Tuli sellainen mieleen että ovatko Demonit sieluja

Anonyymi

Jotka eivät ole koskaan olleet elossa..??

No...minä ainakin synnyin eloon tänne Pohjolan PerseReikään Suomeen...!! Ja sieluni on kokenut täällä tuhannet inhot tätä mahoa maata kohtaan...!

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi tykkään demoneista :)

      Mutta tuo ei jotenkin käy minun järkeeni. En usko että demoneilla olisi mitään tekemistä ihmisyyden kanssa (jos niitä nyt ylipäänsä on edes olemassa).

    • Kai se vähän riippii millaisista demoneista puhutaan. Mutta tuolla omalla määritelmälläsi sinä ainakin olet suojassa, kun olet elossa.

      • Siis riippuu...


      • Demoneilta on oman kokemuksen mukaan turvassa kunhan niitä ei kutsu tai toivota tervetulleeksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Demoneilta on oman kokemuksen mukaan turvassa kunhan niitä ei kutsu tai toivota tervetulleeksi.

        No entäs kun puhutaan oman sisimmän demoneista, mitäs ne ovat? Eivät taida olla niitä elokuvien demoneita :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No entäs kun puhutaan oman sisimmän demoneista, mitäs ne ovat? Eivät taida olla niitä elokuvien demoneita :)

        Tukahdutettuja haluja ja pelkoja?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tukahdutettuja haluja ja pelkoja?

        Varmaan niin ja kai meissä kaikissa on myös niitä pimeitä kohtia, sellaisia, joista ei ole erityisen ylpeä, eikä halua huudella kylillä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Varmaan niin ja kai meissä kaikissa on myös niitä pimeitä kohtia, sellaisia, joista ei ole erityisen ylpeä, eikä halua huudella kylillä.

        Kun saisi kurkistaa toisten ihmisen mieleen ja nähdä ne pimeät kohdat joita muille ei haluta näyttää, eikä kenties itsellekkään tunnustaa. Siinä mahtaisi riittää ihmeteltävää. Omien suhteen voisi olla parempi kun ei niitä näkisi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kun saisi kurkistaa toisten ihmisen mieleen ja nähdä ne pimeät kohdat joita muille ei haluta näyttää, eikä kenties itsellekkään tunnustaa. Siinä mahtaisi riittää ihmeteltävää. Omien suhteen voisi olla parempi kun ei niitä näkisi.

        No en tiiää olisko siinä ihmeteltävää. Ihmiseen nyt mahtuu kaikenlaista. Tietysti ihan kaikenlaista ei haluaisi nähdä.

        Omat demonit taas...ne kyllä kannattaa nähdä ja tunnistaa, muuten niitä ei voi hallita tai pitää kurissa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No en tiiää olisko siinä ihmeteltävää. Ihmiseen nyt mahtuu kaikenlaista. Tietysti ihan kaikenlaista ei haluaisi nähdä.

        Omat demonit taas...ne kyllä kannattaa nähdä ja tunnistaa, muuten niitä ei voi hallita tai pitää kurissa.

        Toki. Mutta ajattelin hypoteettisesti asioita, joilta alitajuntamme suojelee meitä. Ehkä mielessämme on kohtia, jotka olisivat liian hirvittäviä nähtäväksi ja jotka rikkoisivat psyyken.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Toki. Mutta ajattelin hypoteettisesti asioita, joilta alitajuntamme suojelee meitä. Ehkä mielessämme on kohtia, jotka olisivat liian hirvittäviä nähtäväksi ja jotka rikkoisivat psyyken.

        No niihin ei pääsekään käsiksi, ellei pysty niitä vastaanottamaan. Liian vaikeat kokemukset ja tunteet menevät mappi-ö:hön niin nopeasti, ettei niitä saa kiinni.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Toki. Mutta ajattelin hypoteettisesti asioita, joilta alitajuntamme suojelee meitä. Ehkä mielessämme on kohtia, jotka olisivat liian hirvittäviä nähtäväksi ja jotka rikkoisivat psyyken.

        On meissä kohtia jotka rikkoo psyykkeen jatkuva valvominen on yksi ja hitaasti tappavaa.


    • Demonit on nimike asioille, joiden kanssa ei ole sinut. Pelkuri taas pelkää varjoaankin vai miten mummu aikoinaan sanoi.

      • Ei pitäisi kommentoida, mutta helppo sanoa jos ei tiedä mitä siellä varjoissa on.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei pitäisi kommentoida, mutta helppo sanoa jos ei tiedä mitä siellä varjoissa on.

        Mummuni väitti tietävänsä. Demonit oli välillä hänen kimpussaankin, käskivät tehdä asioita ja tekoja.

        Ja hän sanoi olevansa ehdottoman totuudenpuhuja. No hän oli skitsofreenikko, mutta demoni jutut oli lapsena jännittäviä. Myöhemmin ajattelin, että mummonkin demonit taisi olla asioita, joiden kanssa ei koskaan päässyt sinuiksi.


      • Miksi Partis ei pitäisi kommentoida?

        Ajattelen myös vähän samalla tavalla kuin Abris, ne asiat itsessä, joita ei halua kohdata ovat juuri niitä, jotka saavat käyttäytymään kummallisesti tai ei-toivotulla tavalla.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miksi Partis ei pitäisi kommentoida?

        Ajattelen myös vähän samalla tavalla kuin Abris, ne asiat itsessä, joita ei halua kohdata ovat juuri niitä, jotka saavat käyttäytymään kummallisesti tai ei-toivotulla tavalla.

        Kommentoida siksi että porukka pitäisi minua "hulluna". Olen sörkkinyt noiden asioiden kanssa, mikä oli iso virhe. No, se on mennyttä, mutta sitä ei voi myöskään mielestään pyyhkiä vaikka niin olisi parempi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kommentoida siksi että porukka pitäisi minua "hulluna". Olen sörkkinyt noiden asioiden kanssa, mikä oli iso virhe. No, se on mennyttä, mutta sitä ei voi myöskään mielestään pyyhkiä vaikka niin olisi parempi.

        Onko sillä väliä, jos joku pitää sinua hulluna? Sinä et ole sen hullumpi kuin minäkään....tosin minä olen hullu :D :D

        Haluatko kertoa noista sörkkimisistä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Onko sillä väliä, jos joku pitää sinua hulluna? Sinä et ole sen hullumpi kuin minäkään....tosin minä olen hullu :D :D

        Haluatko kertoa noista sörkkimisistä?

        Vai onko parempi ohittaa?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mummuni väitti tietävänsä. Demonit oli välillä hänen kimpussaankin, käskivät tehdä asioita ja tekoja.

        Ja hän sanoi olevansa ehdottoman totuudenpuhuja. No hän oli skitsofreenikko, mutta demoni jutut oli lapsena jännittäviä. Myöhemmin ajattelin, että mummonkin demonit taisi olla asioita, joiden kanssa ei koskaan päässyt sinuiksi.

        Nuo on rankkoja juttuja. Ei ole lähipiirissä, mutta entinen naapuri oli skitsofreenikko. Avoimesti puhui asioistaan, kun ei halunnut naapureiden ihmettelevän jos välillä vähän vaikeampia jaksoja.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vai onko parempi ohittaa?

        Eivät ole arkoja asioita, mutta en lähde avaamaan näin julkisesti juuri tuon hullun leiman vuoksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eivät ole arkoja asioita, mutta en lähde avaamaan näin julkisesti juuri tuon hullun leiman vuoksi.

        Ok, niin vähän ajattelinkin ettei ehkä kannata. Täällä niin helposti asiat heitetään paskan kanssa silmille.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Nuo on rankkoja juttuja. Ei ole lähipiirissä, mutta entinen naapuri oli skitsofreenikko. Avoimesti puhui asioistaan, kun ei halunnut naapureiden ihmettelevän jos välillä vähän vaikeampia jaksoja.

        On kyllä. Mummulla oli vaikea lapsuus, vaikea nuoruus ja vaikea koko elämä ja parisuhde. Hän on sodankin nähnyt.

        Hän oli itsetuhoinen ja yritti tappaa myös läheisiään heikkoina hetkinään. Jopa kuulemma lapsensa. Hän niistä demoneistaan puhuinja niitä näkikin, myös näkyjä joista puhui avoimesti..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On kyllä. Mummulla oli vaikea lapsuus, vaikea nuoruus ja vaikea koko elämä ja parisuhde. Hän on sodankin nähnyt.

        Hän oli itsetuhoinen ja yritti tappaa myös läheisiään heikkoina hetkinään. Jopa kuulemma lapsensa. Hän niistä demoneistaan puhuinja niitä näkikin, myös näkyjä joista puhui avoimesti..

        Varsinkin kun tuohon aikaan voi vaan kuvitella mitä psykiatrinen hoito on ollut. Ei ole paljoa auttanut kun pärjäillä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On kyllä. Mummulla oli vaikea lapsuus, vaikea nuoruus ja vaikea koko elämä ja parisuhde. Hän on sodankin nähnyt.

        Hän oli itsetuhoinen ja yritti tappaa myös läheisiään heikkoina hetkinään. Jopa kuulemma lapsensa. Hän niistä demoneistaan puhuinja niitä näkikin, myös näkyjä joista puhui avoimesti..

        Joskus hän jutteli niiden kanssa ääneen ja katsoi ikään kuin niitä kohti. Aivan kuin kuka vaan puhuu kasvokkain toisen kanssa. Se oli vähän pelottavaa...

        Hän nauroi niiden kanssa, kuten kertoi. Välillä hän käski niitä menemään silminnähden audistuneena pois. Yksi niistä demoneista oli eräs E kirjaimella alkava nimeltään. Hän vihasi sitä naista ja demonia.

        Aina kun tuo E tuli hänelle läsnä, mummu ahdistui ja raivosi..huusi ja kirosi. 😐


      • Partakaveri kirjoitti:

        Varsinkin kun tuohon aikaan voi vaan kuvitella mitä psykiatrinen hoito on ollut. Ei ole paljoa auttanut kun pärjäillä.

        Niinpä, Hattelmalassa kyllä sai sähköshokkeja ja pakkopaitaa, psyykenlääkkeitä läjäpäin. Mutta oli sekin kalsa paikka käydä mummua katsomassa.

        Joskus oli pakko ottaa laitokseen, kun alkoi olla vakavasti uhka itselleen ja perheelleen. Puukko taskussa ja lyömään pyrki päästä millä käteen sattui...löikin mutta onneks kukaan ei kuollut.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niinpä, Hattelmalassa kyllä sai sähköshokkeja ja pakkopaitaa, psyykenlääkkeitä läjäpäin. Mutta oli sekin kalsa paikka käydä mummua katsomassa.

        Joskus oli pakko ottaa laitokseen, kun alkoi olla vakavasti uhka itselleen ja perheelleen. Puukko taskussa ja lyömään pyrki päästä millä käteen sattui...löikin mutta onneks kukaan ei kuollut.

        Ajatella, että mäkin olin siellä mummolla monesti hoidossa. Ei hän mulle pahaa tehnyt, mutta unohti kyllä täyteen aikuisten kylpyammeeseen, antoi leikkiä veittien ja hellojen kanssa, pakasteesta ruokien kanssa.

        Ois voinut käydä huonostikin valvomatta kun touhus ominpäin semmonen 3-4 v.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ajatella, että mäkin olin siellä mummolla monesti hoidossa. Ei hän mulle pahaa tehnyt, mutta unohti kyllä täyteen aikuisten kylpyammeeseen, antoi leikkiä veittien ja hellojen kanssa, pakasteesta ruokien kanssa.

        Ois voinut käydä huonostikin valvomatta kun touhus ominpäin semmonen 3-4 v.

        Hän makas sängyssä ja höpötteli demoniensa kanssa päiväkausia.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niinpä, Hattelmalassa kyllä sai sähköshokkeja ja pakkopaitaa, psyykenlääkkeitä läjäpäin. Mutta oli sekin kalsa paikka käydä mummua katsomassa.

        Joskus oli pakko ottaa laitokseen, kun alkoi olla vakavasti uhka itselleen ja perheelleen. Puukko taskussa ja lyömään pyrki päästä millä käteen sattui...löikin mutta onneks kukaan ei kuollut.

        Asioita joita lapsen ei olisi pitänyt joutua käymään läpi. Oliko hänellä koskaan hyviä jaksoja, että jäikö myös hyviäkin muistoja?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hän makas sängyssä ja höpötteli demoniensa kanssa päiväkausia.

        Ei voi kuvitellakkaan, mitä lapsi on joutunut käymään läpi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Asioita joita lapsen ei olisi pitänyt joutua käymään läpi. Oliko hänellä koskaan hyviä jaksoja, että jäikö myös hyviäkin muistoja?

        Oli hänellä hyviäkin jaksoja, mutta tuntui että ne saattoi vaihtua ihan hetkessä. Tulla ja mennä. Yhtenä hetkenä hän istui seurassa, tatjoili maailman ihanimman makuiset ruoat, nauroi ja oli huumorilla läsnä. Mutta pian saattoi paeta sänkyyn yksinään ahdistuneena ja puhua pölötti niille demoneille ja hahmoille jotka kuulemma oikeasti näki.

        Mä rakastin mummoa ja rakastan edelleen hänen muistoaan. Hän oli mulle hyvä ja ihana mummu.☺️

        Parempi kun toinen ns. terve mutta ilkeä paskiainen mummoni. Ei sairaus ihmisestä huonoa tee, surettaa vaan kun hän kärsii..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei voi kuvitellakkaan, mitä lapsi on joutunut käymään läpi.

        Äitini siitä eniten kärsi...en minä. ☺️

        Äitini oli se joka sai kärsiä, joka pysyi hengissä isänsä ja siskonsa turvin. Pikkulapsena.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oli hänellä hyviäkin jaksoja, mutta tuntui että ne saattoi vaihtua ihan hetkessä. Tulla ja mennä. Yhtenä hetkenä hän istui seurassa, tatjoili maailman ihanimman makuiset ruoat, nauroi ja oli huumorilla läsnä. Mutta pian saattoi paeta sänkyyn yksinään ahdistuneena ja puhua pölötti niille demoneille ja hahmoille jotka kuulemma oikeasti näki.

        Mä rakastin mummoa ja rakastan edelleen hänen muistoaan. Hän oli mulle hyvä ja ihana mummu.☺️

        Parempi kun toinen ns. terve mutta ilkeä paskiainen mummoni. Ei sairaus ihmisestä huonoa tee, surettaa vaan kun hän kärsii..

        Minulle kaikkein rakkain isovanhempi oli alkoholisoitunut ukki. Joo, ei ehkä humalaltaan aina ollut ihan paras mahdollinen ukki, mutta hän oikeasti välitti minusta. Sama alkoholisoituneen enoni kohdalla. Muut "terveet" sukulaiset eivät koskaan ole välittäneet minusta. Osa ei ole halunnut edes tavata, eikä ole siis minkäänlaista suhdetta päässyt muodostumaan. Ei se sairaus tosiaan ihmistä pahenna.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Äitini siitä eniten kärsi...en minä. ☺️

        Äitini oli se joka sai kärsiä, joka pysyi hengissä isänsä ja siskonsa turvin. Pikkulapsena.

        Eipä se kilpailu olekkaan.

        Toisaalta näit asioita joita lapsen ei pitäisi nähdä, mutta olisiko sitten ollut parempi olla kokonaan ilman mummoa, varsinkin kun oli rakas sinulle? Kun olisi se kristallipallo, josta näkisi aina oikean vastauksen elämään.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minulle kaikkein rakkain isovanhempi oli alkoholisoitunut ukki. Joo, ei ehkä humalaltaan aina ollut ihan paras mahdollinen ukki, mutta hän oikeasti välitti minusta. Sama alkoholisoituneen enoni kohdalla. Muut "terveet" sukulaiset eivät koskaan ole välittäneet minusta. Osa ei ole halunnut edes tavata, eikä ole siis minkäänlaista suhdetta päässyt muodostumaan. Ei se sairaus tosiaan ihmistä pahenna.

        Niinpä. Se välittävä sydän ja ihminen kumminkin näkyy sieltä sairauden läpikin, etenkin kun on ns. vapaa riivaajistaan. Eli selvinpäin tai vapaa demoneiden puhuttelusta.

        Mummolta oon kyllä ehkä perinyt hullun huumorini ja huumorintajuni. Hirteinen raskas huumori huvittaa. ☺️

        Tulipa mummua ikävä itkun kera...se on semmosta.

        Abris


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se välittävä sydän ja ihminen kumminkin näkyy sieltä sairauden läpikin, etenkin kun on ns. vapaa riivaajistaan. Eli selvinpäin tai vapaa demoneiden puhuttelusta.

        Mummolta oon kyllä ehkä perinyt hullun huumorini ja huumorintajuni. Hirteinen raskas huumori huvittaa. ☺️

        Tulipa mummua ikävä itkun kera...se on semmosta.

        Abris

        Minä en halua itkeä tänään, kun on jotenkin muutenkin ollut raskas olo tämän tukahduttavan sään vuoksi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eipä se kilpailu olekkaan.

        Toisaalta näit asioita joita lapsen ei pitäisi nähdä, mutta olisiko sitten ollut parempi olla kokonaan ilman mummoa, varsinkin kun oli rakas sinulle? Kun olisi se kristallipallo, josta näkisi aina oikean vastauksen elämään.

        Mä olen nähnyt ja kohdannut asioita lapsesta saakka mitä lapsen ei pitäisi nähdä. Mutta ehkä se realismi on jotain opettanutkin?

        Vanhempieni viha-rakkaussuhteen, isän väkivaltaisuuden ja alkoholismin, mummon skitsofrenia, äitini ja itseni hyväksikäytön, koulukiusaamista open ja koululaisten toimesta, väkivaltaa poikakaverin toimesta jne, kiusaamista sairauksista jne.

        Mut on paljon hyvääkin.☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nähnyt ja kohdannut asioita lapsesta saakka mitä lapsen ei pitäisi nähdä. Mutta ehkä se realismi on jotain opettanutkin?

        Vanhempieni viha-rakkaussuhteen, isän väkivaltaisuuden ja alkoholismin, mummon skitsofrenia, äitini ja itseni hyväksikäytön, koulukiusaamista open ja koululaisten toimesta, väkivaltaa poikakaverin toimesta jne, kiusaamista sairauksista jne.

        Mut on paljon hyvääkin.☺️

        Jöi nikki pois Abris. Meen nukuttelee tytärtä. Unisatu pyörii jo.☺️

        Palataan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nähnyt ja kohdannut asioita lapsesta saakka mitä lapsen ei pitäisi nähdä. Mutta ehkä se realismi on jotain opettanutkin?

        Vanhempieni viha-rakkaussuhteen, isän väkivaltaisuuden ja alkoholismin, mummon skitsofrenia, äitini ja itseni hyväksikäytön, koulukiusaamista open ja koululaisten toimesta, väkivaltaa poikakaverin toimesta jne, kiusaamista sairauksista jne.

        Mut on paljon hyvääkin.☺️

        Minäkin lähden nukkumaan, aamulla aikainen herätys.

        Itsellänikin on rankkoja juttuja ollut elämässä, mutta kakkoseksi jään. Haluan vain sanoa, että hattua nostan kun olet jaloillasi pysynyt ja ylipäätään hengissä selvinnyt. Moni vähemmästäkin päätyy narkkariksi tms. Sinä olet valinnut perheen :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minäkin lähden nukkumaan, aamulla aikainen herätys.

        Itsellänikin on rankkoja juttuja ollut elämässä, mutta kakkoseksi jään. Haluan vain sanoa, että hattua nostan kun olet jaloillasi pysynyt ja ylipäätään hengissä selvinnyt. Moni vähemmästäkin päätyy narkkariksi tms. Sinä olet valinnut perheen :)

        Öitä!

        Mä valitsin selviytymisen. Perhe on aina ennen muita, jos pitää valita.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Öitä!

        Mä valitsin selviytymisen. Perhe on aina ennen muita, jos pitää valita.

        Täällä minä ollakseni kovasti nuku, mutta kun silmät eivät pysy kiinni!

        Siinäpä se elämä on kiteytettynä. Perhe ❤


      • Partakaveri kirjoitti:

        Täällä minä ollakseni kovasti nuku, mutta kun silmät eivät pysy kiinni!

        Siinäpä se elämä on kiteytettynä. Perhe ❤

        Mulla sama, uni ei vaan tuu vielä yrityksestä huolimatta.😕

        Maaliman tärkein lauma.❣️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla sama, uni ei vaan tuu vielä yrityksestä huolimatta.😕

        Maaliman tärkein lauma.❣️

        Taidan ottaa kylmän suihkun, jos se auttaisi. Tämä kostea kuumuus tekee minut hulluksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Taidan ottaa kylmän suihkun, jos se auttaisi. Tämä kostea kuumuus tekee minut hulluksi.

        Se saattaa vaan piristää? Mut juu aika nihkee ja kasvihuonemainen ilmanala. Mut tekee päänsärky ja kuumat aallot hulluksi.😋


    • Anonyymi

      On niillä ne elävät meidän rinnakais maailmassa ihan samalla tavalla kun me. On hyviä ja pahoja demoneita. Olen törmännyt muutamaan lajiin. Ne pelottaa mut jos ne ei saa susta valtaa ei ole hätää. Niiltä on kielletty näyttäytymistä meille. Jostain syystä mä nään niitä pienestä asti ja aistin kun ne ovat lähellä. Mä en halua olla missään tekemisissä toisten maailmojen kanssa yritän sulkea kaiken pois.

    • Anonyymi

      Langenneita enkeleitä jotka seurasivat sitä yhtä taivaasta helvettiin tuomittua.
      Ei fyysistä hahmoa tässä maailmassa.
      Niille ei ole luvassa vapahdusta ja taivaspaikkaa kuten ihmisille.
      Siksi kiusaavat ihmisiä pimeydestä, kuiskutellen pahoja aikeitaan.

      Raamattua kannattaa hieman lueskella nykyaikanakin.
      Jos ei jaksa lukea niin youtubesta löytyy videonakin.

    • Anonyymi

      Temonit, missäs niitä olikaan? Jossain raamatun alussa maailman luomisen yhteydessä, ennen jättilä'isiä ja muita mitä eli joskus maan päällä :D

      Mutta mitä ovat "ne joilla ei ole nimeä ja jotka ovat vesissä maan allla". :D:D:D

      Siinäpä vasta mystisiä vanhempia-kuin-demoni -olioita joilla ei ole nimeä, niistä on mainittu jossin muinaisissa jutuissa, juurikin noin, ovat vain "jotain joilla ei ole nimeäkään".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe