanoi aikoinaan....

        Jotkut ihmiset ovat niin addiktioituneita nettikeskustelupalstoihin, että heille on oikea katastrofi, elleivät saa olla rauhassa omalla palstallaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mitä se sitten on, jos ei sosiaalista? Eikös tämä ole ihan sosiaalinen media? Sinä ja minä tässä rupattelemme..

        Ite rinnastaisin palstailun vaikkapa taksikuskin kanssa rupatteluun, onhan sekin tietty keskustelua mutta onko se sosiaalista elämää.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Khyyyl jollekin tämä voi olla ihan kaikki. Koko elämä. Itsetunto, ystävä, naapuri, sos, kaikki.

        Kuten MarttyyriMallari-TTt sanoi aikoinaan....

        Jotkut ihmiset ovat niin addiktioituneita nettikeskustelupalstoihin, että heille on oikea katastrofi, elleivät saa olla rauhassa omalla palstallaan.

        No onhan niitäkin ketkä juttelevat vaikka variksenpelätille, jotkut luovat "suhteita" esineisiin tai vaikkapa pelien hahmoihin. Mutta onko se sosiaalisuutta, anonyymit keskustelijat kuitenkin ovat oikeastaan sama kuin jokin tekoäly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite rinnastaisin palstailun vaikkapa taksikuskin kanssa rupatteluun, onhan sekin tietty keskustelua mutta onko se sosiaalista elämää.

        Kai se riippuu siitä miten määrittelee sosiaalisen elämän. Minusta taksikuskin kanssa rupattelu on sosiaalista elämää. Toisen ihmisen kanssahan siinä ajatuksia vaihdetaan ihan samoin kuin tässä. Sinä siellä ja minä täällä, kohtaamme kuitenkin, vaihdamme ajatuksia...olemme sosiaalisia :)

        Kaskenpolttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitäkin ketkä juttelevat vaikka variksenpelätille, jotkut luovat "suhteita" esineisiin tai vaikkapa pelien hahmoihin. Mutta onko se sosiaalisuutta, anonyymit keskustelijat kuitenkin ovat oikeastaan sama kuin jokin tekoäly.

        Sosiaalinen on minusta ihmisten välistä vuorovaikutusta.
        -Kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitäkin ketkä juttelevat vaikka variksenpelätille, jotkut luovat "suhteita" esineisiin tai vaikkapa pelien hahmoihin. Mutta onko se sosiaalisuutta, anonyymit keskustelijat kuitenkin ovat oikeastaan sama kuin jokin tekoäly.

        Onhan tämä ihmisen kanssa kirjoittaen höpinää.☺️


    • Anonyymi

      Onneksi sulla on kuitenkin tämä Suomi24:n "sinkut" -palsta. Ilman tätä sä olisit todella yksin. Ja niin olisi moni muukin.

      • Niinpä. Monet ihmiset eivät syystä tai toisesta pääse asunnostaan ulos ja netti mahdollistaa kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinpä. Monet ihmiset eivät syystä tai toisesta pääse asunnostaan ulos ja netti mahdollistaa kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa.

        Joskus on hyvä mennä ulos kahville ja ulos teelle.


      • Musti.Hintikka kirjoitti:

        Joskus on hyvä mennä ulos kahville ja ulos teelle.

        Kyllä, jos se on mahdollista. Kannattaa mennä ulos ihan muutenkin vaan, jos se on mahdollista.
        Menenkin keittämään teetä :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä, jos se on mahdollista. Kannattaa mennä ulos ihan muutenkin vaan, jos se on mahdollista.
        Menenkin keittämään teetä :)

        Ei tarvitse anteeksi pyytää. En katso lähde riiteleen ihmisten kanssa mielipideistä yksityiselämästä mutta ei kuulu kuitenkaan toisen vääristäminen ja rumasti nimittely,

        Sinua en syytä mistään koska en näe syytä haluan ihmiset pitää erossa riidoista, koska en riitele mutta puolustan itseäni kun täytyy.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei tarvitse anteeksi pyytää. En katso lähde riiteleen ihmisten kanssa mielipideistä yksityiselämästä mutta ei kuulu kuitenkaan toisen vääristäminen ja rumasti nimittely,

        Sinua en syytä mistään koska en näe syytä haluan ihmiset pitää erossa riidoista, koska en riitele mutta puolustan itseäni kun täytyy.

        Se onkin viisautta, että tekee niin kuin itsestä on oikein. Hyvä, jos asiat välillämme ovat kunnossa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Se onkin viisautta, että tekee niin kuin itsestä on oikein. Hyvä, jos asiat välillämme ovat kunnossa.

        Kyllä ne on kunnossa miksi ei olisi?
        Minä pidän ihmiset kaukana jotka satuttaa tahallaan heikkoja.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ne on kunnossa miksi ei olisi?
        Minä pidän ihmiset kaukana jotka satuttaa tahallaan heikkoja.

        Taisin ajatella, ettet pitänyt siitä, kun puutuin siihen yhteen keskusteluun.


      • Musti.Hintikka kirjoitti:

        Joskus on hyvä mennä ulos kahville ja ulos teelle.

        Entäs jos on ulosmenosta fobia?🤔


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Taisin ajatella, ettet pitänyt siitä, kun puutuin siihen yhteen keskusteluun.

        En halua ketään ulkopuolista sotkea koska kuin sekottaisin toisen sormet kuraan koen joskus suojelevan heidän omalta tunteiden aallolta.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Entäs jos on ulosmenosta fobia?🤔

        Juuri sitä Abris tarkoitin. Niitäkin ihmisiä on, joille se ulos meneminen ei ole ihan yksinkertaista.


      • valtakunta kirjoitti:

        En halua ketään ulkopuolista sotkea koska kuin sekottaisin toisen sormet kuraan koen joskus suojelevan heidän omalta tunteiden aallolta.

        Minä ymmärrän kyllä sen. Enkä edes tiedä teidän historiaanne, eikä minun tarvitsekaan tietää.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri sitä Abris tarkoitin. Niitäkin ihmisiä on, joille se ulos meneminen ei ole ihan yksinkertaista.

        Jeps. Fobiat, paniikkihäiriö, erilaiset vammat, sairaudet...masennus ja uupumus...lihavuuskin vaikkei ehkä suomessa niinkään voi aiheuttaa sitä ettei ulos yksinkertaisesti pääse, uskalla tai jaksa lähteä.

        Tai ainakin tarvis olla avustaja mukana. Omainen tai värvätty.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jeps. Fobiat, paniikkihäiriö, erilaiset vammat, sairaudet...masennus ja uupumus...lihavuuskin vaikkei ehkä suomessa niinkään voi aiheuttaa sitä ettei ulos yksinkertaisesti pääse, uskalla tai jaksa lähteä.

        Tai ainakin tarvis olla avustaja mukana. Omainen tai värvätty.

        Kyllä niitä syitä on aika paljon siihen, ettei pääse ulos ja netti on kyllä avannut aivan uuden maailman monelle.
        Eikä se ulos pääseminenkään vielä takaa, että uskaltaa ketään kohdata. Elämä ei aina ole helppoa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä niitä syitä on aika paljon siihen, ettei pääse ulos ja netti on kyllä avannut aivan uuden maailman monelle.
        Eikä se ulos pääseminenkään vielä takaa, että uskaltaa ketään kohdata. Elämä ei aina ole helppoa.

        Niin totta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä niitä syitä on aika paljon siihen, ettei pääse ulos ja netti on kyllä avannut aivan uuden maailman monelle.
        Eikä se ulos pääseminenkään vielä takaa, että uskaltaa ketään kohdata. Elämä ei aina ole helppoa.

        Niin totta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei tarvitse anteeksi pyytää. En katso lähde riiteleen ihmisten kanssa mielipideistä yksityiselämästä mutta ei kuulu kuitenkaan toisen vääristäminen ja rumasti nimittely,

        Sinua en syytä mistään koska en näe syytä haluan ihmiset pitää erossa riidoista, koska en riitele mutta puolustan itseäni kun täytyy.

        Sinulta pyydettiin anteeksi, miksi vielä vihoittelet? Oletko liian ylpeä anteeksi antamaan ja jatkat vihanpitoa anteeksi antamisen sijasta?

        Kukaan ihminen ei ole maailmassa täydellinen ja virheitä tekevät kaikki.

        Anteeksi antaminen on hyvien ihmisien tärkein taito ja armollisuus.

        Näin sivullisena huomautan, että vihanpidostanne aiheutuu palstankäyttäjille jatkuvasti häiriötä.

        Voisitteko kumpikin lopettaa sen ja ottaa muutkin palstan käyttäjät huomioon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta pyydettiin anteeksi, miksi vielä vihoittelet? Oletko liian ylpeä anteeksi antamaan ja jatkat vihanpitoa anteeksi antamisen sijasta?

        Kukaan ihminen ei ole maailmassa täydellinen ja virheitä tekevät kaikki.

        Anteeksi antaminen on hyvien ihmisien tärkein taito ja armollisuus.

        Näin sivullisena huomautan, että vihanpidostanne aiheutuu palstankäyttäjille jatkuvasti häiriötä.

        Voisitteko kumpikin lopettaa sen ja ottaa muutkin palstan käyttäjät huomioon?

        Oletan tämän viestikkeen koskevan muakin??

        "Voisitteko kumpikin lopettaa sen ja ottaa muutkin palstan käyttäjät huomioon?"

        - Mun puolestani voidaan lopettaa, en mä ainakaan aio enää jatkaa jurnutusta. Aika mennä ettepäin... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta pyydettiin anteeksi, miksi vielä vihoittelet? Oletko liian ylpeä anteeksi antamaan ja jatkat vihanpitoa anteeksi antamisen sijasta?

        Kukaan ihminen ei ole maailmassa täydellinen ja virheitä tekevät kaikki.

        Anteeksi antaminen on hyvien ihmisien tärkein taito ja armollisuus.

        Näin sivullisena huomautan, että vihanpidostanne aiheutuu palstankäyttäjille jatkuvasti häiriötä.

        Voisitteko kumpikin lopettaa sen ja ottaa muutkin palstan käyttäjät huomioon?

        Koska kiusaaminen jatku vaikka en ole mitään tehnyt sille koko ajan tietämättä parempaa tietoa vaikka olen kertonut ettei se niin mene, vaan on hänen päänsisäinen ongelma.

        Se että ei toinen toimi sanojen ja tekojen mukaan sanoo sekin että tapa miten kiusasi on kääntää asioita nurin kuin tässäkin etten minä anteeksi anna tai riitelen. en minä riitele vaan puolustan ,hän on yksin vihoitellut minulle pitkää ja vääristänyt tietoa joten minun ei tarvitse pitää ihmistä lähellä joka toimii väärin, en todellakaan pidä.


        Minä en ole ylpeä miten hän toiminut ja vienyt luottamuksen joten se on valhe joten otan kuvan tästäkin


    • Olen 100% poroporvari. Minulla ei ole lainkaan sosialistista elämää...

      • Anonyymi

        Vain hullu istuu kotona kun terassit täynnä iloisia ihmisiä bissellä.


    • Anonyymi

      haluaisin, että mulla olis enemmän sosiaalista elämää, tarkoitan oikeita ihmissuhteita enkä täällä kököttäjiä. Mutta suhteiden hoitaminen vaatii viitseliäisyyttä ja on aikaavievää. Pitää keskittyä muihin asioihin, lähinnä työasioihin. Se pitää ihmisen "kiireisenä". Josko eläkkeellä muuttais omia tapojansa,

      • Kyllä se vaatii olen täysin samaa mieltä en edes jaksa nykyään jospa aikuisena lapset todellakin juoksee perässäni vuorostaan🥰


    • Onneksi olen täällä😁
      On kiva sinulle höpistä usko vaan.

      • Anonyymi

        Oletteko ikinä ajatelleet että sen energian mikä menee höpöttämiseen ja uusien höpötyslauseiden keksimiseen voisi välillä käyttää johonkin muuhunkin?

        Vaikka höpöttäminen kuinka hauskalta tuntuisikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ikinä ajatelleet että sen energian mikä menee höpöttämiseen ja uusien höpötyslauseiden keksimiseen voisi välillä käyttää johonkin muuhunkin?

        Vaikka höpöttäminen kuinka hauskalta tuntuisikin.

        Höpiseminen on minulle juttelua


    • Anonyymi

      Abriksella, dissellä, pertsalla, valtiksella, harmiksella, pönttiksellä, wuppiksellä, linerilla, asian vierestä, pitkätukka68lla,

      Tulikohan nyt ne tärkeimmät lueteltua?

      • Juu, lähinnä töissä ja perheenjäsenten kanssa sosialisoin. Jos palstaa ja facea ei lasketa sosialisoimiseksi sähköisen muodon vuoksi.

        Mutta mulla se perustuu omaan tahtoon, ei pakkoon ettei olis vaihtoehtoa. Oon vapaaehtoisesti " erakoitunut"...jos näin voi sanoa. 😃

        Jollain se voi olla pakonsanelemaa ja silloin siitä saattaa kärsiä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, lähinnä töissä ja perheenjäsenten kanssa sosialisoin. Jos palstaa ja facea ei lasketa sosialisoimiseksi sähköisen muodon vuoksi.

        Mutta mulla se perustuu omaan tahtoon, ei pakkoon ettei olis vaihtoehtoa. Oon vapaaehtoisesti " erakoitunut"...jos näin voi sanoa. 😃

        Jollain se voi olla pakonsanelemaa ja silloin siitä saattaa kärsiä.

        Minä olen tyytyväinen, että tämän yhden kirjoittajan listaan en päässyt mukaan. Minulla on sosiaalista elämää. Eilen ystävä kävi luonani. Sitten juttelin yhden tutun kanssa junassa. Perillä faijan luona oli vierailemassa sisko ja tämän mies. Tänään tekstarilla lähestyi yhtä naista. Kyselin milloinka hänen luona on raamattupiiri ja tuleeko hän neljän viikon päästä luokseni katsomaan elokuvaa. Lisäksi eilen olin vanhempiensa luona olevaan ystävään puhelimitse yhteyttä. Lisäksi eilen taisi yksi naisystävä soitella. Jotain sosiaalista elämää on ja täällä ei ole aina aikaa kirjoitella ja elää palsta elämää, kun on muutakin elämää niin kuin sinulla. :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Minä olen tyytyväinen, että tämän yhden kirjoittajan listaan en päässyt mukaan. Minulla on sosiaalista elämää. Eilen ystävä kävi luonani. Sitten juttelin yhden tutun kanssa junassa. Perillä faijan luona oli vierailemassa sisko ja tämän mies. Tänään tekstarilla lähestyi yhtä naista. Kyselin milloinka hänen luona on raamattupiiri ja tuleeko hän neljän viikon päästä luokseni katsomaan elokuvaa. Lisäksi eilen olin vanhempiensa luona olevaan ystävään puhelimitse yhteyttä. Lisäksi eilen taisi yksi naisystävä soitella. Jotain sosiaalista elämää on ja täällä ei ole aina aikaa kirjoitella ja elää palsta elämää, kun on muutakin elämää niin kuin sinulla. :)

        Sehän on mainiota, että on ihmisiä ympärillä jos ja kun niitä kaipaa. Itse oon vähän kummallinen ehkäpä, mutta en teinivuosien jälkeen ole juuri kaivannut ystäviäkään tiiviiseen kontaktiin ja vuorovaikutukseen.

        Yksin, kumppanin tai vanhempien kanssa mieluiten, nyt tietty perheeni riittää irl aktiiviseksi osaksi. ☺️

        Jos joskus taas alkaa kaipaa ihmisiä, ystäviä kun lapset lentää pesästä. Kenties.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sehän on mainiota, että on ihmisiä ympärillä jos ja kun niitä kaipaa. Itse oon vähän kummallinen ehkäpä, mutta en teinivuosien jälkeen ole juuri kaivannut ystäviäkään tiiviiseen kontaktiin ja vuorovaikutukseen.

        Yksin, kumppanin tai vanhempien kanssa mieluiten, nyt tietty perheeni riittää irl aktiiviseksi osaksi. ☺️

        Jos joskus taas alkaa kaipaa ihmisiä, ystäviä kun lapset lentää pesästä. Kenties.

        Tai jos Espanja aktivoi joskus sitten sosiaalisuudentarpeita. Uudet ihmiset, erilainen ympäristö? 😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai jos Espanja aktivoi joskus sitten sosiaalisuudentarpeita. Uudet ihmiset, erilainen ympäristö? 😄

        Abrakadabra: "Tai jos Espanja aktivoi joskus sitten sosiaalisuudentarpeita. Uudet ihmiset, erilainen ympäristö? 😄 "

        Jos Espanjaan lähdet niin siellä sinulla on edessä uusi kulttuuri ja uudet tavat. Paikalliset ottavat kontaktia ja ilmeisesti sulaudut osaksi suomalaissiirtolaisten yhteisöä. Monet heistä kyllä ovat ehkä Espanjan aurinkorannoille muuttaneita eläkeläisiä?

        Itse taidan lopetella tähän ja lukea vielä sanomalehtiä netissä. Yritän ryhtyä kohta nukkumaan, sillä herätys on kumminkin huomenna ennen kello 9:ää. Mieluiten nukkuy yössä 8-9 tuntia, jos on mahdollista. Sinä taidat pärjätä vähemmälläkin unella?

        Hyviä öitä!


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Tai jos Espanja aktivoi joskus sitten sosiaalisuudentarpeita. Uudet ihmiset, erilainen ympäristö? 😄 "

        Jos Espanjaan lähdet niin siellä sinulla on edessä uusi kulttuuri ja uudet tavat. Paikalliset ottavat kontaktia ja ilmeisesti sulaudut osaksi suomalaissiirtolaisten yhteisöä. Monet heistä kyllä ovat ehkä Espanjan aurinkorannoille muuttaneita eläkeläisiä?

        Itse taidan lopetella tähän ja lukea vielä sanomalehtiä netissä. Yritän ryhtyä kohta nukkumaan, sillä herätys on kumminkin huomenna ennen kello 9:ää. Mieluiten nukkuy yössä 8-9 tuntia, jos on mahdollista. Sinä taidat pärjätä vähemmälläkin unella?

        Hyviä öitä!

        Totta, mutta jotenkin en osaa sitäkään murehtia. Tiiän olevani sopeutuvainen, vaikka oonkin rutiinien ja tuttujenkin nurkkien vaalija. :)

        On siellä lapsiperheitäkin ja jospa olen itsekin vasta mummeli, sinne päästessäni. ;P

        Mäkin luin Ess lehden netissä...paperisena en enää tilaile mitään, ees postia. :D

        Nukuhan makeesti ystäväiseni ja kauniita unia. :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe