Hiuspäivitys

Oletteko tyytyväisiä hiuksiinne? Omiini olen juuri nyt tyytyväinen, sänki on kasvanut sopivasti

75

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu, sopivasti on kasvanut :)

      • Mulla oli miltei kalju


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mulla oli miltei kalju

        Mulla on myös tosi lyhyt näin naisen tukaksi. En jaksa mälvätä sitä ja jos on yhtään pidempi, on aina aamulla jostain pystyssä. Ärsyttävää...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mulla on myös tosi lyhyt näin naisen tukaksi. En jaksa mälvätä sitä ja jos on yhtään pidempi, on aina aamulla jostain pystyssä. Ärsyttävää...

        No mulla tässä sama juttu, jos on vähän pidemmät, niin ei meinaa pysyä järjestyksessä mitenkään


      • pujotteIija kirjoitti:

        No mulla tässä sama juttu, jos on vähän pidemmät, niin ei meinaa pysyä järjestyksessä mitenkään

        No, meillähän onkin sitten samanlaisia haasteita :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No, meillähän onkin sitten samanlaisia haasteita :)

        Vaikeita ja vakavia haasteita onkin :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vaikeita ja vakavia haasteita onkin :D

        On ne, eihän sitä nyt tukka pystyssä voi kaupungille lähteä. Ainakaan jos se on pystyssä vain tuosta sivusta, joka on tyynyä vasten :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On ne, eihän sitä nyt tukka pystyssä voi kaupungille lähteä. Ainakaan jos se on pystyssä vain tuosta sivusta, joka on tyynyä vasten :D

        Onneksi voi käyttää lippistä tai pipoa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onneksi voi käyttää lippistä tai pipoa

        Lippikset eivät ole kovin naisellisia, ja pipo on kesällä kuuma :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Lippikset eivät ole kovin naisellisia, ja pipo on kesällä kuuma :D

        Olen nähnyt monia seksikkäitä lippisnaisia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen nähnyt monia seksikkäitä lippisnaisia

        No joo, onhan se seksikkyys oikeasti jossain muussa kuin lippiksessä. Lippiksiäkin on niin monen näköisiä...se vanha Hankkijan lippis :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No joo, onhan se seksikkyys oikeasti jossain muussa kuin lippiksessä. Lippiksiäkin on niin monen näköisiä...se vanha Hankkijan lippis :D

        Tai uusi Hankkija lippis, joskus laitoin tänne kuvankin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tai uusi Hankkija lippis, joskus laitoin tänne kuvankin

        Oih...onko niitä uusiakin? Luulin, että ne kuolivat sukupuuttoon.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oih...onko niitä uusiakin? Luulin, että ne kuolivat sukupuuttoon.

        Se on ihan sama mitä kauniin päähän laittaa, kaunis näyttää silti kauniilta:)
        Hankkijan lippis olisi kyllä aika kyrväkäs.

        AsianVierestä



      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sama mitä kauniin päähän laittaa, kaunis näyttää silti kauniilta:)
        Hankkijan lippis olisi kyllä aika kyrväkäs.

        AsianVierestä

        Jep, näin se on. Kauniin päällä jätesäkkikin näyttää upealta.



      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi sentään...sitä on modernisoitu, se ei enää ole se matala ,oranssi "lättähattumalli"

        Siinä taisi olla jopa muovinen lippa joka sit jopa helposti halkeili jos lippis oli unohtunut johki traktorin hyttiin aurinkoon pitkäksi aikaa?

        AsianVierestä


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi sentään...sitä on modernisoitu, se ei enää ole se matala ,oranssi "lättähattumalli"

        Juu, eikä oo enää muovilippaa


      • Juu, siinä oli sellainen kapea muovilippa ja ohut kangas hattuosassa. Tuo uusi on näitä "tämän ajan kotkotuksia" :D



    • Anonyymi

      En ole! Pitäisi leikata varmaan 15cm lyhyemmiksi, on kuivat ja katkeilee, värjäys olisi kyllä myös kiva tällä hetkellä, ei vaan oo ihan sitä summaa kampaajalle laittaa, et saisin näistä sellaiset mitkä haluan 😊

      • Viimeksi leikkasin ite, niin ei maksanut mitään


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Viimeksi leikkasin ite, niin ei maksanut mitään

        On varmasti helpompi, jollei ole hiukset noin puoleen selkään kuin mulla 😊


      • Anonyymi

        Sitten kun korvissa alkaa kutittelemaan, niin vetäisee trimmerilla 15mm, helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti helpompi, jollei ole hiukset noin puoleen selkään kuin mulla 😊

        Äkkiähän saksilla lyhenee 15cm :D


    • Pitääkö tähän vastata jotain?

      Terveisin Homer.

      • Jotainhan siinä kysyttiin, vastata voi ihan mitä vaan :D


    • Anonyymi

      Tänään tuttava leikkasi hiukseni. Tuloksen näen vasta ensimmäisen hiusten pesukerran jälkeen. Nyt näyttää ihan mukavalta puolipitkältä polkkatukalta.

      • Toivottavasti pesunkin jälkeen näyttää mukavalta


      • Anonyymi

        Mukavalta näyttää vaahtopesun jälkeenkin. Nyt viitsin pitää hiuksia auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavalta näyttää vaahtopesun jälkeenkin. Nyt viitsin pitää hiuksia auki.

        Ei näytä niin tätimäisiltä kun pitää auki, kai, tai enhän mie tiiä


      • Anonyymi

        Kokemusta löytyy todella monenlaisista kampauksista. Tällä hetkellä polkkis on suosikkini. Harkitsen tosin etuhiuksien leikkausta. Näytän kuulemma skarpilta lyhyin etuhiuksin.


    • Pitäisi siistiä kuontaloa. Pidän perjantain vapaata ja käyn parturissa.

      • Suosittelen lyhyttä sänkeä, erittäin helppohoitoinen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Suosittelen lyhyttä sänkeä, erittäin helppohoitoinen

        Sivuilta ja takaa lyhyt, päällä vähän pidempi.


      • Pitäisköhän munkin. Jänskättäis kun en oo tällä vuosituhannella käynyt. Onkohan ne erilaisia paikkoja ku silloin viimetuhannella?

        Olen kyllä leikannut lyhkäseks sen jälkeen, mut sen tein ite ilman peiliä ku en jaksanut kammata ja löysin fiskarsit. Noin keskimäärin kolmesenttiseksi vedin.
        Oli se aika kivaakin, kun oli kuuma kesä ja ekaa kertaa aikuiselämässäni olin lähes klani.


    • Pituus on ihan ok, mut saishan nuo paksummat olla. Kai tää ikä tekee.
      Onneks ei oo hiusraja sentään liikkunut teiniajoista.

      Kiva ois jos ois kiharat, mut hyväksyn nää sellaisena ja sen värisenä millasena nää kasvaa.

      • Ilmeisesti aika pitkät, mutta kuinka pitkät?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ilmeisesti aika pitkät, mutta kuinka pitkät?

        Jos ne laittaa etupuolelle, napaan saakka. Onko selkäpuolella jotain vastaavaa kuvaavaa pituuskohtaa?
        (Perseeseen saakka ei tän mittaisella ihmisellä voi kasvaa.)


    • Anonyymi

      Aika tyytyväinan olen hiuksiini nyt, viimeviikolla kampaajalla ja sävytin vaalean ruskeiksi ja leikkautin samalla suunilleen kaikki hiukset saman pituisiksi.
      Nyt minä saan noin 15cm "ponihännän" kuminauha donitsilla, vapaana hiukset yltävät lapaluiden alapuolelle asti.
      Olin onkimassa kesämökin laiturilta, siltä kaislikon puoleiselta osalta appuroita.
      Veljenipojat päivystivät vuorotellen laiturilla, laittaen matoa koukkuun ja irrottaen kalan koukusta, uus syöttipaikalle. Mahtavat 3 appuraa sain saaliiksi kaikki alle 100g!
      Pojat ajoivat moottoriveneellä hiukan kauemmaksi laiturista heittelivät uistinta,
      saivat yhtämonta kalaa kuin minäkin mutt; haukia!Kaksi n. kilon painavaa sekä yhden 2,5kg aikiset miehet arvelivat pihalla, poikien mennessä saunan vierellä olevalle perkuupaikalle. jätteet viedään metsän eläimille.
      Oli ne teidän lippikset ihan komeita, mutta mä käytän mielummin suurta leveälieristä hellehattua.

      Ai pahus, kiitos kohteliaisuudesta.... meinas unohtua!

      • pujotteIija

        Täältähän löytyi aiemmin enemmän kirjoitellut palstalainen, vähän piti miettiä ennen kuin muistin et kuka


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Täältähän löytyi aiemmin enemmän kirjoitellut palstalainen, vähän piti miettiä ennen kuin muistin et kuka

        Mitä sitä salaamaan, nostihan joku jo vanhan keskustelun, lettujen paistamisesta esille tänne...
        Trollikka on ollut saikulla ja pitkällä kesälomalla, sisustaen uutta kotiani. Paljon en ole kuitenkaan siellä asustellut, kun on toinen käsi viellä rampa ja tarvitsen paljon toisten apua.

        Kalan loimutukseen menen nyt poikien kanssa, halsterissa kypsyttäen grillin hiiloksella, minä olen ainoastaan päältäkatsojana ja nevojen jakajana tarviitaessa.
        Käly tulee iltapävällä, tuoden valmista ruokaa jota voidaan lämmittää poikien kanssa viikonloppuun asti, kunnes vanhemmat tulee.

        Onneksi päärakennuksessa on suihkuhuone sekä vessa, hygienian hoito käy joten kuten ilman apuakin, suihkulla.
        Saunaan pääsen vasta perjantai iltana, kun on muuta naisväkeä apuna.
        Moikka sullekin ja mukavia hellepäiviä motoristille, kateeks käy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä salaamaan, nostihan joku jo vanhan keskustelun, lettujen paistamisesta esille tänne...
        Trollikka on ollut saikulla ja pitkällä kesälomalla, sisustaen uutta kotiani. Paljon en ole kuitenkaan siellä asustellut, kun on toinen käsi viellä rampa ja tarvitsen paljon toisten apua.

        Kalan loimutukseen menen nyt poikien kanssa, halsterissa kypsyttäen grillin hiiloksella, minä olen ainoastaan päältäkatsojana ja nevojen jakajana tarviitaessa.
        Käly tulee iltapävällä, tuoden valmista ruokaa jota voidaan lämmittää poikien kanssa viikonloppuun asti, kunnes vanhemmat tulee.

        Onneksi päärakennuksessa on suihkuhuone sekä vessa, hygienian hoito käy joten kuten ilman apuakin, suihkulla.
        Saunaan pääsen vasta perjantai iltana, kun on muuta naisväkeä apuna.
        Moikka sullekin ja mukavia hellepäiviä motoristille, kateeks käy!

        Mukavahan se on hellepäivinä ajella, ilmeisesti viikonloppuna vielä hellettä, sitten kylmenee


    • Olen, ne on todella hyvin pitkät jalkataipeisiin alkaa kurkottaa.

      • Alkaa olemaan jo liian pitkät


    • Anonyymi

      Olen ihan tyytyväinen. Aina tietenkin voisi olla pidemmät ja paksummat. Suomalainen hiuslaatu on, mitä on. Hiustenpidennykset ja -tuuhennokset saa rahalla, jos haluaa.

      • Niin....Suomalainen hiuslaatu taitaa enimmäkseen olla suoraa lättänää


    • Kyllä tää taas kelpaa, seuraavaan kampaamokäyntiin asti.😊

      • Otitko permiksen?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Otitko permiksen?

        Heh, en. Se on 90-lukua se..😃 tai oli mun kohdalla. En kyl pilaa hiuksiani permiksellä..lettipermis joskus vois olla, mut pitäs ensin kasvattaa hiukset!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, en. Se on 90-lukua se..😃 tai oli mun kohdalla. En kyl pilaa hiuksiani permiksellä..lettipermis joskus vois olla, mut pitäs ensin kasvattaa hiukset!

        Permistä ois mukava pörröttää


      • pujotteIija kirjoitti:

        Permistä ois mukava pörröttää

        Juu mutta polttaa hiukset kuiviksi..☹️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu mutta polttaa hiukset kuiviksi..☹️

        Ja sitten pitäisi antaa hiuspalovaroitus :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja sitten pitäisi antaa hiuspalovaroitus :D

        Taikka hankkia tupee. :D


    • siinähän nuo mukana roikkuu, näyttää kivalta pesun jälkeen vielä kosteina, mut kuivuttuaan ovat taas samaa itsepäistä pöheikköä, enkä jaksa noudattaa mitään "curly girl" -metodeja, olkoot sit pörhevät ja takkuiset jos niin haluavat.

      • Eikös ole vaan hyvä jos on pöheikköä? Kuulostaa ainakin siltä ettei mitään hiuskatoa ole havaittavissa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eikös ole vaan hyvä jos on pöheikköä? Kuulostaa ainakin siltä ettei mitään hiuskatoa ole havaittavissa

        No sitä vaaraa ei oo, viimeks ku kävin kampaajalla tasottamassa latvoja, kampaaja sano et mullon kolmen ihmisen edestä tukkaa..
        Mut kaikki kivat kampaus- ja hiustenlaitto-ohjeet joutuu kyllä unohtaan, ei pysy ku ehkä pikaliimalla.


      • m.wurst kirjoitti:

        No sitä vaaraa ei oo, viimeks ku kävin kampaajalla tasottamassa latvoja, kampaaja sano et mullon kolmen ihmisen edestä tukkaa..
        Mut kaikki kivat kampaus- ja hiustenlaitto-ohjeet joutuu kyllä unohtaan, ei pysy ku ehkä pikaliimalla.

        Todellakin sitten aika tuuhea pöheikkö , jos kolmen ihmisen edestä on


    • Mun hiukset on tyypiltään sellaiset vauvan hiukset, vähän kuin Katri Helenalla tai Chisulla, mutta pidemmät ja luonnontaipuisat. Lievästi luonnonkiharaakin. Eli yksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia on tosi paljon. Ei ole siis mikään hiirenhäntä kuitenkaan.

      Nyt on taas hyvät, kun kävin tällä viikolla kampaajalla. Otin vaaleita raitoja luonnostaan vaaleisiin hiuksiin. Mun hiuksissa se raitojen vaikutus näkyy siten, että hiukset muuttuu vielä hieman paksummiksi ja tuuheammiksi, eikä mene niin littanaksi esim. lakin alla. Latvoja leikattiin tietysti myös. Ovat silti edelleen hiukan yli hartioiden.

      Nykyään puhutaan paljon Curly girl-metodista. En varsinaisesti sitä noudata, mutta tykkään vähän sellaisesta pörrölookista. Haron hiuksia sormilla kuosiinsa aamulla ja kastelen ja "rutistelen" niitä, etteivät ole liian suorat. Sitten on hyvät:) Kampaaja haluaa aina suoristaa tukan suoristusraudalla, mutta näytän omasta mielestä tyhmältä tikkusuorissa hiuksissa. Noh, toisaalta, ei ne kauaa suorina pysykään kampaajan jälkeen, joten antaa hänen toteuttaa itseään:). Jos ilmassa on vähänkään kosteutta ulkona ne muuttuu laineikkaammiksi.

      • Väkisinkin tuosta pörrölookista tulee mieleen eräs Leevi and the Leavingsin kipale


      • pujotteIija kirjoitti:

        Väkisinkin tuosta pörrölookista tulee mieleen eräs Leevi and the Leavingsin kipale

        Haha, vai tarkoitatko kenties Aarne Tenkasta? Göstan luomushan sekin kai oli:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Haha, vai tarkoitatko kenties Aarne Tenkasta? Göstan luomushan sekin kai oli:)

        No nyt tuli Tenkanen mieleen kun mainitsit


      • pujotteIija kirjoitti:

        No nyt tuli Tenkanen mieleen kun mainitsit

        Eikös Tenkanen ollut siinä koe-eläinpuistossa yksi hahmo. Se, joka tuli 90-luvun lopulla lauantai-iltaisin radiosta. Omanlaisensa "kuunnelma".

        https://www.youtube.com/watch?v=0cbhGDddxBM


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eikös Tenkanen ollut siinä koe-eläinpuistossa yksi hahmo. Se, joka tuli 90-luvun lopulla lauantai-iltaisin radiosta. Omanlaisensa "kuunnelma".

        https://www.youtube.com/watch?v=0cbhGDddxBM

        Tuo tais mennä minulta ohi. Peteliuksen ja Hietasen yömyöhää tuli joskus kuunneltua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuo tais mennä minulta ohi. Peteliuksen ja Hietasen yömyöhää tuli joskus kuunneltua

        Tuo tuli joskus kuuden aikaan illalla, kun oltiin lähdössä pienellä tai isolla porukalla iltarientoihin. Sitä oli hauska kuunnella samalla kun tehtiin ruokaa ym. Alkoi jo varmaan 90-luvun alussa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tuo tuli joskus kuuden aikaan illalla, kun oltiin lähdössä pienellä tai isolla porukalla iltarientoihin. Sitä oli hauska kuunnella samalla kun tehtiin ruokaa ym. Alkoi jo varmaan 90-luvun alussa.

        Siinä oli mm. sellainen Tarja Loponen, jota muistaakseni esitti Göstan sisko. Gösta itse esittää itseään ja on olevinaan tosi asiallinen radiotoimittaja, vaikka on itse keksinyt nuo kaikki omituiset hahmot:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tuo tuli joskus kuuden aikaan illalla, kun oltiin lähdössä pienellä tai isolla porukalla iltarientoihin. Sitä oli hauska kuunnella samalla kun tehtiin ruokaa ym. Alkoi jo varmaan 90-luvun alussa.

        Nykyään ei juurikaan radiota tule kuunneltua, joskus jääkiekkokierrosta autossa tai traktorissa


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siinä oli mm. sellainen Tarja Loponen, jota muistaakseni esitti Göstan sisko. Gösta itse esittää itseään ja on olevinaan tosi asiallinen radiotoimittaja, vaikka on itse keksinyt nuo kaikki omituiset hahmot:)

        Ei kyl muistu vieläkään mieleen, melko varmasti en kuunnellut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nykyään ei juurikaan radiota tule kuunneltua, joskus jääkiekkokierrosta autossa tai traktorissa

        Juu, en minäkään kuuntele radiota kuin autossa ajellessa. Silloinkin parhaiten, kun olen yksin. Jos teinit on kyydissä, tulee koko ajan ohjeita, mikä kanava pitää vaihtaa, aina kappaleesta riippuen. Sitä on lähinnä dj siinä tilanteessa:D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, en minäkään kuuntele radiota kuin autossa ajellessa. Silloinkin parhaiten, kun olen yksin. Jos teinit on kyydissä, tulee koko ajan ohjeita, mikä kanava pitää vaihtaa, aina kappaleesta riippuen. Sitä on lähinnä dj siinä tilanteessa:D

        Teinit haluavat varmaan kuunnella hip hoppia tai räppiä, vai tarkoittaako nuo peräti samaa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Teinit haluavat varmaan kuunnella hip hoppia tai räppiä, vai tarkoittaako nuo peräti samaa?

        Ei ne tykkää räpistä vaan mieluiten saisi olla k-poppia, eli korealaista poppia, mutta sitä nyt tulee harvoin. Ihan biisistä kiinni, mistä nuo tykkää. Mutta aika erilaisesta kuitenkin kuin minä:D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei ne tykkää räpistä vaan mieluiten saisi olla k-poppia, eli korealaista poppia, mutta sitä nyt tulee harvoin. Ihan biisistä kiinni, mistä nuo tykkää. Mutta aika erilaisesta kuitenkin kuin minä:D

        Jossain oli että ihminen tykkää loppuelämänsä siitä musiikista mistä on pitänyt 15-20 vuotiaana


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jossain oli että ihminen tykkää loppuelämänsä siitä musiikista mistä on pitänyt 15-20 vuotiaana

        Joo, kyllä mun kohdalla ainakin on toiminut Duran Duran tähän päivään saakka, samoin Pet Shop Boys, Cyndi Lauper, Bangles ja mitä näitä on:)
        Mut nyt täytyy mennä, öitä:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, kyllä mun kohdalla ainakin on toiminut Duran Duran tähän päivään saakka, samoin Pet Shop Boys, Cyndi Lauper, Bangles ja mitä näitä on:)
        Mut nyt täytyy mennä, öitä:)

        Minun kohdalla myös
        Hyvii öitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe